Mesterlövésznek lenni nyugodt hivatás: csak mi vagyunk és a célpont. Nem kapkodós meló, az időzítés minél fontosabb. Nos ezen jellemzők mindegyikét felvonultatja a Lone Wolf, kapunk mellé folyamatosan alakuló háttérsztorit is, meg fegyverhez vásárolható búnuszokat, így aztán minden adott a remek szórakozáshoz.
A mesterlövész magánya
Lone Wolf
Címkék: mesterlövész
16 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr408857344
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
SportosSportszelet 2016.07.02. 00:24:16
Nagyon jó játék csak az a baj vele hogy egy idő után nem enged tovább jutni.
bioLarzen 2016.07.02. 23:00:18
Nem rossz - csak sajna nagyon látványosan mobileszközökön szeretnék játszatni. Annál a szintnél pl. ahol autók mögül lőnek valami híd alatt, szinte lehetetlen nyerni, mert nagyon szarul lehet csak célozni azzal a fegyverrel, amink van - jobb célzót pedig csak és kizárólag mobileszközön játszott verzióban lehet szerezni - mint ahogy a fegyverek és kiegészítők nagy részét is.
Kár, mert amúgy tényleg jó lenne - de mobilra nem fogom letölteni.
Kár, mert amúgy tényleg jó lenne - de mobilra nem fogom letölteni.
bioLarzen 2016.07.02. 23:01:09
Ja, és az átvezető részekben a "sztori" is lehetnek kicsit kevesebb szerintem, jóval kevesebb "dumával"...
bioLarzen 2016.07.02. 23:02:49
@SportosSportszelet: Gondolom, ez is azért lehet, hogy letöltsd mobilra, ott lehet tovább menni...
bioLarzen 2016.07.03. 00:56:49
Hát, nekem ez a fentebb már említett autós szint lehetetlennak tűnik. Addig minden szintet nagyjából max. másodikra megcsináltam - ezen kb. az 50. próbálkozásra sem jutottam túl - és szerintem még csak a közelébe sem kerültem a győzelemnek...
bioLarzen 2016.07.03. 13:44:34
Kész, ez a szint egyszerűen teljesíthetetlen szerintem. Van egy olyan érzésem, hogy egyszerűen addig nyomja újra az ellenséget, amíg meg nem ölnek... Volt 2-3 igazán jó és mázlis próbálkozásdom, amikor vagy 15 faszit sikerült lelőnöm - ami sokkal több, mint az eddigi pályákon leküzdendő ellenfelek száma.
Arról nem is beszélve, hogy többször kaptam azon, hogy amikor újra kellett töltenem - amit, persze, baromi lassan tudok csak - rögtön előkerül 2-3 rosszfiú, és simán szétlő, mielőtt bármit is tudnék csinálni ellene...
Arról nem is beszélve, hogy többször kaptam azon, hogy amikor újra kellett töltenem - amit, persze, baromi lassan tudok csak - rögtön előkerül 2-3 rosszfiú, és simán szétlő, mielőtt bármit is tudnék csinálni ellene...
bioLarzen 2016.07.03. 14:00:06
Komolyan... eddig a szintig kb,. olyan 4 csillagot adtam volna erre a játékra, ha lehetne itt szavazni - most kb. mínusz 20 csillagnál tartok.
És csakazért sem töltöm le mobilra :D
És csakazért sem töltöm le mobilra :D
marczy 2016.07.05. 16:54:49
@bioLarzen: Nem gáz, csak át kell gyorsan állni olyan módba, hogy a célzógömböt hátulról lásd, és akkor fejlövésnél 1 lövés/ember, amúgy 3-at szoktam belenyomni. Így tovább tudtam lépni. A találati ill. fejlövési arány maximumra tornázása viszont reménytelennek tűnik ezen a pályán.
Én egy másik pályával, a tankokban lévő emberkékkel szenvedek.
Én egy másik pályával, a tankokban lévő emberkékkel szenvedek.
bioLarzen 2016.07.05. 18:26:55
@marczy: Kösz, de már továbbálltam erről a játékról, annyira zért nem volt király :)
De kösz a tippet, utólag is!
De kösz a tippet, utólag is!
ILLED 2016.07.05. 19:04:06
A híd alatt tényleg nehéz, nekem is kb. fél óra volt, mire sikerült, kb. 20-30 embert kell lelőni. Nekem az jótt be, hogy nagyon figyeltem, hogy nehogy egyszerre több ember átszódjon, minél gyorsabban lelőttemazt akit láttam.
