Munkakerülő kerestetik!

Munkakerülő játékok

Az élet túl rövid és túl sok a flashjáték. A Munkakerülő segít eligazodni, itt minden nap találsz valamit, amivel munka vagy tanulás helyett játszhatsz.

Utolsó kommentek

  • bonesej: There are particular dissertation web-sites through the world wide web to make risk-free apparentl... (2023.06.14. 20:14) Aaaaaaaargh!
  • bonesej: There are particular dissertation web-sites through the world wide web to make risk-free apparentl... (2023.06.14. 20:12) Ugráljunk és gyakjunk pókokat!
  • JamesLaim: There are numerous dissertation online sites on the internet are living grab unsurprisingly identi... (2023.02.16. 12:43) Húzd meg jobban
  • JamesLaim: There are numerous dissertation online sites on the internet are living grab unsurprisingly identi... (2023.02.16. 12:42) Ugráljunk és gyakjunk pókokat!
  • hogede: There are numerous dissertation websites on-line because you additionally obtain obviously stated ... (2022.11.22. 11:10) Legyél te is olimpikon!
  • Utolsó 20

Címkék

5 (1) 8bit (1) addiktív (34) akció (110) amegfejtésbennevanahtmlkódban (1) android (3) angol (12) anti lövegtornyos (1) armorgames (1) asszociációs (3) átváltozós (1) autós (7) autós-kikerülős (1) autóverseny (12) benoke98 (1) besztof (1) betűs (7) billiárd (1) box (2) búcsú (1) celeb (1) click (1) cockieclicker (1) csak 18 éven felülieknek (1) csapat (1) cső (1) cukiság (65) curse (1) dagatt (1) dark (1) darkcolumbo (1) demo (4) disztroj (167) egér+WASD (1) egygombos (6) egyklikkes (15) egyperces (25) elastomania (1) elgondolkodtató (20) elma (1) endless (1) építkezős (7) érdekesség (6) escape room (15) ez kifogott rajtam (3) facebook (4) faltenisz (1) faltörő (1) fantasy (7) fejléc (1) fejlesztős (27) fejtörő (1) figyelemjáték (13) fizetős (1) flipper (2) foci (4) földönkívüli (2) főzőcskézős (2) fps (2) gépelős (6) golyó (1) gonoszpiroscsapatos (1) gyerekeknek (27) háborús (1) hajigálós (20) harcolós (7) helikopteres (1) hidden object (10) horror (10) html (1) húsvét (1) időgyilkos (2) ios (4) istenes (1) jójódenemrossz (1) kajás (1) kaland (72) kalapos (1) kalóz (3) karácsony (8) kártyás (8) kattingatós (5) kémia (1) képregény (1) kereskedős (3) kétgombos (1) kincses (1) king (1) királylány (1) kísérletezős (4) kockajáték (1) könnyenmeghalós (1) kovács (1) középkor (2) közlemény (21) közösség (12) kretén (37) különbségkereső (18) kvíz (6) labda (1) labirintus (2) láncreakció (4) letöltős (2) levelup (1) (1) logikai (375) logisztikai (8) lovag (1) lövegtornyos (43) lövöldözős (128) ludum dare (4) macis (1) magyar (20) mahjong (1) mario (5) mászkálós (2) meghal (1) meghalós (1) memória (4) menedzser (10) mese (1) mesterlövés (2) mesterlövész (3) minimalista (53) mobil (4) morbid (1) motoros (1) mozi (2) multiplayer (2) mushroom (1) nagymellű (1) négyzetrácsos (1) nemjáték (10) nemszemétparaszt (1) nitrome (19) nosztalgia (9) növesztős (2) nyeremény (5) nyomozós (2) nyugtató (8) oktató (1) olimpia (1) pályázat (12) pixel (6) platform (13) plencvéeszombisjáték (1) poénjáték (3) pointnclick (127) puzzle (1) reklám (1) relax (6) repülő (1) retro (25) ritmusjáték (6) robot (1) rpg (7) rts (1) sandbox (2) sárkányos (1) savetheworld (1) scifi (13) shockwave (2) shooter (1) space (2) sport (13) stratégia (90) streetview (1) sudoku (1) szavazás (3) szemétparaszt (84) széprajz (1) szerencsejáték (2) szerepjáték (9) szimulátor (3) szőke (1) születésnap (12) tank (2) társasjáték (1) tetris (6) torony (1) tűz (1) ugrálós (38) ügyességi (469) újrakezd (1) űrhajó (1) űrhajós (3) várvédő (34) verekedős (7) véres (11) vicces (32) víz (1) warcraft (1) wasd (1) western (3) windowsphone (1) worms (1) zenei (11) zombis (44) zongora (1) Címkefelhő

