Eddig háromszor kalandozhattunk nappali rémálomvárosban Skutnik jóvoltából, mindhárom atomnehéz point-&click, a műfaj legjavából. Aztán a grafikát felhasználva volt egy buék-játék, de az már platform-jellegű, alig nyúlfarknyi. A Daymare Cat inkább ez utóbbira hajaz, ugrálós-szökdécselős, és ráadásul elég rövidke, olyan érzésem volt, hogy a játékot záró intró hosszabb, mint az egész végigjátszás tokkal-vonóval. Szerintem egy betonkeverőt nem lehetne annyi idő alatt kiborítani, amíg ez az egész tart. Hogy miért van helye mégis a blogban? Egyfelől a látványvilág még mindig olyan ütős és egyedi, hogy jaj. Másfelől viszont engem szíven talált a zene. Mivel a játék végén le is lehet tölteni, azóta is egyfolytában ezt hallgatom. Azt a pár percet, amit a pálya végigugrálása jelent, simán megérte. Viszont kezdem azt kívánni, bárcsak megint azon kellene szitkozódnom, hogy milyen megfejthetetlenül nehéz játékokat is gyárt a jó Mateusz.
Szellemváros visszatér
Daymare Cat
10 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr285386913
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
ziggy stardust · http://fagyis.blog.hu 2013.07.05. 11:52:32
tényleg jó a dal :) klassz volt, bár rövidke valóban. amúgy néha nekem Skutnikból elég is ennyi... igaz, csinálhatna gyakrabban játékot :D
stewie1239 2013.07.05. 18:03:32
Csillagos ötös! Nagyon jó játék, remek látványvilág, elképesztő hangulat, és a zene!!! Fantasztikus játékélmény mégha csak pár percre is...
nyauuuuu 2013.07.05. 21:18:24
@stewie1239: Egen, nekem azért nem ötös, mert pár perc. Ha játszottál mondjuk ezekkel:
kmk.blog.hu/2008/02/08/menekules_mindenhonnan
vagy bármelyik folytatásával, akkor tudod, hogy mit hiányolok ebből.
kmk.blog.hu/2008/02/08/menekules_mindenhonnan
vagy bármelyik folytatásával, akkor tudod, hogy mit hiányolok ebből.
Holding 2013.07.06. 08:16:10
Oké emberek, béna vagyok de akkor sem tudtam végigvinni :)
Van walkthrough?
Van walkthrough?
nyauuuuu 2013.07.06. 09:25:48
@Holding: Van, de inkább mondd meg, hol akadtál el. Egy icipici segítséggel biztosan meglesz.
nyauuuuu 2013.07.06. 13:27:59
@Holding: Van egy a legelején, ahol egy sötét átjáróban bejöttél a városba, középtájt be lehet menni egy barlangba. Szerintem csak az van elrejtve valamennyire, de ha az megvan, akkor sorold fel, amiket megtaláltál, és megmondom, melyik nincs meg.
Holding 2013.07.06. 16:20:45
@nyauuuuu: Spoiler
Aki bénázik mint én de maga akarja megoldani az ne olvassa tovább :)
Így hogy minden alkalommal újra kellett kezdenem végül sikerült megtalálnom :)
Ahol az első trambulin van onnan ugye balra felfelé is lehet menni és azt hagytam ki :)
Aki bénázik mint én de maga akarja megoldani az ne olvassa tovább :)
Így hogy minden alkalommal újra kellett kezdenem végül sikerült megtalálnom :)
Ahol az első trambulin van onnan ugye balra felfelé is lehet menni és azt hagytam ki :)
nyauuuuu 2013.07.06. 19:45:52
@Holding: De jó! Egy csomószor én is úgy érzem, hogy a manóba, feladom, előszedem a végigjátszást, de aztán megemberelem magam, és csak azért is megtalálom. :)
Az a balra felfelés nekem teljesen egyértelmű volt. Én tudod, mit találtam meg nehezen? Azt a nagy lyukat, amibe bele kellett ugrani a mozgós micsodákról. Sokáig járkáltam erre-arra, mire egyszer véletlenül belepottyantam.
Az a balra felfelés nekem teljesen egyértelmű volt. Én tudod, mit találtam meg nehezen? Azt a nagy lyukat, amibe bele kellett ugrani a mozgós micsodákról. Sokáig járkáltam erre-arra, mire egyszer véletlenül belepottyantam.
PierP. 2013.07.07. 09:28:40
Ez kiváló volt, grafika valahogy most még a szokásosnál is jobban bejött, és a zene is kiváló volt. Egyedül a lefele gomb volt nekem néha kicsit érzéketlen, nagyon rá kellett állni néhol dolgokra, hogy működjön. Attól még 5-ös :)

Utolsó kommentek