Munkakerülő kerestetik!

Munkakerülő játékok

Az élet túl rövid és túl sok a flashjáték. A Munkakerülő segít eligazodni, itt minden nap találsz valamit, amivel munka vagy tanulás helyett játszhatsz.

Utolsó kommentek

  • bonesej: There are particular dissertation web-sites through the world wide web to make risk-free apparentl... (2023.06.14. 20:14) Aaaaaaaargh!
  • bonesej: There are particular dissertation web-sites through the world wide web to make risk-free apparentl... (2023.06.14. 20:12) Ugráljunk és gyakjunk pókokat!
  • JamesLaim: There are numerous dissertation online sites on the internet are living grab unsurprisingly identi... (2023.02.16. 12:43) Húzd meg jobban
  • JamesLaim: There are numerous dissertation online sites on the internet are living grab unsurprisingly identi... (2023.02.16. 12:42) Ugráljunk és gyakjunk pókokat!
  • hogede: There are numerous dissertation websites on-line because you additionally obtain obviously stated ... (2022.11.22. 11:10) Legyél te is olimpikon!
  • Utolsó 20

Címkék

5 (1) 8bit (1) addiktív (34) akció (110) amegfejtésbennevanahtmlkódban (1) android (3) angol (12) anti lövegtornyos (1) armorgames (1) asszociációs (3) átváltozós (1) autós (7) autós-kikerülős (1) autóverseny (12) benoke98 (1) besztof (1) betűs (7) billiárd (1) box (2) búcsú (1) celeb (1) click (1) cockieclicker (1) csak 18 éven felülieknek (1) csapat (1) cső (1) cukiság (65) curse (1) dagatt (1) dark (1) darkcolumbo (1) demo (4) disztroj (167) egér+WASD (1) egygombos (6) egyklikkes (15) egyperces (25) elastomania (1) elgondolkodtató (20) elma (1) endless (1) építkezős (7) érdekesség (6) escape room (15) ez kifogott rajtam (3) facebook (4) faltenisz (1) faltörő (1) fantasy (7) fejléc (1) fejlesztős (27) fejtörő (1) figyelemjáték (13) fizetős (1) flipper (2) foci (4) földönkívüli (2) főzőcskézős (2) fps (2) gépelős (6) golyó (1) gonoszpiroscsapatos (1) gyerekeknek (27) háborús (1) hajigálós (20) harcolós (7) helikopteres (1) hidden object (10) horror (10) html (1) húsvét (1) időgyilkos (2) ios (4) istenes (1) jójódenemrossz (1) kajás (1) kaland (72) kalapos (1) kalóz (3) karácsony (8) kártyás (8) kattingatós (5) kémia (1) képregény (1) kereskedős (3) kétgombos (1) kincses (1) king (1) királylány (1) kísérletezős (4) kockajáték (1) könnyenmeghalós (1) kovács (1) középkor (2) közlemény (21) közösség (12) kretén (37) különbségkereső (18) kvíz (6) labda (1) labirintus (2) láncreakció (4) letöltős (2) levelup (1) (1) logikai (375) logisztikai (8) lovag (1) lövegtornyos (43) lövöldözős (128) ludum dare (4) macis (1) magyar (20) mahjong (1) mario (5) mászkálós (2) meghal (1) meghalós (1) memória (4) menedzser (10) mese (1) mesterlövés (2) mesterlövész (3) minimalista (53) mobil (4) morbid (1) motoros (1) mozi (2) multiplayer (2) mushroom (1) nagymellű (1) négyzetrácsos (1) nemjáték (10) nemszemétparaszt (1) nitrome (19) nosztalgia (9) növesztős (2) nyeremény (5) nyomozós (2) nyugtató (8) oktató (1) olimpia (1) pályázat (12) pixel (6) platform (13) plencvéeszombisjáték (1) poénjáték (3) pointnclick (127) puzzle (1) reklám (1) relax (6) repülő (1) retro (25) ritmusjáték (6) robot (1) rpg (7) rts (1) sandbox (2) sárkányos (1) savetheworld (1) scifi (13) shockwave (2) shooter (1) space (2) sport (13) stratégia (90) streetview (1) sudoku (1) szavazás (3) szemétparaszt (84) széprajz (1) szerencsejáték (2) szerepjáték (9) szimulátor (3) szőke (1) születésnap (12) tank (2) társasjáték (1) tetris (6) torony (1) tűz (1) ugrálós (38) ügyességi (469) újrakezd (1) űrhajó (1) űrhajós (3) várvédő (34) verekedős (7) véres (11) vicces (32) víz (1) warcraft (1) wasd (1) western (3) windowsphone (1) worms (1) zenei (11) zombis (44) zongora (1) Címkefelhő

