Munkakerülő kerestetik!

Munkakerülő játékok

Az élet túl rövid és túl sok a flashjáték. A Munkakerülő segít eligazodni, itt minden nap találsz valamit, amivel munka vagy tanulás helyett játszhatsz.

Utolsó kommentek

  • bonesej: There are particular dissertation web-sites through the world wide web to make risk-free apparentl... (2023.06.14. 20:14) Aaaaaaaargh!
  • bonesej: There are particular dissertation web-sites through the world wide web to make risk-free apparentl... (2023.06.14. 20:12) Ugráljunk és gyakjunk pókokat!
  • JamesLaim: There are numerous dissertation online sites on the internet are living grab unsurprisingly identi... (2023.02.16. 12:43) Húzd meg jobban
  • JamesLaim: There are numerous dissertation online sites on the internet are living grab unsurprisingly identi... (2023.02.16. 12:42) Ugráljunk és gyakjunk pókokat!
  • hogede: There are numerous dissertation websites on-line because you additionally obtain obviously stated ... (2022.11.22. 11:10) Legyél te is olimpikon!
  • Utolsó 20

Címkék

5 (1) 8bit (1) addiktív (34) akció (110) amegfejtésbennevanahtmlkódban (1) android (3) angol (12) anti lövegtornyos (1) armorgames (1) asszociációs (3) átváltozós (1) autós (7) autós-kikerülős (1) autóverseny (12) benoke98 (1) besztof (1) betűs (7) billiárd (1) box (2) búcsú (1) celeb (1) click (1) cockieclicker (1) csak 18 éven felülieknek (1) csapat (1) cső (1) cukiság (65) curse (1) dagatt (1) dark (1) darkcolumbo (1) demo (4) disztroj (167) egér+WASD (1) egygombos (6) egyklikkes (15) egyperces (25) elastomania (1) elgondolkodtató (20) elma (1) endless (1) építkezős (7) érdekesség (6) escape room (15) ez kifogott rajtam (3) facebook (4) faltenisz (1) faltörő (1) fantasy (7) fejléc (1) fejlesztős (27) fejtörő (1) figyelemjáték (13) fizetős (1) flipper (2) foci (4) földönkívüli (2) főzőcskézős (2) fps (2) gépelős (6) golyó (1) gonoszpiroscsapatos (1) gyerekeknek (27) háborús (1) hajigálós (20) harcolós (7) helikopteres (1) hidden object (10) horror (10) html (1) húsvét (1) időgyilkos (2) ios (4) istenes (1) jójódenemrossz (1) kajás (1) kaland (72) kalapos (1) kalóz (3) karácsony (8) kártyás (8) kattingatós (5) kémia (1) képregény (1) kereskedős (3) kétgombos (1) kincses (1) king (1) királylány (1) kísérletezős (4) kockajáték (1) könnyenmeghalós (1) kovács (1) középkor (2) közlemény (21) közösség (12) kretén (37) különbségkereső (18) kvíz (6) labda (1) labirintus (2) láncreakció (4) letöltős (2) levelup (1) (1) logikai (375) logisztikai (8) lovag (1) lövegtornyos (43) lövöldözős (128) ludum dare (4) macis (1) magyar (20) mahjong (1) mario (5) mászkálós (2) meghal (1) meghalós (1) memória (4) menedzser (10) mese (1) mesterlövés (2) mesterlövész (3) minimalista (53) mobil (4) morbid (1) motoros (1) mozi (2) multiplayer (2) mushroom (1) nagymellű (1) négyzetrácsos (1) nemjáték (10) nemszemétparaszt (1) nitrome (19) nosztalgia (9) növesztős (2) nyeremény (5) nyomozós (2) nyugtató (8) oktató (1) olimpia (1) pályázat (12) pixel (6) platform (13) plencvéeszombisjáték (1) poénjáték (3) pointnclick (127) puzzle (1) reklám (1) relax (6) repülő (1) retro (25) ritmusjáték (6) robot (1) rpg (7) rts (1) sandbox (2) sárkányos (1) savetheworld (1) scifi (13) shockwave (2) shooter (1) space (2) sport (13) stratégia (90) streetview (1) sudoku (1) szavazás (3) szemétparaszt (84) széprajz (1) szerencsejáték (2) szerepjáték (9) szimulátor (3) szőke (1) születésnap (12) tank (2) társasjáték (1) tetris (6) torony (1) tűz (1) ugrálós (38) ügyességi (469) újrakezd (1) űrhajó (1) űrhajós (3) várvédő (34) verekedős (7) véres (11) vicces (32) víz (1) warcraft (1) wasd (1) western (3) windowsphone (1) worms (1) zenei (11) zombis (44) zongora (1) Címkefelhő

