Kj nevű munkakerülőnk ismét egy valódi gyöngyszemet kapart elő nekünk a háló mélyéről. A Catch a Duck cuki is, sok helyen nehéz is, de nem végrehajthatatlan, és a hangoktól meg teljesen kész lettem. Ráadásul a szereplők engem valamiért a Log Jam nevű halhatatlan klasszikusra emlékeztetnek, amitől meg folyamatosan röhögnöm kell. Kj így ír a találatáról (a cím és a kép is tőle származik):
"Vicces animációval alkotott stratégiai (???) játékot találtam, ahol egy kacsát kell elkapni az erdőben, és közben kicselezni a nagyobb testű állatokat, akik a farkastörvények értelmében lenyomják abszurd külsejű harcosunkat."
A címkézéssel én is bajban vagyok, mert stratégiának nem nevezném, inkább logikai-ügyességi a cucc, de valóban nem kicsit át kell gondolni, hogy mikor merre küldjük a rókucit. Undorító hétfőre nincs is jobb munkakerülés ennél.
Rókakóma
Catch a Duck
16 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr705082875
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
regisz 2013.02.18. 09:24:40
De mitől esik kómába a róka?
Ugly Davis 2013.02.18. 10:34:48
@regisz: gondolom mert, ha nem mozgatod, elalszik... mármint a játékban
Van 2013.02.18. 12:26:26
mondjuk a csapdát kikerülhetné, ahelyett, hogy azon keresztül tervezi az útvonalat...
Savior 2013.02.18. 12:29:08
@Van: Úgy azért kicsit dedósan könnyű lenne, nem?
Egyébként szerintem nem lenne ez rossz játék, ha nem szaggatna ennyire. Hihetetlen, hogy nem is tudom, hány év után, még mindig milyen rosszul is van a Flash optimalizálva. Nem is baj, ha eltűnik...
Egyébként szerintem nem lenne ez rossz játék, ha nem szaggatna ennyire. Hihetetlen, hogy nem is tudom, hány év után, még mindig milyen rosszul is van a Flash optimalizálva. Nem is baj, ha eltűnik...
Van 2013.02.18. 12:49:51
@Savior: Jó, de akkor legalább engedné meg, hogy billentyűzetről játsszuk. Mert ezzel, meg hogy négyzetekre van osztva a pálya, nem lett túl felhasználóbarát. Ugyancsak barátságtalan a checkpointok hiánya és a mindig felugró help ablakok.
Nekem viszont nem akadozott. Amúgy szerintem (általában) a szaggatásért a fejlesztőt kell átkozni, nem a platformot.
Nekem viszont nem akadozott. Amúgy szerintem (általában) a szaggatásért a fejlesztőt kell átkozni, nem a platformot.
Savior 2013.02.18. 12:59:00
@Van: Na ja, a billentyűzetes irányítás nem lenne rossz.
Az akadozásról: lusta voltam, nem írtam oda, hogy "nem tudom, a flash vagy a fejlesztő miatt". Általában igazad van, hogy nem a platform, hanem a fejlesztő a ludas -- nagy eltéréseket lehet látni flashben is. Viszont még ha nem is lagol, a flash sokkal több CPU-t eszik meg, mint kéne neki, és C64-es szintű játékok esetén (mint pl. ez) is látszik, hogy mennyivel több erőforrást igényel, mint bármi más. Pláne Linuxon.
Az akadozásról: lusta voltam, nem írtam oda, hogy "nem tudom, a flash vagy a fejlesztő miatt". Általában igazad van, hogy nem a platform, hanem a fejlesztő a ludas -- nagy eltéréseket lehet látni flashben is. Viszont még ha nem is lagol, a flash sokkal több CPU-t eszik meg, mint kéne neki, és C64-es szintű játékok esetén (mint pl. ez) is látszik, hogy mennyivel több erőforrást igényel, mint bármi más. Pláne Linuxon.
regisz 2013.02.18. 13:35:23
@Ugly Davis: A poszt címére céloztam... :) Lehet, hogy Rókakomát kellett volna írni?
Llychllyn 2013.02.18. 14:27:30
Régen volt valami nagyon hasonló játék, a címét elfelejtettem, talán 386oson játszottam vele. Ott is kockákra volt osztva a pálya, lehetett állatot választani, minél kisebbet-jámborabbat választottál, annál nagyobb volt a szívás. Itt-ott voltak gyümölcsök meg más állatok, azt kellett elkapni, akit az általad választott jószág megevett - ezek persze szintén mozogtak, a gyümölcs nem, de azt is megették más állatok -, meg volt vadász is.
Jó volt, erre emlékeztetett, csak persze pixelesebb volt és kevésbé vicces:)
Jó volt, erre emlékeztetett, csak persze pixelesebb volt és kevésbé vicces:)
regisz 2013.02.18. 15:46:55
@nyauuuuu: Ok, ha jobban belegondolok, elfogadom. Kómáig rókázni... :)
nyauuuuu 2013.02.18. 22:26:57
@Holding: Nekem sem, pedig amin én játszom, az harmatgyenge gépecske. Szaggatós játékot nem szeretek posztolni. Te meg én valszeg nem linux alatt játszunk, és nem minden fejlesztő gondol arra, hogy van, aki linuxol. Viszont én azt előre nem tudom egy játékról, hogy minden oprendszerre sikerült-e optimalizálni, vagy nem.
Ugly Davis 2013.02.18. 22:56:49
@regisz: igen, tudom, hogy a címre gondolsz, csak próbáltam én is magyarázatot adni a szóviccre... ahogy látom találtál egy jót :)
Savior 2013.02.19. 12:58:37
@nyauuuuu: Semmi gond, általában nem szoktak szaggatni a dolgok, de ez éppen igen. Ez ne befolyásoljon a posztolásban. :)
Ugly Davis 2013.02.20. 17:30:47
Két baj van ezzel a játékkal: az egyik, hogy nem reagálnak az ellenfelek, ha az ember a bokrokat zörgeti, a másik, meg hogy a vadászok nem lövik le egymást, akárhogy egymáshoz csalom őket (viszont a farkast lelövik...).
Utolsó kommentek