Munkakerülő kerestetik!

Munkakerülő játékok

Az élet túl rövid és túl sok a flashjáték. A Munkakerülő segít eligazodni, itt minden nap találsz valamit, amivel munka vagy tanulás helyett játszhatsz.

Utolsó kommentek

  • bonesej: There are particular dissertation web-sites through the world wide web to make risk-free apparentl... (2023.06.14. 20:14) Aaaaaaaargh!
  • bonesej: There are particular dissertation web-sites through the world wide web to make risk-free apparentl... (2023.06.14. 20:12) Ugráljunk és gyakjunk pókokat!
  • JamesLaim: There are numerous dissertation online sites on the internet are living grab unsurprisingly identi... (2023.02.16. 12:43) Húzd meg jobban
  • JamesLaim: There are numerous dissertation online sites on the internet are living grab unsurprisingly identi... (2023.02.16. 12:42) Ugráljunk és gyakjunk pókokat!
  • hogede: There are numerous dissertation websites on-line because you additionally obtain obviously stated ... (2022.11.22. 11:10) Legyél te is olimpikon!
  • Utolsó 20

Címkék

5 (1) 8bit (1) addiktív (34) akció (110) amegfejtésbennevanahtmlkódban (1) android (3) angol (12) anti lövegtornyos (1) armorgames (1) asszociációs (3) átváltozós (1) autós (7) autós-kikerülős (1) autóverseny (12) benoke98 (1) besztof (1) betűs (7) billiárd (1) box (2) búcsú (1) celeb (1) click (1) cockieclicker (1) csak 18 éven felülieknek (1) csapat (1) cső (1) cukiság (65) curse (1) dagatt (1) dark (1) darkcolumbo (1) demo (4) disztroj (167) egér+WASD (1) egygombos (6) egyklikkes (15) egyperces (25) elastomania (1) elgondolkodtató (20) elma (1) endless (1) építkezős (7) érdekesség (6) escape room (15) ez kifogott rajtam (3) facebook (4) faltenisz (1) faltörő (1) fantasy (7) fejléc (1) fejlesztős (27) fejtörő (1) figyelemjáték (13) fizetős (1) flipper (2) foci (4) földönkívüli (2) főzőcskézős (2) fps (2) gépelős (6) golyó (1) gonoszpiroscsapatos (1) gyerekeknek (27) háborús (1) hajigálós (20) harcolós (7) helikopteres (1) hidden object (10) horror (10) html (1) húsvét (1) időgyilkos (2) ios (4) istenes (1) jójódenemrossz (1) kajás (1) kaland (72) kalapos (1) kalóz (3) karácsony (8) kártyás (8) kattingatós (5) kémia (1) képregény (1) kereskedős (3) kétgombos (1) kincses (1) king (1) királylány (1) kísérletezős (4) kockajáték (1) könnyenmeghalós (1) kovács (1) középkor (2) közlemény (21) közösség (12) kretén (37) különbségkereső (18) kvíz (6) labda (1) labirintus (2) láncreakció (4) letöltős (2) levelup (1) (1) logikai (375) logisztikai (8) lovag (1) lövegtornyos (43) lövöldözős (128) ludum dare (4) macis (1) magyar (20) mahjong (1) mario (5) mászkálós (2) meghal (1) meghalós (1) memória (4) menedzser (10) mese (1) mesterlövés (2) mesterlövész (3) minimalista (53) mobil (4) morbid (1) motoros (1) mozi (2) multiplayer (2) mushroom (1) nagymellű (1) négyzetrácsos (1) nemjáték (10) nemszemétparaszt (1) nitrome (19) nosztalgia (9) növesztős (2) nyeremény (5) nyomozós (2) nyugtató (8) oktató (1) olimpia (1) pályázat (12) pixel (6) platform (13) plencvéeszombisjáték (1) poénjáték (3) pointnclick (127) puzzle (1) reklám (1) relax (6) repülő (1) retro (25) ritmusjáték (6) robot (1) rpg (7) rts (1) sandbox (2) sárkányos (1) savetheworld (1) scifi (13) shockwave (2) shooter (1) space (2) sport (13) stratégia (90) streetview (1) sudoku (1) szavazás (3) szemétparaszt (84) széprajz (1) szerencsejáték (2) szerepjáték (9) szimulátor (3) szőke (1) születésnap (12) tank (2) társasjáték (1) tetris (6) torony (1) tűz (1) ugrálós (38) ügyességi (469) újrakezd (1) űrhajó (1) űrhajós (3) várvédő (34) verekedős (7) véres (11) vicces (32) víz (1) warcraft (1) wasd (1) western (3) windowsphone (1) worms (1) zenei (11) zombis (44) zongora (1) Címkefelhő

Mindegy, hogy a porba vagy a sárba...

