Így nyáron jól esik az embernek egy korsó hideg sör. Gond csak akkor van, ha a család ezt nem nézi jó szemmel. Ezt dolgozza fel a Drink Beer Neglect Family, ahol minél több sört kell meginnunk, egyre több elkerülendő családi portréval és egy rakás random előjövő nehezítő körülménnyel. Jópofa darab, egyszerűsége ellenére azért szórakozató egy jódarabig.
Küzdelem egy sörért
Drink Beer Neglect Family
Címkék: ügyességi
5 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr367527836
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
bioLarzen 2015.06.09. 09:39:53
Hát... pár perces marhulásnak jó...
Azért megkérdezném a fejlesztőket, hogy ha jobbra-balra a nyílgombokkal lehet haladni, a másik két kurzorgomb, illetve a szóközbillentyű pedig szabad, akkor mi a rákért a Z gombra osztották ki az ugrást?
Azért megkérdezném a fejlesztőket, hogy ha jobbra-balra a nyílgombokkal lehet haladni, a másik két kurzorgomb, illetve a szóközbillentyű pedig szabad, akkor mi a rákért a Z gombra osztották ki az ugrást?
Aneninen · https://ebonyriddle.com/ 2015.06.09. 10:53:38
Igen, az teljesen logikátlan, hogy miért a Z-vel lehet ugrani.
Egyébként az alapötlet nagyon jó, csak túl sok benne a random faktor. Néha olyan effektet kapsz, hogy lehetetlen vele eljutni a következő sörig és néha olyan sorrendben adja a családtagokat, hogy szemétparaszt lesz már a legelején is.
Máskor meg eljutsz vagy 10-ig úgy, hogy igazából semmi sem zavart...
3/5
Egyébként az alapötlet nagyon jó, csak túl sok benne a random faktor. Néha olyan effektet kapsz, hogy lehetetlen vele eljutni a következő sörig és néha olyan sorrendben adja a családtagokat, hogy szemétparaszt lesz már a legelején is.
Máskor meg eljutsz vagy 10-ig úgy, hogy igazából semmi sem zavart...
3/5
Túrós (törölt) 2015.06.09. 18:52:22
csomó játékban a y(z amcsi billentyűzeten) x c felel meg az ilyen "akció" gomboknak
gondolom azért mert ezzel akarták szimulálni azt hogy a kontrollereken is egyik oldalt vannak a mozgást végző gombok a másik oldalt meg az akciókat
gondolom azért mert ezzel akarták szimulálni azt hogy a kontrollereken is egyik oldalt vannak a mozgást végző gombok a másik oldalt meg az akciókat
Holding 2015.06.12. 10:18:39
Az y és z probléma kifogásolásánál az angol billentyűzeten ez nem probléma így talán megbocsátható hogy nem a magyar billentyűzetre fejlesztenek a világ fejlesztői...
Hozzáteszem én meg pont azt nem értem hogy a magyar és angol váltáskor mi a fenéért kell megfordítani? Mármint pont ennek semmi értelme.
Amúgy a játék nem lenne rossz de tényleg nem egy nagy durranás.
Hozzáteszem én meg pont azt nem értem hogy a magyar és angol váltáskor mi a fenéért kell megfordítani? Mármint pont ennek semmi értelme.
Amúgy a játék nem lenne rossz de tényleg nem egy nagy durranás.
bioLarzen 2015.06.13. 22:14:21
Hát, szerintem billentyűzetkiosztástól függetlenül sokkal, de sokkal logikusabb a fölfelé kurzor, illetve a W az ugráshoz - a space pedig általánosabban használt.
Na mindegy, meg lehetet szokni - bár az is igaz, hogy addigra kicsit unalmas lett a játék.
Na mindegy, meg lehetet szokni - bár az is igaz, hogy addigra kicsit unalmas lett a játék.
Utolsó kommentek