Munkakerülő kerestetik!

Munkakerülő játékok

Az élet túl rövid és túl sok a flashjáték. A Munkakerülő segít eligazodni, itt minden nap találsz valamit, amivel munka vagy tanulás helyett játszhatsz.

Utolsó kommentek

  • bonesej: There are particular dissertation web-sites through the world wide web to make risk-free apparentl... (2023.06.14. 20:14) Aaaaaaaargh!
  • bonesej: There are particular dissertation web-sites through the world wide web to make risk-free apparentl... (2023.06.14. 20:12) Ugráljunk és gyakjunk pókokat!
  • JamesLaim: There are numerous dissertation online sites on the internet are living grab unsurprisingly identi... (2023.02.16. 12:43) Húzd meg jobban
  • JamesLaim: There are numerous dissertation online sites on the internet are living grab unsurprisingly identi... (2023.02.16. 12:42) Ugráljunk és gyakjunk pókokat!
  • hogede: There are numerous dissertation websites on-line because you additionally obtain obviously stated ... (2022.11.22. 11:10) Legyél te is olimpikon!
  • Utolsó 20

Címkék

5 (1) 8bit (1) addiktív (34) akció (110) amegfejtésbennevanahtmlkódban (1) android (3) angol (12) anti lövegtornyos (1) armorgames (1) asszociációs (3) átváltozós (1) autós (7) autós-kikerülős (1) autóverseny (12) benoke98 (1) besztof (1) betűs (7) billiárd (1) box (2) búcsú (1) celeb (1) click (1) cockieclicker (1) csak 18 éven felülieknek (1) csapat (1) cső (1) cukiság (65) curse (1) dagatt (1) dark (1) darkcolumbo (1) demo (4) disztroj (167) egér+WASD (1) egygombos (6) egyklikkes (15) egyperces (25) elastomania (1) elgondolkodtató (20) elma (1) endless (1) építkezős (7) érdekesség (6) escape room (15) ez kifogott rajtam (3) facebook (4) faltenisz (1) faltörő (1) fantasy (7) fejléc (1) fejlesztős (27) fejtörő (1) figyelemjáték (13) fizetős (1) flipper (2) foci (4) földönkívüli (2) főzőcskézős (2) fps (2) gépelős (6) golyó (1) gonoszpiroscsapatos (1) gyerekeknek (27) háborús (1) hajigálós (20) harcolós (7) helikopteres (1) hidden object (10) horror (10) html (1) húsvét (1) időgyilkos (2) ios (4) istenes (1) jójódenemrossz (1) kajás (1) kaland (72) kalapos (1) kalóz (3) karácsony (8) kártyás (8) kattingatós (5) kémia (1) képregény (1) kereskedős (3) kétgombos (1) kincses (1) king (1) királylány (1) kísérletezős (4) kockajáték (1) könnyenmeghalós (1) kovács (1) középkor (2) közlemény (21) közösség (12) kretén (37) különbségkereső (18) kvíz (6) labda (1) labirintus (2) láncreakció (4) letöltős (2) levelup (1) (1) logikai (375) logisztikai (8) lovag (1) lövegtornyos (43) lövöldözős (128) ludum dare (4) macis (1) magyar (20) mahjong (1) mario (5) mászkálós (2) meghal (1) meghalós (1) memória (4) menedzser (10) mese (1) mesterlövés (2) mesterlövész (3) minimalista (53) mobil (4) morbid (1) motoros (1) mozi (2) multiplayer (2) mushroom (1) nagymellű (1) négyzetrácsos (1) nemjáték (10) nemszemétparaszt (1) nitrome (19) nosztalgia (9) növesztős (2) nyeremény (5) nyomozós (2) nyugtató (8) oktató (1) olimpia (1) pályázat (12) pixel (6) platform (13) plencvéeszombisjáték (1) poénjáték (3) pointnclick (127) puzzle (1) reklám (1) relax (6) repülő (1) retro (25) ritmusjáték (6) robot (1) rpg (7) rts (1) sandbox (2) sárkányos (1) savetheworld (1) scifi (13) shockwave (2) shooter (1) space (2) sport (13) stratégia (90) streetview (1) sudoku (1) szavazás (3) szemétparaszt (84) széprajz (1) szerencsejáték (2) szerepjáték (9) szimulátor (3) szőke (1) születésnap (12) tank (2) társasjáték (1) tetris (6) torony (1) tűz (1) ugrálós (38) ügyességi (469) újrakezd (1) űrhajó (1) űrhajós (3) várvédő (34) verekedős (7) véres (11) vicces (32) víz (1) warcraft (1) wasd (1) western (3) windowsphone (1) worms (1) zenei (11) zombis (44) zongora (1) Címkefelhő

