Munkakerülő kerestetik!

Munkakerülő játékok

Az élet túl rövid és túl sok a flashjáték. A Munkakerülő segít eligazodni, itt minden nap találsz valamit, amivel munka vagy tanulás helyett játszhatsz.

Utolsó kommentek

  • bonesej: There are particular dissertation web-sites through the world wide web to make risk-free apparentl... (2023.06.14. 20:14) Aaaaaaaargh!
  • bonesej: There are particular dissertation web-sites through the world wide web to make risk-free apparentl... (2023.06.14. 20:12) Ugráljunk és gyakjunk pókokat!
  • JamesLaim: There are numerous dissertation online sites on the internet are living grab unsurprisingly identi... (2023.02.16. 12:43) Húzd meg jobban
  • JamesLaim: There are numerous dissertation online sites on the internet are living grab unsurprisingly identi... (2023.02.16. 12:42) Ugráljunk és gyakjunk pókokat!
  • hogede: There are numerous dissertation websites on-line because you additionally obtain obviously stated ... (2022.11.22. 11:10) Legyél te is olimpikon!
  • Utolsó 20

Címkék

5 (1) 8bit (1) addiktív (34) akció (110) amegfejtésbennevanahtmlkódban (1) android (3) angol (12) anti lövegtornyos (1) armorgames (1) asszociációs (3) átváltozós (1) autós (7) autós-kikerülős (1) autóverseny (12) benoke98 (1) besztof (1) betűs (7) billiárd (1) box (2) búcsú (1) celeb (1) click (1) cockieclicker (1) csak 18 éven felülieknek (1) csapat (1) cső (1) cukiság (65) curse (1) dagatt (1) dark (1) darkcolumbo (1) demo (4) disztroj (167) egér+WASD (1) egygombos (6) egyklikkes (15) egyperces (25) elastomania (1) elgondolkodtató (20) elma (1) endless (1) építkezős (7) érdekesség (6) escape room (15) ez kifogott rajtam (3) facebook (4) faltenisz (1) faltörő (1) fantasy (7) fejléc (1) fejlesztős (27) fejtörő (1) figyelemjáték (13) fizetős (1) flipper (2) foci (4) földönkívüli (2) főzőcskézős (2) fps (2) gépelős (6) golyó (1) gonoszpiroscsapatos (1) gyerekeknek (27) háborús (1) hajigálós (20) harcolós (7) helikopteres (1) hidden object (10) horror (10) html (1) húsvét (1) időgyilkos (2) ios (4) istenes (1) jójódenemrossz (1) kajás (1) kaland (72) kalapos (1) kalóz (3) karácsony (8) kártyás (8) kattingatós (5) kémia (1) képregény (1) kereskedős (3) kétgombos (1) kincses (1) king (1) királylány (1) kísérletezős (4) kockajáték (1) könnyenmeghalós (1) kovács (1) középkor (2) közlemény (21) közösség (12) kretén (37) különbségkereső (18) kvíz (6) labda (1) labirintus (2) láncreakció (4) letöltős (2) levelup (1) (1) logikai (375) logisztikai (8) lovag (1) lövegtornyos (43) lövöldözős (128) ludum dare (4) macis (1) magyar (20) mahjong (1) mario (5) mászkálós (2) meghal (1) meghalós (1) memória (4) menedzser (10) mese (1) mesterlövés (2) mesterlövész (3) minimalista (53) mobil (4) morbid (1) motoros (1) mozi (2) multiplayer (2) mushroom (1) nagymellű (1) négyzetrácsos (1) nemjáték (10) nemszemétparaszt (1) nitrome (19) nosztalgia (9) növesztős (2) nyeremény (5) nyomozós (2) nyugtató (8) oktató (1) olimpia (1) pályázat (12) pixel (6) platform (13) plencvéeszombisjáték (1) poénjáték (3) pointnclick (127) puzzle (1) reklám (1) relax (6) repülő (1) retro (25) ritmusjáték (6) robot (1) rpg (7) rts (1) sandbox (2) sárkányos (1) savetheworld (1) scifi (13) shockwave (2) shooter (1) space (2) sport (13) stratégia (90) streetview (1) sudoku (1) szavazás (3) szemétparaszt (84) széprajz (1) szerencsejáték (2) szerepjáték (9) szimulátor (3) szőke (1) születésnap (12) tank (2) társasjáték (1) tetris (6) torony (1) tűz (1) ugrálós (38) ügyességi (469) újrakezd (1) űrhajó (1) űrhajós (3) várvédő (34) verekedős (7) véres (11) vicces (32) víz (1) warcraft (1) wasd (1) western (3) windowsphone (1) worms (1) zenei (11) zombis (44) zongora (1) Címkefelhő

