Munkakerülő kerestetik!

Munkakerülő játékok

Az élet túl rövid és túl sok a flashjáték. A Munkakerülő segít eligazodni, itt minden nap találsz valamit, amivel munka vagy tanulás helyett játszhatsz.

Utolsó kommentek

  • bonesej: There are particular dissertation web-sites through the world wide web to make risk-free apparentl... (2023.06.14. 20:14) Aaaaaaaargh!
  • bonesej: There are particular dissertation web-sites through the world wide web to make risk-free apparentl... (2023.06.14. 20:12) Ugráljunk és gyakjunk pókokat!
  • JamesLaim: There are numerous dissertation online sites on the internet are living grab unsurprisingly identi... (2023.02.16. 12:43) Húzd meg jobban
  • JamesLaim: There are numerous dissertation online sites on the internet are living grab unsurprisingly identi... (2023.02.16. 12:42) Ugráljunk és gyakjunk pókokat!
  • hogede: There are numerous dissertation websites on-line because you additionally obtain obviously stated ... (2022.11.22. 11:10) Legyél te is olimpikon!
  • Utolsó 20

Címkék

5 (1) 8bit (1) addiktív (34) akció (110) amegfejtésbennevanahtmlkódban (1) android (3) angol (12) anti lövegtornyos (1) armorgames (1) asszociációs (3) átváltozós (1) autós (7) autós-kikerülős (1) autóverseny (12) benoke98 (1) besztof (1) betűs (7) billiárd (1) box (2) búcsú (1) celeb (1) click (1) cockieclicker (1) csak 18 éven felülieknek (1) csapat (1) cső (1) cukiság (65) curse (1) dagatt (1) dark (1) darkcolumbo (1) demo (4) disztroj (167) egér+WASD (1) egygombos (6) egyklikkes (15) egyperces (25) elastomania (1) elgondolkodtató (20) elma (1) endless (1) építkezős (7) érdekesség (6) escape room (15) ez kifogott rajtam (3) facebook (4) faltenisz (1) faltörő (1) fantasy (7) fejléc (1) fejlesztős (27) fejtörő (1) figyelemjáték (13) fizetős (1) flipper (2) foci (4) földönkívüli (2) főzőcskézős (2) fps (2) gépelős (6) golyó (1) gonoszpiroscsapatos (1) gyerekeknek (27) háborús (1) hajigálós (20) harcolós (7) helikopteres (1) hidden object (10) horror (10) html (1) húsvét (1) időgyilkos (2) ios (4) istenes (1) jójódenemrossz (1) kajás (1) kaland (72) kalapos (1) kalóz (3) karácsony (8) kártyás (8) kattingatós (5) kémia (1) képregény (1) kereskedős (3) kétgombos (1) kincses (1) king (1) királylány (1) kísérletezős (4) kockajáték (1) könnyenmeghalós (1) kovács (1) középkor (2) közlemény (21) közösség (12) kretén (37) különbségkereső (18) kvíz (6) labda (1) labirintus (2) láncreakció (4) letöltős (2) levelup (1) (1) logikai (375) logisztikai (8) lovag (1) lövegtornyos (43) lövöldözős (128) ludum dare (4) macis (1) magyar (20) mahjong (1) mario (5) mászkálós (2) meghal (1) meghalós (1) memória (4) menedzser (10) mese (1) mesterlövés (2) mesterlövész (3) minimalista (53) mobil (4) morbid (1) motoros (1) mozi (2) multiplayer (2) mushroom (1) nagymellű (1) négyzetrácsos (1) nemjáték (10) nemszemétparaszt (1) nitrome (19) nosztalgia (9) növesztős (2) nyeremény (5) nyomozós (2) nyugtató (8) oktató (1) olimpia (1) pályázat (12) pixel (6) platform (13) plencvéeszombisjáték (1) poénjáték (3) pointnclick (127) puzzle (1) reklám (1) relax (6) repülő (1) retro (25) ritmusjáték (6) robot (1) rpg (7) rts (1) sandbox (2) sárkányos (1) savetheworld (1) scifi (13) shockwave (2) shooter (1) space (2) sport (13) stratégia (90) streetview (1) sudoku (1) szavazás (3) szemétparaszt (84) széprajz (1) szerencsejáték (2) szerepjáték (9) szimulátor (3) szőke (1) születésnap (12) tank (2) társasjáték (1) tetris (6) torony (1) tűz (1) ugrálós (38) ügyességi (469) újrakezd (1) űrhajó (1) űrhajós (3) várvédő (34) verekedős (7) véres (11) vicces (32) víz (1) warcraft (1) wasd (1) western (3) windowsphone (1) worms (1) zenei (11) zombis (44) zongora (1) Címkefelhő

Anyáddal szórakozzál!

