Azért szeretem ezt a blogot szerkeszteni, mert mindig ér valami olyan meglepetés, ami visszaadja a hitemet az emberekben, meg az isteni beavatkozásokban. Két zombi- és disztrojkedvelő szerkesztőnk is a napokban írt levelet, hogy ők most bizonytalan ideig dolgoznak, és nem kerülik a munkát, ne számítsak rájuk. Már éppen kezdtem volna elkeseredni, hogy kénytelen leszek ilyesmikkel is játszani, mikor a pénteki felhívásra egy tökéletes (és nagyon részletes) ajánlót kaptunk bepe81-től. Át is adnám neki a szót:
"A Wasted Colony egy újabb zombis játék, játékmenetre gyakorlatilag ugyanaz, mint a Rebuild, és engem nem is fogott meg annyira, de egy próbát megér :) Röviden a lényeg: pár túlélő összegyűlik egy nagy házban, és együtt elkezdik felfedezni a várost, hogy megtalálják a menekülés útját. A Rebuilddel ellentétben itt nem a területet növeljük, hanem a házunk méretét. A játék elején négy szobával kezdünk, amiből kettő beépíthető, kettő pedig adott (egy védelmi szoba, és egy garázs, ahonnan küldetésre indulnak társaink). Ahogy haladunk előre, úgy építjük be a házat szobákkal, majd később emeletekkel. Van factory, ahol védekezéshez készíthetünk cuccokat, konyha, játékszoba (mood-ot lehet itt növelni), orvosi szoba, generátorszoba és raktár. Két dolog kell az építkezéshez: mood és scrap. Moodot a játékszobában lehet termelni, scrapet pedig scavengeléssel lehet szerezni. A napi feladatok háromfélék lehetnek: scout, scavenge és recruit. Alapvetően fel kell fedeznünk az egész várost (scout), majd ha ez megvan, akkor láthatjuk, hogy az adott házban mit lehet szerezni (scrap, kaja, ember). Scavenge funkcióval tudjuk megszerezni a scrapet, a kaját, fegyvereket és sisakokat. Ezeket egyesével adhatjuk az embereinkre, akiket recruittal tudunk megszerezni. Nagyjából ennyi elég is alapnak. Könnyen lehet, hogy első nekifutásra nem fog sikerülni, mert vannak benne csapdák is, de ha ezeket megismerjük, akkor már csak a figyelmetlenségünk okozhat gondot. :)
Pár tanács:
- úgy a legjobb kezdeni, ha a város nyugati oldalára kerülünk (elvileg ez véletlenszerű)
- mindig tegyünk annyi embert őrségbe, hogy a danger mutató 0% legyen, akkor nem jelent problémát a bázisunkat ért támadás (az sem baj, ha egy két emberrel többet rakunk védeni, mert ha bármelyik küldetés veszélybe kerül, akkor az őrök közül tudunk segítséget küldeni)
- a menekülést jelentő szigetnél először az 5 legerősebb emberünket küldjük felderíteni, és a következő legjobb 5 emberünket rakjuk be őrségbe, mert kelleni fognak
- vigyázzunk a raidnél, mert itt aznap szól, ha nagyobb horda közeledik, és a küldetéseink pedig 2 naposak, és nem megszakíthatóak, tehát ez a legnagyobb buktató a játékban
- ha a mood 50 alá esik, akkor rossz kedvük lesz az embereinknek, és a danger mutató felugrik.
Jó szórakozást mindenkinek :)"
Utolsó kommentek