Régen volt igazán jó tower defense játék a blogban, de a Ghost Hacker szerintem most kiköszörüli ezt a csorbát. A lövegtornyos játékmenet alapjait a készítők úgy bolondították meg, mint a nagy sikerű Cursed Treasure alkotói: ha a szörnyek beérnek a bázisunkra, elkezdik darabonként elhordani. A szörnyek viszont esetünkben mindenféle kártékony programok, a lövegtornyok antivírus alkalmazások, a bázisok pedig megvédendő adatközpontok. A tornyokat hozzájuk csatolható segédprogramokkal lehet upgrade-elni, és ahogy haladunk előre a 25 pályán, úgy bővűl a fegyvertárunk (és persze egyre veszélyesebb vírusok támadnak). A kivitelezés is baba, nem nagyon tudok belekötni a játékba, szerintem a ritka ötpontosok egyike.
[alternatív link]
Szellemek a gépben
Ghost Hacker
20 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr972402408
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
maydayray 2010.10.27. 11:09:23
érdekes, de azért sokat gondolkodni nem kell. 4/5 max.
2010.10.27. 13:44:37
valóban élvezetes játék :)
2010.10.27. 15:29:11
na jó. szemétparaszt. nem kicsit...
Madarsky 2010.10.27. 17:29:21
nagyon jó kis játék, a nyolcadik pályát vagy húszszor kezdtem újra hogy csont nélkül meglegyen, de mindig elvisznek egy adatcsomagot ><
[dri] (törölt) 2010.10.28. 12:36:54
szerintem ennek a játéknak csak a neve jó, meg a grafikája.
részemről a vector td "A Várvédő Játék"
nem pontozom, mert kb 1 percet játszottam vele, és úgy nem ér :D
részemről a vector td "A Várvédő Játék"
nem pontozom, mert kb 1 percet játszottam vele, és úgy nem ér :D
[dri] (törölt) 2010.10.28. 12:37:49
vagymi
lövegtorony
nem megy ez nekem :D
lövegtorony
nem megy ez nekem :D
The Drunken Master (a.k.a. Eltiron) 2010.10.28. 19:52:21
Hát ezt a Cursed Treasure-höz hasonlítani olyan, mint egy káromkodásgyűjteményt a Bibliához: mind a kettőben sokat emlegetik Istent...
A grafika elég oké, az alapzaj (zene?) is hangulatos, de nem tudom elképzelni, hogy 8 órát üljek előtte, mint a CT-vel megtörtént. Erős közepes.
A grafika elég oké, az alapzaj (zene?) is hangulatos, de nem tudom elképzelni, hogy 8 órát üljek előtte, mint a CT-vel megtörtént. Erős közepes.
Archenemy 2010.10.29. 14:35:53
Ez egy teljesen korrekt TD, sok új ötlettel, én végigtoltam. Nem klasszikus, de azért majdnem.
Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2010.11.01. 22:00:27
Nekem tetszik, de elég nehéznek tűnik. Na, de sebaj.
Burwor · http://loot.blog.hu 2010.11.03. 17:34:40
Megláttama kulcsszavakat: TD és Ghost úgyhogy egyből skippeltem a játékot (plusz a grafika így állóképen nagyon nem üt).
Aztán valaki ajánlotta máshol és...
rákattantam...
Aztán valaki ajánlotta máshol és...
rákattantam...
Vilendor 2010.11.04. 07:42:07
Sokáig tetszett, egy nagyon jó tower defense játék. Aztán a vége felé nagyon elkezdett zavarni, hogy abszolúte nincs szabadságom a játékban.
Cursed Treasure-ben az volt a jó, hogy volt egy kedvenc egységed, azt fejlesztgetted, oda pakoltad őket ahova akartad és minden pályát meg lehetett ezerféle felállással csinálni.
Itt viszont a vége arról szól, hogy csakis a megfelelő helyre és sorrendben letett, pontosan csak az oda való egységeket megtaláljuk, amikre rá kell tenni azokat a fejlesztéseket, amik nélkül nem tudod megcsinálni a pályát.