Használd a fejed, ha lehet!

Sports Head: Football Championship
2011.11.24. 08:00 robertsoron
Címkék: foci ügyességi

Egy nagyon ismert sportág, nagyon aranyos megközelítése a Sports Head: Football Championship. A játék amennyire egyszerű, annyira szórakoztató is. A cél, hogy a kiválasztott csapatoddal nyerd meg az angol bajnokságot. Minden mérkőzés egy perces, amely során fejjel illetve lábbal próbálkozhatunk a gólt szerezni - más testrésze nincs is a játékosunknak:) Az ellenfelek eltérő stílusban játszanak, ezt kell felismernünk és kijátszanunk. A különböző pályaelemek és több bónusz is segíti(zöld) vagy hátráltatja(piros) a csapatokat a gólszerzésben. A lejátszott meccsekért bizonyos pénzösszeg a jutalmunk, amelyet a játékosunk képességeinek fejlesztésére fordíthatunk(20. forduló környékére kimaxolhatók), amelyek sokszor nagy előnyt jelenthetnek a meccsek során. 20 csapat, 38 mérkőzés, nagyon sok gól és legalább 40 perc tömény foci! Jó szórakozást hozzá :)

Szerintünk: (4/5)
Szerintetek: (3,8/5)

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr203404620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

PierP. 2011.11.25. 12:02:34

Ez időtöltésnek egész kellemes volt, csak a végén nem látom az utolsó tabellát, nem jelenik meg a végeredmény, meg a submit se megy...

Van 2011.11.25. 12:05:51

Megjelent a K.O.L.M. 2 ( www.kongregate.com/games/ArmorGames/k-o-l-m-2 ) platform játék. Talán emlékeztek az első részre, egy robot részeit kellett összegyűjteni, fejleszteni, majd a végén egy nagyot menekülni. Ez annak a közvetlen folytatása, annyira, hogy az ott megszerzett tulajdonságok már meg is vannak, pl. tudunk tripla ugrást csinálni, stb. Emiatt kicsit egyszerű is a játék, át tudunk suhanni a pályákon, de van még hová fejlődni és újabb akadályok is, pl. a fény elpusztít minket. (Később már kicsit jobban bírjuk.)
Van egy újabb karakter, a Tesó, akivel lehet együtt vagy külön kalandozni és persze mást tud, mint mi (ő lehet "fénybenjáró", de pl a savat nem bírja).
A játék az elődjénél sokkal egyszerűbb és rövidebb is, vannak benne bugok (pl a térkép) és a befejezés sem az igazi, de egy próbát megér!

gibson 2011.11.26. 21:30:25

ez egy nagyon addiktív, de ugyanakkor nagyon idegesítő játék :)

sammydavis 2011.12.06. 17:06:02

szerintem király játék, bár picit kiábrándító, hogy amíg első próbálkozásra 7-0, 8-0-ra kaptam ki az elején, a második bajnokságot simán megnyertem. :D

bioLarzen 2011.12.08. 22:19:29

Ahhh... A játék remek, de teljesen esélytelen vagyok... Ugyanis én az fps-játékokban mindig a szóközt állítom be ugrásnak - és ez annyira belém ivódott, hogy állandóan a szóközzel akarok ugrani - és a bal nyíllal lőni...