A drog elleni küzdelem - és az ára

Drug War Hero
2013.01.15. 08:00 nyauuuuu

drugwarhero.jpg

Szeretnélek kérni benneteket, hogy ne csináljunk ebből a posztból trollmágnest. Mivel alig-alig szoktatok kommentelni, ezért reménykedem benne, hogy a dolog kétségtelen politikai felhangjaitól eltekintve a játékról magáról fogunk eszmét cserélni.
Szóval az van, hogy a levelesládánkba kaptunk egy levelet, feladóként a TASZ, az aláírásában pedig ez szerepelt: "Drug Policy Program Director". Ez önmagában is ritkán fordul elő, ráadásul maga a levél így szól: "A Társaság a Szabadságjogokért (TASZ) jogvédő szervezet a Mito céggel közösen fejlesztett egy játékot, ami a drogellenes háború költségeiről, nemkívánatos hatásairól próbál tájékoztatni. Légy szíves nézzétek meg és írjátok meg a véleményeteket - örülnénk, ha írnátok róla egy blogposztot is!"
Én megnéztem a Drug War Hero-t. Jelezni szeretném, hogy a célkitűzéssel maximálisan egyetértek, én ugyanerről már egy sor cikket, tanulmányt elolvastam. Jó ötletnek tartom, hogy mindezt a fiatalok, nem olvasók, nem érdeklődők számára is közismertté tegyék. Teljesen vállalható, hogy ezt egy flashjáték keretében oldják meg. De kérem szépen, ne így! Nagyon jó az alapötlet, hogy rendőrként-ügynökként a drog elleni fellépés különböző színterein kell helytállnunk - és érzékelhetjük, mennyire nehéz és kilátástalan is ez. Viszont az irányítás totális csőd. Már az első feladatban is rendkívül furcsán éreztem magam a felülnézetes helyzetben, pláne, hogy a netbook-on nincs egér, csak tapipad, amivel elég bonyolult a gombnyomogatás, de megoldottam. A második helyszínen viszont annyira nehézkes, már-már lehetetlen a célzás (nekem), hogy kinyírnak, mielőtt egy lövést leadhatnék. Nem tudom, hogy ez csak nálam van-e így, éppen ezért is lett ebből poszt. Legyetek szívesek, próbáljátok ki, mondjátok el a véleményeteket, hogy nektek bejött-e a játék, és ha nem, mit lehetne rajta javítani. A szöveg a helyszínek között biztosan túl sok, és az is rossz, hogy az egyes küldetések újrakezdésekor minden szöveget újra megjelenít, ahelyett, hogy csak már a konkrét feladatot töltené újra. Nekem jelenleg azért kettes, mert a társadalmi igazságérzetem nem engedi, hogy egyest adjak rá. Ja, és nagyon bejövős a zenéje.

Szerintünk: (2/5)
Szerintetek: (1,8/5)

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr545018744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

light 2013.01.15. 09:48:52

Mit kell csinálni a razzia során? 2 successfull után a 3. nem sikerül sose :)

light 2013.01.15. 10:00:07

Közben rájöttem.

Ez a gyenge játék kinek a fejébol pattant ki?

Halot 2013.01.15. 10:44:32

Csak azt tudom mondani, amit nyauuuuu is írt: A cél jó, a játék kritikán aluli.

Agrael 2013.01.15. 10:48:20

Szerintem nem kell finomkodni, én a jól megérdemelt 0 pontszámot adnám rá. Kárba veszett mind a 30 perc, amit ennek a valaminek a tervezésére, készítésére fordítottak. Van javaslatom a javításra: CTRL-A + DEL.

toto92 2013.01.15. 10:49:51

@Halot: Nekem inertaktív powerpoint bemutatónak tűnt. A harmadik feladatban a második ültetvény után lezuhantam a repcsivel, erre gratulál, hogy sikeresen teljesítettem a küldetést...

nyauuuuu 2013.01.15. 10:57:36

@toto92: Mert te ennyire ügyes vagy. Ha lezuhansz is, előbb még teljesíted a küldetést :).

