Amikor Várvédős, lövegtornyos játékot látok, mindig felcsillan a szemem. Az NTCreature 2 (ami igazából az első rész befejezett változata) is így kezdte, aztán sokáig a közelébe se mentem. Nem értettem teljesen, hogyan is kéne játszani. A lövegtornyok ugyanis közel sem végeznek el minden munkát, csak segítenek. A sárkány/kísértet/élőhalott, akit alakítunk, minden teljesített pálya után szintet lép, attól függetlenül, hogy megettük az ellenséget, vagy éppen lekaszaboltuk. A zabálásnak "mindössze" abban van szerepe, hogy ha sikerül jóllaknunk (ezt egy kék sáv mutatja bal felül), válaszút elé érkezünk. Dönthetünk, melyik irányba fejlődjünk tovább.
A játék pörgős, a főellenségek nehezek, a tornyokból sok van és fejleszthetőek, a grafika szerethető. Viszont valamiért újra és újra azon kapom magam, hogy ehelyett Burrito Bisonnal irtom a gumimacikat. Szerintetek mi hiányzik a játékból?
Megeszed, jóllaksz, átváltozol.
NTCreature 2
1 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr584448741
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kappa 2012.04.25. 09:16:15
Feleslegesen bonyolult.
Nem átlátható, melyik torony mit fog csinálni, az ellenség merre vonul, a szörnyeknek milyen képességei vannak ha továbbfejleszted őket.
Az első résznek is ez volt a legnagyobb baja. Én mindig olyan karit fejlesztettem, amit az ellenségnél láttam, hogy jól működik.
Túl kevés infód van ahhoz, hogy tudd, mit akarsz.
Nem átlátható, melyik torony mit fog csinálni, az ellenség merre vonul, a szörnyeknek milyen képességei vannak ha továbbfejleszted őket.
Az első résznek is ez volt a legnagyobb baja. Én mindig olyan karit fejlesztettem, amit az ellenségnél láttam, hogy jól működik.
Túl kevés infód van ahhoz, hogy tudd, mit akarsz.

Utolsó kommentek