Munkakerülő kerestetik!

Munkakerülő játékok

Az élet túl rövid és túl sok a flashjáték. A Munkakerülő segít eligazodni, itt minden nap találsz valamit, amivel munka vagy tanulás helyett játszhatsz.

Utolsó kommentek

  • bonesej: There are particular dissertation web-sites through the world wide web to make risk-free apparentl... (2023.06.14. 20:14) Aaaaaaaargh!
  • bonesej: There are particular dissertation web-sites through the world wide web to make risk-free apparentl... (2023.06.14. 20:12) Ugráljunk és gyakjunk pókokat!
  • JamesLaim: There are numerous dissertation online sites on the internet are living grab unsurprisingly identi... (2023.02.16. 12:43) Húzd meg jobban
  • JamesLaim: There are numerous dissertation online sites on the internet are living grab unsurprisingly identi... (2023.02.16. 12:42) Ugráljunk és gyakjunk pókokat!
  • hogede: There are numerous dissertation websites on-line because you additionally obtain obviously stated ... (2022.11.22. 11:10) Legyél te is olimpikon!
  • Utolsó 20

Címkék

5 (1) 8bit (1) addiktív (34) akció (110) amegfejtésbennevanahtmlkódban (1) android (3) angol (12) anti lövegtornyos (1) armorgames (1) asszociációs (3) átváltozós (1) autós (7) autós-kikerülős (1) autóverseny (12) benoke98 (1) besztof (1) betűs (7) billiárd (1) box (2) búcsú (1) celeb (1) click (1) cockieclicker (1) csak 18 éven felülieknek (1) csapat (1) cső (1) cukiság (65) curse (1) dagatt (1) dark (1) darkcolumbo (1) demo (4) disztroj (167) egér+WASD (1) egygombos (6) egyklikkes (15) egyperces (25) elastomania (1) elgondolkodtató (20) elma (1) endless (1) építkezős (7) érdekesség (6) escape room (15) ez kifogott rajtam (3) facebook (4) faltenisz (1) faltörő (1) fantasy (7) fejléc (1) fejlesztős (27) fejtörő (1) figyelemjáték (13) fizetős (1) flipper (2) foci (4) földönkívüli (2) főzőcskézős (2) fps (2) gépelős (6) golyó (1) gonoszpiroscsapatos (1) gyerekeknek (27) háborús (1) hajigálós (20) harcolós (7) helikopteres (1) hidden object (10) horror (10) html (1) húsvét (1) időgyilkos (2) ios (4) istenes (1) jójódenemrossz (1) kajás (1) kaland (72) kalapos (1) kalóz (3) karácsony (8) kártyás (8) kattingatós (5) kémia (1) képregény (1) kereskedős (3) kétgombos (1) kincses (1) king (1) királylány (1) kísérletezős (4) kockajáték (1) könnyenmeghalós (1) kovács (1) középkor (2) közlemény (21) közösség (12) kretén (37) különbségkereső (18) kvíz (6) labda (1) labirintus (2) láncreakció (4) letöltős (2) levelup (1) (1) logikai (375) logisztikai (8) lovag (1) lövegtornyos (43) lövöldözős (128) ludum dare (4) macis (1) magyar (20) mahjong (1) mario (5) mászkálós (2) meghal (1) meghalós (1) memória (4) menedzser (10) mese (1) mesterlövés (2) mesterlövész (3) minimalista (53) mobil (4) morbid (1) motoros (1) mozi (2) multiplayer (2) mushroom (1) nagymellű (1) négyzetrácsos (1) nemjáték (10) nemszemétparaszt (1) nitrome (19) nosztalgia (9) növesztős (2) nyeremény (5) nyomozós (2) nyugtató (8) oktató (1) olimpia (1) pályázat (12) pixel (6) platform (13) plencvéeszombisjáték (1) poénjáték (3) pointnclick (127) puzzle (1) reklám (1) relax (6) repülő (1) retro (25) ritmusjáték (6) robot (1) rpg (7) rts (1) sandbox (2) sárkányos (1) savetheworld (1) scifi (13) shockwave (2) shooter (1) space (2) sport (13) stratégia (90) streetview (1) sudoku (1) szavazás (3) szemétparaszt (84) széprajz (1) szerencsejáték (2) szerepjáték (9) szimulátor (3) szőke (1) születésnap (12) tank (2) társasjáték (1) tetris (6) torony (1) tűz (1) ugrálós (38) ügyességi (469) újrakezd (1) űrhajó (1) űrhajós (3) várvédő (34) verekedős (7) véres (11) vicces (32) víz (1) warcraft (1) wasd (1) western (3) windowsphone (1) worms (1) zenei (11) zombis (44) zongora (1) Címkefelhő

Itt az új Gemcraft-játék!

Gemcraft Labyrinth
2011.02.21. 09:00 Stöki

Aki zsigerből rühelli a tower defense (aka. lövegtornyos) játékokat, nyugodtan zárja be a böngészőablakot, most ugyanis a műfaj egyik (ha nem a) legjobb szériája, a Gemcraft sorozat újabb darabjáról lesz szó. Emlékeztetőül: az első és második részről volt szó az előző blogban, az alkotóval, Hargitai Petivel pedig hosszú interjút is készítettem két éve – merthogy a Gemcraft magyar játék, online nemzeti büszkeségünk.

