Munkakerülő kerestetik!

Munkakerülő játékok

Az élet túl rövid és túl sok a flashjáték. A Munkakerülő segít eligazodni, itt minden nap találsz valamit, amivel munka vagy tanulás helyett játszhatsz.

Utolsó kommentek

  • bonesej: There are particular dissertation web-sites through the world wide web to make risk-free apparentl... (2023.06.14. 20:14) Aaaaaaaargh!
  • bonesej: There are particular dissertation web-sites through the world wide web to make risk-free apparentl... (2023.06.14. 20:12) Ugráljunk és gyakjunk pókokat!
  • JamesLaim: There are numerous dissertation online sites on the internet are living grab unsurprisingly identi... (2023.02.16. 12:43) Húzd meg jobban
  • JamesLaim: There are numerous dissertation online sites on the internet are living grab unsurprisingly identi... (2023.02.16. 12:42) Ugráljunk és gyakjunk pókokat!
  • hogede: There are numerous dissertation websites on-line because you additionally obtain obviously stated ... (2022.11.22. 11:10) Legyél te is olimpikon!
  • Utolsó 20

Címkék

5 (1) 8bit (1) addiktív (34) akció (110) amegfejtésbennevanahtmlkódban (1) android (3) angol (12) anti lövegtornyos (1) armorgames (1) asszociációs (3) átváltozós (1) autós (7) autós-kikerülős (1) autóverseny (12) benoke98 (1) besztof (1) betűs (7) billiárd (1) box (2) búcsú (1) celeb (1) click (1) cockieclicker (1) csak 18 éven felülieknek (1) csapat (1) cső (1) cukiság (65) curse (1) dagatt (1) dark (1) darkcolumbo (1) demo (4) disztroj (167) egér+WASD (1) egygombos (6) egyklikkes (15) egyperces (25) elastomania (1) elgondolkodtató (20) elma (1) endless (1) építkezős (7) érdekesség (6) escape room (15) ez kifogott rajtam (3) facebook (4) faltenisz (1) faltörő (1) fantasy (7) fejléc (1) fejlesztős (27) fejtörő (1) figyelemjáték (13) fizetős (1) flipper (2) foci (4) földönkívüli (2) főzőcskézős (2) fps (2) gépelős (6) golyó (1) gonoszpiroscsapatos (1) gyerekeknek (27) háborús (1) hajigálós (20) harcolós (7) helikopteres (1) hidden object (10) horror (10) html (1) húsvét (1) időgyilkos (2) ios (4) istenes (1) jójódenemrossz (1) kajás (1) kaland (72) kalapos (1) kalóz (3) karácsony (8) kártyás (8) kattingatós (5) kémia (1) képregény (1) kereskedős (3) kétgombos (1) kincses (1) king (1) királylány (1) kísérletezős (4) kockajáték (1) könnyenmeghalós (1) kovács (1) középkor (2) közlemény (21) közösség (12) kretén (37) különbségkereső (18) kvíz (6) labda (1) labirintus (2) láncreakció (4) letöltős (2) levelup (1) (1) logikai (375) logisztikai (8) lovag (1) lövegtornyos (43) lövöldözős (128) ludum dare (4) macis (1) magyar (20) mahjong (1) mario (5) mászkálós (2) meghal (1) meghalós (1) memória (4) menedzser (10) mese (1) mesterlövés (2) mesterlövész (3) minimalista (53) mobil (4) morbid (1) motoros (1) mozi (2) multiplayer (2) mushroom (1) nagymellű (1) négyzetrácsos (1) nemjáték (10) nemszemétparaszt (1) nitrome (19) nosztalgia (9) növesztős (2) nyeremény (5) nyomozós (2) nyugtató (8) oktató (1) olimpia (1) pályázat (12) pixel (6) platform (13) plencvéeszombisjáték (1) poénjáték (3) pointnclick (127) puzzle (1) reklám (1) relax (6) repülő (1) retro (25) ritmusjáték (6) robot (1) rpg (7) rts (1) sandbox (2) sárkányos (1) savetheworld (1) scifi (13) shockwave (2) shooter (1) space (2) sport (13) stratégia (90) streetview (1) sudoku (1) szavazás (3) szemétparaszt (84) széprajz (1) szerencsejáték (2) szerepjáték (9) szimulátor (3) szőke (1) születésnap (12) tank (2) társasjáték (1) tetris (6) torony (1) tűz (1) ugrálós (38) ügyességi (469) újrakezd (1) űrhajó (1) űrhajós (3) várvédő (34) verekedős (7) véres (11) vicces (32) víz (1) warcraft (1) wasd (1) western (3) windowsphone (1) worms (1) zenei (11) zombis (44) zongora (1) Címkefelhő

