Régen volt már lövegtornyos játék, úgyhogy épp itt az ideje hódolni eme műfajnak is. No az Attack of the Elemental nem lesz királlyá koronázva, engem legalábbis zavart, hogy csak adott pontokra tehettem le lövegtornyokat, illetve nem volt lehetőségem a következő rohamot se idejekorán magamra zúdítani. Cserébe egy egészen jó fejlesztési rendszer van, a győzelem simaságától függően kapott pontokkal eldönthetjük, hogy a három féle (föld, víz, tűz) elem közül melyiket fejlesztjük és milyen irányba. Szóval összességében azért jó kis darab, de nem fogunk rá sokáig emlékezni.
Őserejű lövegtornyok
Attack of the Elemental
Címkék: lövegtornyos
3 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr137160019
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
vince05 2015.02.11. 16:25:43
Végre lövegtornyosos! :-)
De sajnos nagyon gyenge. Az említett "csak adott pontokra letehető lövegtornyok" tulajdonság önmagában még nem lenne gond - a műfaj egyik legjobbjának tartott Kingdom Rush is ilyen - , viszont a játék szinte mindenben értelmetlen korlátokat állít, alig van választási lehetőséged, hogy mit csinálj. Ez a fejlesztési rendszerre sincs máshogy: mivel (pár pályányi tapasztalat alapján) mindig vegyesen jönnek a különféle elemeket képviselő szörnyek, a tornyokat is kénytelen vagy minden elemre fejleszteni.
De sajnos nagyon gyenge. Az említett "csak adott pontokra letehető lövegtornyok" tulajdonság önmagában még nem lenne gond - a műfaj egyik legjobbjának tartott Kingdom Rush is ilyen - , viszont a játék szinte mindenben értelmetlen korlátokat állít, alig van választási lehetőséged, hogy mit csinálj. Ez a fejlesztési rendszerre sincs máshogy: mivel (pár pályányi tapasztalat alapján) mindig vegyesen jönnek a különféle elemeket képviselő szörnyek, a tornyokat is kénytelen vagy minden elemre fejleszteni.
Holding 2015.02.11. 17:39:22
Végignyomtam a pályákat és szerintem a fejlesztési rendszerrel(toronytipusok) nincs nagy gond. Bár az hogy a csúcs tornyokhoz kerülőúton lehet eljutni, kicsit bonyolítja a dolgot. Szerintem ezen lehetett volna változtatni. Ezen kívül nekem a végére már inkább könnyű lett. Az uccsó 3 pályát első próbálkozásra 3 csillagosra csináltam.
Papírzsepi · http://lemil.blog.hu 2015.02.14. 19:01:51
Nem vagyok hanyatt esve tőle.
Jópofa, meg kellően addiktív is.
De viszont nagyon "cső" a játékmenet.
Nagyjából egy módon lehet egy pályát lenyomni, nem nagyon lehet saját stílust kialakítani.
Minden pálya elsőre egy próbálkozós-logikai játék, sok-sok elölről próbálkozással, míg végre rájössz, hogy mi a nyitja a 3 csillagnak.
(Később visszatérve persze lazább.)
Állandóan lekorlátozva éreztem magam, ami elrontotta az egészet. (Talán ugyanezt érzete vince05 is.)
Kár érte.
Jópofa, meg kellően addiktív is.
De viszont nagyon "cső" a játékmenet.
Nagyjából egy módon lehet egy pályát lenyomni, nem nagyon lehet saját stílust kialakítani.
Minden pálya elsőre egy próbálkozós-logikai játék, sok-sok elölről próbálkozással, míg végre rájössz, hogy mi a nyitja a 3 csillagnak.
(Később visszatérve persze lazább.)
Állandóan lekorlátozva éreztem magam, ami elrontotta az egészet. (Talán ugyanezt érzete vince05 is.)
Kár érte.
Utolsó kommentek