Bizony, ha az ember meglátja a Battle Without Endet, könnyen hiheti, hogy csak a hétfő reggeli kóma tréfálja meg, vagy valami tévedés okán a forráskódot látja futni, de nem, ez bizony a játék. Ami nem is az. Vagy mégis. Szerencsére Kappa küldött egy jó alapos (és terjedelmes) leírást, így hamar átláthatjuk a betűk és számok rengetegét.
"Ez egy érdekes játék, munkakerülésre csak korlátozott mértékben alkalmas. Ugyanis nem kell semmit se csinálni. Mi?
A játék full passzívan fut. Kezdésnek kiválasztunk egy fajt és egy életkort, majd elindul a játék. Pörögnek a számok, azt sem értjük mi van. Itt vagy megutáljuk az egészet, vagy elkezdünk utánajárni.
Aki belevág, annak pár tipp:
válaszd a törpéket és 17 éves kort. Később rájössz miért. Elindul a játék, akkor a jobb felső sarokban addig kattintgass a nyílra, míg az options-höz nem érsz. Ott vedd ki a pipát a battle, a dollár és az item mellől. Lépj vissza egyet, és a title alatt kattints rá a the beginnerre. Ezek után kezdheted felfogni a játékot. A harcosod folyamatosan gyepálja a szembejövő szörnyeket, amiket nem látsz, mert szöveges környezetben fut az egész. Alul pörögnek az események, amit se gyorsítani, se lassítani nem tudsz. A harcosod küzd-küzd, meghal és kezdi elölről. Közben csobog a pénz, potyognak az itemek és jön az xp. Akkor mi ebben a játék? Ugyanúgy tudsz gyűjtögetni, fejleszteni, felszerelni, mint bárhol máshol. Csak a csatával nem kell vacakolni. Menjünk végig a lehetőségeken:
Bal felül látod az emberkéd adatait, bármire ráállva látod, mi micsoda. Egy valami nem érthető, a CP. Ez egyfajta harci értéket mér, amit az ellenségekhez tudsz mérni. Bal alul pörögnek az események. Ezt állítottuk be az elején, hogy ne látszódjon minden sebzés, csak a főbb események. Középen látszik az aktuális ellenfél, alatta a később hozzánk csapódó állatunk, alatta pedig a loot statisztika. A jobboldali sávban meg tudjuk állítgatni harcosunk mindenféle ügyes-bajos dolgát. Felül a menüben az alábbi dolgok érhetők el (jelenleg, mivel folyamatosan fejlesztik). Az első fülön az összeszedett itemek találhatók. Rákattintva látszik minden statjuk, és ha már van valami azon a helyen a hősünkre aggatva, akkor a jelenlegi felszerelés is látható. Az e betűvel magunkra aggatjuk, a dollár jellel eladjuk. Bármit kiválasztva, legalul megjelenik mennyiért tudjuk kissé jobb állapotúra kovácsolni, ami plusz tulajdonságokat adhat, de tönkre is tehetjük (succes rate!). A második fülön láthatjuk a jelenlegi felszerelésünket és kísérő állatunk statjait (ő kezdetben nincs). A harmadik fülön választhatjuk ki, melyik állatunk harcoljon mellettünk. A negyedik fül elég fontos. Itt lehet az emberünk skilljeit fejlesztgetni. Három csoport van: combat, magic és passive. Eléggé önmagukért beszélnek. A Combat és a magic fülön nekünk kell kijelölnünk milyen skilleket akarunk használni. Én pl. a combaton az első hármat használom (nem hiszek a nyilakban), a magicból pedig a fireballt. Meglepő módon ezeket érdemes fejleszteni is. A passive skillek azért passzívak, hogy ne kelljen aktiválni őket :). Ha elég sokáig feltoljuk a skilleket, akkor majd bejönnek még pluszba újak, de az még soká lesz. Az ötödik fül a title. Ezek olyan címek, amiket magunkra aggathatunk, így javulnak a statjaink. Az elsőre kiválasztott beginnernek nincs előfeltétele, a későbbieknek már lesz. Mindegyik más-más bónuszt ad, mindenki döntse el mi kell neki. A hatodik fülön be lehet állítani milyen infókat írjon ki a játék, illetve milyen itemeket tartson meg. A hetedik az egyéb kategória. Itt van help. Van egy map, ahol ki tudjuk választani, hol akarunk harcolni. Itt lesz érdekes, hogy tudjuk a harcosunk CP-jét, mert a térképekhez is van egy átlag cp rendelve. Ki kell kísérletezni, hol kapod a leggyorsabban az xp-t. Szintén itt találunk shopot meg special shopot, ez sok magyarázatot nem igényel. Van viszont egy rebirth opció. Karaktergenerálásnál kiválasztottad, mennyi idős legyen az arc. Én 17-et javasoltam. Ugyanis 20 percenként öregszik 1 évet. Ezt az age-re ráállva látod is."
Utolsó kommentek