Az új játék neve Gemcraft Labyrinth, és egyelőre csak annyit tudok hozzáfűzni, hogy wow. Az előző résztől is teljesen le voltam nyűgözve, de ez... wow. A műfaj egyik nagy baja, hogy kicsit egyhangú, amit többek között különböző pályákkal és játékmódokkal szoktak orvosolni a fejlesztők. A Gemcraft Chapter Zero (ami nevével ellentétben a második Gemcraft játék volt) ezen a téren túlteljesített tucatnyi játékmódjával és 78 pályájával. A Labyrinth viszont erre is rátromfolt: a játékosnak egy 13*13-as négyzethálót kell felderítenie, ami bizony 169 pályát jelent. A teljesített pályákból egy labirintus rajzolódik ki, amin vannak különleges négyzetek is (titkos pályák, feltöltendő varázsizék, stb.), az újrajátszhatóságról pedig még több állítgatható lehetőség gondoskodik. A játékmenetbe is kerültek új dolgok, én legalábbis nem emlékszem a korábbi részekből a "bányászható" manaforrásokra és a nagy ritkán felbukkanó repülő lényekre. Egyelőre 50 pályán vagyok túl, és biztosan okoz még meglepetést a játék, de már most is magabiztosan adom neki az ötöst.

És még egy fontos dolog: ugyan a játék ingyenes része is több hétre elegendő munkakerülést rejt, ennek a Gemcraft epizódnak van már prémium változata is (néhány új fejlesztési lehetőség, pálya és képzettségpont érhető el általa). Mindenkit bátorítok arra, hogy megvegye, mert ezzel Petit támogatjuk. Kemény 4,95 dollár, nekem kerek ezer forintot vont le a számlámról – egy Gemcraft-rajongótól ez a legkevesebb, amit Péter megérdemel a sok-sok önfeledten eljátszott munkaóráért.

Szerintünk: (5/5)
Szerintetek: (4,3/5)

236 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr572676264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

quantumboy 2011.03.15. 14:21:35

@Én is akarok kommentelni:
Kéne egy olyan funkció, hogy grafika kikapcsolása. :)
Ja, és nem tudom, van-e az ilyen flash progikban multi-thread lehetőség. Azt se ártana kihasználni, ha van.

Én is akarok kommentelni 2011.03.15. 15:53:21

@Cold Heart:
Uhum, köszi. Ezekkel már használhatóbb.. no meg észrevettem, hogy a kedves párom védi az esőerdőket... átállította az energiafelhasználást energiatakarékosra, én meg most teljesítménycentrikusra, hadd pusztuljanak az erdők! :)
Nos, máris jobban pörög a dolog ha csak 500an vannak a pályán. Meg is van egy 10 millás manapool. Igaz ezt a pályát 3 napja játszom már :)))

Cold Heart 2011.03.16. 08:20:11

@Én is akarok kommentelni:

nekem most mar 21k jön manapoolonként, így mar elég gyorsan felmegy akar 300 millióra is
de kezdem elveszíteni a lendóletet :)
mar egy nagy robot az egész, semmi kihívas elé nem allítanak a palyak, túl erős vagyok így (4306-os szint, 39 ezer skillpointot osztok ki. a gemeken +401% damage van, a replenishen +576%, a manapoolon +3480%, fölaldozva a wild gamet 20 ezer mannaval kezdem a csatat)

kb a 40. hullam környékére kész van minden palya (azaz megvan az a gem, ami mar levagja az endurance végét),
aztan mar hagyom is ott a gépet, az "n"-et rögzítve
masodik vagyok a ranglistan, első baromi messze
a "win 500 battles" journey amulet nincs csak meg, de attól nagyon-nagyon messze vagyok (318 győzelem)

Én is akarok kommentelni 2011.03.16. 09:35:07

@Cold Heart:
Uhum, már én is kezdek végre haladni, tegnap végigment az endurance először életemben, most reggel már ott tartottam mikor el kellett jönni melóba, hogy a második is meglesz (48as wave és már grade18 kaszál), még kb. fél óra.
De még csak 182-es szintű vagyok, 147 pálya van kész(161 csata), szóval nekem még minden nagyon messze van.

A wild gemet nem értem mitől kapsz annyi manát? Az a skill nekem is maxos (20-as?), de csak 7k mana jön belőle.
Jah, manapoolonként nekem még csak 5k jön :o Viszont 17 milliós manapoolnál megvan a grade25 ami lekaszálja a maxos moncot, így én tovább már nem tolom, utána N és megyek sétálni a családdal :)

woow 2011.03.16. 11:20:50

ezt a wild gemet valaki magyarázza már el nekem, mert valahogy nem tiszta...

Cold Heart 2011.03.16. 12:37:36

@Én is akarok kommentelni:

egyrészt, amit nagyon későn vettem észre:
a gembomb gyúrasa a gemből visszanyerhető mannat is növeli, 70% helyett 85%
a manapool miatt alapból több, mint 11 ezer manna van, erre jön ra a wild gemből nyerhető, ami palyanként valtozó, vhol 6000, vhol 8500

nekem ugye elég nagy damage bónuszom van, így mar egy 22-es csapda, amiben a lime-narancs-sarga arany 4-3-1 is levag mindent
(4-1-3-ban talan mar 21-es is elég lenne)

Cold Heart 2011.03.16. 12:39:07

@woow:

wild gem egy skill ugye, alapból kapsz gemet,
palyanként valtozó tulajdonsagokkal, 3 komponensből van kigyúrva
régebben hasznaltam az elején, most mar egyből "felaldozom", azaz az össz megépítési költségének 85%-at megkapom mannaban, majd gyartom abból a sajatot

