Talán nem túlzok, ha azt mondom, hogy mindenki szereti a "lőj ki bármit, minél messzebbre" típusú játékokat. Magam is ezek közé tartozok, mert kihívást jelentenek. A Micro Olypics on Mars nem kimondottan a kedvencem, mert nem tart túl sokáig, de mindenképpen egyedülálló a maga nemében. Itt nem egy bizonyos határvonal elérése a cél, hanem ellenfél ellen kell küzdeni és három kísérletből kell messzebbre jutnunk, mint az ellenfél. Az első három pálya gyerekjáték, de onnantól kezdve - hacsak nincs meg a trükk (és nekem minimum fél óra anyázás és hitetlenkedés után lett csak meg) - garantáltan fogcsikorgatós, újrakezdős, billentyűzetet összetörős hangulatba hozó rémálom válik belőle. Ennek oka pedig, hogy megvásárolt fejlesztéseink csak egyetlen ellenfélre használhatók fel, utána elvesznek, és kezdjük előröl. Nem annyira vészes, mint ahogy hangzik, de eleinte nem könnyű. Utána viszont már csak az a lényeg, hogy a toplistába kerüljünk. Sokadik próbálkozásra 3167m sikeredett, amivel már a heti toplista hetedik helyére sikerült felkerülni, szóval igen, lehetséges.
Marsi Olimpia
Micro Olympics on Mars
11 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr302125994
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
woow 2010.07.08. 13:48:33
a harmadik pályáig vittem. onnan tényleg szivatja jónépet. majd ha valaki megsúgja, hogy mi a trükk, akkor munkakerülök tovább...
Llew 2010.07.08. 14:35:21
Miből gondolják vajon úgy a fejlesztők, hogy jó poén kifelejteni a save gombot egy sok pályás játékból. A francnak sincs kedve mindig újra kezdeni. Meg ez ugráló ágyú állítás is idegesítő. Sokkal jobb, ha az ember komótosan el pepecselhet vele.
ZsiNor · http://ursius.hu 2010.07.08. 15:14:15
A trükk az, h az "engine"-t az egyik lövésnél közvetlen a vízbecsapódás előtt használd el, mert akkor annak ereje megmarad a következő körig, s az ágyúból sokkal erőteljesebben lő ki.
kk_kk 2010.07.08. 15:23:32
Igen, creativity és onnan gyerekjáték...
Lord Neon 2010.07.09. 09:36:57
hát nemtom én egyszer az agyig elmentem, aztán a 2. pálya sem sikerült...
hvuk 2010.07.09. 10:29:52
Hogy lehet vajon 4000 körüli pontot csinálni? 3600 körülit lehet, odáig már én is eljutottam, de a 4000 feletti pontokra még esélyt sem látok.
Tancilab 2010.07.09. 16:38:49
3436
Az első 3-nál rakéta maxig és bouncer.
Aztán ahogy van elég pénz megvenni a creativity-t maxra. Utána már gyerekjáték. A rakétás glitchet egyszer sem kellett használnom...
Az első 3-nál rakéta maxig és bouncer.
Aztán ahogy van elég pénz megvenni a creativity-t maxra. Utána már gyerekjáték. A rakétás glitchet egyszer sem kellett használnom...
TH 2010.07.09. 20:47:23
az, h. állandóan újra kell kezdeni, ha az ember elcseszi, az minden kedvemet elveszi attól, h. sokat próbálgassam...
Utolsó kommentek