Eltévelyedés nevű kartársunk olyan remek levelet küldött be nekünk (képpel együtt), hogy minden további szószaporítás helyett át is adnám neki a szót:
"A Game Corp sztorija szerint egy szoftverfejlesztő céget alapítunk, kezdetben felveszünk 2-3-4 programozót, akik igazi szar játékokat tudnak csak írni, de azért kiadjuk őket, és pár félkegyelmű meg is veszi a lehúzó kritikák ellenére. Programozó szakijaink egyre tapasztaltabbak lesznek, lehet képezni őket, specializálódnak Code, Art, SoundFX és Writing szakágakra, egyre jobb, nagyobb költségvetésű játékokat kiadva, és egy idő után a siker nem marad el, a kritikák is javulnak. Persze a programozókat fizetni kell, a fejlesztésnek, tréningnek is vannak költségei, irodabútorok, irodakialakítás, hűtő és víz a droidoknak, plusz vannak még versenytárs cégek is. Az egyedüli negatívum, hogy a programozóknak hülye neveik vannak, nem nevezhetem el őket, így amig nincs kimaxolva valamelyik szakterületen a tudásuk, nehéz megjegyezni, ki mihez is ért. És azt se látom, ha valaki tréningen van, így simán berakhatom egy projektbe, az meg nem kezdődik el addig, amig a tréning tart, tehát a többi programozó meg ott unatkozik. Simán el lehet tölteni vele pár órát, nekem addiktív volt, élvezzétek ti is, részemről 4.5 csillag!"
Szoftverfejlesztős manager játék
Game Corp
13 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr685029693
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Bálintka. 2013.01.21. 08:58:14
Rohadt jó volt ez a leírás. Jól meg vigyorogtatott, és akkor még nem is játszottam a gémmel. Köszi.
nyauuuuu 2013.01.21. 09:08:38
@Bálintka.: Ugye? Nekem is nagyon tetszett. Dicsérjétek még, hátha elfogadja a felkérést, hogy legyen a szerkesztőnk :). Ezzel a névvel csak jó munkakerülő lehet! :D
Kappa 2013.01.21. 11:26:36
Egy valamit hagytak ki a fejlesztők. Nincs egy olyan ablak, ahol megnézegetnéd melyik kolléga épp mit csinál. Így csak akkor jössz rá, hogy unatkozik, hogy hangosan horkol az asztalánál.
Szintén nem ad nagy segítséget a program a játékfejlesztésnél, mivel miután kiválasztottad a típust, vagy emlékszel melyik rész mennyi időt emészt fel, vagy nem. Így nem biztos, hogy a megfelelő arcokat állítod rá a feladatra.
Koncepció vicces, kivitelezés szerintem több sebből vérzik. Továbbfejleszteni nem fogják, én így kb 30 perc munkakerülésre tartom alkalmasnak.
Szintén nem ad nagy segítséget a program a játékfejlesztésnél, mivel miután kiválasztottad a típust, vagy emlékszel melyik rész mennyi időt emészt fel, vagy nem. Így nem biztos, hogy a megfelelő arcokat állítod rá a feladatra.
Koncepció vicces, kivitelezés szerintem több sebből vérzik. Továbbfejleszteni nem fogják, én így kb 30 perc munkakerülésre tartom alkalmasnak.
Eltévelyedés · http://gumimacik.blog.hu/ 2013.01.21. 11:41:25
@Kappa: Haha, ha csak egy dolgot hagytak volna ki:) Igen, én is említettem, hogy van némi hiányosság, azt is meg kell jegyezni, hogy az adott kategóriájú játék milyen skilleket igényel. Nekem nyitva volt egy excel tábla a játék mellett és írtam melyik programozóm mit tud...
callsaul 2013.01.21. 14:42:51
Kár, hogy a hangokat nem lehet kiiktatni :(
Csemeric 2013.01.21. 19:46:17
@callsaul: Jobb felül fogaskerék ikonnál ki lehet :)
Tudok én türelmes is lenni, ha írsz időnként 2013.01.21. 21:24:34
@Eltévelyedés: @Kappa: Haha, nem kihagyták.