Cold Heart 2011.03.16. 12:43:31

@Én is akarok kommentelni:

jut eszembe,
nem tudom, hogy te alapból csapdazol-e a palyan, én tornyozni szoktam, kb akkora szoktam teljesen atallni csapdara, mire jön a shadow (szegény néha mar 1 lövéstől kifekszik, nem zavar sok vizet),
bar most, hogy egyre könnyebb palyakat csinalok,egyre több skillponttal, inkabb előbb
elején annyi mannat nem kapsz a gainből, mint amennyivel több szörnyet tudsz ölni az erősebb torony miatt
mar az első hullamot megszórom 4-5 3-as gembombbal, a nagy replenish skill 6 feletti szorzót ad a szörnyekért kapott mannara, így igen gyorsan tudok épitkezin, folyamatosan egyre több bombat hajítok rajuk (néha elszamolom magam, orbot akkor sem érik el (na jó, volt mar ra ellenpélda, de ha nagy baj van, akkor jön a kék-lime csapda, shrine- minden szar :) ), csak belassul kegyetlenül, ahogy 1000 szörny kigyózik a palyan)

Cold Heart 2011.03.16. 12:46:40

@Cold Heart:

a 4-5 3-as gembomb akkor megy, amikor 8-10k életű giantek vannak
a kisebb palyak planen nem izgik, alapból 1200 élet, azokat rögtön megszórom 9-10 db 3-assal

Én is akarok kommentelni 2011.03.16. 13:21:03

@Cold Heart:
Én először torony, aztán ha le tudok rakni egy olyan trapet, amiben grade7-es lime-narancs, eddigre manapoolból megvan a 2-es szorzó, innen már szépen adja a manát.
De szerintem rohadtul átalakul a taktika az idő és skillpontok haladtával :) Tippre holnap reggel már más lesz a kezdő taktika ha este be tudom fejezni a mostanit, mert az újabb 25 szintlépés :)

Cold Heart 2011.03.16. 14:26:31

@Én is akarok kommentelni:

hat, nagyon atalakult... főleg, amikor 500-as limitet feloldottak, és 1100-as szintű lettem, akkor jött az ötlet, hogy igenis tegyek pontokat a replenishre, mert pont úgy tudtam meghalni maxos bellítasokon, hogy a szörnyek gyorsabban erősödtek, mint a védelmi rendszer,
de így tényleg marha sok manna jön mar az ölésből.
persze akkor is a gain-nel lehet igazan kaszalni, de az igazan brutalissa 12-13-as csapdaknal lesz, így azokkal nyitok, addig elég a torony.
most megnéztem egy 840 alappontos palyat, a 20. hullamra megvolt a 22-es gem
onnantól készen vagyok
miért nem lehet egyszerre kihívni az összes maradék hullamot? de szép is lenne :)

egyébként még azért is sokat valtozott a taktikam, hogy minél gyorsabban vége legyen a palyanak, azaz le nem teszek olyan csapdat, ami nem írtja a szörnyeket, mert csak a jatékidőt növeli :)

majd növeld te is a szorzókat, tesztelgesd, mit bírsz el
ami nagyon durva, ha egyszerre van 10szeres élet, és a hullamok gyorsabb erősödése, azt későbbi palyakon ne vallald be 1000-es szint alatt,
de ha csak a gyorsabb erősödést hagyod el, shadow-val együtt összejön a majdnem 40-szeres szorzó
összes csata-amu 3,65-3,7 (van-e nest :) ), az endurance meg 71,57 + 0,1 minden tomb utan
ez mar önmagaban 10k-s szorzó
és ez tényleg egész hamar bevallalható, főleg, 1000 alappontos palyakon

woow 2011.03.16. 14:49:04

@Cold Heart:
thx. ez a része megvan, inkább arra lennék kíváncsi, hogy a leírásában szereplő kombinálhatóság hogy működik. nem tudtam értelmezni a rövidke leírás alapján, hogy ez most nekem miért jó, és mi az, amit ki lehet hozni belőle.
más,
eddig még nem vettem meg a fullos verziót. anélkül nem lehet nagy xp-t kaszálni? asszem 93-as levelen vagyok, és végigtoltam má vagy 140 pályát, de valahogy nem tudtam ráérezni, pedig az előző kettőben mident végigtoltam és nagyokat szakítottam, de itt enm megy. valahogy az alap érték 2-4szeresét tudom csak kihozni egy-egy pályából. ez így lett megalkotva, vagy én vagyok blfsz? itt már csak a beállított szorzók mértékében lehet xp-hez jutni?

Cold Heart 2011.03.16. 14:49:28

@Vacy:

ilyet írnak a jaték alatti hozzaszólasokban (mas is szenvedett ezen az amun)

"Thank you dash1983, it finaly worked!!
Got it with 8 dual gems with over 800 kills each, no wild gem and no using duplicate gem!!
So im assuming the problem is that duplicated gems dont really count as a new gem or something like that.
Anyway finally got it!!"

Vacy 2011.03.16. 21:05:08

@Cold Heart: ez volt a gond! :)
Köszi!

Én is akarok kommentelni 2011.03.18. 15:30:01

No lassan végigérek én is az utolsó pályáig. 1000-es szinttől tényleg lehet hasítani mint a golyó! :)
Grade21 is leviszi már a maxos giantet, csak nem egy lövéssel max. De nekem még mindig csak 50es wave körül van meg a dolog, bár valszeg azért, mert a lassú gép miatt 1 wave alatt kevésszer nyomódik meg az M betű :o
Nekem nagyon tetszik ez a game, remélem még idén kijön a következő! :)

Cold Heart 2011.03.19. 09:50:34

@Én is akarok kommentelni:

