Aki a lövöldözést szereti, rossz ember nem lehet, tartja a mondás. Vagy ha nem is pont így szól a mondat, az biztos, hogy a Strike Force Heroes-t (SFH) imádni fogjátok. Friss és ropogós, gyakorlatilag május utolsó napján publikálták a végleges verziót a készítők.
A helyzet a következő: az SFH abba a kategóriába tartozik, amiről mindig is álmodtunk. Lövöldözős, fejlesztős, karakterválasztós, causal és hard core játékosoknak is elegendő endorfint termel, egyedül a multiplayer hiányzik belőle, az viszont nagyon.
A szokásos keretsztori őrült tudósról, génmanipulációról, illetve elszabadult vírusról gyakorlatilag senkit sem érdekel, de elvitathatatlan, hogy foglalkoztak vele a Sky9-nél. A fegyverválaszték remek, a kasztok merőben különbözően működnek, a gyógyítóval például lehetőség szerint ne álljunk bele az aknavető sugarába, a tank viszont csak pajzzsal működik igazán jól. Bónuszként két extra képességet is aktiválhatunk, ha elég magas szintre juttatjuk karakterünket.
Nem véletlen a gyors reakciónk, hónapok óta vártam már a játékot, ami - ha lehet - még többet nyújt, mint amire számítani lehetett. A kampány és kihívás módok pályái akár több napi munkakerülésre is alkalmasak, de az igazán elvetemültek szabadon variálhatják a körülményeket a gyors meccsnek hívott szekcióban. Nem véletlen, hogy komplett kis közösség alakult a játék köré.
A játéknak mindössze két hibája van, a korábban már említett multi hiánya (az ilyen típusú játékokból vétek kihagyni), illetve a lokális mentés, így a munkahelyen összegyűjtött pénzt otthon nem tudjuk felhasználni. Cserébe menet közben is lehet karaktert váltani, a halált követő három másodpercben kell kiválasztani, melyik típussal folytassuk a játékot. Nálam még a Kingdom Rusht is magasan veri, aki kicsit is fogékony a stílusra, hétfőig biztosan kitart.
Annak, aki Konga mániás, még várnia kell nagyjából egy hónapot, egyelőre az Armorgamesen (nem, itt sincs globális mentés) és a NotDoppleren érhető el.
Utolsó kommentek