Szinte napra pontosan két éve jelent meg a kmk-n a Continuity, így a mai nap ideális a Five posztolására. Készítőjét az előbbi játék inspirálta, így a hasonlóság nem véletlen. A csavar annyi, hogy 5 percünk van arra, hogy minden kulcsot összeszedve végül életben maradjunk. A grafika minimál, a zene viszont hangulatos, így az egyszerűsége és rövidsége ellenére is megérdemli a négyest.
Öt perc az élet
Five
8 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr973529512
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
tundrazuzmo (törölt) 2012.01.09. 15:07:36
Irányíthatatlan fos
narghil 2012.01.09. 16:05:03
Irányítás: W,A,S,D
A mozgó háttér viszont pocsékul idegesítő. :(
A mozgó háttér viszont pocsékul idegesítő. :(
ali? 2012.01.09. 16:18:24
a hiba biztosan az én készülékemben van, de annyira akar hogy élvezhetetlen.
SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2012.01.09. 18:47:05
Nem rossz, csak néha nem lehet eldönteni, hogy illeszkedik-e vagy sem.
Vaandor 2012.01.09. 23:59:21
Hehh, pont most a héten játszottam újra (innen, kmk-ról) a Contunuity-t... Lássuk, felér-e hozzá!
Case · http://streetartbp.hu/ 2012.01.10. 00:08:56
Nem egy világmegváltó valami, de öt perces kis szösszenetnek teljesen korrekt. Az irányítással, meg az összepasszintásokkal én is bénáztam a legelején, de igazából nincs gond egyikkel se és nagyon gyorsan bele lehet rázódni.
Vaandor 2012.01.10. 00:14:45
Rövidke, de nem rossz.
Az zavart benne, hogy (az elődjével ellentétben) kikicsinyítve nem látszanak a célok (kulcsok), de még a pályaelemek se mind. Ez részben a háttér, részben a fekete-fehérség számlájára egy - egyikről sem érzem, hogy cserébe sokat adott volna az élményhez.
Meg tényleg könnyű kissé, lehetne még 1-2 pálya
Az zavart benne, hogy (az elődjével ellentétben) kikicsinyítve nem látszanak a célok (kulcsok), de még a pályaelemek se mind. Ez részben a háttér, részben a fekete-fehérség számlájára egy - egyikről sem érzem, hogy cserébe sokat adott volna az élményhez.
Meg tényleg könnyű kissé, lehetne még 1-2 pálya
paradoxx 2012.01.10. 09:11:41
@Vaandor: Azért látszik egy (1)-es a pályaelem bal alsó sarkában, mikor térkép nézetben vagy, hogy tudd, hogy ott van valami.
Ettől függetlenül tényleg kár, hogy ilyen kicsire csinálta a készítő.
Ettől függetlenül tényleg kár, hogy ilyen kicsire csinálta a készítő.
Utolsó kommentek