Munkakerülő kerestetik!

Munkakerülő játékok

Az élet túl rövid és túl sok a flashjáték. A Munkakerülő segít eligazodni, itt minden nap találsz valamit, amivel munka vagy tanulás helyett játszhatsz.

Utolsó kommentek

  • bonesej: There are particular dissertation web-sites through the world wide web to make risk-free apparentl... (2023.06.14. 20:14) Aaaaaaaargh!
  • bonesej: There are particular dissertation web-sites through the world wide web to make risk-free apparentl... (2023.06.14. 20:12) Ugráljunk és gyakjunk pókokat!
  • JamesLaim: There are numerous dissertation online sites on the internet are living grab unsurprisingly identi... (2023.02.16. 12:43) Húzd meg jobban
  • JamesLaim: There are numerous dissertation online sites on the internet are living grab unsurprisingly identi... (2023.02.16. 12:42) Ugráljunk és gyakjunk pókokat!
  • hogede: There are numerous dissertation websites on-line because you additionally obtain obviously stated ... (2022.11.22. 11:10) Legyél te is olimpikon!
  • Utolsó 20

Címkék

5 (1) 8bit (1) addiktív (34) akció (110) amegfejtésbennevanahtmlkódban (1) android (3) angol (12) anti lövegtornyos (1) armorgames (1) asszociációs (3) átváltozós (1) autós (7) autós-kikerülős (1) autóverseny (12) benoke98 (1) besztof (1) betűs (7) billiárd (1) box (2) búcsú (1) celeb (1) click (1) cockieclicker (1) csak 18 éven felülieknek (1) csapat (1) cső (1) cukiság (65) curse (1) dagatt (1) dark (1) darkcolumbo (1) demo (4) disztroj (167) egér+WASD (1) egygombos (6) egyklikkes (15) egyperces (25) elastomania (1) elgondolkodtató (20) elma (1) endless (1) építkezős (7) érdekesség (6) escape room (15) ez kifogott rajtam (3) facebook (4) faltenisz (1) faltörő (1) fantasy (7) fejléc (1) fejlesztős (27) fejtörő (1) figyelemjáték (13) fizetős (1) flipper (2) foci (4) földönkívüli (2) főzőcskézős (2) fps (2) gépelős (6) golyó (1) gonoszpiroscsapatos (1) gyerekeknek (27) háborús (1) hajigálós (20) harcolós (7) helikopteres (1) hidden object (10) horror (10) html (1) húsvét (1) időgyilkos (2) ios (4) istenes (1) jójódenemrossz (1) kajás (1) kaland (72) kalapos (1) kalóz (3) karácsony (8) kártyás (8) kattingatós (5) kémia (1) képregény (1) kereskedős (3) kétgombos (1) kincses (1) king (1) királylány (1) kísérletezős (4) kockajáték (1) könnyenmeghalós (1) kovács (1) középkor (2) közlemény (21) közösség (12) kretén (37) különbségkereső (18) kvíz (6) labda (1) labirintus (2) láncreakció (4) letöltős (2) levelup (1) (1) logikai (375) logisztikai (8) lovag (1) lövegtornyos (43) lövöldözős (128) ludum dare (4) macis (1) magyar (20) mahjong (1) mario (5) mászkálós (2) meghal (1) meghalós (1) memória (4) menedzser (10) mese (1) mesterlövés (2) mesterlövész (3) minimalista (53) mobil (4) morbid (1) motoros (1) mozi (2) multiplayer (2) mushroom (1) nagymellű (1) négyzetrácsos (1) nemjáték (10) nemszemétparaszt (1) nitrome (19) nosztalgia (9) növesztős (2) nyeremény (5) nyomozós (2) nyugtató (8) oktató (1) olimpia (1) pályázat (12) pixel (6) platform (13) plencvéeszombisjáték (1) poénjáték (3) pointnclick (127) puzzle (1) reklám (1) relax (6) repülő (1) retro (25) ritmusjáték (6) robot (1) rpg (7) rts (1) sandbox (2) sárkányos (1) savetheworld (1) scifi (13) shockwave (2) shooter (1) space (2) sport (13) stratégia (90) streetview (1) sudoku (1) szavazás (3) szemétparaszt (84) széprajz (1) szerencsejáték (2) szerepjáték (9) szimulátor (3) szőke (1) születésnap (12) tank (2) társasjáték (1) tetris (6) torony (1) tűz (1) ugrálós (38) ügyességi (469) újrakezd (1) űrhajó (1) űrhajós (3) várvédő (34) verekedős (7) véres (11) vicces (32) víz (1) warcraft (1) wasd (1) western (3) windowsphone (1) worms (1) zenei (11) zombis (44) zongora (1) Címkefelhő