Turbo Rally
2013.05.10. 08:00 Kappahun

Clipboard01_2.jpg

Végre egy jó kis rali játék. Bár nem vagyok ezeknek nagy híve, a Turbo Rally valahogy megfogott. Maga a játékmenet egyszerű mint a faék. Versenyzel, pénz kapsz, fejlesztesz, több pénz kapsz, jobb autót veszel, stb.
A grafika szerintem nagyon jó lett, a pályák változatosak. Ami igazán tetszett, az az autó viselkedése. Szépen tolja ki a fenekét, jól ki lehet húzatni a kanyarban, kis ívben venni a 180-as fordulókat, szóval öröm meghajtani a gépet. Nekem a zenei aláfestés is bejött, így összességében egy kisebb termelékenység-csökkenés várható.

Szerintünk: (4/5)
Szerintetek: (4,3/5)

16 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr695287602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Titiú 2013.05.10. 11:58:45

Napok óta nem tudom kiverni azt a számot a fejemből, ahonnan a poszt címét vetted. Most nem tudok munkakerülni, de ha olyan a zenéje is, akkor muszáj lesz :)

PierP. 2013.05.10. 21:55:59

Hát... szoktam ezeket szeretni, de ez rohadtul idegesítő. Hiába veszek jobb autót, hiába spécizem fel, ugyanolyan lassú, és ugyanúgy csúszkál a pályán összevissza. Az alap autóval is ugyanolyan köridőt tudok menni, mint egy három kategóriával feljebbivel.

Arról nem is beszélve, hogy mindig minden autó minden versenyen ugyanúgy mozog. Jellemzően pont a bónuszokra vannak pozicionálva, hogy fel se bírd őket szedni.

Tudok én türelmes is lenni, ha írsz időnként 2013.05.11. 21:59:27

@PierP.: Vedd le a minőséget minimumra, a fr-t 25-re és már irányíthatóvá is válik az autó.

Esetleg próbáld IE alatt játszani. nekem kb 100x gyorsabb IE alatt a flash, mint chrome-on :(

Rodolfo63 2013.05.12. 00:48:38

szinte játszhatatlanul csúszkál a kocsi végig - meg nevettséges, hogy pályalevágásokon kell menni

nyauuuuu 2013.05.12. 01:24:35

Picit kezd elegem lenni abból, hogy egy-egy játéknál jönnek a kommentek, hogy játszhatatlan, meg lassú, meg lagol, meg miegyéb - miközben nyilván aki megírta a posztot, az játszott az adott játékkal, tehát neki ezek a gondok nem jelentkeztek. Úgyhogy lassacskán meg fogjuk írni a minimális gépigényt meg az ajánlott böngészőt, hogy kevesebb legyen az elégedetlen kommentelő. :)

PierP. 2013.05.12. 11:07:29

@nyauuuuu: 4 magos, 2.83GHz-es proci van, nem elég? :) A PC-k, konfigok, oprendszerek különbözőek, a játékok emiatt egy gyengébb gépen is simán futhatnak jól, míg egy erősebben vacakul. Az már más kérdés, hogy a jól megírt játékok (még amelyik ennél sokkal komolyabb grafikát nyom, az is), jól futnak mindenhol. Csak egy csomó programozó nem veszi a fáradságot a megfelelő optimalizálásra meg tesztelésre.

De ezzel a játékkal nem a lassulás volt a baj, a low res és a 25fps mellett teljesen ugyanúgy működött, mint high res 30 fps mellett. A baj az vele, hogy hiába veszel jobb autót, nem gyorsul jobban, nem magasabb a végsebessége, és a szintidőket sok pályán valóban csak a pályalevágások felfedezésével és kihasználásával lehet teljesíteni. (Valamiért hülye vagyok, és ennek ellenére játszom vele, egyszerűen tudni akartam, hogy a legjobb autóval is ugyanez lesz-e a helyzet, és a válasz sajnos igen)

PierP. 2013.05.12. 11:09:50

@Tudok én türelmes is lenni, ha írsz időnként: Amíg a MS nem portolja az IE-t linuxra addig ez számomra nem opció :) De azért köszi a tippet.