Bazi nagy görög szörnyek

Clash of the Olympians
2012.04.20. 08:00 gibson
Címkék: várvédő

A Clash of the Olympians a Kingdom Rush alkotóinak első játéka. A stílusa oldalnézetes-várvédős (remélem, jól írom :)), a helyszín az ókori Görögország. Feladatunk választott hősünkkel megvédeni a templomunkat a hullámokban ránk törő, a görög mitológiából vett szörnyektől (küklopszok, kentaurok, stb).
A játék irányítását elsőre elég nehéz megszokni: mivel egyetlen egérmozdulattal három dolgot kell egyszerre megadnunk (a lövés iránya, ereje és távolsága), pontosan célozni az első egy-két pályán szinte lehetetlen. Szerencsére ahogy az első pár szörnyhullámon túl vagyunk, tudjuk fejleszteni a képességeinket, és a lövés erejét pár fokozattal feljebb nyomva, plusz némi tapasztalatot szerezve később már egész pontosan tudunk tüzelni. A játék nehézségi görbéje valami egészen furcsa: az első pár pálya baromi nehéz, utána, ahogy fejlesztgetjük a képességeinket, egyre könnyebb, a közepe szinte gyerekjáték (volt nekem legalábbis), majd a vége felé ismét bedurvul, és a huszadik pályát már konkrétan lehetetlen megcsinálni (illetve nekem még nem sikerült). Összesen húsz hullám van, amit túl kell élnünk, és utána jön még elvileg egy bónuszpálya, meg valami tanulság is, de ezt már csak a youtube-os walkthrough videókból tudom én is.
Kicsit rövid is lett a játék, sok bosszantó hibája is van (nehézkes célzás, nincs pause gomb, nincs kilépés a menübe, csak, ha meghaltunk, stb.), ennek ellenére valamiért mégis megmagyarázhatatlanul addiktív, azt hiszem, tökéletesen illik rá az egyszerűen nagyszerű kifejezés. Én zsinórban a harmadik délutánomat cseszem el vele, már mind a három főhőssel végigvittem egyszer, és még mindig nem unom. És az utolsó pályát még mindig nem tudtam megcsinálni... :/
A Kongregate oldalán a háromból csak két főhőssel játszhatunk, a harmadik - és szerintem leggyengébb - karaktert az alternatív linken keresztül éritek el.
[alternatív link]

Update: múlt hét vasárnap kezdtem el, és tegnap (azaz péntek) este végre sikerült túljutnom a huszadik pályán! :) De most meg a boss-al nem bírok :/ 

Szerintünk: (3,5/5)
Szerintetek: (3/5)

18 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr304453184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

RajcsanyiZ 2012.04.20. 15:05:57

a 20. pályánál az repülő-oroszlánok falkában jönnek. Bár nem sikerült megoldanom még, de a trükk az lehet, hogy a legelső oroszlánt kell folyamatosan lőni. Ha a legelső nem éri el a saját lövési távolságát, akkor az erőd is túléli ...

nyuszifröccs 2012.04.20. 15:33:13

Én már egyszer régen nekiálltam ennek a játéknak, de annyira idegesített, hogy nem találom el a nyomorultakat az 1.,2. pályán, hogy hagytam a fenébe.
Azért látva a lelkesedésedet, újra rápróbálok :)

K0cka 2012.04.20. 16:36:22

Herkulessel könnyű. Akhilleusszal eltalálni őket mocsok nehéz, de egy idő után belejön az ember.

gibson 2012.04.20. 17:11:33

@RajcsanyiZ: igen, ez a jó taktika. az oroszlánokat kell leszedni először. A külklopszokkal addig nem is kell foglalkozni, mert ők nem sebeznek annyit. Ha ügyes vagy, az első kört megúszod olyan 900-1000 hp környékén, utána jön egy csomó gyík ellenfél, azokat leszeded, és a végén megint egy falka oroszlán/küklopsz kombó, őket ugyanúgy, mint az elején. Pontosan kell célozni, az a titka, ha egy-két lövés ilyenkor mellémegy, el is lehet felejteni azt a kört.

sogeking 2012.04.20. 17:22:23

Achillesszel végigvittem, jöjjön a másik kettő :)

irányítás csak a legelején nehéz
először a dárdát csak kettes szintig fejlesztettem, és amikor minden más maxon volt, akkor tovább

a kurzor színe lehetne szembeötlőbb :D

K0cka 2012.04.20. 20:41:50

Egy kis tipp. Akinek jól megy a célzás, annak Achillesre Zeusz Blessing. Ha valakit eltalálsz, akkor többet sebez. Ha nem megy a célzás, akkor Hephaistus Blessing. Akkor ha közel dobod valamihez, rátol egy alap szinten 30 sebzést, találat esetén begyújtja.