Kíváncsi vagyok, megszokom-e :)

bio

bioLarzen 2011.12.08. 22:21:26

@sammydavis: Nekem pont fordítva volt - és ez elég fura: az első 3 meccset megnyertem. Aztán jött 6-7 meccs, ahol kikaptam-nyertem, döntetlen - és onnantól kezdve mindegyiken kikaptam, egyre nagyobb különbséggel - a végén 7:1, 5:0 meg ilyenek... Miközben az elején megvertem a későbbi másodikat meg ötödiket, az alsóháztól szinte kivétel nélkül kikaptam...

Fejlődnek a csapatok menet közben?

bio

bioLarzen 2011.12.08. 22:49:11

További észrevételek:

- néha a játék kicsit unfair: volt olyan, hogy az ellenfél simán a kapumba nyomott, esélyem sem volt ellentartani, mintha Hulk ellen játszottam volna. Fordítva soha...

- a csapatok erősorrendje semmit sem jelent. Volt, hogy az éllovast megvertem 3 góllal, 3 forduló múlva 6:1-re szoptam az egyik kiesőjelölttől...

- egyazon csapat ereje is tök hullámzó. A Chelsea-t pölö az első szezonomban először 5:2-re vertem, a visszavágón 8:2-re kaptam ki...

bio

sammydavis 2011.12.09. 09:36:36

@bioLarzen: Sztem is fejlődnek menet közben, ill. vannak olyanok, akik eleve elég jól nyomják (pl. Man Utd), ÉS még mákolnak is. :D

A visszaesést én is tapasztaltam, amikor az ugrálást fejlesztettem - na, akkor összevissza repültem, amíg rá nem jöttem, hogyan érdemes ezzel is taktikázni, de addig meg olyan szép zakókat szedtem össze, öröm volt nézni! :P

gibson 2011.12.09. 12:18:44

Nem fejlődnek menet közben szerintem, az élcsapatok valamivel jobbak, a Manchester United például gyorsabb is, és magasabbra is ugrik, mint a többi. A Newcastle pedig ultrasza. De nem vettem észre, hogy a második meccsekre bármiben is előrébb léptek volna. Pont ez vele a bajom, hogy túl könnyű, az első végigjátszásnál volt vele gondom, de azóta simán nyerem a bajnokságot mindig, toronymagasan. Most, hogy végre-valahára bugmentesítették, és sokadik végigjátszás után megtudtam, mi az ánlokkolható tulajdonság (medvefejjel játszhatsz), asszem nem is csinálom végig többet..

bioLarzen 2011.12.10. 22:03:03

Azért kérdeztem csak, mert, mondom, az első pár fordulóban olyanokat vertem meg - és inkább simán, mint szorosan, akik a végén a közvetlen élmezőnyben zártak, a bajnokság második felében meg aztán olyanoktól szívtam - és sokszor megalázóan - akik a kiesés környékén voltak... Ez ellentmond minden logikának, hisz az elején még nyilván nem játszhattam olyan jól, mint később, amikor már egy kicsit gyakorlottabb voltam - mégis az elején értem el a jobb eredményeket...

bio

bioLarzen 2011.12.11. 00:47:15

Nem, gyerekek, ez tuti "csal" - legalábbis abban az értelemben, hogy a szezon második felében erősebben játszanak a csapatok. 6 szezont csináltam végig, kivétel nélkül mindegyikben jobb voltam az első felében, általában kirívóan. Átlagban úgy kb. 20 ponttal szereztem többet az első 19 meccsen, mint a második 19-en.

Ez egyszerűen nem lehet véletlen.

