A Nitrome mindig szívesen kísérletezett játékaiban a hagyományostól eltérő irányítási módszerekkel. A Squawk kicsit át is esett e téren a ló túloldalára: egy golyóvá gömbölyödött madarat kell irányítanunk benne közvetve úgy, hogy oszlopokra klikkelgetünk, és a madár az éppen klikkelt pózna felé kezd gurulni. A cél minél több pénz összegyűjtése a pályán, de ez a pálya folyamatosan változik, akadályok, gyilkos mezők tűnnek fel rajta. Nem egy korszakalkotó játék, de egyszeri agyatlan kikapcsolódásnak jó.
A golyómadár rossz napja
Squawk
10 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr982362185
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
maydayray 2010.10.11. 10:17:40
hááááááát...
Vilendor 2010.10.11. 10:54:55
Játszhatatlan
Pontosabban veszettül nincs kedvem ezzel az irányítással szenvedi.
1 pont
Pontosabban veszettül nincs kedvem ezzel az irányítással szenvedi.
1 pont
TH 2010.10.11. 12:08:54
én egy kettest megajánlok, de ritka ótvar darab ez.
Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.10.11. 13:57:24
most nem azért, de ebben a pillanatban 1,3-ra értékelik az olvasók a cuccot, és két robi van mellette. ez azt jelenti, hogy az 1,3 kerekítve az két egész? :)
Radio Free Aberrania · http://radiofa.blog.hu/ 2010.10.11. 13:58:57
vagy az x-szemű csak felet ér? így lenne logikus, csak nem egyértelmű. (végtagok nélküli torzó, mint félpont, he? :)
[dri] (törölt) 2010.10.11. 21:40:35
sztem poén a zene, és nem az irányítás a béna
X)
bocs.
X)
bocs.
OftF 2010.10.13. 16:44:07
nitrome általában karaj, de ezzel most mellényúltak
Utolsó kommentek