A tornyok birodalmában

Villainous
2012.01.13. 08:00 robertsoron

Mivel nem olyan rég volt a blogon TD, úgy gondoltuk egyensúlyba kell hoznunk az erőt. Jöjjön tehát egy jó kis anti-td, a Villainous, amelyet Holding küldött nekünk. A feladat, hogy a birodalom tartományait kizsákmányoljuk és közben a saját kastélyunkat fejlesszük a megszerzett zsetonból. A szokásos felállás, csak ebben az esetben az egységeinket kell felturbózni a tornyok helyett. Az egyes lények különböző speciális tulajdonsággal bírnak, amelyeket az egyes pályákon kamatoztathatunk. Minden pálya elején először össze kell állítanunk azt a csapatot, amit kiküldünk a harcmezőre. Fontos, hogy az indítás után már nem változtathatunk rajtuk és a wave-ek addig tartanak, míg az utolsó katonánk is el nem hullik. A legfontosabb egységünk a goblin, mert csak azzal tudunk pénzhez jutni. Az összes többi harcosunk és a három varázslat csak támogató elemek. Egy-egy pályát úgy teljesíthetünk, ha az adott Raid számot elérjük, vagyis annyi goblinnak kell beérni. Természetesen itt is vannak arany medálok, amelyek megszerzése már csak az igazán elszánt játékosoknak nyújthat további kikapcsolódást. Nem állítom, hogy bármilyen nagy újdonságot hordozna magában, de azért jól el lehet vele tölteni egy-két órácskát. Jó szórakozást hozzá! :)
[alternatív link]

Szerintünk: (3,5/5)
Szerintetek: (3,9/5)

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr273538166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

paradoxx 2012.01.14. 01:27:20

Jópofa ötlet, de egy picit drágák a fejlesztések. Már rég megvolt minden pálya arany szintűre, és csak a fejlesztések összegyűjtése miatt kellett ismételni őket, hogy ki legyen "maxolva" :)

TH 2012.01.14. 11:01:44

@paradoxx: és csak nekem tűnik dögunalmasnak? :)

paradoxx 2012.01.14. 12:53:55

@TH: nem, valóban az picit :)

egy hagyományos TD-ben ostrom közben tudsz építkezni, fejleszteni meg varázsolni. itt viszont csak varázsolni tudsz, és azokból is mindössze 3 féle van, ráadásul a Heal nem sokat ér, csak arra jó, ha épp a cél előtt pusztulna meg egy goblinod.

kukatr 2012.01.14. 15:00:38

@paradoxx: Hát a heal egy nagyon hasznos varázslat, érdemes fejlesztgetni. Körökön át képes életben tartani az élen haladókat.

MeIkon 2012.01.14. 15:10:52

A heal tényleg hasznos, nyilván 1-1 egység életben tartására nem hatékony, de amikor egyszerre 5-ön gyógyít 400-at az már elég kemény.

TH 2012.01.14. 16:54:56

@MeIkon: ja, és ahhoz, hogy ennyire felfejleszd, ahogy hányszor kell végigszenvedni magadat a dögunalmas térképeken, ahol totyognak az emberkéid? :)

MeIkon 2012.01.14. 17:03:07

Mivel Golemen, Papon és a sima egységen kívül nincs szükség másra, simán fel lehet fejleszteni. (szerintem sokkal hasznosabb mint a 3. varázslat)

TH 2012.01.15. 13:40:36

@MeIkon: és a teknősökre sincs szükség?