én mindig eléggé kicentizve summonolok, próbalok annyi mannat kinyerni minden hullamból, amennyit lehet
meg hat 4300 vs 1000, nagyon nem mindegy :)
gondolom megcsinaloke gy pylont annyi summonnal, amennyivel csak lehet, baromi jól alltam.
ra akartam dobni az utolsó hullamra, ami még latszódott, mar csak 1 db gemet, hogy azoknak a gianteknek is 100 milliard élete legyen, erre nem nyomtam be a b-t, kihívtam magamra kb 40-45 ezer, 100 milliard életű szörnyet.
ha nem valik az egész képregénnyé, siman menthető lett volna, de olyan szinten jatszhatatlan lett. kattintottam egyet, és akkor jó esetben, kb 4 mp múlva történt vmi
(a shrine-ok elég jók ilyenkor, talan mar 18-as szinttől lényegében lenullazzak az életet, szóval tényleg barmi kiírható, meg hat amilyen tempóban jött a manna, siman kigyúrtam volna azokat a gemeket, amik megmentenek, de esélytelen volt így :( )
köv kísérletetm meg vhogy elszallt.
megőrült a böngésző
kicsit most bosszús vagyok...

nem hiszem, hogy kevesebbszer nyomódna le nalad az "M"!
viszont, azt észrevettem, hogy amikor mar igazan durvan jön, akkor a 3-szoros sebesség harmadannyi manapoolt jelent / hullam

Cold Heart 2011.03.19. 09:56:50

@Én is akarok kommentelni:

ja, meg még annyi, hogy te mintha toronyról beszélnél, amibe talan nem teszel narancsot (ott nem kaszal annyira, egyszerűen nem szív mindenkitől... bar, ez lehet, hogy valtozott, majd kipróbalom)
nekem meg olyan csapdaim vannak, amiben a sarga aranya 1:7, ami érződik a sebzésén

amikor 1 bejarat van, akkor tornyozok, akkor az a leggyorsabb, de ha mar több, akkor úgy tapasztaltam, érdemes maradni a csapdaknal

mik-sa 2011.03.19. 10:05:11

A1 és M13 mezőket hogy lehet megnyitni?

Én is akarok kommentelni 2011.03.19. 10:37:24

@Cold Heart:
1, Hmmm, akkor azt mondod ne 3x-os sebességen manapoolozzak? Erre nem gondoltam még :o

2, Amúgy tornyozok igen. Én trapbe narancs:lime szoktam rakni úgy, hogy 20 targetre menjen a manaszívás.. aztán majd grade 16nál rakok bele először sárgát. Nekem úgy optimális az elején a manaszívás, hogy nem ölöm le őket csak ha már csoffadtra vannak manaszívva :)

3, Pylonos pályán tolod és onnan szeded ki a 10000000000000 expet? Jó ötlet. Mekkora summoning szorzót tudsz így összeszedni? Mert ugye én eddig endurance toltam, de az csak 71-es szorzó.

4, igen, rájöttem én is a shrine előnyeire, ha gond van kaszálni jól lehet vele, bár a legnagyobb poén nálam ami látványos volt, hogy shrine után minden mob ottmaradt párezer hpn, a torony meg egy lövéssel elvitt 200at :o

Cold Heart 2011.03.19. 11:50:46

@Én is akarok kommentelni:

1, ez nem rögtön jön ki ilyen élesen, de amikor mar pillanatok alatt feltöltődik az egész "medence", mar szamít, durvan. sejtettem, hogy így lesz, és beigazolódott :)

2, nekem szempont, hogy minél kevésbé szaggasson a jaték minden pillanataban. ha bírna az engine vagy a proci, szal ha nem szaggatna, mashogy jatszanék, tudom, hogy nem idealis a manna-kinyerés :)

3, pylonra csak egy ötlet volt, fogalmam sincs, mennyit lehet ott kapni a summonért, egyszer lett volna időm, jól altam, de egy hülye hibaval elszúrtam, mint írtam. próbaltam egy ideig megmenteni a palyat, aztan feladtam... majd vmikor nekiülök még egyszer.

4, nekem a kedvemcem a sarga-lime-cian torony, az is szép, latvanyos :)

eddig ez volt a legdurvabb csapdam:
kepfeltoltes.hu/110319/529388422gem_brut_csapda_www.kepfeltoltes.hu_.png
és a legdurvabb tornyom:
kepfeltoltes.hu/110319/gem_brut_torony_www.kepfeltoltes.hu_.png

Cold Heart 2011.03.19. 11:52:12

@mik-sa:

emlékeim szerint nekem challenge amuk teljesítésére nyíltak meg, de lehet, hogy 1-2 Journey is kell hozza (azokat nagyrészét elég hamar letudtam, ezért nem tudok biztosat mondani)

Én is akarok kommentelni 2011.03.19. 12:32:10

@Cold Heart:
Nos, ahogy elnézem rohadtul más stílusban játszunk, illetve a tudatlanságom miatt lehet ez:
Toronyba én max annyi limét rakok, hogy 50 célpontot sebezzen, úgysincs több egyszerre a pályán nekem, azok a gemek helyett is sárga megy nekem. Vagy van valami értelme az általad linkelt 100-1000 célpontnak?

Annyi, hogy mivel nekem naponta 2x van időm játszani, reggel kb. 1 óra, este fél.. viszont sokszor van olyan, hogy bekapcsolva lehet a gép, de nem tudok előtte lenni nem zavar, hogy 10 wave egy óra alatt megy csak le a csapdák miatt, viszont közben szépen fel tud szaladni a manapool.
Ez ugye játékstílus, illetve idő kérdése, ki hogy/mennyit tud gép előtt lenni.

Nekem eddig grade 25 volt a csúcs.
De tegnap este összeraktam a grade 21 tornyot(wave35), körülötte grade 19 full sárga (amplikat nem szoktam dual/triple gemekkel tölteni, kéne?), majd N gomb kipeckel, visszamentem fél óra múlva, +120 szint, laptop összecsuk :)

Ami nekem most tervben van, egy swarm only endurance mód red gemmel... egy grade 25-28as red gemnél kíváncsi vagyok mit tud. Mivel több (tíz)millió leölt monc lesz benne és sokmillió % sebzésbónusz szerintem lehet csúnyán veri majd a yellowt. De erre kell nekem bő 1 óra kipróbálni.

