A Tentacle Wars jó kis real-time stratégia volt a Nano Wars által meghonosított műfajban: bázisainkkal kellett más bázisokat elfoglalni úgy, hogy megfelelően osztottuk meg erőforrásainkat és okosan támadtunk. Külön színt vitt a játékba, hogy a bázisok színes mikrobák voltak, a seregek pedig látványosan kígyózó csápok. A csápokkal lehetett táplálni más szövetséges sejteket, a csápok elvágásával pedig erejüket lehetett megosztani. Most itt a folytatás, a Tentacle Wars: The Purple Menace, ami nem igazi második rész, inkább csak egy küldetéscsomag, lényegi újítások híján. Azért jól el lehet vele szórakozni, de ez inkább az alapjáték érdeme.
[alternatív link]
Csáp Norris visszatér
Tentacle Wars: The Purple Menace
Címkék: stratégia
21 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr942761499
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Én is akarok kommentelni 2011.03.22. 15:23:58
Ebben csalódtam, összesen 2 pálya nem volt meg elsőre, de igazi kihívás egyik se nem volt :(
MPeti01 2011.03.22. 17:22:00
@Én is akarok kommentelni: Wow, akkor aztán jól ment neked. Én jópár pályával bénáztam egy ideig.
@Malarki18: A lényeg az, hogy több (akár 3) sejttel támadj egyetlen másikat. Akkor tuti elfoglalod. Meg érdemes vagy a jobb, vagy a baloldalára a pályának koncentrálni, mert úgy már könnyebb a maradékot elfoglalni.
@Malarki18: A lényeg az, hogy több (akár 3) sejttel támadj egyetlen másikat. Akkor tuti elfoglalod. Meg érdemes vagy a jobb, vagy a baloldalára a pályának koncentrálni, mert úgy már könnyebb a maradékot elfoglalni.
Én is akarok kommentelni 2011.03.22. 21:09:16
Mondjuk nekem az a pálya tetszett, amelyik 5x4 alakú, talán 10-10 gombóccal, nekünk 20, a gépnek 30-asok. Ami tetszett benne, volt hogy pause kellett, hogy felfogjam a keresztbe-csápolásokat :)
Én azt úgy kezdtem, hogy bal oldalt 3mal 1re támadtam, jobb oldalt is, és fenn is.. így azonnal megszerezhető szinte az ellentől 3, onnan meg simaliba.
De mint az előző részben, a mostaniban se sikerült a pályákat nehézségi sorrendbe rakni: az, ahol nekünk van vagy 6-7 kicsi, neki meg egy 160-as, no az szerintem simán a második legkönnyebb pálya (csak az időt kell húzni, és mindig visszafoglalni amit elfoglal, és mivel neked egységnyi idő alatt 6-7-tel nő az összes pontod, neki meg 1-2vel, 3 visszafoglalás után már lehet támadni és vége is).
Én azt úgy kezdtem, hogy bal oldalt 3mal 1re támadtam, jobb oldalt is, és fenn is.. így azonnal megszerezhető szinte az ellentől 3, onnan meg simaliba.
De mint az előző részben, a mostaniban se sikerült a pályákat nehézségi sorrendbe rakni: az, ahol nekünk van vagy 6-7 kicsi, neki meg egy 160-as, no az szerintem simán a második legkönnyebb pálya (csak az időt kell húzni, és mindig visszafoglalni amit elfoglal, és mivel neked egységnyi idő alatt 6-7-tel nő az összes pontod, neki meg 1-2vel, 3 visszafoglalás után már lehet támadni és vége is).
Tgr 2011.03.22. 23:38:08
Az állítólag extraokos lilának még mindig nincs annyi esze, hogy összekösse a saját egységeit, ami elég unalmassá teszi a pályákat.
Halot 2011.03.23. 00:26:23
@Tgr: Azért elég sokat javult az AI. Ha sokkal okosabb lenne, néhány pályát lehetetlen lenne megcsinálni. És nincs teljesen igazad, mert előfordult, hogy igenis tápolta a saját egységeit is. Még nem nyomtam végig, de csak azok a pályák okoztak gondot, ahol jelentős hátrányból indultam. Kiváncsi vagyok, a végén lesz-e nagyobb kihívás.
TH 2011.03.23. 13:08:58
@Halot: jaja, jobb lett, de tényleg az a helyzet, hogy ha igazán okos lenne, akkor néhány pályán nem lehetne nyerni.
Mr. M. 2011.03.24. 11:52:46
Ja! Hogy a lila okosabb? Csodálkoztam is, amikor vágott. :)
Igen, lehetett volna több pálya és nehezebbek is, mert így csak egy 20-30 perces kis minijáték. :-/
Igen, lehetett volna több pálya és nehezebbek is, mert így csak egy 20-30 perces kis minijáték. :-/
PierP. 2011.03.24. 18:03:25
Akik szerint olyan könnyű, azoknak javaslom a shared levelek kipróbálását. Baromi nehezek vannak benne, nem egy, nem kettő, ami elvileg is lehetetlennek tűnik. Viszont mivel értékelni csak az tud, aki megcsinálta, biztos van olyan, akinek sikerült...
PierP. 2011.03.24. 18:04:22
Ja, shared levelre csak komoly munkakerülők menjenek rá, marha sok időt el lehet vele tölteni.
MPeti01 2011.03.24. 20:55:53
Vagy próbáljatok meg egy-egy könnyebb pálya után a level editorba menni, és az AI-t állítsátok instantra. Vagy ha nagyon akarjátok, próbáljátok ezt meg a nehezekkel, bár az esélytelen teljesen.
Bob Button 2011.03.26. 09:54:22
Jó volt ez, csak inkább gyorsnak kell lenni mint okosnak.
Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.03.27. 17:11:34
A 17. pályát szeretné küldeni a fejlesztő jó édes anykájának :)
andrejfej 2011.04.04. 18:48:57
Wehhe, a 17.-en én is anyáztam :D
GKar 2011.09.18. 10:26:27
Hello
A 19-es pályát, hogy lehet megcsinálni?
A 19-es pályát, hogy lehet megcsinálni?
bufesrac 2011.10.06. 10:09:20
Áhh, shared level-eket sztem felejtsétek el: a sima játékot gyorsan végigtoltam, de ott 4-5 pályát kipróbálva kb. 1 perc alatt kifingtam mindegyiken. Ezek közül kb. 1 pályán láttam volna reális esélyt arra, h ha szétfeszülök és mondjuk 20x nekiállok, akkor _talán_ sikerülne életben maradni 5 pernél tovább.
SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.12.26. 21:43:40
Bocs. javítom: a tizedik a köcsögszemétparsztmocsokság csimborasszója
Utolsó kommentek