Halot 2013.01.15. 11:31:21

Lehet, hogy én rontottam el és le kellett volna zuhannom...? :)

toto92 2013.01.15. 12:25:26

@Halot: @nyauuuuu: A jelek szerint elég egy ültetvényt lefújni, utána akár le is lehet zuhanni, sikeres a küldetés.

Amúgy jó tudni, hogy ez a három pálya összesen a "játék".

Csokáv 2013.01.15. 16:53:40

Én végigjátszottam, ami sok másik játékról nem mondható el, úgyhogy annyira nem rettenetes. Csak nem jó.

sanyisanyi 2013.01.15. 18:49:20

a (TASZ) jogvédő szervezet...
Na eddig olvastam.
Mit lehetne rajta javítani?
Format C:\ és megtanulni programozni.

tundrazuzmo (törölt) 2013.01.15. 21:26:47

Nagyon izgalmas játék, főleg amikor jöttek a szivárványszínű sárkányok!

ÚHÁHÁHÁÚHÁ!

MOST IS ITT VANNAK!

:)

Gery300 2013.01.15. 23:05:10

Szerintem az irányítása tragédia,az ötlet nem lenne rossz.A zenéje viszont bejövős:)

TH 2013.01.16. 00:55:56

Nem volt ez olyan vészes egy kampány részének. Nem igazán játék, nem is ronthatod el, de az üzenetet elég jól átadja szerintem (az, hogy az ember egyetért-e vagy sem, az másik kérdés), úgyhogy nekem végülis teccett.

vince05 2013.01.16. 00:59:27

Érdekes, nekem az irányítással nem voltak különösebb problémáim - jó, nem egy kezesbárány, de láttam már _sokkal_ rosszabbakat. Mondjuk normál egérrel játszottam, nem tapipaddal.
A "pályák" közti locsi-fecsit át szoktam ugrani helyből, most az egyszer elolvastam - érdekes dolgokat/összefüggéseket tudtam meg, amiket nem nagyon reklámoznak a médiákban. Nyilván egy "normál" játéknál nem tolerálnám a hosszú átvezető szövegeket.
A zene is jó.
A játékok maguk - na azok a hipergagyik, meg hogy csak három van.
Bár az előbbi miatt az utóbbi akár előnynek is felfogható. :)

FarkasTappancs 2013.01.16. 09:33:58

Az alap szellemiséghez passzol a játék (már, ha felmagasztalhotom ennyire) passzol az alap szellemiséghez, mert nem addiktív. Inkább tényleg egy információs ppt... A cél szent, mondanánk, de az eszközön tényleg lehetne kicsit (sokat) (nagyon sokat) élezni. A zene jó, az irányítás nekem ment (egér), a célok egyértelműek. Az a két perc játékidő viszont igen felejthetővé teszi. Szóval inkább ppt mint játék...
Pedig az ötletből (jóval) többet ki lehetne hozni.

ravon 2013.01.16. 15:17:15

Igen, ppt minigamekkel. Az irányítás (tapipadon)nekem is lomha, plusz minden játék túl könnyű, az 1. játékban konkrétan a 3. városra értettem meg a feladatot.
A célt én is támogatom, de szerintem hatásosabb lenne, ha jobban integrálnák a mondanivalót a játékokkal. A jelenlegi ppt/minigame/ppt/minigame/ppt/minigame felállás helyett pl lehetne egy nagyobb, jobban átgondolt, 1 játékmenetet kibontó játék köré építeni valami átvezető történetet. Mondjuk egy jó folyamatosan kiderülő összeeskülvőset, ami talán benne is van az alapötletben, és a végén ki lehetne emelni, hogy bizonyos események hasonlósága a valósággal nem a véletlen műve. :)

Bambano 2013.01.24. 23:31:23

@toto92: pontosan erről szól az egész, hogy a valódi életben lezuhan a gép, mielőtt érdemleges eredményt ért volna el, a hírekben mégis úgy jelenik meg, hogy a küldetés sikeres volt.

Ez nem egy rosszul programozott játék, ez a tasz szerint rosszul működő valóság pontosan leprogramozott mása. azért szar, mert azt akarja bemutatni, hogy maga a drog elleni háború haszontalan.

mnemonist 2013.01.25. 09:32:19

A cél nemes, a zene kellemes de a játék gagyi.
Belegondoltam mit gondolnék róla ha egy sima játék lenne amiben John harcol a gonosz drogbárókkal...
Ezen még dolgozni kellett volna vagy legalább megnézni pár sikeres kongás vagy armoros játékot.
süti beállítások módosítása