Munkakerülő kerestetik!

Munkakerülő játékok

Az élet túl rövid és túl sok a flashjáték. A Munkakerülő segít eligazodni, itt minden nap találsz valamit, amivel munka vagy tanulás helyett játszhatsz.

Utolsó kommentek

  • bonesej: There are particular dissertation web-sites through the world wide web to make risk-free apparentl... (2023.06.14. 20:14) Aaaaaaaargh!
  • bonesej: There are particular dissertation web-sites through the world wide web to make risk-free apparentl... (2023.06.14. 20:12) Ugráljunk és gyakjunk pókokat!
  • JamesLaim: There are numerous dissertation online sites on the internet are living grab unsurprisingly identi... (2023.02.16. 12:43) Húzd meg jobban
  • JamesLaim: There are numerous dissertation online sites on the internet are living grab unsurprisingly identi... (2023.02.16. 12:42) Ugráljunk és gyakjunk pókokat!
  • hogede: There are numerous dissertation websites on-line because you additionally obtain obviously stated ... (2022.11.22. 11:10) Legyél te is olimpikon!
  • Utolsó 20

Címkék

5 (1) 8bit (1) addiktív (34) akció (110) amegfejtésbennevanahtmlkódban (1) android (3) angol (12) anti lövegtornyos (1) armorgames (1) asszociációs (3) átváltozós (1) autós (7) autós-kikerülős (1) autóverseny (12) benoke98 (1) besztof (1) betűs (7) billiárd (1) box (2) búcsú (1) celeb (1) click (1) cockieclicker (1) csak 18 éven felülieknek (1) csapat (1) cső (1) cukiság (65) curse (1) dagatt (1) dark (1) darkcolumbo (1) demo (4) disztroj (167) egér+WASD (1) egygombos (6) egyklikkes (15) egyperces (25) elastomania (1) elgondolkodtató (20) elma (1) endless (1) építkezős (7) érdekesség (6) escape room (15) ez kifogott rajtam (3) facebook (4) faltenisz (1) faltörő (1) fantasy (7) fejléc (1) fejlesztős (27) fejtörő (1) figyelemjáték (13) fizetős (1) flipper (2) foci (4) földönkívüli (2) főzőcskézős (2) fps (2) gépelős (6) golyó (1) gonoszpiroscsapatos (1) gyerekeknek (27) háborús (1) hajigálós (20) harcolós (7) helikopteres (1) hidden object (10) horror (10) html (1) húsvét (1) időgyilkos (2) ios (4) istenes (1) jójódenemrossz (1) kajás (1) kaland (72) kalapos (1) kalóz (3) karácsony (8) kártyás (8) kattingatós (5) kémia (1) képregény (1) kereskedős (3) kétgombos (1) kincses (1) king (1) királylány (1) kísérletezős (4) kockajáték (1) könnyenmeghalós (1) kovács (1) középkor (2) közlemény (21) közösség (12) kretén (37) különbségkereső (18) kvíz (6) labda (1) labirintus (2) láncreakció (4) letöltős (2) levelup (1) (1) logikai (375) logisztikai (8) lovag (1) lövegtornyos (43) lövöldözős (128) ludum dare (4) macis (1) magyar (20) mahjong (1) mario (5) mászkálós (2) meghal (1) meghalós (1) memória (4) menedzser (10) mese (1) mesterlövés (2) mesterlövész (3) minimalista (53) mobil (4) morbid (1) motoros (1) mozi (2) multiplayer (2) mushroom (1) nagymellű (1) négyzetrácsos (1) nemjáték (10) nemszemétparaszt (1) nitrome (19) nosztalgia (9) növesztős (2) nyeremény (5) nyomozós (2) nyugtató (8) oktató (1) olimpia (1) pályázat (12) pixel (6) platform (13) plencvéeszombisjáték (1) poénjáték (3) pointnclick (127) puzzle (1) reklám (1) relax (6) repülő (1) retro (25) ritmusjáték (6) robot (1) rpg (7) rts (1) sandbox (2) sárkányos (1) savetheworld (1) scifi (13) shockwave (2) shooter (1) space (2) sport (13) stratégia (90) streetview (1) sudoku (1) szavazás (3) szemétparaszt (84) széprajz (1) szerencsejáték (2) szerepjáték (9) szimulátor (3) szőke (1) születésnap (12) tank (2) társasjáték (1) tetris (6) torony (1) tűz (1) ugrálós (38) ügyességi (469) újrakezd (1) űrhajó (1) űrhajós (3) várvédő (34) verekedős (7) véres (11) vicces (32) víz (1) warcraft (1) wasd (1) western (3) windowsphone (1) worms (1) zenei (11) zombis (44) zongora (1) Címkefelhő

Lasszóval...

