Ex-munkakerülőnktől, Kappától kaptuk a Kingdom linkjét, szerencsére egy csinos kis leírással párosítva, így rögvest át is adom a szót: "Magányos királyunkkal kell a birodalmunkat felépíteni. Jobbágyokat úgy tudunk gyűjteni, hogy aranyat szórunk nekik, majd íjjal vagy kaszával felszerelve szolgálatunkba állítjuk őket. Az íjászok vadásznak, a kaszások vetnek aratnak. Egészen addig, amíg le nem megy a nap, és az erdőből előrontanak a ... trollok. (Én ezen jót nevettem). Célunk megvédeni a kis kastélyunkat, mert a trollok viszik az aranyunkat. Pénzt termel a kastélyunk, a nyulak levadászása és az aratás.
Szerintem ötletes játék, szeretem ezeket, amik nem a grafikával akarják eladni magukat. Az irányítás 3 gomb nyomkodásából áll. Sajnos csak királyunkat tudjuk irányítani, a többi karakter intelligenciája korlátos.
Szerintem elég nehéz játék, főleg mentés nélkül. Kezdetnek szerintem két íjjászt érdemes képezni, utána három íjász egy kaszás, majd érzés szerint. A terjeszkedéssel nem érdemes előreszaladni, mert az embereink csak szétszóródnak és egyedül nem tudják megvédeni magukat.
A nehézség és a mentés hiánya miatt én nem jutottam messzire, de jó mókának tűnik."
Artúr vagyok, a britek királya
Kingdom
Címkék: stratégia
4 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr815607273
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
vince05 2013.10.31. 19:42:50
Hogy a pozitívumokkal kezdjem: az ötlet, a koncepció kitűnik az egy kaptafára készülő játékok közül. De ezzel vége is a sornak.
Teljesen kidolgozatlan a megvalósítás. A pixelgrafikát még elnézném neki, mert valahogy illik hozzá, de mégsem tudom: a szövegek nehezen olvashatók, a jobbágyok típusa nehezen kivehető - ezek túlléptek az esztétikai problémákon, nálam a játszhatóságot rontották.
A pittyegő hangeffektek szánalmasak.
A játékból számomra nem derül ki, mit kell valójában csinálni, és miért - az a pár félmondatos utalás édeskevés.
Nincs semmi státuszkijelzés, nem tudom, hány aranyam van, mikor kapok újat, nem tudom, hogy mikor fog elfáradni a lovam, stb.
Nincs "élet", nincs mentés, nincsenek nehézségi fokozatok.
A királyt jobban be lehetett volna vonni az akciókba, pl. troll irtás. De ha már fel-alá rohangál egy király, hogy aranyakat gyűjtsön, akkor akár már nyulakat is lőhetne. Vagy valami.
Négyszer futottam neki, hátha kikerekedik belőle valami - volt rá esély -, de a 3-4 nap alatt (addig jutottam) nem történt semmi említésre méltó, hogy ötödjére is betöltsem.
Teljesen kidolgozatlan a megvalósítás. A pixelgrafikát még elnézném neki, mert valahogy illik hozzá, de mégsem tudom: a szövegek nehezen olvashatók, a jobbágyok típusa nehezen kivehető - ezek túlléptek az esztétikai problémákon, nálam a játszhatóságot rontották.
A pittyegő hangeffektek szánalmasak.
A játékból számomra nem derül ki, mit kell valójában csinálni, és miért - az a pár félmondatos utalás édeskevés.
Nincs semmi státuszkijelzés, nem tudom, hány aranyam van, mikor kapok újat, nem tudom, hogy mikor fog elfáradni a lovam, stb.
Nincs "élet", nincs mentés, nincsenek nehézségi fokozatok.
A királyt jobban be lehetett volna vonni az akciókba, pl. troll irtás. De ha már fel-alá rohangál egy király, hogy aranyakat gyűjtsön, akkor akár már nyulakat is lőhetne. Vagy valami.
Négyszer futottam neki, hátha kikerekedik belőle valami - volt rá esély -, de a 3-4 nap alatt (addig jutottam) nem történt semmi említésre méltó, hogy ötödjére is betöltsem.
Holding 2013.10.31. 22:34:17
A leírást eleve helyesbíteném!!
Az íjászok vadásznak és védenek!
A jobbágyok pedig építik a védműveket!
A tűzrakóhely a várunk. vagyis ha rámegyünk a tűzre és ráköltünk egy aranyat a lefele gombbal akkor eggyel jobb várat építünk. Ha az nő akkor egyre jobb várfalakat építenek nekünk a jobbágyok!
