A Strike Force Heroes 2 egy remek kis akció-csapat játék (talán emlékeztek még a nagy sikerű első részre is), mész, lősz, segítesz a csapatodnak. Ők mondjuk az AI butasága miatt picit kevesebbet segítenek neked, no de mire számítottál?:) Rögtön a harmadik percben, amikor felfogtam, hogy ki kivel van, és kit kell irtani, a Quake 3 jutott eszembe. Ez az érzés kitartott a tesztidőszak végéig: egy két dimenziós labirintusban mászkálunk, oldalnézetben, két párfős csapattal. Az egyik csapat irtja a másik csapatot, és ugyan van némi kerettörténet, de senkit sem izgat, csak az, hányszor nyírod ki az ellent. Kiválaszthatod, milyen típusú katonák alkossák a csapatot, mindenki másban jó, és persze mindenkinek van gyenge oldala is. Pénzért is lehet fejlesztgetni, pajzsot és fegyvert is találni a pályákon, amik újratermelődnek, picit konfigurálható az irányítás, szóval remek kis játék. A zene kiváló, zúzós, pörgős, így az egész nagyon egyben van, kellemes időtöltés, mészárlás az egész család számára. Feszültség-levezetésre, "csak még ezt a pályát" típusú vizsgakerülésre tökéletesen alkalmas.
Quake 2D
Strike Force Heroes 2
3 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr955296693
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kappahun 2013.05.14. 08:47:12
Szerintem jópofa, aránylag könnyen végigtolható (normál nehézségen).
Ennek a multiplayer lenne az igazi értelme, mert a 15 pálya, ami igazából kevesebb, nem túl sok. A fegyvereket meg lehet fejlesztgetni, de én nem éreztem óriási szükségét.
Az ellenségnek egy nagy gyengéje van, hogy ha elszaladsz mellette, vagy átugrasz felette, akkor iszonyat lassan fordítja át a fegyverét. Így könnyen lemészárolható mindenki.
Ennek a multiplayer lenne az igazi értelme, mert a 15 pálya, ami igazából kevesebb, nem túl sok. A fegyvereket meg lehet fejlesztgetni, de én nem éreztem óriási szükségét.
Az ellenségnek egy nagy gyengéje van, hogy ha elszaladsz mellette, vagy átugrasz felette, akkor iszonyat lassan fordítja át a fegyverét. Így könnyen lemészárolható mindenki.
Holding 2013.05.15. 08:46:29
Nagyon jó játék és a campaign könnyen végigvihető! Aki meg kihívást akar annak ott a challanges ami aztán elég durva és én is most azt nyomom:)
Az egyetlen hátránya hogy a fejlődés katonánként van, tehát hiába nyomom bele az időt hogy profi sniperes legyek mert ha váltani akarok akkor a másik katona nulláról indul... Így kicsit gáz hogyha rájövök hogy mégse tetszik nekem akkor ugyan annyi időt bele kell tólnom hogy kiprobálhassam a másikat.
Ettől függetlenük nekem 4.5 lenne amit felfelé kerekítek :)
Az egyetlen hátránya hogy a fejlődés katonánként van, tehát hiába nyomom bele az időt hogy profi sniperes legyek mert ha váltani akarok akkor a másik katona nulláról indul... Így kicsit gáz hogyha rájövök hogy mégse tetszik nekem akkor ugyan annyi időt bele kell tólnom hogy kiprobálhassam a másikat.
Ettől függetlenük nekem 4.5 lenne amit felfelé kerekítek :)
ravon 2013.06.20. 16:05:11
Ohhó, ennek már az 1. részével is túl sok időt töltöttem. A 2-re is ráfüggtem. Előnye, hogy az ajánlott nehézségi szint most jobban közelíti a valóságot, bár egy 40+ szintű Sniperrel és egy 20+ szintű Juggernauttal (vagy hogy kell írni) a Rocket Race 2.0-t és a Wizards in Spacet leszámítva mindent meg tudtam csinálni insaine-re. Esetleg tipp ehhez a kettőhöz?
Hátrány, hogy a kasztok továbbra sem kiegyensúlyozottak, és hogy tényleg megcsinálhatnák már a multit.
De van benne tartalom, ezen vizsgaidőszak játéka ez lett. :)
Hátrány, hogy a kasztok továbbra sem kiegyensúlyozottak, és hogy tényleg megcsinálhatnák már a multit.
De van benne tartalom, ezen vizsgaidőszak játéka ez lett. :)
Utolsó kommentek