Nőnapi csajos játék

Memories Of You
2013.03.08. 08:00 nyauuuuu

memoriesofyou.jpg

Bevallom, először merényletre készültem ellenetek, és valami olyat akartam kirakni, ami a nagyon rózsaszín, csajos oldalakon hemzseg (smink, körömfestés, öltöztetés vagy főzés, nagyjából ezzel le is fedtem az ilyen oldalak átlag-kínálatát), de aztán nézegetve ezeket a játékokat rá kellett jönnöm, hogy rettenetesen igénytelenek és szörnyűek. Bármennyire is nőnap van ma, ennyire azért mégsem. Szerencsére az egyik rózsaszín oldalon belebotlottam egy egészen jól sikerült különbségkeresőbe, úgyhogy megmenekültetek attól, hogy apránként párologjon el az IQ-tok. (És itt most kitöröltem egy nagyon hosszú okfejtést szocializációról, férfiuralomról és a nemek közötti egyenjogúságról, mert ez nem az az oldal, ahol ennek helye lenne.)
A Memories Of You két dologban hoz újdonságot: először is a megjelenítés, hogy először csak egy kis képet látunk, és a többi csak akkor jön elő, ha azon megtaláltunk egy különbséget - szerintem remek ötlet. Aztán a fotóalbumos-lapozgatós kinézet is elég bejövős, bár ilyet már láttam máshol is. Ami még nekem tetszett: különbségkeresőben még nem láttam olyat, hogy attól függően, hogy bizonyos képen melyik különbségeket találjuk meg, háromféle véget érhet a történet. A különbségek egyszerűek, nem pixelvadászat, a zenét is el lehet viselni egy darabig, szóval a póni-öltöztetős és a körömfestegetős játékoknál klasszisokkal sokkal jobb.

Szerintünk: (4/5)
Szerintetek: (2,8/5)

17 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr365122247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Holding 2013.03.08. 08:35:57

Hát a sztorit én nem tudtam értelmezni.
Pláne amikor a csaj integet és azt mondja/képzeli hogy "házasodjatok össze és a feleséged haljon meg"- tipusú gondolata jelenik meg... :))
Na meg amikor a pasi szomorú hogy házasodnia kell...
De hangsulyozom hogy a sztori nekem nem volt tiszta :))

Viszont az jó hogy nem pixelvadászat megy és ha egy pontot arrébb klikkelsz akkor szivacs.
Én 5-10 perc alatt végeztem vele szóval "nem zuhan a GDP" a sok játékkal :)

Bálintka. 2013.03.08. 08:55:43

Boldog nőnapot @nyaaaaa !

Amúgy meg szemétparaszt, vagy én találtam egy inaktív különbséget. Szanaszét klikkelem, de feladom.
kepfeltoltes.hu/130308/f_gg_ny_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Bálintka. 2013.03.08. 08:56:25

Bocs: Boldog nőnapot @nyauuuuu !

nyauuuuu 2013.03.08. 08:59:10

@Holding: A "csaj" az anyja, és azt mondja, hogy meghalt a lány, akit szeretett volna elvenni. A sztori innentől ágazik el. Anyuci más menyet szeretne, a fiúcska meg beveszi a történetet. Aztán vagy így, vagy úgy, vagy amúgy alakul.

nyauuuuu 2013.03.08. 09:01:13

@Bálintka.: A spec. tényleg hiba, de amúgy azon a képen még három másik, jól látható különbség van, nem kell ehhez az egyhez ragaszkodni.

Zed4preZ 2013.03.08. 09:54:15

@nyauuuuu: "így" meg "úgy" elég könnyen sikerült alakítani, de az "amúgy" nem jön elő sehogy sem. Ráadásul az utcán hátrafordulós jelenetnél nekiállt bugzani, és:
- minden különbségnél úgy tesz, mintha lapozna, de nem lapoz
- a hátralevő különbségek 5-ön maradnak
- a hinteket összevissza pakolja

:(

(Kösz a történet magyarázatát, nekem se jönnek le az ilyenek.)

nyauuuuu 2013.03.08. 10:43:27

@Zed4preZ: Igen, vártam már, ki veszi észre először, hogy a boldog vég valahogy nem akaródzott kijönni szegény játékkészítőből, szerintem freudi elszólás, hogy pont ez a rész bugos.

