A Cursed Treasure a tower defense (TD, lövegtornyos) műfaj egyik legjobb játéka, többek között azért, mert kellemesen letisztult: három toronytípussal és három varázslattal kell benne megoldani mindent (illetve fejleszteni is lehet a pályák között). A játékhoz most kijött egy pályacsomag, a Cursed Treasure: Level Pack. Tizenöt új térképen lehet küzdeni, egyébként a játékmenet teljesen változatlan maradt: továbbra is a több hullámban érkező ellenségeket kell legyilkolni, mielőtt kilopkodják a köveket a bázisunkról. Jó pár napig el lehet lenni vele, ha acsikra gyúrunk, egyébként semmi extra - viszont talán a pályacsomag már az igazi második részt készíti elő. Reméljük.
[alternatív link]
A drágakőtolvajok megint lopni jönnek
Cursed Treasure - Level Pack
20 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr192890694
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Öngerjesztő Erg 2011.05.10. 08:44:17
Én is nyomom, még három pálya hátra van, aztán jöhet a kimaxolás. :)
Egyébként szerintem könnyebb, mint az eredeti. De lehet, hogy csak a tapasztalat miatt tűnik így.
Egyébként szerintem könnyebb, mint az eredeti. De lehet, hogy csak a tapasztalat miatt tűnik így.
Holding 2011.05.10. 10:22:26
Van pár izzasztó pálya ha elsőre brilliant-ra akarjuk megcsinálni de a tapasztaltaknak az "acsik" az igazi kihívás...
Mert az "5 ellenfelet 1 lövéssel" acsi megszerzése csak némi trükközéssel lehetséges :)))
Mert az "5 ellenfelet 1 lövéssel" acsi megszerzése csak némi trükközéssel lehetséges :)))
flamer 2011.05.10. 11:13:53
@Holding: Nem kell ahhoz semmi trükközés. csak bele kell csapni a közepébe.
Mondjuk érdekelne, hogy ki az a monomániás, aki az utolsó acsiért kimaxolja az összes skilljét.
@Öngerjesztő Erg: Nekem is könnyebbnek tűnt, de most direkt megnéztem az előzőt - az is az volt :) (Csak azok a nindzsák ne lennének.)
Mondjuk érdekelne, hogy ki az a monomániás, aki az utolsó acsiért kimaxolja az összes skilljét.
@Öngerjesztő Erg: Nekem is könnyebbnek tűnt, de most direkt megnéztem az előzőt - az is az volt :) (Csak azok a nindzsák ne lennének.)
aDoayen@HWSW 2011.05.10. 12:44:53
gemcraft labyrinth mellett élni is alig marad idő :)
Holding 2011.05.10. 15:07:09
@flamer: Hát azért egy jól felépített toronyhálózat esetén már nem egyszerű hogy valahol egy kupacban legyen vagy 5 ellenfél :))
Az acsigyüjtés meg nekem az elözőnél úgy ment hogy néha kedvem volt egy kicsit játszani és ugye akkor már jobb valami célért :) Szóval sok hónapos visszajárással... Persze az kemény aki egyhuzamba ezt lehúzza!!!Ennyi munkakerülést a munkám nem bírna el... :D
Az acsigyüjtés meg nekem az elözőnél úgy ment hogy néha kedvem volt egy kicsit játszani és ugye akkor már jobb valami célért :) Szóval sok hónapos visszajárással... Persze az kemény aki egyhuzamba ezt lehúzza!!!Ennyi munkakerülést a munkám nem bírna el... :D
auth.gabor · http://wiki.javaforum.hu/display/~auth.gabor 2011.05.10. 21:23:47
Éppen a héten gondoltam arra, hogy ebből van-e folytatás... :)
A gem-lab pedig még nekem se sikerült végig... :)
A gem-lab pedig még nekem se sikerült végig... :)
Csokáv 2011.05.11. 16:17:13
Az utolsó pálya sokkal nehezebb, mint a többi. Mind ment elsőre, kivéve ezt.
nulysses 2011.05.12. 13:10:58
dögös játék, de az "acsi" kifejezésért tégla jár... :)
Holding 2011.05.12. 14:04:46
@nulysses: ezzel felhívást intéztél sok téglahiánnyal küzdő házépítőnek az acsi szó használatára :)))
Öngerjesztő Erg 2011.05.12. 14:40:24
Minden brilliant, de a skill max még tíz levelnyire van..:/ Lehet, hogy hagyom az utolsó acsit :) bár most azzal szórakozom, hogy minden pályát csak egyfajta toronnyal csinálok végig. Mondjuk a 12-est csak kékkel, brilliantra már nem is olyan egyszerű. :)
ZakMcKracken 2011.05.12. 14:50:24
Én elsőre végig vittem az egészet. Igaz, sok volt köztük a szimpla Good. Aztán ahogyan haladtam előre a tápolásban egyre könnyebbek voltak a pályák. Már csak 3 olyan van ami Excellent (8-12-15) a többi Brilliant. A 8-as eléggé szenya, a rohadék Nagy Ninja-t (1500-as HP-val) hogyan lehet visszafogni, hogy hozzá se érhessen a kövekhez?
Csokáv 2011.05.12. 14:56:39
@ZakMcKracken: meteort neki. Valóban az az egyik legszopatósabb, a brilianthoz.
ThePolaris 2011.05.12. 15:38:20
15 hogy megy brilliantra? Minden más simán megvolt, te ez nem megy egyszerűen excellent fölé. Lvl40-en bossninja, oké lenne, full manapoolból hal, de előtte lévő wavekben muszáj meteoroznom a kicsik miatt, így esélytelen a maxmana. Vagy itt is a templomépítős +manás strat kellene? Megpróbálom azt :D
InversioN 2011.05.13. 18:52:04
nekem a 15ön a ninja maxolt fagyi towerrel és meteorral megy (26os vagyok)
mire jön, mind2 oldalon 2-2 maxolt crypt van(fearelös), és azok lőnek bele először, majdnem fél hpra viszik és még be is fagy
onnan 2-3 meteor már kinyírja
mire jön, mind2 oldalon 2-2 maxolt crypt van(fearelös), és azok lőnek bele először, majdnem fél hpra viszik és még be is fagy
onnan 2-3 meteor már kinyírja
DanZi 2011.05.14. 22:56:17
ez a 2 game - az eredeti meg a level pack - a tower defensek nagy királya szerintem :))
Sopánka76 2011.05.20. 09:29:31
15-ös? Tele kell pakolni Burning Temple-lel, meg széles spektrumú Ballistával a két bejáratot, és akkor két meteor már lecsapja a nagy ninját. Kell hozzá egy kis kézügyesség, de azért megy. A kicsik meg el se jutnak odáig, akkora tüzet gyújtanak a tornyok. Ha meg sikerül lefagyasztani a kriptával, még egyszerűbb a dolgod.
Case · http://streetartbp.hu/ 2011.05.24. 11:59:22
én még csak most kezdtem, de mintha a második pálya egy kissé el lenne szúrva, legalábbis nem igazán értem, hogy a pálya fele miért esik kivül a játéktéren... biztos így akarták ezt a készítõk? :D
Case · http://streetartbp.hu/ 2011.05.30. 14:17:54
Ennek az elsö részében is ilyen kínkeservesen lehetett csak gyüjteni a pontokat és fejleszteni a skilleket..? Mert nem úgy rémlik, itt ellenben valami rettenet, hogy milyen lassú és ineffektív a fejlesztés..
Utolsó kommentek