Nem tudsz te semmit, Havas Jon!
Ha dolgoztatok valaha ilyen szituációban, akkor tudhatjátok, hogy ilyen az élet. Egy átlagos programozóról csak akkor derülhet ki, hogy épp nincs feladata, ha az első 3 védelmi vonalán átvered magad és végzett az aktuális játékaival is. A projekt pedig akkor (aznap) fog elindulni, mikor senki sem talált fontosabb elfoglaltságot vagy nem bír megszökni, ill. elfogytak a kifogások.
És igen, ha nincsenek jegyzeteid arról, hogy ki mihez ért, akkor fújhatod, mert az átlag letagadja az anyját is, a stréber pedig elvállal olyat, amiről még a szomszédja se hallott soha.
Na, most jól kiírtam magamból :D
Nem tudsz te semmit, Havas Jon!
Ha dolgoztatok valaha ilyen szituációban, akkor tudhatjátok, hogy ilyen az élet. Egy átlagos programozóról csak akkor derülhet ki, hogy épp nincs feladata, ha az első 3 védelmi vonalán átvered magad és végzett az aktuális játékaival is. A projekt pedig akkor (aznap) fog elindulni, mikor senki sem talált fontosabb elfoglaltságot vagy nem bír megszökni, ill. elfogytak a kifogások.
És igen, ha nincsenek jegyzeteid arról, hogy ki mihez ért, akkor fújhatod, mert az átlag letagadja az anyját is, a stréber pedig elvállal olyat, amiről még a szomszédja se hallott soha.
Na, most jól kiírtam magamból :D
nyauuuuu 2013.01.21. 22:30:40
@Tudok én türelmes is lenni, ha írsz időnként: Csak nem érintett vagy az adott iparágban, és némileg frusztrálnak a körülmények? :)
callsaul 2013.01.21. 22:39:35
@Csemeric: Hmm, tény, kösz. Valszeg túl korán próbálkoztam. Általában ez az első amit bármilyen flashben kikapcsolok :)
Nyeglehó 2013.01.22. 00:33:45
mi van, sztrájkolnak, vagy miért nem akarnak melózni? lusta disznyau programozók :D
vince05 2013.01.22. 05:54:44
Nem olyan rossz játék ez. Van pár hibája, amiket fentebb le is írtak a kollégák. Ezeken kívül a kurzor nyilakkal scroll-ozás nem megy minden menüben (pl. dózer), ez zavart még. Meg lehetett volna még csiszolni a munkavállalókon (szorgalmas/lusta, tehetséges/tehetségtelen, fizetésemelést kér/nem kér, kirúgom/prémiumot adok, stb.), meg a bútorokon, felszereléseken is.
Amúgy az ajtót (Futuristic Door vagy mineve?) hogyan/mikor kell használni értelmesen?
De így is addiktív, 3-4 órára lekötött, nem engedett felkelni előle, míg végig nem játszottam.
Azon kívül egészen jól demonstrált néhány munkahellyel kapcsolatos problémát, mind a dolgozó, mind a főnökség szemszögéből nézve. Nekem többször beugrottak a valós életben tapasztalt gondok, szervezési feladatok, amik egy cég életében előjönnek.
Amúgy az ajtót (Futuristic Door vagy mineve?) hogyan/mikor kell használni értelmesen?
De így is addiktív, 3-4 órára lekötött, nem engedett felkelni előle, míg végig nem játszottam.
Azon kívül egészen jól demonstrált néhány munkahellyel kapcsolatos problémát, mind a dolgozó, mind a főnökség szemszögéből nézve. Nekem többször beugrottak a valós életben tapasztalt gondok, szervezési feladatok, amik egy cég életében előjönnek.
narghil 2013.01.23. 17:35:43
@Tudok én türelmes is lenni, ha írsz időnként: Hmm, csak nem vagy vezető programozó valahol, mondjuk... Sándor! Maga az, főnök?! :D
Utolsó kommentek