Ui,: én amikor láttam utoljára torony még nem szívott több moncból egyszerre manát

Én is akarok kommentelni 2011.03.19. 12:33:00

Jah, és magasabb szinten, így 1000 körül/felett mire tegyem a skillpontokat inkább?

Cold Heart 2011.03.19. 13:07:24

@Én is akarok kommentelni:

azt a tornyot poénból raktam össze, mindenféle cél nélkül,
bar amikor magamra hívtam azt a 44k szörnyet, elég jól jött volna :) rendet vagott volna egy pillanat alatt

én se jatszom sokkal sűrűbben, de akkor aktívabban, elég gyorsan megvan egy palya.

a piros esélytelen. egyszer csinaltam belőle egy 28-as pure-t (vagy 27-est), nem volt oylan nagy a szazalékos bónusz,
(nem akarok hülyeséget mondani, de tuti, hogy 500% alatt volt)
ugyanez pure sargaban 28-ban nem tudom, mennyi lehet pontosan, de az 1:1-es lime-sargaban mar 1100-as a szorzó, az jön ra a 35 milliós sebzésre! közelében sem leszel a pirossal

nekem maxon van mindent, amit hasznalok (gem gyartas, építkezés, sarga, lime, narancs, wild gem, sebesség, amplifierek, csapdak, gem bomb (még a summon is több, és én mennyi ideig nem hasznaltam ezt a skillt, nem vagyok normalis! :) )
de csak azon van pont, amit tényleg hasznalok
maradék a 3 limit nélkülire,
a replenish nekem fontos az elején (managainbe nem szamít bele ugye), de ha te hamarabb csapdazol, neked talan nem döntő
gem sebzés is jól jön, meg manapool is... nyomkodom mindegyiket ész nélkül,
bar a sebzésnél lealltam, amikor +401%-ot elérte
mindegyik segít, tesztelgesd, jatékstílusodhoz mi passzol a leginkabb (egyébként 1000 szint környékén kb mindegy, nekem meg mar ha csak úgy osztanam szét, hogy mindegyikből ugyanannyi legyen a köv szint, mar egy igencsak működő vmit kapnék)

Preem 'Patrick Jane" Palver 2011.03.21. 08:51:50

@Cold Heart: Ti hogy éritek el 22 ill. 35-ös wavenel azt a 20-22-es szintű gemet? 1300-as szintű vagyok, de valahogy akkorra max 13-ig jutok, pedig taktikam ugyanaz. Esetleg summonoltok rengeteget de akkor ugrik az orb elérés szorzotok? Vagy hogy?

Cold Heart 2011.03.21. 11:36:56

@Preem 'Patrick Jane" Palver:

dehogy bukom az orb elérés szorzót :)
ésszel kell
de igen, orrba-szajba summon, amennyi a csövön kifér, giant onlyban ez rengeteg mannat jelent, főleg, hogy 1300-as szinten a replenished mar szép nagy lehet (ugye ez manna-szorzót is ad a szörnyek ölése utan)
szamolgasd, mit éri meg radobni
én mar grade 3-mal nyitok, de hamar atallok négyesekre

Én is akarok kommentelni 2011.03.21. 15:14:32

@Preem 'Patrick Jane" Palver:
Nemtom, nekem soha nem érik el az orbot(nem szabad azt a szorzót elbukni), pedig nem vagyok csak 1072-es szintű csak. És én a wave 8-től már 10 summont tolok 3as gemből, utána 15-öt, utána váltok 4-es gemből 15 summra...
Én a wave1-re csak 3 summont tolok. De igen, van hogy space, számológép, kiszámolom mennyi summ mehet, még dobok rá, majd space :) De ez már a durva optimalizálás.

Én ha gond van az elején jó helyre letelepített 2 shrine segítségével lazítok a hurkon a torkom körül :)
A beledobott gem manaköltségének a duplája jön vissza ráadásul, így nem csak nem érik el az orbot, de jutok annyi manához, ami néha segít a főgem szintlépéséhez.

Én is akarok kommentelni 2011.03.21. 15:22:35

@Cold Heart:
Megvan mit akartam megkérdezni!
Én 15-20 summont szoktam tolni, és megyek felfelé a gemekben is.. Amikor grade 7-ből megy már 20 summon az már nagy vérengzés..
De hogy dobod le azt a sok summgemet? Nekem herótom van a shift klikktől (20db) :(

Case · http://streetartbp.hu/ 2011.03.21. 15:38:54

Most tartok 126 pályánál és az játék elejével ellentétben azért itt már vannak kihívások pár pályán. :D Igaz én a nehezebb utat választottam és nem csengettem ki lóvét a Premium Edition-ért (majd a végén, ha minden más megvan), szóval így sokkal limitáltabbak a lehetõségek a tápolásra.

Meg fura nekem, hogy itt mindenki a Multiple Damage / Chain Hit kombót istenití, ami jó is, persze, de méltatlanul kevés szó esik a Bloodbound (vörös) gem-röl, amibõl szintén csodákat lehet kihozni, mert, mivel minden egyes gyilok után növekszik a sebzése, így relatíve alacsony szintû gem-el is jókora pusztítást lehet végezni egy idõ után.