nyauuuuu 2013.05.12. 11:47:01

@PierP.: Nem szeretnék veled vitatkozni, ráadásul ezt a konkrét játékot én nem is próbáltam ki, tehát nem is tudnék. Inkább csak a jelenséget konstatáltam (több, általam posztolt játéknál is előfordult). Én kipróbálom, nekem remek, jól működik. Nyilván egységsugarú felhasználó vagyok, a rendelkezésemre álló géppark erősen korlátozott, és mindegyiken win-es környezet fut, ráadásul a böngészőimet sem variálgatom agyon. Viszont elég gyenge gépen játszom, tehát én magam - az egységsugarú gondolkozásommal - feltételezem, hogy másnál is fog menni. És akkor sorra jönnek a megjegyzések, hogy lefagy, nem tölt, lassú, lagol, vacak. Ha nekem is az lett volna, nyilván nem írok belőle ajánlót. Általában a linux-os felhasználók szoktak a legtöbbet reklamálni, amit én értek, de nem tudok rajta változtatni. Viszont néha tényleg rossz tud lenni, hogy olyan dologért kapok kritikát, amit nem tudok még csak előre be sem jósolni.

PierP. 2013.05.12. 13:14:28

@nyauuuuu: Linuxos dolgokért én szoktam nyavalyogni, de lassulás miatt a legritkábban, pár éve egyenszintre hozták a linuxos flash plugint a windowsossal. Utóbbi időkig rendszeresen játszottam egy P4-esen, nem volt vele gond Linux alatt sem. A spéci pluginek már más kérdés, silverlight, miazmás, de ez sem a ti hibátok, csak az ember mindig elsírja a bánatát.

vince05 2013.05.12. 17:08:53

@nyauuuuu: Ezen a blogon eddig az volt a szokás, hogy nem a post-ot, hanem a játékot értékeljük. Pár hónapja ezt egyik szerkesztő kollégád kifejezetten kérte is.
Én szerintem ha valaki leírja, hogy neki "játszhatatlan, meg lassú", az a játékról mond véleményt, nem a Ti szerkesztői teljesítményetekről. Az meg simán előfordulhat, hogy az általatok használt 1-2 rendszeren simán megy a játék, másoknál meg nem, vagy akadozik. Erről Ti nem tehettek. Azt viszont vegyük figyelembe, hogy a flash környezet egyik lényege a platform függetlenség, vagyis egy flash játéknak ugyanúgy illik működnie Windows, Linux, IE, FF, Chrome, stb. környezetekben. És jé, a flash játékok 98-99%-a ezt simán tudja is.
Engedtessék meg az, hogy ha egy játék a másik 1-2%-ba tartozik, akkor azt a játék hiányosságának rójuk fel, és ezt szabadjon már megjegyezni a kommentekben.

Írtam ezt úgy, hogy a konkrét esetben nem vagyok érintett, a játék nálam hibátlanul, akadozás mentesen fut.

Tudok én türelmes is lenni, ha írsz időnként 2013.05.13. 05:20:32

@PierP.: Nem szeretném sokkal tovább ragozni ezt, de Core2Quad 3GHz, Chrome alatt Mexico a legjobb kocsival (Revo), minden maxon, legjobb idő 22:42, ami 2 csillagra elég. IE alatt az alap kocsival elsőre 20:43, ami 3 csillag.

Ezek után gondoltam megmérem, a Flash Benchmark '08
www.newgrounds.com/portal/view/465908
simán dupla sebességet adott IE alatt.

Mondjuk érteni nem értem :D

@vince05: Nem akad, látszólag normálisan fut, de az irány gombok minimális érintésére csúszkál. Nem lehet vele kanyarodni, mindegy milyen autóval, mindegy hogyan mész.

Kappahun 2013.05.13. 13:57:48

Az tény, hogy engem is megfingatott a játék. Néha fel is húztam magam rajta, hogy nem vagyok képes teljesíteni egy-egy pályát.

vince05 2013.05.13. 18:56:25

@Tudok én türelmes is lenni, ha írsz időnként: Jaja, csúszkál baromira, én is azért tettem le hamar, csak először azt hittem, én vagyok a béna.

temperepempe 2013.05.16. 15:26:42

Arra rájött valaki, hogy mi értelme újabb és újabb autót venni, ha teljesen egyforma a teljesítményük a régiekével?

koc · http://tablasjatek.blogspot.com 2013.05.26. 21:47:11

Az ujabb auto teljesitmenye szerintem lenyegesen jobb.
A lap record az egy lokalis vagy globalis dolog? Mert nekem van mar ketto is.
süti beállítások módosítása