Bark békésen szundikált, mígnem egy rémálom elragadott mindent, mi számára kedves és fontos volt. Ő azonban cseppet se félt a kihívástól, és utánuk ment, hogy megmentse őket. Ezzel a történettel indul a Monster Bark, ami újat nem mutat, de rendkívül élvezetes. Ahogy haladunk előre, egyre többféle karaktert irányíthatunk, ezeknek eltérő képességeik vannak, és természetesen egymást segítve tudunk átjutni a pályákon. Ha a Joey Betz név felbukkan az introban, az garancia egy jó játékra, és ez szerencsére most sincs másképp.
Vau kalandjai a rémálomban
Monster Bark
Címkék: ügyességi
12 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr683463721
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
bufesrac 2011.12.15. 11:19:26
A karakterek mintha csak a Kockásfülű Nyúlból kerültek volna elő. :D Erős a cukiságfaktor és a játék is változatos, megy az 5 pont. :)
NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2011.12.15. 18:37:51
@bufesrac: Bizony, nekem is egyből az első mondatodban foglaltak jutottak eszembe (nemcsak a jellegzetes Marék Veronika stílus, hanem tényleg a sorozat szereplői is ilyenek) - de a zene is jó, meg maga a játék.
SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.12.17. 17:26:00
@Acsabi44: He? Én egyszercsak föladtam, mert kifogytam a skippelésből a szemétparaszt szintek miatt.
dzsc 2011.12.18. 09:58:06
@SomyTomy: Ugyanmár, szemétparasztnak is csak egy-két pálya mondható, jellemzően azok, ahol egy karakterrel kell végigmenni vmi labirintuson a szörnyek elől futva. Ahol a dagival vagy, ott komolyan kijön, h milyen szar az irányítás
SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.12.18. 10:18:32
@dzsc: Na jó, de akkor is több a szemét szint, mint a skip. :(
PierP. 2011.12.18. 22:58:16
Ami szpnek látszik, az általában megoldható rohangászás nélkül is más taktikával (tipikus példa a jobb alsó sarokban katicabikára várakozó kutyus). Ott egyszerűen nem bírtam elég gyors lenni, aztán rájöttem, hogy nincs is rá szükség... Nem emlékszem rá, hogy a dagival valaha is rohannom kellett volna bárhova is.
dzsc 2011.12.19. 14:33:06
@PierP.: a 34-es pályán mit csinálsz akkor? :)
PierP. 2011.12.19. 16:30:24
@dzsc: jobbra lemegyek, összeszedem, amit kell, aztán visszasétálok, és jobbról közelítve felszedem a legutolsót
dzsc 2011.12.19. 20:16:57
@PierP.: és tényleg vazze. Eddig mindig a bal felsőt vettem fel magam mellől, és a szörnnyel a seggemben görögtem végig az egész pályán... no comment :D
Csokáv 2011.12.19. 22:00:30
Bezony, minden "rohanóst" meg lehet oldani lassan.
Nagyon jó volt, jöhet majd a 2. :)
Nagyon jó volt, jöhet majd a 2. :)
Acsabi44 2011.12.20. 12:15:23
Összesen egy pálya van, ahol tényleg rohanni kell, a geek sráccal (szerencsére ő a második leggyorsabb). Az összes t9bbit ki lehet logikázni. Méghozzá nem is nagyon nehéz, mert az esetek legnagyobb részében csak egy karakterrel tudsz érdemben elindulni, aztán azzal kiszabadítani a másodikat, azzal a harmadikat stb. majd összeszedni a szajrét.

Utolsó kommentek