Hamarosan itt a nyár és vele együtt a kellemetlen élősködők, a szúnyogok is. Kellemetlenek, de néhány, általuk terjesztett kórokozótól eltekintve ártalmatlanok. Az Engage ezzel szemben egy olyan világot tár elénk, ahol a rovarirtás nagyipari módszerekkel, pisztollyal, gépfegyverrel, gránáttal történik. A Föld nevű bolygón vagyunk, nem a Starship Troopers valamelyik csatahajóján. Alighanem valami nagyon csúnyán félrecsúszhatott Dr. Moreau szigetén, mert a rovarok itt gigantikusak és rendkívül agresszívek. Egy közlegényt alakítunk a játékban, akit az a (bal)szerencse ért, hogy itt szolgálhat, és derítheti fel a szigetet. Dolgunk mindössze a rovarok irtása, ami kezdetben nagyon könnyűnek tűnik, ám ahogy az idő halad előre, mi pedig feljebb a ranglétrán, bizony egyre durvább ellenfelekkel találjuk magunkat szembe. Amikor jöttek a mutáns tücskök, egyszerűen lepadlóztam. A játék viszonylag környezetérzékeny. Amelyik fegyvert a legtöbbet használjuk, azok fejlődnek, pontosabban készségeink fejlődnek, ami hatására egyre jobb és jobb fegyvereket kapunk. Ha valami csoda folytán sikerül életben maradnunk, míg minden egyes területet elhódítunk a rovaroktól, elérhetővé válik a survival mód is. A grafika elképesztően jó, a zene is hangulatosra sikerült. Sajnos a lőszer soha nem fogy el, habár tölteni a fegyvert kell, és az ellenünk törő rovaroknak csak a sziluettjét látjuk, de mit lehet tenni, ha a parancsnokunk rendre csak alkonyatkor küld ki minket terepre. Ezek kijavításával mindenképp ötöst érdemelne a dolog, így azonban csak ötalá.
Rovarirtás magasfokon
Engage
17 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr924469534
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
gibson 2012.05.07. 10:47:42
Gyönyörű a grafikája, és a hangulata sem rossz (a zene néhol egy az egyben a Decision zenéje, de ez nem baj, sőt). Amivel én nem tudtam megbarátkozni, azok a bogarak: mi a tökömért lövöldöznék én AK-47-essekkel legyekre? Zombikat kellett volna ellenségnek, vagy repülő szörnyeket, vagy bármi mást, és akkor a hónap játéka lehetne. Így csak egy erős négyes nálam.
Roannes 2012.05.07. 12:40:35
@gibson: Nem hiába hallható néhol a Decision zenéje, mivel mindkét játékot a Fly Anvil készítette. Sőt, az Engage készült hamarabb, szóval azt is lehet mondani, hogy a Decision-ben hallható az Engage zenéje.
kukatr 2012.05.07. 15:33:46
@gibson: A zombi téma lerágott csont, inkább legyenek a bogarak.
Az bosszantó, hogy a vége felé az egyik védekezős résznél a hegy kitakarja a harctér közepét és nem látok ott semmit se.
Az bosszantó, hogy a vége felé az egyik védekezős résznél a hegy kitakarja a harctér közepét és nem látok ott semmit se.
gibson 2012.05.07. 18:43:31
@Roannes: jaja, azért is mondtam, hogy a zombik jobban illenének a játékba, én azzal játszottam előbb - és kurva sokat :) -, és ott már annyira megszoktam..
Én speciel nem tudom megunni a zombikat, de megértem, ha más igen. Mostanában tízből 5 játék zombis a kongregate-en, tényleg túlzás.
Én speciel nem tudom megunni a zombikat, de megértem, ha más igen. Mostanában tízből 5 játék zombis a kongregate-en, tényleg túlzás.
Anti Anyag (törölt) 2012.05.07. 20:46:03
@lord: Vagy elérted azt a pályát, ahol futva kell a bogarakra lőni.
lord · http://elfogyott.blog.hu 2012.05.07. 20:50:55
@Anti Anyag: haha. :) nem hinnem, a 3.palyan kileptem mert tenyleg furcsa volt.. :| keves tolteny, a bogarak ozonlottek es nem reagalt valami jol az egerre a celkereszt. lehet eger hiba, de nekem akkorse tetszik :|
BalageG 2012.05.07. 21:17:49
dzseniális, nem haltam meg egyszer se, és amikor tényleg ömlöttek a bogarak, mint a szemét, gránát, utána minigun, jó kis hentelős
vince05 2012.05.08. 00:08:24
@lord: A célzás szándékosan van nehezítve. Azt próbálja utánozni, hogy egy valódi fegyvert (+ a saját kezed/karod) - a tömege/tehetetlensége végett - időbe telik a kívánt irányba mozdítanod, és ott a célra pozícionálnod. Szerintem tűrhetően is sikerült, engem nem zavart, bár kétségkívül nehezebb így a feladat.
Amúgy igényes, jól kivitelezett darab.
Valamiért nem tudott lekötni - talán kevésbé szeretem ezeket az egérrel hadonászós típusú játékokat.
Amúgy igényes, jól kivitelezett darab.
Valamiért nem tudott lekötni - talán kevésbé szeretem ezeket az egérrel hadonászós típusú játékokat.
NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2012.05.08. 11:17:42
Nem mindig tölti be, az alternatív link magyar változata szánalmas (juszt' se kongázok!), de maga a játék jó. Egyetlen szenya dolog van benne: ha meghalsz, akkor nem adja meg az éppen megszerzett fegyverfejlődést (erre viszont jó a gyakorlópálya felkínálása) és plecsniket sem.
Whip 2012.05.08. 18:06:50
Szörnyű az irányítás...
Llew 2012.05.10. 16:11:50
Kibaszott idegesítő, hogy a "képernyőn" kívül is jönnek. Mintha egy csőlátású figurát irányítanánk.
Llew 2012.05.10. 18:36:36
@kukatr: oda nem, viszont van periférikus látásom. Mielőtt pedig FPS játékos példával jönnél, azokra nem annyira jellemző, hogy ellenfelek tömegesen mozognak egyenesen feléd, míg az arcodba nem másznak.
NoNight · http://anothernonight.blog.hu/ 2012.05.11. 10:19:06
Az "Entomolog" plecsni megszerzésére rájött már valaki?
kukatr 2012.05.11. 11:06:43
@Llew: Szerintem a periférián kívülről jönnek. Ha nem forgolódsz, akkor egy FPS-ben is simán a tudtod nélkül a közeledbe érnek (tömegesen) egyenes mozgással (Serious Sam :)). Az, hogy meg a hátod mögül az arcodba ugrik, eléggé részletkérdés. Max azon lehet még problémázni, hogy az össz látóterület 360 fok vagy több-e.
Llew 2012.05.11. 11:28:35
@kukatr: nem vagyok egy nagy FPS játékos, de még egyetlen olyan játéknál sem zavart ez a helyzet, szemben ezzel. Igaz azokat többnyire jobb irányítással és teljes képernyőn játssza az ember.
Utolsó kommentek