Azt vallom, hogy a jó játék kikapcsol, fröcsög benne a vér, és csak néha kell egy kicsit gondolkozni. Ennek ellenére a Nitrome játékai mellett még én sem tudok szó nélkül elmenni. A minőségi, egységes arculat baromi jól áll a cégnek, a Rubble Trouble például annak idején szinte mindenkinek tetszett. A legújabb folytatás, a Rubble Trouble Moscow azonban már nem biztos, hogy ennyire jó véleményeket kap majd. A zene szuper, a játék tök jó, a poénok ülnek. De kényszeredetten előjön az emberből az érzés, hogy nem mutat elég újat elődjeihez képest. Ami miatt azonban egyértelműen itt a helye a blogon, az a molotov koktél, illetve az orosz pályák havas hangulata. Aki pedig úgy érzi, bátran tolja végig a Tokióban és a New Yorkban (ez volt az első, utólag nevezték át New Yorknak) játszódó részeket is.
A kreatív rombolás művészete
Rubble Trouble Moscow
6 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr433630615
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Vaandor 2012.01.23. 17:46:54
Öööö, végigtolta a szerző is? Csak mert az orosz pályák havas hangulata után még van egy pár pálya, ami kifejezetten újat ad a játékhoz, szerintem! Új fizikát, hogy mást ne mondjak...
(Igaz, ezek az eredeti koncepciótól pont, hogy eltávolodnak - de hát kinek a pap, kinek a paplan.)
(Igaz, ezek az eredeti koncepciótól pont, hogy eltávolodnak - de hát kinek a pap, kinek a paplan.)
Vaandor 2012.01.23. 20:14:32
Ja, és (ha már első): Végre egy játék, amire hamarabb bukkantam, mint a KMK! :-)
Apropó, Nitrome100 jubileumról (N.M.D.) lesz írás? Én most azzal küzdök...
Apropó, Nitrome100 jubileumról (N.M.D.) lesz írás? Én most azzal küzdök...
-szp- 2012.01.24. 22:08:07
@Vaandor: nem szeretem, mikor a Nitrome megpróbál nem Nitrome-os lenni. Bennük pont a franchise az, ami elviszi a hátán a történetet. Őszinte leszek, engem jobban zavart a "fizika", minthogy előnyként említhessem.
SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2012.01.26. 21:49:24
10-es oályán mi az istent kell csinálni a mérgez cuccal? Mert letenni nem lehet.
Vaandor 2012.01.27. 13:03:02
@-szp-: Az adott fizika nekem sem feltétlenül jött be.
Csak a "nem mutat elég újat" részre reflektáltam - ami bizony kibékíthetetlenül küzd az "eltér a franchise-tól" elvárással. Azt hiszem, minden folytaás itt próbál egyensúlyozni.
@SomyTomy: Letenni csak betonra lehet. VAGY egy beton alapozású ház tetejére! Csak aztán ügyesen égesd el alóla az épületet...
Csak a "nem mutat elég újat" részre reflektáltam - ami bizony kibékíthetetlenül küzd az "eltér a franchise-tól" elvárással. Azt hiszem, minden folytaás itt próbál egyensúlyozni.
@SomyTomy: Letenni csak betonra lehet. VAGY egy beton alapozású ház tetejére! Csak aztán ügyesen égesd el alóla az épületet...
SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2012.01.27. 17:02:49
Csak a helikopterek iránítása ne lenne ennyir nehéz...
Utolsó kommentek