Régen volt már lövegtonyos játék, így ma egy jöjjön egy ilyen a Command & Control képében, ezúttal terroristaellenes köntösbe bújtatva. Szerintem meglehetősen hatásosra sikerült, a rádiózások sokat dobnak a hangulaton. Amúgy a kötelezőt kapjuk, különböző egységek, fejlesztési lehetőségek, az ellen meg jön hullámokban. Szerencsére szórakoztató darabra sikerült.
Háborúzni a békéért
Command & Control
Címkék: lövegtornyos
4 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr356639469
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Aneninen · https://ebonyriddle.com/ 2014.09.02. 23:35:02
Nem lenne ez rossz, ha jó lenne.
A hangulata még ok volna, ha nem lennének apróságok, amik igencsak rombolják azt. A hang pl. még max hangerőn is alig hallható. A fegyverek leírásai mütyürbetűkkel, kisablakban jelennek meg.
Maga a játékmenet pedig nekem valahogy nagyon lassúnak tűnt, a kétféle "légi csapás" túl erős, cserébe viszont a tornyok, ha jól észleltem, nagyon gyakran nem lőnek át az út "túloldalára".
Valahogy nem áll össze az egész.
3/5
A hangulata még ok volna, ha nem lennének apróságok, amik igencsak rombolják azt. A hang pl. még max hangerőn is alig hallható. A fegyverek leírásai mütyürbetűkkel, kisablakban jelennek meg.
Maga a játékmenet pedig nekem valahogy nagyon lassúnak tűnt, a kétféle "légi csapás" túl erős, cserébe viszont a tornyok, ha jól észleltem, nagyon gyakran nem lőnek át az út "túloldalára".
Valahogy nem áll össze az egész.
3/5
Papírzsepi · http://lemil.blog.hu 2014.09.06. 06:35:22
Ennél nagyobb baj, hogy túl könnyű: egy idő után már nem lehet tovább upgradelni, de nem is jönnek nehezebb ellenfelek. És akkor csak videófilm.
Ami viszont igazán nagy baj: az az utolsó két pálya. Az valami katasztrófa.
Sajnos az egész -amúgy tényleg jónak tűnő - játékot agyon csapja. Kár érte.
Ami viszont igazán nagy baj: az az utolsó két pálya. Az valami katasztrófa.
Sajnos az egész -amúgy tényleg jónak tűnő - játékot agyon csapja. Kár érte.
kukatr 2014.09.06. 07:28:21
Nekem nagyon tetszett, bárcsak a többi TD is ilyen színvonalas lenne.
@Papírzsepi: Hard szinten is könnyű?
@Papírzsepi: Hard szinten is könnyű?
Papírzsepi · http://lemil.blog.hu 2014.09.06. 21:39:52
@kukatr: Mondasz valamit, én csak normálon nyomtam.
Viszont végig az volt az érzésem, hogy igazából tök mindegy, hogy hova milyen tornyot teszek és azt hogyan upgradelem - ha kellően vegyes az elrendezés, akkor magától is működik minden. Nem kell taktikázni a tornyokkal, kombinációkban gondolkozni, vagy épp teljesen más -pl. repülő- ellenfelekkel foglalkozni. Valahogy leszórom a tornyokat, ad-hoc upgradelek ahogy sikerül, és győzök.
Elsőre lenyomtam minden pályát 3 *-ra, veszteség nélkül, és nem éreztem, hogy legalább egy kicsit gondolkodnom kellett volna. Ez itt baj.
És ezen a hard szint sem változtat semmit, mert nem minőségi, csak mennyiségi javítás.
Szóval ez egy színvonalasan megcsinált és hangulatos játék, de ettől még rettentően távol van a műfaj királyaitól.
Viszont végig az volt az érzésem, hogy igazából tök mindegy, hogy hova milyen tornyot teszek és azt hogyan upgradelem - ha kellően vegyes az elrendezés, akkor magától is működik minden. Nem kell taktikázni a tornyokkal, kombinációkban gondolkozni, vagy épp teljesen más -pl. repülő- ellenfelekkel foglalkozni. Valahogy leszórom a tornyokat, ad-hoc upgradelek ahogy sikerül, és győzök.
Elsőre lenyomtam minden pályát 3 *-ra, veszteség nélkül, és nem éreztem, hogy legalább egy kicsit gondolkodnom kellett volna. Ez itt baj.
És ezen a hard szint sem változtat semmit, mert nem minőségi, csak mennyiségi javítás.
Szóval ez egy színvonalasan megcsinált és hangulatos játék, de ettől még rettentően távol van a műfaj királyaitól.

Utolsó kommentek