A tankosnál nagyon elé kell fogni. A túszos rendőrszékházas még iszonyat nehéz... Ott van három jelés a jobb felső oldalon, amiből egy a lelövendő emberek száma, másik a túszok száma, és a harmadik egyszerűen nem tudom mi, de az mindig elfogy, és így szinte teljesíthetetlen olt... :) De azért leyomtam azt is...
A tankosnál nagyon elé kell fogni. A túszos rendőrszékházas még iszonyat nehéz... Ott van három jelés a jobb felső oldalon, amiből egy a lelövendő emberek száma, másik a túszok száma, és a harmadik egyszerűen nem tudom mi, de az mindig elfogy, és így szinte teljesíthetetlen olt... :) De azért leyomtam azt is...
Taurusz 2016.07.06. 17:48:55
Az a hidas pálya nekem is erős szívás volt. Most a következő pályán sz.pok. Ki kell lőni a túszejtőt, de egyet lövök, vagy a túszt szedem le, vagy mellé, és lelövik.
Én letöltöttem mobilra is. Irányíthatatlan. Vacak. Senkinek nem ajánlom. Kb 3 perc után töröltem.
Én letöltöttem mobilra is. Irányíthatatlan. Vacak. Senkinek nem ajánlom. Kb 3 perc után töröltem.
Taurusz 2016.07.06. 18:12:45
Na, erre befejeztem. Hamar vége lett, mobilon meg játszon vele, akinek két anyja volt...
marczy 2016.07.07. 10:28:08
@Taurusz: A túszos pálya nekem nem volt gáz, pixelre és tizedmásodpercre pontosan lőttem már talán másodjára...
bioLarzen 2016.07.08. 12:09:19
@ILLED: "Nekem az jótt be, hogy nagyon figyeltem, hogy nehogy egyszerre több ember átszódjon"
Node, ezt hogy csináltad? Amikor tök egyszerre bukkan fel három faszi - abból kettő fedezékben, és lehetőleg pontosna akkor, amikor kifogy a tárad, vagy épp újratöltesz - márpedig ilyet szinte minden próbálkozásnál elsütött nekem... Hiába tartottam a sérülésjelző piros csíkot szinte a minimumon vagy 10-15 ellenségen át, amikor jön egy ilyen konstelláció, és kb. 3-4 msodperc alatt szétlőnek.
Azért teljesen unfair és szar ez így, mert előtte ehhez képest ultrakönnyű az összes szint - tán 1-2 kivétellel, de azok is általában max 4-5 próbálkozából megoldhatók. Aztuán jön ez... a "poor difficulty curve planning" mintapéldája.
A játék pedig annak a gyönyörű esete, miként lehet egy, egyébként jó játékot teljesen tönkretenni pár egyszerű dologgal - pl. a kurva hosszú és lassú közbülső dialóguskockával, amit szerintem nagykából senki nem olvas el rendesen, csak átlapozza, azzal, hogy a felszerelés jó része csak a mobil-verzióban érhető el, illetve, hogy a játék közepébe benyomnak egy ilyen mocskosul unfair pályát.
Node, ezt hogy csináltad? Amikor tök egyszerre bukkan fel három faszi - abból kettő fedezékben, és lehetőleg pontosna akkor, amikor kifogy a tárad, vagy épp újratöltesz - márpedig ilyet szinte minden próbálkozásnál elsütött nekem... Hiába tartottam a sérülésjelző piros csíkot szinte a minimumon vagy 10-15 ellenségen át, amikor jön egy ilyen konstelláció, és kb. 3-4 msodperc alatt szétlőnek.
Azért teljesen unfair és szar ez így, mert előtte ehhez képest ultrakönnyű az összes szint - tán 1-2 kivétellel, de azok is általában max 4-5 próbálkozából megoldhatók. Aztuán jön ez... a "poor difficulty curve planning" mintapéldája.
A játék pedig annak a gyönyörű esete, miként lehet egy, egyébként jó játékot teljesen tönkretenni pár egyszerű dologgal - pl. a kurva hosszú és lassú közbülső dialóguskockával, amit szerintem nagykából senki nem olvas el rendesen, csak átlapozza, azzal, hogy a felszerelés jó része csak a mobil-verzióban érhető el, illetve, hogy a játék közepébe benyomnak egy ilyen mocskosul unfair pályát.
ZorPrime 2016.07.12. 20:11:25
Azt a nyomorult rendőrszékházast az istennek se tudom megcsinálni. A híd alatti lövöldözés úgy 10-15 próbálkozásból megvolt.
Utolsó kommentek