Szolgálati közlemény
2013.08.09. 07:55 nyauuuuu

...fogdosom a munkakerülőket, ezúttal Wiz nem tudta elkerülni, hogy a remek játékleírásaira válaszul küldjek neki egy meghívást a szerkesztők közé. Ritkán és érzéssel szeretne posztokat gyártani, úgyhogy fogadjátok szeretettel a második játékát mosttól öt perc múlva.


Erről jut eszembe: rettentő kevés játékajánlást kapunk, gyakorlatilag az összeset megjelentetjük egy idő óta, annyira kong a postaládánk. Küldjetek linkeket, leírásokat, mindent, ami szembejön veletek. Szörnyen uborkaszezon van, én már mindenféle rózsaszín oldalakat is átfésülök, hátha szembejön egy gyöngyszem (már egyre több az anyagom egy gyűjtőposzthoz, 'A világ legvacakabb játékai evör' lesz a címe), de a kartársaim is jobban tudnának úgy posztot gyártani, ha biztosra lehet menni a minőséget illetően, és nem lyukra vetődnénk állandóan. És ha valaki még kedvet érez magában, hogy szerkesztőnk legyen, ne habozzon próba-poszttal beköszönni hozzánk. Címünk a jobb oldali sávban rejtőzik, a Keresés és a Toplista között.

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr895452926

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nyauuuuu 2013.08.09. 10:08:04

És már meg is kaptuk az első ajánlót - nagyon köszönjük! :)

Holding 2013.08.09. 10:19:46

Üdvözlet Wiz! :)
Én pár hónapja találtam meg az egyik legrosszabbat a kongán. Bár kicsit necces hogy béta verziót raktak fel csak nem jelölték. Egy kalapácsos emberrel lehetett menni a pusztában, asszem még tereptárgyak sem voltak. És ennyi volt a játék :) Mondjuk túrázó szimulátornak egész jó lehetne. :D Majd megkeresem.

Bambano 2013.08.09. 13:57:30

azt, amit én küldtem, nem láttam megjelentetve és nem is emlékszem rá, hogy szerepelt volna.

nyauuuuu 2013.08.09. 14:22:03

@Bambano: Értő olvasás. Az összeset megjelentetjük EGY IDŐ ÓTA. Te konkrétan 2012. október 18-án küldtél ajánlást, amikor még sehol sem volt sem Kappa, sem Öltönyösrabszolga - ergo olyan személy sem volt, aki a TD-vel foglalkozhatna. Viszont mikor megérkeztek, már nem nézték át az aljáig a postaládát ilyesmik után, hanem saját kútfőből dolgoztak - és nézd csak:
munkakerulo.blog.hu/2013/06/19/lufipukkasztos_tade

Szóval nyugodtan írj még, most már van, aki ezzel a műfajjal foglalkozik, meg fogják nézni. És köszönjük.

Bambano 2013.08.09. 16:45:19

@nyauuuuu: értő írás. 2013. 07. 09-én küldtem utoljára ajánlást nektek, de megígérem, többet nem fogok.

nyauuuuu 2013.08.09. 17:41:25

@Bambano: Kaptál róla visszaigazolást? A postaládánkban 07.09. dátummal nem érkezett levél. Lőttem róla egy képet, és csak remélni merem, nem gondolod, hogy a tiédet önkényesen kitöröltem volna (nem is ezen a felületen szoktam olvasni őket, azért mutatja olvasatlannak egy részüket).
kepfeltoltes.hu/view/130809/posta_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Kérlek, küldd el még egyszer.

Bambano 2013.08.09. 18:23:57

A notebook wars 3 unleashedet küldtem be 07.09-én:

www.kongregate.com/games/matakukos/notebook-wars-3-unleashed

Meg a gravitee warst 05.13-án. hogy ez azóta megjelent-e mástól, nem tudom.

www.kongregate.com/games/FunkyPear/gravitee-wars

az origamit is beküldtem (01.29), azt meg is jelentettétek más beküldőre hivatkozva.

Bambano 2013.08.09. 18:25:25

@nyauuuuu: én ebből a képből nem látom, hogy melyik postafiókról készült. visszajelzést nagyon régen nem kaptam.

nyauuuuu 2013.08.09. 21:55:59

@Bambano: A fentiekből egyetlen sem érkezett meg hozzánk. Most direkt kipróbáltam, küldtem az itteni linkre egy levelet a saját ládámból, és egy percen belül kaptam ezt a levelet:

Kedves Munkakerülő!

Leveledet megkaptuk, köszönjük. Amennyiben játékot küldtél be, néhány
napon belül kipróbáljuk, és ha nekünk is bejön, poszt is lesz belőle.

Köszönettel:

a munkakerülő csapata

Ez van ugyanis beállítva automatikus válasznak, mindenki megkapja, akinek a levele el is jön hozzánk. Kérlek, ellenőrizd, milyen címre küldtél eddig levelet. Tényleg megnézzük, tényleg kipróbáljuk, és ha tetszik nekünk, tényleg megírjuk. Azt is, hogy kitől kaptuk az ajánlást.