Qoosh
2013.01.25. 08:00 nyauuuuu
Címkék: ügyességi logikai

qoosh.jpg

Hárman is beküldték a Qoosh linkjét, szóval rossz játék nem lehet - gondoltam én. Ráadásul egészen jókat írtak róla, Kael például ezt:
"Ma is találtam egy csemegét :) Platform játék, amit ugyan alapvetően nem szeretek, de ez a végéig érdekesnek bizonyult. Aki ért angolul, annak különösen poénos, de ez csak az élvezeti értékét növeli, anélkül is remek időtöltés úgy egy órára. Kicsit ügyességi és kicsit gondolkodós, ötletes pályákkal."
Balázs így áradozott róla:
"A játék nem szemétparaszt kategória, bár tűnhetne annak is. Ész kell hozzá és egy cseppnyi ügyesség. Ez egyébként a végén erősödik. Én sok percig szórakoztam egy pálya megoldásával, mondván ügyetlen vagyok, mire kiderült, hogy rosszul közelítettem meg a problémát (akadályt.) Mindenkinek ajánlom a játékot, aki szeret gondolkozni!"
Van szerint pedig:
"Főhősünk egy zöld kísérleti trutymó, akit egy picikét szadista tudós teremtett a Test Subject Green/Blue mintájára. A mozgáson kívül az egérrel egy szűk körön belül teleportálni is tudunk, illetve bullet time-ot előidézni. Feladatunk természetesen a pályák teljesítése. A játékot nagyon feldobja a szép pixelgrafika, a tudós beszéde, no meg hogy pont megfelelő kihívást jelent egy-egy pálya."
Végre, gondoltam, egy olyan ügyességi, amihez én sem vagyok túl béna. Aztán utána már csak a címben megfogalmazott gondolat zakatolt a fejemben, úgy a negyedik pályától (ott, ahol a kép készült), és ez maradt még nagyon-nagyon sokáig. Szerintem szemétparaszt, részint a hangulata és a vége miatt, másfelől viszont azért, mert hihetetlenül jól kell tudni időzíteni sokszor, még akkor is, ha a lassítós trükk bevethető bármikor. Biztosan én vagyok az ügyetlen, ezt tudom, de sokszor úgy voltam vele, hogy most hagyom abba a fenébe, annyira felmérgelt. Ja igen, idejét sem tudom, mikor használtam utoljára egeret, de ehhez elővettem, szerintem tapipaddal esélytelen. Egyébként meg imádom, rendkívül ötletes és egyedi játék, végre nem egy újabb bőr valami egyszer már bevált sémára. Végig fenntartja a motivációt (még a bénákét is :D), és az új és új feladatokkal még annak is kihívás lehet, aki egyébként röhögve tolja végig az egészet. És azok a hangok!

Szerintünk: (4,5/5)
Szerintetek: (4,1/5)

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr445040033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Daemer Black 2013.01.25. 18:30:17

Ha valakinek nem lett volna elég (szemétparaszt), akkor itt van ez:
www.kongregate.com/games/UnknownJoe796/focus
Hasonló, kicsit régibb, SOKKAL nehezebb és hosszabb. Több játékmód, ebből kettő kifogott rajtam. Illetve itt lehet növelni a teleport távolságát, de cserébe ahogy lassításban maradsz, egyre csökken a sugara, valamint idő kell a visszatöltődéshez.

Nyeglehó 2013.01.25. 21:20:40

jó játék, bár szó (mondat?) szerint ugyan az van benne, mint a portal 2-ben :D

vince05 2013.01.25. 21:45:09

@Nyeglehó: Igen, és szerintem sokat segít a fejtörőkre "ráhangolódni", ha Portal-oztál előtte.

Roannes 2013.01.26. 12:42:53

Imádom ezt a játékot :D Ötletes, a szinkron nagyon jó, csak van egy kis baki az automata mentéssel. Amikor bezárom a lapot, és újra megnyitom, akkor az előző pályára dob vissza oO

Nyeglehó 2013.01.27. 12:24:37

@vince05: nekem abszolút segített, szerintem volt olyan pálya, ami teljesen ugyan úgy nézett ki :D
amúgy nincs meg a portal 2? :D

TH 2013.01.28. 01:19:44

a 7. pályáig még egészen rendben volt a dolog...:)

PierP. 2013.01.28. 18:16:08

Abszolút ötös, és nem is szemétparaszt, a legtöbb helyen meg lehetett oldani centizés helyett egy kis okossággal. A "narráció" pedig mindent visz :)

Holding 2013.01.29. 20:42:21

Azért a három kocka ami egymás után villan fel... ott én nem találtam okosságot bár sikerült átvinnem végül.
De nem rossz.

Vakondkeny 2013.02.18. 18:53:41

Nagyon király befejezés, bár először elakadtam ott ahol kikapcsolják warp distance limitert, azt hittem ez a vége. "it takes forever to fix"
süti beállítások módosítása