Egészen érdekes keverék a Dangerous Adeventure: a puzzle játékok és az RPG-k sajátos elegye. Adva vagyon öt hős, akik hosszú útra indulnak álmaik beteljesítéséért. A harcokban nekünk az azonos színű elemekből kell a minél nagyobb kombókra kattintanunk, azokra a színekre koncentrálva, amely hőseinkkel támadást akarunk intézni az ellenség ellen. A sikeresen megvívott kalandok után persze fejleszthetjük kalandorainkat, plusz hasznos extrákat is beszerezhetünk, szóval aki el akar mélyedni benne, annak kiadós munakkerülésre van lehetősége.
Kalandra fel!
Dangerous Adventure
6 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr86469285
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Aneninen · https://ebonyriddle.com/ 2014.07.04. 19:04:22
Ez egy nagyon jó kis játék.
Külön érdeme, hogy ahogy haladsz előre, nem válik ujjgyakorlattá a egész, különösen a későbbi pályákon igaz, hogy nagyon kell taktikázni, melyik figurával támadsz.
Például: néha érdemes egy-egy gyengébb ütést is leadni, ha cserébe az adott figura mannája töltődik, a komolyabb harcokat ugyanis sokszor az extra képességek döntik el. Különösen javasolt a harcos summon-ja (összegyűjti az összes kéket, s ezzel gyakran nagyon jó combo-k alakulnak ki a pályán), a tolvaj paralyse-ja (minél hamarabb gyűjts össze sok mezőt a fejlesztésnél belőle, hogy már 2 körig hasson!), a barbár rage-je (vagy mi az, amikor mindenre 100%-ot üt), az íjász tömeglövése (az elején nagynak számít, később meg az első sort takaríthatod le vele), a varázslónál meg nyilván a gyógyítás (na, ha lehet ezt a figurát akkor is töltsd mannával, ha nem üt vele, mert erre nagy szükség lesz nagyon sokszor).
A másik képességek kevésbé tűntek fontosnak, mint ahogy az is, hogy lecserélheted valamelyik figurád színét.
5/5
Külön érdeme, hogy ahogy haladsz előre, nem válik ujjgyakorlattá a egész, különösen a későbbi pályákon igaz, hogy nagyon kell taktikázni, melyik figurával támadsz.
Például: néha érdemes egy-egy gyengébb ütést is leadni, ha cserébe az adott figura mannája töltődik, a komolyabb harcokat ugyanis sokszor az extra képességek döntik el. Különösen javasolt a harcos summon-ja (összegyűjti az összes kéket, s ezzel gyakran nagyon jó combo-k alakulnak ki a pályán), a tolvaj paralyse-ja (minél hamarabb gyűjts össze sok mezőt a fejlesztésnél belőle, hogy már 2 körig hasson!), a barbár rage-je (vagy mi az, amikor mindenre 100%-ot üt), az íjász tömeglövése (az elején nagynak számít, később meg az első sort takaríthatod le vele), a varázslónál meg nyilván a gyógyítás (na, ha lehet ezt a figurát akkor is töltsd mannával, ha nem üt vele, mert erre nagy szükség lesz nagyon sokszor).
A másik képességek kevésbé tűntek fontosnak, mint ahogy az is, hogy lecserélheted valamelyik figurád színét.
5/5
stoic79 · http://liberatorium.blog.hu 2014.07.08. 13:27:16
@Aneninen: "A másik képességek kevésbé tűntek fontosnak, mint ahogy az is, hogy lecserélheted valamelyik figurád színét."
Egyetértek. A színcsere akkor lenne jó, ha ezt játék közben lehetne meglépni. Még az is hiányzik, hogy a karakterek sorrendjét lehessen változtatni.
