Sajátos egyveleg következik: a sakk és a lövegtornyos játékok mutációja, bár a fekete-fehér bábuk harcából csak a pályát örökölte. Narghil ezzel az ajánlóval küldte el a Triple Tower Defense linkjét: "Ha három azonos tornyot egymás mellé teszünk, a legutolsó torony helyére olvadnak össze, egy magasabb szintű toronnyá. Három egyes szintű egy kettes szintűvé, három kettes egy hármas szintűvé, és így tovább. A magasabb szintű tornyok létrehozása nélkülözhetetlen, mert az ellenfelek egyre erősebbek, de a játéktér véges... Megdolgoztatja az agytekervényeket, különösen, mikor már alig van szabad helyünk. Végcél nincs (legalábbis én nem értem el), a cél a minél magasabb pontszám, de ennek ellenére is addiktív." Mindezek mellé egy kellemes, letisztult grafika társul, úgyhogy tényleg könnyedén el lehet ütni vele az időt.
Sakkozz lövegtornyokkal!
Triple Tower Defense
Címkék: logikai lövegtornyos
5 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr934697506
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
narghil 2012.08.06. 10:15:46
Az ajánlóban elfelejtettem megemlíteni, elnézést: A játék a sakknak egy sajátos változatához, a Makarenkó-sakkhoz hasonlít az "összeolvadó" tornyokkal.
Köszi, hogy posztolásra méltónak találtátok! :)
Köszi, hogy posztolásra méltónak találtátok! :)
bőrmók 2012.08.06. 15:45:36
bwááh, ez a pinball soccer nevű c64-játékra emlékeztet, ahol a focit és a flippert sikerült ötvözniük az alkotóknak, siralmas eredménnyel
vince05 2012.08.06. 22:09:30
Engem nem kicsit a Vector TD-re emlékeztet. A véletlenszerűen adogatott "tornyok" meg egy kis Tetris-es ízt kölcsönöztek (bár itt sok más játékot lehetne említeni).
Elég furcsa lett a végeredmény.
A végcél és a különféle pályák hiánya elég céltalanná, kilátástalanná teszi a küzdelmet.
Az a korszak már évtizedekkel korábban elmúlt, hogy puszta pontszámokért írtjuk a bigyókat.
Azért egy tíz-tizenöt percre érdemes betölteni, hogy lássa az ember: ilyen is van.
Elég furcsa lett a végeredmény.
A végcél és a különféle pályák hiánya elég céltalanná, kilátástalanná teszi a küzdelmet.
Az a korszak már évtizedekkel korábban elmúlt, hogy puszta pontszámokért írtjuk a bigyókat.
Azért egy tíz-tizenöt percre érdemes betölteni, hogy lássa az ember: ilyen is van.
RajcsanyiZ 2012.08.09. 21:16:35
Szerintem meg jó ez a játék. Próbáljatok 4. szintű lövegtornyokat készíteni. Ha már három sikerül azért grat. az elkövetőnek. Aki még nem játszott, azok kedvéért: 3x3x3x3 - 81 darab egyséből épül fel egy 4. szintű torony.
nowy 2012.08.13. 05:21:48
a 4-es szintű nem olyan nehéz,de az 5-ös az már trükkös,viszont 160-as damage van :)
Utolsó kommentek