És sztem pont ez adja a frusztrációt: az ember az elején azt hiszi, arat - aztán a szezon második felében elkezdenek játszani a csapatok...

Kis ízelítő:

Chelsea ellen (a Norwich-csal játszom): 6:1 (első meccs) / 2:8 (második meccs)
Liverpool: 3:0 / 2:3
Man UTD: 8:1 / 2:5
Man City: 4:0 / 1:1
Arsenal: 3:1 / 0:3

Mindez, persze, ugyanazon szezonban...
bio

gibson 2011.12.11. 12:03:06

@bioLarzen: végigviszed egyszer-kétszer, és veretlenül fogod hozni az összes meccset, meglátod :)
Elsőre az ugrást kell felfejleszteni hármasra, utána a rush-t és a hátrafelé menetet, utána végig kiskapura költeni. A rúgást ne fejleszd, mert csak magasabbra rúgja a kapu fölé.

bioLarzen 2011.12.11. 12:16:20

@gibson:
Szia,
mondom, 6 szezon van mögöttem...

Én amúgy eleinte szintén az ugrást meg a többit fejlesztettem, de a végélre elértem oda, hogy mindig túlugrittam a labdát, az ellen meg alattam begurította a dönit... Nekem az jött be a leginkább, hogy hagyom az összes "képességet", és minden zsét a kapukissabbítésbe rakok. Így kb a meccsek 40%-án alacsonyabb kapuval vagyok. Nekem ez működött a leginkább.

bio

gibson 2011.12.11. 12:52:18

@bioLarzen: nekem az a taktika jött be, hogy rúgást szinte egyáltalán nem használom, csak a fejelést. Négy helyre dobhatja le a labdát kezdéskor, és megtanultam mind a négy helyről befejelni. Ha megvan a hármas ugrás, onnantól kezdve általában 6-8-10 gólokat fejelek/meccs. Persze, ha támadólag játszol, be is csúszik egy-két gól mindig, de ezeknek egy jó részét én magam szerencsétlenkedem be a nagy letámadás közben :)

bioLarzen 2011.12.12. 20:35:14

@gibson: Rúgni én is max véletlen szoktam :D

Én amúgy abszolút defenzíven nyomom: csak arra a labdára megyek rá a kezdéseknél, amit a leginkább felém dob le - az összes többi lehet az övé, egyből rányomja, én visszafejelem fölötte, gól - vagy nem :)

Amúgy egy elég igazságtalan bug szivet meg néha: ha kicsi a kapum és a labda kicsit megül a tetején, előfordul, hogy az ellenfél felugrik a kapura, és gyakorlatilag beszorítja a képernyő széle és a saját feje közé - ilyenkor úgy kb. 10 másodperc után a kapu magától megnagyobbodik - és, mivel a labda ekkor hiretlene a kapuba kerül - gól... Csinálni nem tudok semmit, mert hiába is ugrok fel én is a kapu tetejére, nem enged a gólvonalnál hátrébb menni - vagyis, nem tudok mit csinálni, csak nézni, ahogy fentről gólt fejel... Megpróbáltam én is egyszer az ellenfél kapujánál - én nem tudtam megcsinálni nekem nem nagyobbította meg az ellen kapuját...

A másik dolog, amit nem értek, hogy miért van az, hogy új játék indításánál az achievments résznél egyes pontok már elev be vannak jelüölve, mások meg nem...
bio

Robika87 2011.12.13. 17:29:09

Nekem csak egy gondom akad ezzel a játékkal, nem engedi,hogy az összes meccset megnyerjem, kipróbáltam felírtam az eredméyneimet és úgy a 20. forduló környéke felé megjelenik 1-2 döntetlen is a tabellán pedig tudom h addig az összes meccset simán nyertem szóval én ezt nem értem amúgy igen ez a kapus dolog elég genyóság úgy lehet orvosolni, hogy sok gólt kell rúgni az ellenfélnek :)
süti beállítások módosítása