Egyetértek. A színcsere akkor lenne jó, ha ezt játék közben lehetne meglépni. Még az is hiányzik, hogy a karakterek sorrendjét lehessen változtatni.
csokidani 2014.07.08. 15:04:44
Ez az egyik legjobb flash, amit játszottam. Már többször végigvittem, mindig van benne újszerűség pontosan amiatt mert ennyire összetett (de mégsem bonyolult). A sok kis trükkre mire rájön az ember... (pl: néha védekező körben érdemes támadni inkább). Nagyon összetett, változatos, szuper ötlet a többféle extra képesség és a változatos ellenfelek, ill. h sok pályát nem lehet egyből megcsinálni, hanem vissza kell menni. Nálam egy csillagos ötös, nem tudom lehet.e ennél jobbat. Egyébként sok ötletes játéka van ennek a stúdiónak, érdemes csemegézni...
csokidani 2014.07.08. 15:06:06
@stoic79: Igen, könnyebb lenne, ha lehetne cserélni a sorrendjüket, de sztem ez is még izgalmasabbá és sakkozósabbá teszi a játékot. Igaz sokszor én is szidtam magam, h már megint nem figyeltem a támadás sorrendjénél... :)
ravon 2014.07.09. 00:39:35
A színükön lehet egy kicsit babrálni, ami az egymásra hatások miatt stratégiailag is érdekes lehet. De én sem éltem vele, mert csak magamat zavartam volna össze.
Ugyan nem rajongok a bogyópárosítós műfajért, de ez a %-os körrel, varázslatokkal, 2 ellenfélsávval, cuccokkal pont annyira összetett, hogy érdekes, de mégis követhető legyen. Tartalmas munkakerülés, tetszett!
Ugyan nem rajongok a bogyópárosítós műfajért, de ez a %-os körrel, varázslatokkal, 2 ellenfélsávval, cuccokkal pont annyira összetett, hogy érdekes, de mégis követhető legyen. Tartalmas munkakerülés, tetszett!
PeLo 2014.07.09. 09:33:27
Nagyon tetszik a játék, bár én se vagyok nagy kedvelője a "minél többet egy színből" játéknak, de az RPG műfajjal való párosítás megfogott.
Ami egy kicsit zavaró volt az elején és szerintem nem nagyon volt elmagyarázva, az a speckó képességek használata. Szóval ha valaki ugyanúgy nem értené az elején, akkor a játéktér alatti színes számok jelentik, hogy az egyes karaktereknek mennyi manájuk van (ez a begyűjtött színes négyzetek számának megfelelő érték, tehát nem annyi, amennyit támadni fog az adott karakter, hanem a négyzetek pontos darabszáma). Lehet csak az én értelmi képességeim csekélyek, de az elején a bal felső sarokban lévő színkör se volt teljesen egyértelmű: ez tulajdonképpen egy segítség támadáskor, hogy az adott színű szörnyet még milyen más színű karakterrel érdemes támadni, aki 50%-os sebzést tud neki okozni. Ráállunk a szörny színére a színkörön és a mellette lévő két szín még 50-50%-osan sebzi. Remélem tudtam segíteni "csekélyebb értelmű medvebocs" kollégáimon. :)
Ami egy kicsit zavaró volt az elején és szerintem nem nagyon volt elmagyarázva, az a speckó képességek használata. Szóval ha valaki ugyanúgy nem értené az elején, akkor a játéktér alatti színes számok jelentik, hogy az egyes karaktereknek mennyi manájuk van (ez a begyűjtött színes négyzetek számának megfelelő érték, tehát nem annyi, amennyit támadni fog az adott karakter, hanem a négyzetek pontos darabszáma). Lehet csak az én értelmi képességeim csekélyek, de az elején a bal felső sarokban lévő színkör se volt teljesen egyértelmű: ez tulajdonképpen egy segítség támadáskor, hogy az adott színű szörnyet még milyen más színű karakterrel érdemes támadni, aki 50%-os sebzést tud neki okozni. Ráállunk a szörny színére a színkörön és a mellette lévő két szín még 50-50%-osan sebzi. Remélem tudtam segíteni "csekélyebb értelmű medvebocs" kollégáimon. :)

Utolsó kommentek