A no-one has to die igen furcsa játék, nem is igazán tudnám besorolni egyik kategóriába sem. Viszont az első játék döbbenete után akaratlanul is jön a kíváncsiság, utána pedig a nyomozás élménye, ami a végső megoldás fényében elég érdekesnek hat visszafelé. Nekem az újszerűsége volt a leginkább érdekes, annak ellenére, hogy sem látványában, sem a feladatok milyenségében nagy élvezetet nem leltem, mégis a történet sodrása magával ragadott, és elkezdett érdekelni, hogy mi is van az egész mögött. Főként sci-fi rajongóknak ajánlott, meg bárkinek, aki szeret embereket elevenen elégetni. Bár van zene a játék alatt, az én fejemben végig a címben említett Queen-sláger szólt, már csak a téma miatt is.
Ki akar örökké élni?
No-one has to die
Címkék: logikai interaktív fikció
10 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr325238434
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Holding 2013.04.23. 10:47:21
Aki eléggé tud angolul annak szerintem ez fog tetszeni.
Érdekes történet, érdekes befejezéssel :)
Érdekes történet, érdekes befejezéssel :)
nyauuuuu 2013.04.23. 12:34:58
@Holding: Azért mertem posztolni, mert én eléggé kevéssé tudok angolul (sajnos), ennek ellenére értettem a történetet. Szóval nem kell hozzá felsőfokú nyelvvizsga, és tényleg érdekes :).
Karvaly 2013.04.23. 12:53:43
Maga a játék része nagyon egyszerű, sokkal inkább interaktvív sci-fi.
Összeségében nagyon jó.
Összeségében nagyon jó.
Van 2013.04.23. 15:28:32
A kongás címkék szerint - és szerintem is - filozófiai puzzle.
Tök jó is lehetne, ha a puzzlek nem lennének ennyire könnyűek...
Tök jó is lehetne, ha a puzzlek nem lennének ennyire könnyűek...
Acsabi44 2013.04.24. 00:44:28
óó,érdekelne mi a vége, de annyira nem köt le, hogy 4szer megcsináljam. Egy is elég volt
Melkor78 2013.04.27. 11:11:24
Van felhasználónevem a Kongregate-en, lehet, hogy ezért, de nekem mindegyik vég után feldobott egy elágazásos ábrát, és mindig csak egy olyan elágazáshoz kellett visszamenni, aminek a másik ágát még nem oldottam meg.
Lélektani puzzle-nek is lehetne nevezni, mert próbára teszi az embert, hogy kitart-e a keserű végig. :)
Lélektani puzzle-nek is lehetne nevezni, mert próbára teszi az embert, hogy kitart-e a keserű végig. :)
nyauuuuu 2013.04.27. 11:15:09
@Melkor78: Igen, tényleg ennyi. Miért, van, aki legelőről kezdte mindig? És a szövegek is átugorhatóak, szóval akár nagyon gyorsan is lehet vele végezni.
Holding 2013.04.27. 19:34:47
@Melkor78: Soha ne lődd le a végét!!
Ha mindenképp be akarod írni akkor előtte rakd ki nagy betükkel hogy Spoilerezni fogsz vagy bármi mást de ne utalj egy történetes játéknál arra hogy mi vagy milyen lesz a vége!
Ha mindenképp be akarod írni akkor előtte rakd ki nagy betükkel hogy Spoilerezni fogsz vagy bármi mást de ne utalj egy történetes játéknál arra hogy mi vagy milyen lesz a vége!
Papírzsepi · http://lemil.blog.hu 2013.04.28. 21:48:34
Engem elég jól eltalált a játék.
Szeretem az ilyen típusú sci-fi-ket.
Csak most fél éjjel azon fogok gondolkodni, hogy hogyan is van ez, és miért nem működhet. Hol a hiba. Pedig aludnom kellene...
Nesze neked látvány és grafika - mégis megadom az ötöst. Ugyanis már unom az elcsépelt dolgokat, és ez nem az.
Szeretem az ilyen típusú sci-fi-ket.
Csak most fél éjjel azon fogok gondolkodni, hogy hogyan is van ez, és miért nem működhet. Hol a hiba. Pedig aludnom kellene...
Nesze neked látvány és grafika - mégis megadom az ötöst. Ugyanis már unom az elcsépelt dolgokat, és ez nem az.
Utolsó kommentek