A címben említett három paranccsal dolgozhatunk az Invert Selectionben azért, hogy végül a kívánt alakú terület maradjon kijelölve. Az elején ez nem tűnik akkora nagy trúvájnak, de az ötven pálya gondoskodik arról, hogy ne csupán egy ötperces kattintgatás legyen a játék.
Kijelölés, törlés, invertálás
Invert Selection
Címkék: logikai
2 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr486551283
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
sony 2014.07.29. 22:27:20
Döbbbbenetesen lassú, és unalmas. Tényleg, nem az 50 pályával gondoskodik arról, hogy ne 5 perces legyen, hanem azzal, hogy olyan, mint egy túl hosszan kifejtett mondat, aminek már az elején pontosan tudjuk, mit akart mondani a beszélgetőtársunk.
ravon 2014.07.30. 01:04:45
@sony: Pontosan. Baromi hosszú és átléptethetetlen animációkkal operál a minimalista stílusához képest. Komolyan, kétszer addig nézek átvezetőt, mint amennyi a megoldáshoz kell.
Ráadásul alig nehezedik, a tutoriál pedig fájdalmasan szájbarágós.
Amikor a hogyan ront el egy okés ötletet.
Ráadásul alig nehezedik, a tutoriál pedig fájdalmasan szájbarágós.
Amikor a hogyan ront el egy okés ötletet.
Utolsó kommentek