Láncdohányos depis ugrálás

Fixation
2012.04.10. 08:00 toto92

Hapman küldte el a Fixation linkjét, áldassék a neve. "Néhány éve, még a régi blogon elég népszerű volt a The Company of Myself nevű játék, most itt a folytatás, helyesebben a 'prequel', főszerepben a skizofrén Jack láncdohányos barátnőjével, aki csúnya véget ér, amint az már a Company...-ból is kiderült. Elődjéhez hasonló (bár annál szerintem valamivel nehezebb) ügyességi-ugrálós, kicsit elgondolkodtató, kicsit depis hangulatú játék" - írta róla, én annyival egészíteném ki, hogy néhol már-már szemétparaszt nehézségű pályák vannak benne. 

gibson különvéleménye: én még annyival egészíteném ki az előttem szólókat, hogy a játék szerintem nem "néhol már-már szemétparaszt", hanem elejétől a végéig konkrétan irritálóan szemétparaszt. Ellentétben az első résszel, ami egy ötletes, nyugodt játékmenetű, szép zenéjű, valóban elgondolkodtató játék volt - vagy legalábbis én így emlékeztem rá -, ez a rész úgy felba... felidegesített már 10 perc után, hogy ihaj. Nem elég, hogy bal kézzel kell ugrálni a főhőssel (sokszor milliméter pontosan), miközben én jobb kezes vagyok, de a jobb kezünkkel közben végig az egeret kell kezelnünk, lehetetlen helyen lévő gombokat és lézereket kell fújkálnunk először füsttel, később füstkarikákkal. Mindezek tetejébe a szereplők megállás nélkül pofá... beszélgetnek, humorosnak szánt, de valójában erőltetett és teljességgel felesleges, idegesítően hosszú monológokkal, amiket ráadásul ki sem lehet kapcsolni.
A nagy előd tiszteletére végigjátszottam, de a harmadik fejezettől kezdve már csak walkthrough segítségével, hogy minél előbb túl legyek az egészen. Ettől még persze nem rossz játék, csak birkatürelem kell hozzá, és elég sok idő.
Akik ilyesmivel nem rendelkeznek, viszont kíváncsiak a történet végére, azoknak könnyítésképpen itt a játék utolsó két jelenetéhez a
link.

toto92 válasza: a szemétparasztság jogos, ezért inkább csak négyötödöt kapott, bár én arra vezettem le, hogy egyszerűen béna vagyok :) A párbeszédekkel meg nekem semmi bajom nem volt, egyrészt a lefele mutató nyílra rákönyökölve fél másdoperc alatt átpörög, másrészt nekem kifejezetten tetszett, hogy nem csak szemétparaszt ugrabugra volt, hanem valamit adtak még mellé. Meg kell a hangulathoz is. Szvsz ettől ad többet a játék másik játékoknál, amikor van benne egy ilyen extra, ami nem feltétlen lételeme a működőképességnek.

Szerintünk: (4,5/5)
Szerintetek: (4/5)

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr784366510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Van 2012.04.10. 14:58:33

egynek jó
én úgy láttam, wasd helyett lehet kurzorral is irányítani, balkezeseknek is használható...

ravon 2012.04.11. 22:24:12

A hossza jobban zavart, mint a nehézsége (bár én nem szoktam sokat szenvedni egy-egy nyakatekert fejtörőn, inkább nyitom rögtön a youtube-ot :) ).