Ez így nem móka, a vége érdektelenségbe fulladt számomra. Az utolsó pályákat már csak walktrough-val letudtam, hogy megnézzem a végét. Pedig nagyon jól kezdődött.
Cursed Treasure-ben az volt a jó, hogy volt egy kedvenc egységed, azt fejlesztgetted, oda pakoltad őket ahova akartad és minden pályát meg lehetett ezerféle felállással csinálni.
Itt viszont a vége arról szól, hogy csakis a megfelelő helyre és sorrendben letett, pontosan csak az oda való egységeket megtaláljuk, amikre rá kell tenni azokat a fejlesztéseket, amik nélkül nem tudod megcsinálni a pályát.
Ez így nem móka, a vége érdektelenségbe fulladt számomra. Az utolsó pályákat már csak walktrough-val letudtam, hogy megnézzem a végét. Pedig nagyon jól kezdődött.
Kylian 2010.11.04. 13:15:18
Nekem pont a vége tetszett, a legutolsó pálya, mert ott volt végre hentelés, ami számomra szerves eleme a TD-nek.
Egész az utolsó pályáig kevés torony, kevés ellen, nem jó.
Ja és a Slicer egy fos: drága, az alaprajza miatt a legtöbb pályán nem nagyon lehet jó helyre tenni, és csak megnövelt range-gel ér valamit, különben parasztvakítása beam tulajdonság.
Egész az utolsó pályáig kevés torony, kevés ellen, nem jó.
Ja és a Slicer egy fos: drága, az alaprajza miatt a legtöbb pályán nem nagyon lehet jó helyre tenni, és csak megnövelt range-gel ér valamit, különben parasztvakítása beam tulajdonság.
Kylian 2010.11.04. 13:18:31
Viszont a Pinger (range, amplify) + Sentry (splash, optimize/ricochet, fork) nagyon durva kombó, a szellemszerű ellenfelek kivételével (amik max 2-re redukálják a sebzést) szinte mindenhol pusztító erejű.
Archenemy 2010.11.04. 13:25:32
@Pimpili: Sentry-t onnantól hogy megkaptam, kb. mindig használtam, fork+ricochet alap, harmadik ízlés szerint ami kell
beam dolgok tényleg szarok
beam dolgok tényleg szarok
Kylian 2010.11.05. 01:04:27
Hehe! Nem volt ugyan rá achievement, de kimaxoltam az összes pályát, és:
- kaptam egy 26. pályát
- "monster mode unlocked"
:)
- kaptam egy 26. pályát
- "monster mode unlocked"
:)
LSE 2010.11.18. 22:48:21
Klassz játék, eleinte még nehéznek is tűnt, sajnos a végére már nagyon könnyű. Sokáig tartott, míg rájöttem egy nagyon ütős torony kombóra, azzal viszont már sétagalopp. A 3 bónuszpálya a végén jópofa.
Case · http://streetartbp.hu/ 2010.11.30. 13:59:00
Nah, mostanra fejeztem be végre. :D (kevés idö volt munkakerülni mostanság). Nagyon bejött, hogy volt az egészhez egy tényleges, közben is folyamatosan alakuló sztori, nem csak az az elején felvázolt kis kamu háttértörténet, mint a többi tornyos játékban. A grafika is tetszett, meg az összes pályát megcsináltam maxra, kivéve az utolsót, de nem tudom lesz-e kedvem nekiugrani annak mégegyszer... Tényleg olyan jók a bónuszpályák, érdemes szenvedni még egy kört értük? :)
Case · http://streetartbp.hu/ 2010.11.30. 15:12:06
Megvannak a bonuszpályák is, jópof1<k voltak. :) A 25.-et a Core Sector féle walkthru alapján csináltam újra, de örülök, hogy azt nem találtam meg elöbb, mert totál tönkrevágja a játékot azzal, hogy túl könnyüvé teszi. Nálam 5/5.
Utolsó kommentek