A szobafogság kellemetlen dolog. Még kellemetlenebb, ha közen meg kell mentenünk a világot a jövőbeli énünk, egy időgép és a szobánkban található lim-lomok segítségével. Röviden összefoglalva ez a You're Grounded!, egy átlagosnál jobb kattintgatós játék, kellemes időtöltés a hűs szobában.
Szobafogságban
You're Grounded!
Címkék: pointnclick
6 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr717648212
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Megtalállak 2015.07.23. 16:50:17
Jó játék, tetszik, hogy kreatívan használja az időutazás lehetőségeit.Egy "walkthrough" opciót viszont szerintem elbírna...
Megtalállak 2015.07.23. 16:54:48
Illetve, ha valaki el tudná mondani, hogy hol találom meg az "electrolytic cell"-t nagyon hálás lennék :)
Tisztességes Természettudomány 2015.08.10. 22:32:45
Gyenge, béna, alig van szabadsági fok. Ha nem azt csinálom, amit éppen akar a játék, akkor fanyalog...
vince05 2015.08.11. 01:47:35
@Tisztességes Természettudomány:
Szerintem rosszul álltok hozzá. Ez nem egy hagyományos point'n'click, teljesen más a megoldás módja. A szerző tudatosan csinálta ilyenre: (kb.) egyféle megoldási mód létezik, és Neked pont ezt kell megtalálnod. Telik az idő, és neked a megfelelő határidőig végre kell hajtani azt a klikkelési variációt, ami továbbsegít a helyzeten, és újabb lehetőségeket és kihívásokat nyit ki. Az első pár perc szívás után meglesz az időutazó kütyü, onnéttól bármikor visszaugorhatsz időben, ha nem stimmel valami, ezzel akárhányszor kisérletezhetsz, újrapróbálhatod a kihívást. Pontosan ezért nincs mentés sem: rövid távon az időugrás helyettesíti, ha meg holnap akarod folytatni, valószínűleg csak pár perc végigkattintgatni az egészet az (addigi) helyes megoldás ismeretében.
Mondom, valószínűleg, mert nem játszottam végig, csak így sejtem - a tévedés jogát fenntartom. ;-)
Szerintem rosszul álltok hozzá. Ez nem egy hagyományos point'n'click, teljesen más a megoldás módja. A szerző tudatosan csinálta ilyenre: (kb.) egyféle megoldási mód létezik, és Neked pont ezt kell megtalálnod. Telik az idő, és neked a megfelelő határidőig végre kell hajtani azt a klikkelési variációt, ami továbbsegít a helyzeten, és újabb lehetőségeket és kihívásokat nyit ki. Az első pár perc szívás után meglesz az időutazó kütyü, onnéttól bármikor visszaugorhatsz időben, ha nem stimmel valami, ezzel akárhányszor kisérletezhetsz, újrapróbálhatod a kihívást. Pontosan ezért nincs mentés sem: rövid távon az időugrás helyettesíti, ha meg holnap akarod folytatni, valószínűleg csak pár perc végigkattintgatni az egészet az (addigi) helyes megoldás ismeretében.
Mondom, valószínűleg, mert nem játszottam végig, csak így sejtem - a tévedés jogát fenntartom. ;-)
Lord_Valdez · http://liberatorium.blog.hu/ 2015.11.13. 20:50:50
Szerintem, ez egy baromi jól kitalált játék, még ha időnként az ember idegeire is megy. Most épp lehet, hogy egy bugba futottam bele. Összeraktam azt a vackot és megállt az idő. Semmit nem tudok csinálni, még meghalni se.
Utolsó kommentek