A király nevében

King's League: Odyseey
2013.04.16. 08:00 Kappahun
Címkék: stratégia harcolós

Clipboard01.jpg
A King's League: Odyseey a sorozat második játéka. A korábbi verzióhoz képest egy-két újítás történt.
A játék lényege, hogy kis falunkból elindulva toborzunk egy csapatot, amivel nevezünk a harcosok ligájába. Egyre feljebb küzdjük magunkat, közben fejlesztjük a harcosainkat, meghódítjuk a királyságot, végül legyőzzük a királyt.
A csapatunkat ötféle harcosból állíthatjuk össze, különféle erősségekkel és gyengeségekkel. Az én tapasztalatom szerint sok különböző kombináció is eredményes lehet, érdemes az ellenféltől ellesni néhány trükköt. Ugyanakkor a várható csapatról nem tudni semmit, maximum második nekifutásra lehet specializált csapatot vinni. Így én egy ütősnek gondolt csapattal toltam végig az egészet. Kristályok segítségével szintet is tudnak lépni embereink, valamint kétszer specializálódni.
A szűkös keresztmetszet az idő. Két csata között csak bizonyos felkészülési időnk van. Embereinket tudjuk a minden hónapban megújuló tréning-pontjainkból fejleszteni, de ez napokba telik. Egy város elfoglalása is napokig tart, a küldetések teljesítésével is fogy az időnk. Egy fontos tipp: ha a térképen megjelenik egy kis popup, hogy különleges tehetség bukkant fel valahol (forest, city, stb), akkor ott gyorsan indítsunk toborzást. Így juthatunk magas szintű, specializált egységekhez aránylag gyorsan és olcsón.
Összességében jó kis játék, bár idővel kissé egyhangú az edzés-harc-edzés-harc kombináció.

Szerintünk: (4/5)
Szerintetek: (4,2/5)

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr305218066

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vince05 2013.04.16. 21:49:58

Nagyon érdekes játékmenet, kitűnik a "fejleszd a csapatodat, háborúzz, foglalj területeket" kategóriából. (Az első részt nem ismerem.)
Szívesen eljátszanék vele többet, valószínűleg fogok is még próbálkozni, de számomra teljesen megöli az élményt az időkényszer: gyilkos ütemben telik az idő, egyszerre húszféle dolgot kellene csinálni; szeretném áttekinteni a helyzetet, de ugrálnak fel a képembe 3 másodpercenként a figyelmeztető ablakok - egyszerűen nem hagy odafigyelni a taktikára, átgondolni a következő lépéseket. Én így nem bírok játszani. Ha lenne egy 10x lassítás opció, akkor talán.

U.i.: Igen, ismerem a viccet: "Lehajoltam, és a csigák huss, szétrebbentek!" ;-)
Lehet, én vagyok már lassú.

Holding 2013.04.17. 09:17:47

Én tudtam követni de aláírom hogy egy pause gomb nem ártana.
Viszont nagyon durván munkakerülésre ingerel! :)
Nálam ez abszolút 5/5 volt és normálon, hardon is végignyomtam :D

Azeroth87 2013.04.17. 12:01:50

Jópofa. Rá lehet katanni :)

marczy 2013.04.17. 15:09:40

Amikor felugrik egy ablak, akkor célszerű átgondolni, mit is csinálsz. Meg ha másodpercen belül nyomod a következő egységet, hogy fejlesztenéd, akkor még nem telik az idő.

Ahhoz, hogy csatavesztés nélkül végigcsináld (ugye a jó öreg acsik...), kell egy kis szerencse is, nem mindegy, mik jönnek, de a helyes sorrendben meghódítva a falvakat és fejlesztve/specializálva az embereidet eljuthatsz a King's League tetejéig, és aztán 2-3 10-es szintű emberkével legyőzheted a királyt. A sárkány legyőzése nem kötelező, de nem is lehetetlen, bár anélkül is végig lehet csinálni, mert ha mindent elfoglaltál, az olyan havi bevételt biztosít, hogy néhány hónap alatt megszerezheted a király legyőzéséhez szükséges szintfejlesztő drágaköveket.
Ha minden igaz, van olyan unique karakter, aki csak hardon jön elő, így a unique-os acsikra egy külön hard játékban érdemes rámenni.

afazekas 2013.04.18. 14:12:42

Hú ez tényleg addiktív. Pár óra elmegy vele gyorsan.

marczy 2013.04.21. 22:23:18

@krcsirke: de hogyan?
A fölé nem bírtam menni, pedig hardon is elég hatékonyan nyomulok...