Robot Wants Mouth 2012.04.12. 06:21:03

gibson különvéleménye: "Nem elég, hogy bal kézzel kell ugrálni a főhőssel (sokszor milliméter pontosan), miközben én jobb kezes vagyok, de a jobb kezünkkel közben végig az egeret kell kezelnünk,..." - XDDD: 1: "Controls:
WASD or Arrow Keys to move, jump, and double jump. A single-button mouse is also needed." - tehát nyilakkal is irányítható! :D ... 2*: ha még csak wasd-al is lehetne irányítani... mért nem toltad át egy kicsit jobbra a billentyűzetet, irányítottad jobb kézzel a wasd-ot? és tetted át az egeret a másik kezedhez? (*=2-es pont törölve, ha laptopos vagy!) :D ...ti mennyi problémát tudtok előállítani magatoknak... :D

gibson 2012.04.12. 12:27:55

@Robot Wants Mouth: mert jobbkezes vagyok, ezért az egeret is jobb kézzel irányítom nyilván. Tökmindegy, hogy bal kézzel a WASD-ot nyomogatom vagy a nyilakat ebből a szempontból :) Megszoktam, hogy ugrálós/platform játékoknál a jobb kézzel ugrálok, de itt nem tudtam, mert az egeret kellett buzerálnom vele, ez volt a gondom. Elfogadom, hogy másnak ez nem okoz problémát, de nekem komoly gond volt. Úgy felidegesítettem magam rajta, hogy majdnem én is rágyújtottam, pedig nyolc éve nem dohányzom :)

delspam 2012.04.12. 13:28:26

De okoz, abba is hagytam miatta.

Robot Wants Mouth 2012.04.12. 18:53:37

@gibson: akkor te nem csak kétbalkezes vagy, de még 'kétjobbkezes' is! :D

egyébként annak idején ugyanezzel az irányítással jött ki mind a két final ninja (a másik: final ninja zero), és hatalmas siker volt (és van is mai napig), senki sem panaszkodott rá! és élvezet volt irányítani! szóval megértelek, de sztem bőven túltettél a normális reakción! :D

jut eszembe, a dirk valentine is így volt leosztva...

gibson 2012.04.12. 19:27:09

@Robot Wants Mouth: az az érdekes, hogy pl. az FPS-eket is így irányítja az ember, és az meg megy :)

Robot Wants Mouth 2012.04.12. 20:39:19

@gibson: na jó, de az egy pc-s dolog, ott meg könnyű belőni ízlés szerint a klavit, hogy kinek mi a jó... flasheseknél meg arra játszanak, hogy mi az általánosan elfogadott, ami a legtöbbeknek kézre esik, amit már mindenki megszokott... ezért is állt be annyira pl. az zx kombináció... ami meg nekünk magyaroknak nem ok, mert nálunk a z és az x egymástól távol esik, nálunk yx van egymás mellett... persze könnyen megoldható ez is, csak nyomunk előtte egy shift+alt-ot, és átvált a klavi angolra, és máris egymás mellett van a zx... de minden flashes esetben azért számítani kell rá, hogy nem az egyéni ízlésekre lövik be az irányítást...

Vividos 2012.04.15. 12:44:22

Nagyon tetszik! Az irányítást szerintem néhány perc alatt meg lehet szokni, szemétparasztnak sem találtam, pont megfelelő nehézségű volt. Kiemelkedő grafika (a füst nagyon jól néz ki), kellemes zene, ötletes pályák; nálam egyértelműen ötös.
A történetről nem is beszélve, ha valakinek van türelme végigolvasni a sok párbeszédet, akkor "komoly" mondanivalót fedezhet fel benne emberi kapcsolatokról, függőségről, önismeretről, sőt, a pályák is jelképes értelmet nyernek.

PierP. 2012.04.20. 14:58:27

Kiváló játék, és nem érdemel szp címkét. Nagyon durva centizés alig egy-két pályán volt, sokszor amikor centizést gondoltam, kis fejtörés után elkerülhető volt a dolog. Dialógusokkal együtt teljes az élmény.
süti beállítások módosítása