MeIkon 2012.01.15. 14:33:34

A teknősök semmire nem jók, bár először nekem is jól hangzott hogy felfogja a lövéseket, de sokkal jobb, ha a sebzés szétosztódik a többi egységen. (1.: Heal spell miatt, 2.: Pap miatt)

MeIkon 2012.01.15. 14:34:42

Nekem a 12 fős csapatom így nézett ki.:
1-2.: Goblin
3.: Golem
4.: Pap
5-6-7-8.: Goblin
9.: Golem
10.: Pap
11-12.: Goblin

paradoxx 2012.01.15. 18:25:43

Én a Teknős-Teknős-Golem-Goblin-Pap-Goblin-Goblin-Goblin-Goblin-Pap-Goblin-Goblin csapatot használtam.

Mire a teknősök kipurcantak már körbeértem vagy háromszor.

MeIkon 2012.01.15. 18:42:53

Én 10-15-ször simán körbemegyek a legtöbb pályán.(kivéve kb az utolsón, mert ott 3 atom tornyot kell megoldani és hosszú távon nincs rá mana)

kukatr 2012.01.15. 22:17:02

@MeIkon: Az utolsó pályán a második gólem felesleges, helyére mehet egy goblin. Mikor a sor végét irtják a tornyok, akkor már nem ér sokat a gólem aurája. Nagy valószínűséggel a többi pályára is igaz lehet.
Szóval picit módosítva:
Goblin, goblin, gólem, pap, goblin, goblin, goblin, goblin, pap, goblin, goblin, goblin.

MeIkon 2012.01.15. 23:54:31

Ez jogos, és lehet, hogy úgy hatékonyabb is, mindenesetre azért csináltam így, mert előbb utóbb leszedik a sor elejét, és így van +1 konvojom, ami még pár körig jól védhető. Illetve a területsebzések miatt jól jöhet az a gólem amúgy is. (no meg így is elég könnyű volt, ezért nem próbálkoztam más formációval)

MeIkon 2012.01.16. 00:34:21

Öhm, mellesleg a te verziódban hatékonyabb a gólemet a pappal felcserélni, mert így a gólem 1-el több egységet véd, de a 2 pap miatt mindenki gyógyul továbbra is.

kukatr 2012.01.16. 20:39:03

@MeIkon: Az elv szempontjából igazad van. Ebben az esetben a pap hal meg előbb, utána a gólem. Rövidebb idejű gyógyítás, cserébe hosszabb idejű, és mértékű páncélért. Hogy melyik a jobb a valóságban azt már nincs kedvem letesztelni. Lehet lényegében már nem változtat.:)

Zabalint (törölt) · http://sznobizmus.blog.hu 2012.01.18. 17:37:25

@MeIkon:
Egy dolgot nem értek, hogy érted azt, hogy szétszóródik? A sebzés nagy részét a legtöbb pályán az első egység kapja, az hal meg legelőbb, attól hogy az nem teknős, hanem goblin, nem szóródik szét jobban a sebzés. Inkább az a kérdés, hogy 2 teknős az elején eredményez-e annyival több kört, hogy a -2 körönkénti rablást ellensúlyozza.

MeIkon 2012.01.18. 22:50:21

Hmm, igaz.
Amikor az elején teknőssel próbálkoztam pont emiatt nem volt teknős az első egység, mert goblin kapott 1-2 támadást a többit pedig felfogta a teknős, amivel minimálisan szétszóródott a sebzés.

Mellesleg nem, semmi esetre sem éri meg a 2 teknős ilyen szempontból, mivel maxra felfejlesztve talán ha 2-szer annyi élete van, mint goblinnak, de ígyis-úgyis abban a fázisban fognak meghalni az egységeid (a nagyon sokadik körben), amelyikben már a heal spell és pap gyógyítását is simán túlsebzik a tornyok, olyankor pedig nem sokat számít, hogy teknős vagy bármi más van-e ott.

Viszont ha mondjuk a 15. körben kezdenek el meghalni az egységeid, akkor a 2 teknőssel vesztettél 30 raidet. Cserébe ha nagyon optimista vagyok (de ez irreálisan sok), akkor azt mondom, hogy +2-szer beér a többi goblin, ami 14... de reálisabb, hogy ennél kevesebb lesz.
süti beállítások módosítása