Cold Heart 2011.03.21. 18:54:42

@Én is akarok kommentelni:

ah, mar faj egy kicsit az ujjam... nincs mas út
gondolj bele, amikor 2300 szörny jön ki 1 hullamból (10-11-12-esekből szoktam mar ennyit összehozni),
elkopik az egér :)

Cold Heart 2011.03.21. 19:10:02

@Case:

premiumra csak utana?
hat, nem tudom. furcsa ötlet :) kivancsi vagy, így is végig tudod-e vinni?
a giant only jatékmód nekem nagyon-nagyon hianyozna, a skillekből a csapda, az amplifierek erősítése, a gem bomb gyúrasa (csak a summon és a wild gem felaldozasa miatt)

a piros felejtős, leírtam többször, miért.
elején nagyon jó, mert teljesen elszall egy lvl 2-es sebzése is,
de ahogy erősödnek... pl pylon palyakon, ahogy kezd elszallni a szörnyek hp-ja, a piros hasznalhatatlanna valik
126-os palyan mar elég kemény hullamok jöhetnek. egy lvl 6-os dual lime-yellow, 4-5 amplifierrel mar majdnem 100% eséllyel sebez duplat illetve üt kétszer, ez így lényegében négyszeres sebzés. ha ott mar atlag 200-at üt, ez 800. persze, pirosból ez még elérhető, de itt mar kb egal van, innen 1-2 szint plussz, és egyértelmű a sarga-lime fölény

de ha vki preiummal jatszik, akkor pirosat egy pillanatig se kell hasznalni, mar az elején sem
poénból kipróbaltam, a masodik slotban újra kezdtem.
az első palyan még nem valaszthattam semmi nehezítést, de onnantól +20 hullam , giant only, és a két orbos nehezítés.
a többi, ahogy kijön.
16-18 palya utan mar 70-es szint körül vagyok.
kicsit nehezebben indul el így egy palya, de egy endurance is mar siman végig menne, 14-es gemet is össze tudtam gyúrni, csapdazas nélkül.
és ilyen szinten a sarga-lime mar 1x-szeres sebzést illetve chain-hitet ad,
a piros parezres sebzés bónusza hogy kellhet ezzel versenyre?

Case · http://streetartbp.hu/ 2011.03.21. 22:53:14

@Cold Heart: "16-18 palya utan mar 70-es szint körül vagyok" Nah, ezt akarom én elkerülni, számomra így sok értelme nem lenne, mert így tényleg nulla kihívás az egész, mert pillanatok alatt fel lehet turbózni mindent. Persze ha van akinek úgy fekszik jobban a dolog, azzal sincs semmi gond, csak én inkább végignyomom így, hogy tényleg van benne némi küzdelem, aztán a végén, amikor már csak a Challange-ek van, meg az azokkal előhozható rejtett pályák, meg a maradék amulettek, vagyis tényleges Premium rész, nah, majd akkor nekiállok annak is.

Egyébként megint volt egy nagyobb frissítés, amiből a legjobb, hogy végre lehet állítani (az options részben) a pop-up info panel átlátszóságát. Idegeimre ment, amikor meg akartam nézni, hogy mennyi egy gem hatósugara és pont a felugró infópaneltől nem lehetett látni.

Megmég, ami jó:
* A Tomb jelölés feltünőbb lett a térképen.
* auto-extend mana pool
* a challange mezők is jelölve vannak a térképen
Meg ugye amibe én is belefutottam: "fixed: J10 Forgotten appearance made dragged gem lost in air"

Ami hiba még nekem előjött párszor: vannak olyan falak, amikre hiába dobálom a gembombokat, a francnak sem robbannak fel, ami néha eléggé kellemetlen, amikor át akarom rendezni a labirintust.

Halot 2011.03.22. 04:28:15

@Case: "Ami hiba még nekem előjött párszor: vannak olyan falak, amikre hiába dobálom a gembombokat, a francnak sem robbannak fel, ami néha eléggé kellemetlen, amikor át akarom rendezni a labirintust."

Alapból csak 3 bontási lehetőséged van, és prémium nélkül egy így is marad. ;)

Cold Heart 2011.03.22. 08:49:01

@Case:

fokozzam? 18 palya ismerete utan megcsinaltam kettőt endurance-ban. a masodikat mar 31-szeres szorzóval,
18 palya van meg, és 312-es szintű vagyok

lehet, majd nyaron, amikor jobban raérek, nekimegyek kivancsisagból az egésznek, mintha nem lenne premium accom, nem hiszem, hogy nagyon szenvednék, hogy sokkal nagyobb kihívas lenne, csak lassabban fejlődnék.
elég sok tapasztalat összegyűlt a jatékról,a zért tudtam így elkezdeni masodszorra. na, de mar hagyom ezt a masodik slotot, belattam, masodszorra mennyivel könnyebb, mert tudom, pontosan mit csinaljak. :)

Cold Heart 2011.03.22. 08:53:41

@Case:

ja igen, újítasok,
nagyon-nagyon jó! főleg az auto extend mana pool,
meg ez:

"if you set "number of vfx partices" to "none", killed monsters will just disappear without any effect, and there will be no smoke for shrine sweeps, increasing the performance when lots of monsters on the scene"

2000 szörny füstfelhője szinte megallítja a gépet.
az jó, hogy abba lehet hagyni az endurance-t, bar nem érint
meg az info panelt sem szamolja újra, ez is jó hír (iszonyat, mit művelt, amikor sok szörny volt kint)

mar csak egy olyan kéne, hogy egyszerre kihívhassa az ember az összes hullamot :)

Cold Heart 2011.03.22. 10:13:49

ez az auto mana pool brutalis
1 hullam alatt több, mint 100-at nőtt a szorzóm,
igaz, most két csapda van, mert jóval kevésbé szaggat a füstfelhő eliminalasa miatt,
így először egy sima narancs-lime-ra mennek ra, majd a narancs-lime-sargara
mindkettő 25-ös, harom 19-es ampliflier tamogatja őket
a 3-szor sebesség így is kevesebb növekedést okoz, érdekes

viszont, ami még fura szamomra, 1.11 előtt amikor nagyon beszaggatott, mert egy csomó szörnyet "kiengedtem" véletlen,
de a védelmem elég volt ahhoz, hogy siman leverjem,
akkor időnként letettem talcara az ablakot, a grafikai megjelenítés hianya miatt egész gyorsan lemeccselte ilyenkor
viszont, úgy tűnt, mintha 3szoros sebességben ilyenkor gyorsabban mozognanak.
igazan nem tudom alatamasztani, lehet, hogy nem is igaz