A fenti linkeket köszönjük, megnézzük.

nyauuuuu 2013.08.09. 21:59:43

@Bambano: A kép jobb felső részén, a fekete csík alatt láthatod a felhasználót, aki Munka Kerülés névre hallgat. Ez ugyanis a munkakerülő postaládájának felhasználója. Ennél jobban nem tudom neked megmutatni a leveleket, legfeljebb, ha hozzáférést adnék - de ezt nem teszem, sokan a saját nevükön írnak nekünk, és ez maximális indiszkréció lenne részemről. Legfeljebb annyit tehetek, hogy megkérlek: bízz a jószándékomban, nem szoktam hazudni, megmondanám, ha simán csak nem foglalkoznánk a levelekkel.

Akik ma küldtek nekünk ajánlást (mindenkinek nagyon köszönjük, nagyon aranyosak vagytok, jó ezt érezni!), ugye, kaptak visszaigazoló levelet?

vince05 2013.08.10. 01:41:46

@nyauuuuu: Én kaptam, azonnal megjött.

Bambano meg azt hiányolja (szerintem), hogy konkrétan melyik e-mail cím postafiókját fényképezted le. Vagyis a munkakerulo2012@gmail.com címre érkező leveleket csekkoljátok-e vagy mást.
Vagyis hogy Ő ugyanarra a címre küldte-e a levelét, mint amit Ti figyeltek.
Bambano is megírhatná, hogy kinek a kukacára küldött. ;-)

nyauuuuu 2013.08.10. 01:51:28

@vince05: Köszönöm, de aranyos vagy! És a beküldést is nagyon köszönjük! :)

Egy postaládánk van, amire a link is mutat, éppen az, amit te is írtál. Mivel tavaly nyáron kaptunk tőle levelet ebbe a ládába, így egyszerűen nem értem, hogy mi lehet a gond. Talán egyszer elgépelte, és onnantól mindig a rosszat dobta fel neki a levelezője - és azóta mi vagyunk a gonoszok, akik nem foglalkozunk a levelekkel. Pedig de.

@Bambano: Az Origamit konkrétan én írtam meg, nem hivatkoztam senkire, mert nem volt beküldés belőle, én saját magam leltem a kongán (nem volt nehéz, főoldalas volt), és a poszt 01. 28-án született, csak 30-án került 'adásba'. Tényleg sajnálom, csak arra tudok gondolni, hogy rossz címre küldted a leveleidet, lehet, hogy még a kmk címére, vagy valahová. Ahhoz a ládához nincs hozzáférésem, sajnálom, nem tudok utánanézni. Próbáld ki, küldj az itteni link segítségével, és látni fogod, tényleg küldünk visszaigazolást.

Bambano 2013.08.10. 17:42:52

@nyauuuuu: Nem, a kép jobb felső részén azt a karaktersorozatot látom, amely az adott postafiók (szaknyelven) gecos mezője.

De hogy az milyen email címhez/aliashoz tartozik, az nem derül ki róla.

Egyébként ide küldtem: munkakerulo2012@gmail.com

Maradjunk annyiban, hogy lustaság rulez alapon nem másolgatok semmilyen email címet, van egy link az oldalon, oda klikkelek és kész.

Ha félregépeltem volna bármilyen címet, akkor jó eséllyel szól a levelező szerver, hogy kézbesíthetetlen, és akkor tudom, hogy én voltam béna.

nyauuuuu 2013.08.10. 18:14:56

@Bambano: Oké, akkor én vagyok a béna, mert nem látok három olyan levelet, ami nem érkezett meg hozzánk.

Másnak is van olyan problémája, hogy küldött nekünk levelet a linkről, és nem kapott róla visszaigazoló levelet?

nyauuuuu 2013.08.10. 21:11:48

@Bambano: Megkérdeztem nálam okosabbat, én simán egy szőke nő szintjét hozom ezekben a dolgokban. Mivel a leveleimet nem internetes felületen, hanem levelezőklienssel olvasom, az csak a beérkező üzeneteket mutatja. Előfordulhat, hogy te elküldted hozzánk, ám valamiért a spam-ben kötött ki a leveled. Én azt nem látom, ellenőrizni nem szoktam (eddig még nem merült fel a szükségessége). Viszont rendszeresen törlődik a tartalma, tehát visszakeresni sem tudom, hogy ott van-e, volt-e. Nem ígérem, hogy ezentúl rendszeresen fogom nézni a spam-et, de majd időnként vetek rá egy-egy pillantást. Esetleg tesztelhetnénk, ha szánsz mér rám ennyi időt: küldj egy levelet, és nézzük meg, mi lesz a sorsa.

Bálintka. 2013.08.12. 15:46:04

Nem tudom @Bambano -t érinti e, de sok esetben a upcmail.hu vagy chello.hu, azaz a upc szerveréről küldött levelek nem mindig érkeznek meg gmail-re, és ez visszafelé is igaz néha.
süti beállítások módosítása