gibson 2012.04.20. 21:15:31

KÉSZ!!! Megcsináltam!!!! Végre! Először Akhilleusszal, utána Herkulessel is. Végre nyugodtan fogok tudni aludni :)

Andie 2012.04.20. 22:54:25

Najó, maradjunk abban, hogy ez igy jelen formájában játszhatatlan. Megpróbáltam Herkulessel, nagy nehezen eljutottam a 15. pályáig, de aztán ott a vége. Miért? Mert az elsö, max második pályán tudtam csak bónuszt szerezni, aztán max a first blood jött össze nagy néha. Igy meg csak a fele XP-t kapom, azaz sehova se haladok.
Újrakezdtem tehát a harmadik csókával, próbaképpen, és addig F5-öltem, és kezdtem újra az 1. pályát, amig meg nem lett a 3 badge. Ezt elmentettem, és mentem a 2. pályára. Mikor ezt is ötödjére F5öltem, és néztem végig az intrót meg az ironhide logót, meg stb stb, akkor rájöttem, hogy azért ez, 2012-ben tán nem egy szinvonal.
Tehát ha lesz restart, akkor talán visszatérhetünk rá -részemröl :)

vince05 2012.04.20. 23:16:51

Akinek ez első pályákon vannak nehézségei a célzással, próbálja meg így:
Egeret kb. a képernyő közepére, teljes erővel lőjön egyet, figyelje, hogy hova csapódik be a lövedék. Aztán már csak annyit kell tenni, hogy mindig lenyomva tartani az egérgombot (a teljes erő miatt), és akkor felengedni, amikor a becsapódási ponthoz ér az ellen (vagy egy fél másodperccel korábban). Egér marad mozdulatlanul. Így mindig ugyanoda csapódik a lövedék, és ez az első 2-3 pályán elég is, mivel elsőre megpusztulnak a támadók. A következő 2-3 pályán ugyanez, csak azt a pár hárpiát kell eltérően "kezelni".

Amúgy jópofa játék, de nagyon bugos:
ha nem mentesz, a főmenübe kilépve, majd Continue-t nyomva kinullázott fejlesztésekkel és XP-vel "örvendeztet meg". (Akkor minek a Continue? Meg miért nem figyelmeztet kilépéskor, hogy nem volt Save?)
Aztán kikapcsolt zenével visszalépve a főmenübe, megszólal a zene, bár a kotta jelen ott az X. :)
Van még csiszolni való rajta.

gibson 2012.04.20. 23:17:23

@Andie: túlbonyolítod szerintem, az első pár pálya után semmi szükség a bónuszokra. Én a first bloodon kívül egyikre se figyeltem oda soha. Gondolj bele, a tizedik pálya környékén 7-8 ezer XP-t kapsz átlagban, ehhez képest egy first blood ad 500 pluszt. A kihívás miatt érdekesek ezek csak, amúgy le kell szarni.

K0cka 2012.04.21. 05:46:38

@gibson: Áldást jelent a Blessing, de tök mindegy, csak kiírtam a teljes nevét a képességnek.

gibson 2012.04.21. 10:12:55

@K0cka: azt tudom mit jelent, csak azt hittem, ez valami cheat :)

kozi001 2012.04.21. 12:37:37

Herkulessel még elviselhetően nehéz!

Viszont bugos! Firefox11 alatt állandóan restartol és ha nincs elmentve kezdheti az ember előlről...!

Darvászó Koppány · http://prolikonyha.blog.hu/ 2012.04.21. 16:48:29

Értem én, hogy az oroszlánokat kell lőni először, de az istennek nem élem túl az utolsó kör küklopszot, hiába szedem le az összes oroszlánt...

kozi001 2012.04.22. 00:21:16

@Darvászó Koppány: Az a mázli ha az oroszlánok "alacsonyan szállnak" és akkor egy füst alatt le lehet szedni a küklopszokat is!

Pablo Holiday 2012.04.24. 18:25:28

Juhú, na ma sikerült eljutnom a végére, Akhillesszel végigtoltam, a bosst is lenyomtam. A végére teljesen belejöttem a célzásba. Szerettem ezt a játékot, nekem minden igényemet maximálisan kielégíti, köszi érte :) A fejlesztések jók voltak és kellettek, élveztem, hogy mindegyiket ki lehet maxolni. Nehezedő, de nem lehetetlen, nekem végig élvezetes volt. Csak annyi volt trükkös, hogy minden alkalommal újra kellett tanulni a célzást, ha a dobás erejét fejlesztettem..

Pablo Holiday 2012.04.24. 18:27:11

@Andie: szerintem sem életbevágóak a badge-ek, én úgy vittem végig, hogy nem is figyeltem erre egyáltalán...
süti beállítások módosítása