krcsirke 2013.04.22. 06:30:49

@marczy: Gyorsaság a legfontosabb, minél hamarabb győzöd le a királyt, annál jobb az értékelésed, emellett minden területet el kell foglalni (sárkányt egyébként érdemes legyőzni, nem tudom beleszámít-e a területbe, de nem vesz el napot ha próbálkozol vele, nekem 5. nekifutásra jött össze, egyébként SSS értékelés könnyű szinten is összelehet hozni, azon sikerült nekem elsőre, így az achik, más néven achievementek teljesek lettek, mi több túlteljesítettem, azok is befolyásolják a végén a pontokat, szerencsére azokat könnyű összeszedni. Az unique karaktereket is össze kell szedni, elsőre nem tudtam, hogy kell mind a hetet, de az egyik kommentben megtaláltam a választ, igaz angolul bemásolom ide neked, hátha segít:
Also here are the triggers that cause the unique characters to appear. (1)Quinsforth the lancer: support the lancers in the polearms tournament. (2)Tybolt the spearman: support the spearmen in the polearms tournament. (3)Adela the Enchantress: Beat the capital league without losing a single match (you'll get an event to look for her in the mountains.)(4)Corthello the cleric: get defeated ?? times (you'll get a event to look for him in the village.)(5)Iruine the ranger:The event triggers somewhere in the second(?) year, recruite him in the forest.(6)Greg the hunter: beat all the kongregate exclusive quests, then recruite him in the forest.(7) Christable the thief: get a lot of gold (100K+) and recruit her in the city.
Alapból egy unique karakterrel kezdesz, másik 6 megszerzése fentebb van (tornán ugye választanod kell, melyiket támogatod) arra is szép pontszám bónuszt ad. Fejlesztéseket ki kell maxolni, küldetés adókat is, úgyis kellenek azok, hogy a sárkányt megpróbáld.
Röviden ennyi, nem könnyű, de sok eredményt én bevallom easyn szedtem össze, aztán volt egy hard és végül 3. nekifutásra összejött. Gyorsaság a lényeg, nem lehet tökölni nagyon.

marczy 2013.04.22. 13:06:25

@krcsirke: És milyen csapattal sikerült mindez? Még amikor veretlenül vittem végig, akkor is csak A-t kaptam...
(Az is igaz, hogy a "Happy quick ending" bugos...)

krcsirke 2013.04.22. 15:15:43

@marczy: Ugye alapból kezdesz egy unique karakterrel, azt fejlesztgettem, utána az íjászt. Ezen kívül, Christable volt a kedvencem, ő állandó csapat tag volt és két lovag mellé. Bár mikor megrendezték a tornát, easyn hiába kaptam meg Tybolt-ot, nem eléggé használhatatlannak tartottam, csapatom többi tagja jobban képzett volt és addigra már mindegyiket 10es szintre kifejlesztettem. Hardon viszont az egyik lovag helyére ő került be. Easyn tehát Christable illetve az alap unique karakter mellé volt két mezei lovagom (uncommon vagy rare, most nem tudom kapásból) és egy íjász. Hardon egy ideig ez volt a felállás: Alap unique, Christable, két lovag és Corthello. Egyik lovagot később lecseréltem Tybolt-ra, eléggé egyszerű dolgom volt.
Küldetésekből bevallom annyit csináltam meg, hogy elérjem a maximum reputációt ami kell, hogy a sárkány ellen menj, illetve az összesítésben 100% legyen ez a rész. Aranyat szinte mindig elköltöttem kristályokra miután Cristablét megszereztem (100k arany ugye) és elköltöttem fejlesztésekre, így hamar kitudtam maxolni a karaktereket. Alap dolgokat persze figyelembe kell venni, mint pl egy íjásznak, vagy egy varázslónak nem érdemes erő tréninget tartani, illetve a varázslónak nem kell sebességre sem edzenie.
Területi foglalást viszonylag hamar megoldottam, a tréningpontok miatt, amit tudtam elfoglaltam, volt pár vereségem, de az úgyis kell Corthello-hoz. Mondhatni őt érdemes hamar megszerezni és 10es szintre kifejleszteni, hogy a tier 3as meglegyen neki, fejlesztések során ugye alapból eléggé megerősödik, illetve ha jól emlékszek bishop az utolsó fejlesztése neki, azt érdemes megcsinálni. Röviden ennyi, hardon kell egy kis szerencse is, sárkány ellen szenvedtem, meg az elején foglaláskor, de király elsőre megvolt.

krcsirke 2013.04.22. 15:20:41

@krcsirke: Uhh, az lemaradt, hogy mind a hét unique karaktert összeszedtem, a fentebb leírás alapján ott van, hogy kell, igaz nem használtam nagy részét, de elálltak, kellett a végső értékeléshez. Egyébként a játékban van egy apró bug. Az elején ha faluban easy szinten toborzol egy ideig, sikerül két azonos nevű íjászt toboroznod, az a mókás akkor, ha azonos a nevük, tréningük is együtt történik, sőt ha jól emlékszek még a tulajdonság pontjaik is megegyeznek. Ki lehet használni, mivel faluból 1 lovagot tudtam szinte mindig toborozni, mire eljutsz oda, hogy városból tudj, addig elállt a két íjász.
süti beállítások módosítása