... egy hete végigjátszottam, és nem írtam belőle posztot, mert nem tetszett. Viszont ma (a poszt vasárnap íródik, én épp nyaralok) badge-et kapott a Kongán, ráadásul olyan kommenteket írnak alá, amit én egyszerűen fel sem tudok fogni. Légy szíves, játsszátok végig, és mondjátok már meg nekem: mi a jó ebben? Én tuti lényegesen öregebb vagyok, mint a kongán játszók többsége, és egyike vagyok azon egyedeknek, akiknek ez nem igazán a retro-érzést hívja elő, hanem a borzalmas régi grafikákat, amik tényleg így néztek ki, és bár jó volt velük játszani, én hihetetlenül örültem, mikor elkezdett fejlődni a megjelenítés, és végre magunk mögött hagyhattuk az ilyesmit. A The Last Door ráadásul játéknak sem túl érdekfeszítő, és főleg nem horror, mint ahogy a címkéi (és néhány komment is) állítják. Számomra unalmas és idegölő volt, az állandó gyaloglás a két véglet között meg aztán már teljesen lenullázta a játékélményt. Komolyan, már a cipőfűzőm végét rágcsáltam, csak hogy valami élvezetet is leljek benne. Szerintetek ez jó játék? Ráadásul nem ússzuk meg, hogy folytatása ne legyen, mert kiírták rá, hogy Chapter 1.
Szerintem vacak,...
The Last Door
9 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/5395258
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Savior 2013.07.12. 09:54:03
Ha ennyire rossz, akkor miért adtál neki 3 pontot?
Csokáv 2013.07.12. 11:17:33
Nekem tetszett. Abban igazad van, hogy a grafika ide borzalmas. Van 1-2 régi stílusú platform játék, aminek jól áll (pl Robot wants ...-ok), itt csak idegesít. Pedig látszik, hogy tehetséges grafikus képeit pixeizálták, mert a kompozíciók, színek szépek.
A játék nekem hozta a lovecrafti horrort, és ha a kicsit túl sok gyaloglást még jobban rövidítették volna (ha már voltál valahol, és a bejáratra kétszer klikkelsz, akkor azonnal átvált, nem sétál oda) 4.5-ös lenne nálam. Szeptembertől ingyenes a chapter 2 addig fizetős.
A játék nekem hozta a lovecrafti horrort, és ha a kicsit túl sok gyaloglást még jobban rövidítették volna (ha már voltál valahol, és a bejáratra kétszer klikkelsz, akkor azonnal átvált, nem sétál oda) 4.5-ös lenne nálam. Szeptembertől ingyenes a chapter 2 addig fizetős.
azarcakimeghúzottegymarslakót 2013.07.12. 16:24:56
Nekem tetszett, a grafika is, a hangulat is, a játék is. Mondjuk én még akkor kezdtem, amikor így néztek ki az ilyen játékok (pl monkey island), ezért is nem jelentett problémát a kinézete. Repült is az 5-ös.
vince05 2013.07.12. 17:45:55
10-15 perc után borzalmasan unalmas lett nekem, kinyomtam.
A pixeles "retró" vonalnak meg már régóta semmi értelme, mivel 10 játékból kb. 5 pixeles. (Csokávnak azért igaza van abban, hogy itt a pixeles grafika mögött igényes, kidolgozott munka van - a többi "retróval" ellentétben.)
A pixeles "retró" vonalnak meg már régóta semmi értelme, mivel 10 játékból kb. 5 pixeles. (Csokávnak azért igaza van abban, hogy itt a pixeles grafika mögött igényes, kidolgozott munka van - a többi "retróval" ellentétben.)
nyauuuuu 2013.07.12. 22:48:56
@Savior: Mert amúgy látszik, hogy egy csomó munkát beleöltek, csak nekem a "minden divatosat összehányunk, amit zabál a nép" jellegű erőfeszítésnek tűnik, amiből végül nem lett semmi jó. A kettessel kezdődő értékeléseket a valódi vacakoknak tartogatom, mint a póniöltöztetés :).
vince05 2013.07.13. 00:05:34
@nyauuuuu: Szerintem van annyi sör a világon, hogy Skutnik mestert rávegyük arra, hogy írjon egy jó póniöltöztetős Submachine epizódot, amire akár hármast is adnál. ;-))
Amúgy lányaiddal egyeztettél az iménti vélemény megformálásánál? Sírógörcs, anyu kitagadása a családból megvoltak? ;-))
Amúgy lányaiddal egyeztettél az iménti vélemény megformálásánál? Sírógörcs, anyu kitagadása a családból megvoltak? ;-))
PierP. 2013.07.13. 01:14:31
Nana, a Monkey Island már akkor jobban nézett ki, mint ez, az akkori játékok sem voltak ennyire szar felbontásúak. Ez a pixeleskedés meglehetősen öncélú.
Egyébként nem lenne ez rossz, csak kicsit vontatott és marha lassan mozog (bár az ajtóra két kattintás mellesleg működik!). Meg az egész elég lineáris, eszköz, kulcs, ajtó, eszköz, kulcs, ajtó. De azért a hangulat nem volt rossz, és a varjaknak is volt egy-két egész ütős jelenete :)
Egyébként nem lenne ez rossz, csak kicsit vontatott és marha lassan mozog (bár az ajtóra két kattintás mellesleg működik!). Meg az egész elég lineáris, eszköz, kulcs, ajtó, eszköz, kulcs, ajtó. De azért a hangulat nem volt rossz, és a varjaknak is volt egy-két egész ütős jelenete :)
Papírzsepi · http://lemil.blog.hu 2013.07.13. 16:52:05
Na igen: ez alapjaiban egy jó játék lenne, ha az idióta pixelezéssel és a sétálós ingázással el nem rontják.
Merthogy a hangulat szuper, a zene szuper, a sztori is érdekes...
Gondolom a pixelgrafika célja az lehetett, hogy részben az ember a saját fejében képzelje a sztorit, így az közelebb kerülhessen. De ez rossz irány. Remélem, hogy a későbbi chapterekben majd tanulnak belőle...
Merthogy a hangulat szuper, a zene szuper, a sztori is érdekes...
Gondolom a pixelgrafika célja az lehetett, hogy részben az ember a saját fejében képzelje a sztorit, így az közelebb kerülhessen. De ez rossz irány. Remélem, hogy a későbbi chapterekben majd tanulnak belőle...
Savior 2013.07.15. 09:39:20
@azarcakimeghúzottegymarslakót: Szerintem így legutoljára az Atari 2600 alatt néztek ki a játékok. Az 1986-os Labyrinth (szintén LucasArts) pl. így nézett ki C64-en: atariage.com/forums/blog/54/entry-4276-playing-labyrinth-c64/ ...
Kommentezéshez lépj be, vagy regisztrálj! ‐ Belépés Facebookkal

Utolsó kommentek