Hosszas keresgélés után bukkantam rá a jól ismert sorozat folytatására, a Monsters Den Chronicles-re. Egy jó kis hentelés a katakombákban, miközben epikus magasságokba fejlődik a csapatunk, ahogy újabb és újabb szörnyeket állítunk félre. A játékra igazán nem panaszkodhatunk, mert a korábbi részek pozitív elemei megmaradtak, és amire ráfért egy kis javítás, azt végre is hajtották. Ami azonnal szembeszökő, hogy lecserélték a rég megszokott grafikát és próbálták "kétésféldésíteni". Nekem személy szerint nem annyira tetszik - bár lehet, hogy csak meg kell szokni -, viszont ezen kívül negatívumot nem nagyon tudok rá mondani. Megoldották a tárolási gondokat azzal, hogy több zsákot vezettek be, amelyeket pénzért cserébe szerezhetünk be, és konfigurálhatjuk a tárolást a zsákmányok típusa és ritkasága szempontjából. Reméljük, ezzel új erőre kap a sorozat, és hamarosan kapunk belőle egy még újabb és jobb tartalmakkal ellátott részt. Addig is érdemes kiürítenünk egy-két szintet, nehogy kijöjjünk a formából. Egy jó, de biztosra menő folytatás, fogyasszátok egészséggel :)
Rémtörténetek
Monsters Den Chronicles
Címkék: stratégia szerepjáték
4 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr764362390
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Kappa 2012.04.05. 09:29:10
Elsőre nekem se tetszett. De végülis megbarátkoztam vele. De majdnem mindent el kell felejteni, amit az előző részekben tanultál.
Ami újdonság:
1) a harcmezőn egyes mezők plusz-mínuszokat adhatnak, a harc elején erre figyelni kell.
2) minden karakterednek van 3 fighting style-ja, amiket érdemes állítgatni.
Amit szerintem elbasztak: íjász és mágus karaktereket gyakorlatilag használhatatlanná tették. a harcmező bónuszokból az ellenfél bazi sokszor kap védelmet a nyilak ellen + az emberek varázslatai a mágia hatékonyságát is rontják. Így a szokásos harcos-pap-íjász-mágus csapat csak veszíteni tudott.
Ehelyett nekem a cleric 2*harcos + orvgyilkos vált be. A papot berakod az első sorba középre, azzala style-al, ami gyógyítja a mellette lévőket. A két harcost kirakod a szélekre (én a két alváltozatból 1-1-et használok.) Az orvgyilkos beáll a pap mögé, és a sneak attackot használja, amire nincs resistjük.
Nagy különbség a korábbi verzióhoz, hogy sokkal kevesebb a regeneráló felszerelés, így többet kell spellel gyógyítani.
Elkúrás, hogy nem az összes skill közül választhatsz szintlépésnél, hanem csak 3 közül.
Jópofa viszont, hogy a szintlépés nem a lépcsőzéshez van kötve, hanem xp-t kapsz minden csata után. vagyis ha csak végigsunnyogod a szintet, akkor nem fejlődsz. A brutál győzelmekért még plusz is jár.
A loot sokkal szarabb lett. Alig dob olyan cuccot, amit érdemes magadra aggatni. Ugyanakkor lehet figyelni arra, hogy vannak armor szettek. Ha mind a 6 db rajtad van, akkor pluszokat ad különféle statokra (ha jól értem).
Szintén praktikus, hogy a piac folyamatosan elérhető. Hátulütője, hogy a kínálat csak pénzért cserélődik, valamint nem túl nívós. Ugyanakkor pénzért fejleszthetjük az egyes kategóriák piacát, így több mindent kínál egyszerre.
És végül: a fejlődő karaktereket elmenti a játék, így ha elbuktunk, akkor a korábbi arcokkal el tudjuk kezdeni előről, így talán felnőve a nehézségekhez.
Ami újdonság:
1) a harcmezőn egyes mezők plusz-mínuszokat adhatnak, a harc elején erre figyelni kell.
2) minden karakterednek van 3 fighting style-ja, amiket érdemes állítgatni.
Amit szerintem elbasztak: íjász és mágus karaktereket gyakorlatilag használhatatlanná tették. a harcmező bónuszokból az ellenfél bazi sokszor kap védelmet a nyilak ellen + az emberek varázslatai a mágia hatékonyságát is rontják. Így a szokásos harcos-pap-íjász-mágus csapat csak veszíteni tudott.
Ehelyett nekem a cleric 2*harcos + orvgyilkos vált be. A papot berakod az első sorba középre, azzala style-al, ami gyógyítja a mellette lévőket. A két harcost kirakod a szélekre (én a két alváltozatból 1-1-et használok.) Az orvgyilkos beáll a pap mögé, és a sneak attackot használja, amire nincs resistjük.
Nagy különbség a korábbi verzióhoz, hogy sokkal kevesebb a regeneráló felszerelés, így többet kell spellel gyógyítani.
Elkúrás, hogy nem az összes skill közül választhatsz szintlépésnél, hanem csak 3 közül.
Jópofa viszont, hogy a szintlépés nem a lépcsőzéshez van kötve, hanem xp-t kapsz minden csata után. vagyis ha csak végigsunnyogod a szintet, akkor nem fejlődsz. A brutál győzelmekért még plusz is jár.
A loot sokkal szarabb lett. Alig dob olyan cuccot, amit érdemes magadra aggatni. Ugyanakkor lehet figyelni arra, hogy vannak armor szettek. Ha mind a 6 db rajtad van, akkor pluszokat ad különféle statokra (ha jól értem).
Szintén praktikus, hogy a piac folyamatosan elérhető. Hátulütője, hogy a kínálat csak pénzért cserélődik, valamint nem túl nívós. Ugyanakkor pénzért fejleszthetjük az egyes kategóriák piacát, így több mindent kínál egyszerre.
És végül: a fejlődő karaktereket elmenti a játék, így ha elbuktunk, akkor a korábbi arcokkal el tudjuk kezdeni előről, így talán felnőve a nehézségekhez.
nyuszifröccs 2012.04.05. 15:51:42
Juhúúú, amint lesz egy kis munkakerülésre alkalmas időm, kipróbálom! Az előző két részt imádtam.
Is 2012.04.06. 09:10:28
Basszus, tényleg én vagyok annyira segg, hogy a második szinten a teljesen felderített labirintusban nem találom a kijáratot, vagy a programmal van valami gond?
Kappa 2012.04.06. 13:39:18
jobb felül van egy fáklya, ami mutatja hány százalékot derítettél fel. Ha rámész egérrel, pirossal jelzi a fel nem derített részeket.
Néha én is kihagytam 1-1 ajtót, elég idegesítő tud lenni.
Néha én is kihagytam 1-1 ajtót, elég idegesítő tud lenni.
Utolsó kommentek