A vár kimaxolható és 6 íjjász abban nagyon tutin tudja védeni a királyt. Azok akkor onnan el sem mozdulnak így ha este bemegyünk a tűzhöz akkor azok, jó várfalakkal meg is védik a királyt. A 7. és 8. íjjászok mennek csak el vadászgatni.
Elméletileg a cél hogy a külső várfalat is felhúzzuk és akkor még tovább bírjuk a támadást és azok mögé is beállnak a szabad íjjászok!
A várban lévő íjjászokat nem tudják támadni a kis trollok vagy mik de ugye minket megőlhetnek.
Az eérabolt emberek csupán kikerülnek a szolgálatunk alól de valahol a pályán tovább kóricálnak és újra fl kell őket bérelnünk.
Én az elején egyszerűen követek egy íjjászt és a lelőtt nyulak aranyaiból a vár szintjét növelem meg a mellette lévő falakat szintjét hogy ne tudjanak áttőrni. Most tartok a 18. napnál és az a baj hogy nem látom hova lehetne fejlődni. Ugyan azt csinálom, egyik oldalon maxra felhúzom a külső falat és ennyire van időm. Aranyból van dögivel ekkorra szóval az nem gond. Ha meg végtelen akkor szerintem nem jó a koncepció.
És a hibák: nem látom mennyi aranyam van. A parasztok nem oda mennek építeni ahova akarom hanem ahova kedvük tartja vagy ahol épp vannak. Bár kitapasztalható miért és merre mennek de így még jobban látható a hiba hogy a király lassú... vagyis ha az egyik oldalat elkezdik építenk(főleg a külső védműnél gáz) akkor ott kell állnom és rányomni a következő szintre különben elkószálnak...
És mi az hogy a királlyal semmi lényegest nem lehet csinálni?? Gáz!
Pedig ez jó játék is lehetett volna!
Az íjászok vadásznak és védenek!
A jobbágyok pedig építik a védműveket!
A tűzrakóhely a várunk. vagyis ha rámegyünk a tűzre és ráköltünk egy aranyat a lefele gombbal akkor eggyel jobb várat építünk. Ha az nő akkor egyre jobb várfalakat építenek nekünk a jobbágyok!
A vár kimaxolható és 6 íjjász abban nagyon tutin tudja védeni a királyt. Azok akkor onnan el sem mozdulnak így ha este bemegyünk a tűzhöz akkor azok, jó várfalakkal meg is védik a királyt. A 7. és 8. íjjászok mennek csak el vadászgatni.
Elméletileg a cél hogy a külső várfalat is felhúzzuk és akkor még tovább bírjuk a támadást és azok mögé is beállnak a szabad íjjászok!
A várban lévő íjjászokat nem tudják támadni a kis trollok vagy mik de ugye minket megőlhetnek.
Az eérabolt emberek csupán kikerülnek a szolgálatunk alól de valahol a pályán tovább kóricálnak és újra fl kell őket bérelnünk.
Én az elején egyszerűen követek egy íjjászt és a lelőtt nyulak aranyaiból a vár szintjét növelem meg a mellette lévő falakat szintjét hogy ne tudjanak áttőrni. Most tartok a 18. napnál és az a baj hogy nem látom hova lehetne fejlődni. Ugyan azt csinálom, egyik oldalon maxra felhúzom a külső falat és ennyire van időm. Aranyból van dögivel ekkorra szóval az nem gond. Ha meg végtelen akkor szerintem nem jó a koncepció.
És a hibák: nem látom mennyi aranyam van. A parasztok nem oda mennek építeni ahova akarom hanem ahova kedvük tartja vagy ahol épp vannak. Bár kitapasztalható miért és merre mennek de így még jobban látható a hiba hogy a király lassú... vagyis ha az egyik oldalat elkezdik építenk(főleg a külső védműnél gáz) akkor ott kell állnom és rányomni a következő szintre különben elkószálnak...
És mi az hogy a királlyal semmi lényegest nem lehet csinálni?? Gáz!
Pedig ez jó játék is lehetett volna!
Kappahun 2013.11.01. 09:01:05
Jaja, ez mind igaz. Ami nekem hiányzott, hogy nem lárom hány íjászom és kaszásom van, így nem tudom melyikből mennyit kell fejleszteni 1-1 támadás után.
Ennek ellenére nekem tetszett, de nem soknapos verzió.
Ennek ellenére nekem tetszett, de nem soknapos verzió.
siga42 2013.11.05. 11:16:32
Az elején észrevettétek hogy kiírja hogy élj túl 10 napot?
Utolsó kommentek