Cold Heart 2011.03.22. 10:23:16

@Cold Heart:

na, ez teljesen elszallt, a lime-narancsból letettem egy 27-est, és most 21-esek az amplifierek,
kb 320-at nőtt a szorzó 1 hullam alatt (ez nekem kb 140 millió manna)
37. hullam jön elő, és 279 millió mannam van

Cold Heart 2011.03.22. 12:12:53

@Cold Heart:

41-edik hullamnak még nincs vége, és 5,2 milliard mannam van
7500-at nőtt a szorzó az utolsó hullam alatt (31-es csapdakkal)
ez kemény
na, így nekimegyek egy pylonnak
és jó, mert siman ott lehet hagyni a böngészőt úgy is, hogy közben gépen dolgozik az ember :)

greffi 2011.03.22. 14:58:33

@Cold Heart: azt azért ne felejtsd el, hogy premium nélkül nem kapod meg az endurance mode-ot, tehát max n+15 hullámot tudsz egy pályán letolni - leszámítva persze a pylonosokat. Viszont nekem az istennek nem sikerül 115 hullámnál továbbjutni egy pylonos pályán sem... Hozzáteszem, hogy kismiska vagyok hozzátok képest, mert premium nélkül tolattyúzom a játékot és bár már 105 pályát felderítettem és lvl63 vagyok, az istennek nem jön össze 9es szintűnél jobb gem - az is csak a pályák végén, amikor egy-két hullám van már csak hátra...

Case · http://streetartbp.hu/ 2011.03.22. 16:58:27

@Cold Heart: "18 palya van meg, és 312-es szintű vagyok" Nah, pont ez az amit írtam, ami számomra az egész játékot tönkrevágná. Engem nem az érdekel belőle, hogy egyszerre 500 giant legyen a pályán és minden kinyírjam 5 másodperc alatt, inkább haladgatok előre szépen lassan, úgy, hogy soha nem tudhatom, hogy a következő pálya meglesz-e elsőre (alapbeállításokkal), vagy vissza kell menni pontotgyűjtögetni.

Cold Heart 2011.03.22. 17:39:46

@Case:

nézd, ezt poénból csinaltam, kivancsi voltam, milyen lenne a mostani tudasommal elindulni
elég sokaig premium nélkül jatszottam, haladtam úgy is szépen, de monotonnak úgy is monoton. kihívas meg akkor is az volt, ami most, mennyit tudok kisajtolni egy palyaból.
persze, lvl 1000 utan vége lett a mókanak, de akkor lattam, mennyire lőtavolban van a ranglista.
most mar egyedüla z a veszély, hogy túlgyúrom a szörnyeket

Cold Heart 2011.03.22. 17:43:37

@greffi:

nem az endurance hianyozna. a 18 palyaból 70-es szint az endurance nélkül volt.
a giant only mód kiesésére kéne atalakulnom.
gondolom armorer only-ban jatszanék, ők még egész sok mannat adnak, de a summonnal
annyira nem lehetne kaszalni. azért latatlanban a 9-es gem kevésnek tűnik
na, majd kipróbalom úgy is.

verkli 2011.03.25. 16:05:46

CH !

Van valami ötleted arra, hogy a summon mekkora szorzót ad?
Nem értem, hogy számolja a progi, volt hogy 100.000 ! summon után alig adott szorzót, máskor meg az 1.000 körülire is sokat ad.

Cold Heart 2011.03.26. 09:30:55

@verkli:

nem tudom, de mar terveztem, hogy kicsit utana olvasok/magam tesztelem

pylon palyakban nagy lehetőséget érzek ezen a téren

arra vigyazni kell, hogy ne legyen túl sok manna, a jaték ettől jatszhatatlanul belasssul, akkor is, ha csak par szörny van kint.
(56 milliard lett végül, vagy mennyi, de mar jóval előtte is jelentkezett a probléma)

Cold Heart 2011.03.26. 09:34:16

@verkli:

a jaték alatt most lattam egy ilyen képletet:

(summoned/(killed-summoned)+1)^0.53
You must summon till (killed-summoned)=1

korabban is írta vki, hogy a killed-summoned mindenképpen 1 legyen

és hat ebből latható, miért sikerült 0,01-es szorzót csinalnom, amikor véletlenül feltöltöttem a pylonokat :)

Cold Heart 2011.03.26. 09:49:11

@Cold Heart:

kipróbaltam, ez a képlet
hűha, mi lesz itt...
(1893 leölt szörnnyel gyorsan megcsinaltam az utolsó pylont, és 54,56-os szorzó :) )
magyaran endurance-nal hatékonyabb így a pontszerzés
durva
40. hullamra mar siman levagható 100 ezer szörny, azzal majd 400-szoros szorzó jön ki

Cold Heart 2011.03.26. 17:38:29

@Cold Heart:

persze ez butasag... mert pylonos palyakon kívül sehol sem lehet a különbség 1
szal a normal palyakra marad az endurance

verkli 2011.03.27. 18:20:16

@Cold Heart:

Köszi!

A képlet alapján számított és a kapott pont között nem volt eltérés (a kis kerekítési hibától eltekintve).
Endurance módban viszont máshogy számol, azt még átgondolom.