Alaister Grand 2013.03.08. 16:25:29

Sajnos roppant egyszerű, nem kihívás.

Savior 2013.03.08. 16:36:42

@Zed4preZ: @nyauuuuu: A három lehetőség attól függ, hogy melyik nőre kattintasz azon a képen, amikor két fényképet mutatnak neked. Bár szuggesztív a jelenet, de ez ne tévesszen meg, az egész képen három fiatal lány van. ;)

Amúgy a harmadik történetből kiderül, hogy nem a menyasszonya halt meg.

Zed4preZ 2013.03.08. 17:01:19

@Savior: erre rögtön gondoltam, de a harmadikon én zéró darab különbséget látok, pedig néztem jó darabig.

Zed4preZ 2013.03.08. 18:05:11

@Zed4preZ: ááááá, a bug miatti újraindítás az oka. Először meg kell csinálni a másik két befejezést, akkor jön elő az a különbség, és ezekszerint amatőr módon nem jegyzi meg, hogy melyik befejezést találtad már meg...

A sztorit meg persze ebben az esetben sem értem.

nyauuuuu 2013.03.09. 00:18:12

@Zed4preZ: Ebben csatlakozom. Sikerült előcsalnom a harmadikat (köszönet, @Savior ), de nem értem, hogy ebben az esetben mi a történet. Kaphatnék egy kis magyarázatot?

Savior 2013.03.09. 19:11:59

@nyauuuuu: @Zed4preZ: Spoiler! (nektek már nem :)) Én azt vettem le, hogy a rózsaszín hajú lánnyal gyerekkori barátok voltak, aztán később szerelmes is lett bele, de végül a barátja vette feleségül. Ő azonban meghalt az esküvő után, amikor ráadásul a lány már terhes lett.

Amikor a játék elején hazaér, az anyja azt mondja neki, hogy ő (mármint az anya) hamarosan meg fog halni, ezért házasodjon meg. A három opció közül kettő ugye az, hogy megpróbálkozik a két, anyja által ajánlott lánnyal, a harmadik pedig, hogy nem. Utóbbi esetben otthagyja a pénztárcáját amikor elfut, amiben a lány megtalálja a gyerekkori képet. Ekkor neki is leesik, hogy a főszereplő szereti. Utánamegy, találkoznak, a főszereplő feleségül kéri -- hogy ez szerinted miért nem boldog vég, azt már nem tudom. :)

nyauuuuu 2013.03.09. 19:30:33

@Savior: Köszönöm, részemről teljes félreértés fennforgása forog fenn :). Egészen másképp raktam össze a képeket, és a fent említett bugra hittem azt, hogy ha az nem lenne, akkor meglenne a harmadik vég :).
Azért az feminista szemmel valami állati durva, hogy azért házasodjon meg, mert anya meghal, és nem lesz, aki mossa a koszos alsóját.

Savior 2013.03.09. 20:11:27

@nyauuuuu: Hát szerintem meg férfiszemmel elég durva, hogy csak azért vegyen el valami tök ismeretlen csajt, mert az anyja még látni akarja az esküvőt. ;) Az elrendezett házasságról (kék hajú lány) nem is beszélve, de hát arrafelé keleten van még ilyen.

Zed4preZ 2013.03.13. 09:16:39

@nyauuuuu: @Savior: köszi! Én leginkább sehogy nem raktam össze a képeket ;), de "arrafelé keleten" tényleg baromi durva dolgok is vannak.

Az érdekes kérdés, hogy anyuci miért szeretné látni az esküvőt. Nyilván nem azért, mert a fiacskája ettől lesz boldog, hiszen akkor nem erőltetné rá a saját feleségjelöltjeit, de az önkiszolgáló mosodát azért ismerik már arrafelé (sőt), úgyhogy inkább valami társadalmi elfogadottság, meg "ember lett belőled / rendben van az életed" elgondolás lehet emögött inkább.
süti beállítások módosítása