Túl sok manával nincs baj, a végjátéknál (~150-1337) már csak két tornyot használok 8-8 amp-al, lvl 30 körüli gemekkel, nincs lassulás, mert nem látok monstert. Inkább a summonolás unalmas (15-20/wave), hamar meg is unom és kitámasztom az n-t.

Cold Heart 2011.03.27. 19:14:05

endurance-ban felesleges summonolni, csak azért fontos az elején,hogy gyorsabban erősödj, mint a szörnyek,
nem szamít bele a szorzóba

Én is akarok kommentelni 2011.03.28. 07:01:07

@Cold Heart:
Aham, lehet reggel van de nem értem a képletet :)
Szóval egyszerűen:
Tegyük fel, hogy jött volna magától 100 monster, de én erre rásummonoltam 1000et, így leöltem ugye 1100at.
Akkor mennyi a multiplier?

Cold Heart 2011.03.28. 10:14:43

@Én is akarok kommentelni:

(1000/(1100-1000) + 1 )^0,53 = (1000/100 + 1)^0,53 = 11^00,53 = 3,56

az osztas miatt kell ragyúrni arra, hogy a killed-summoned 1 legyen,
ezzel csinaltam utolsó pylonon 475 millió xp-t

és ezzel túlcsordultam, nem tudom többé elküldeni a listara. :( 2^31-nél nagyobb xp-t nem vesz be (nekem 200 millióval több van annal)

Én is akarok kommentelni 2011.03.28. 11:10:36

@Cold Heart:
Ok, ezt így sejtettem, de még mindig nem fogom (kicsit megzavart az óraállítás:), hogy érem el azt, hogy az egy legyen? Killed-Summoned=1 az azt jelenti nekem, hogy 1 monc jöhetett összesen az egész pályán jól értem?

Cold Heart 2011.03.28. 11:52:10

@Én is akarok kommentelni:

pylonon megoldható, mas palyan nem,
ezért a többi palyan az endurance a nyerő
pylonon ugye akkor szallsz ki a palyaról,
amikor akarsz, kinyírsz pont annyit, hogy
a killed-summoned 1 legyen, utana gem toronyba, pylon feltölt, arat :)
mondjuk a tömegsebzés miatt nehéz belőni,
ezért érdemes fölé menni, majd gembombokkal beallítani a különbséget 1-re :)

meynabi 2011.03.28. 12:01:08

Én azt nem értem, hogy a fenébe tudtok 10k szorzót kihozni belőle?
Meg az unlimited módot miért hívja mindenki endurancénak?!?

meynabi 2011.03.28. 12:12:40

Meg ez lemaradt:
-a manapoolt érdemes gyúrni? Beleszámít a végén vmilyen szorzóként?
-valaki említette itt h a beállításoknál 71x szorzó a legnagyobb. Nekem mindent kipipálva is csak 52v53x-os.

Cold Heart 2011.03.28. 12:23:30

@meynabi:

vhol szerintem endurance a neve, gondolom azért
egyébként meg nem unlimited, 1337 hullam van

manapool a kezdőmanna miatt elég jó, egyébként annyira nem szamít, pontokba nem szamít bele semmit.
azért ne nulla pont legyen rajta, mert akkor nagyon lassan fog összejönne milliós manapool

a csataszorzó az 53,35 talan, most nem tudom pontosan,
a 71,57 az azért jar, ha túléled endurance-ban az összes hullamot.
csataamulettekért meg 3,65 jar (időnként 3,7, palyafüggő. endurance-ban kevesebb, mint normal palyan, mert ott nem kapsz mannat az early wave callért, így azokat az amukat ott nem lehet megszerezni)
ezek szorzataból jön ki a 14k szorzónak

meynabi 2011.03.28. 12:31:41

@Cold Heart:
Most láttam h a pálya végén ír endurancot a szorzónál.
Ne haragudj az értetlenségemért, de akkor sem értem.
Van endunál 71,57. Aulettel 259,15. Mi adja a többit?
Vagy ezt a 10k szorzót csak a pylon pályákra értik?

Cold Heart 2011.03.28. 12:46:55

@meynabi:

erre még rajön a nehezítésért jaró szorzó, szal szorozd be még 53,35-tel :)

Én is akarok kommentelni 2011.03.28. 13:18:02

@Cold Heart:
Jólvan, hülye vagyok:) Leesett :) Ölök-ölök-ölök... aztán mikor megunom, akkor megnézem a statban a killedet, majd summonnal beállítom a summoned értéket ugyanennyire, majd lecsapom a pylon :)
Ok, leesett :)

Nem tudja valaki hogy lehet elérni a készítő Pétert? Kéne egy Shift+Click, ha a wave-re nyomom, akkor a következő 100 wave egyszerre megidéződik, mert gáz, hogy a wave 35-től az 1337-es wave már kitámasztott N betűvel megy nekem általában, és ez a laptopon nekem majdnem 10 perc :(((

Cold Heart 2011.03.28. 13:26:37

@Én is akarok kommentelni:

nekem is kb 10 perc, szal akkor az mar nem a gép erősségén múlik
engem az akasztott ki, amit írtam feljebb, pylon palyan hagytam elszallni a mannam, amibe lényegében belehalt a jaték.
iszonyat lassú lett, ha szörnyet öltem, akkor is, ha toronnyal, csak parat.
mannat sem írta mar ki, csak akkor, ha megnyomtam a manapoolt, pause-ban, akkor lattam, mennyi van (56 milliard volt)

no meg az armor games tudjon mar fogadni 2,1 millard feletti xp-t, ez így botrany! :)
(és még mindig csak 335 megnyert csata, még az 500 előtt lényegében kimaxolhatnam a térképet (pylonok miatt ez így ferdítés persze, ott mindig lehet javítani)

Cold Heart 2011.03.28. 13:27:09

@Én is akarok kommentelni:

ja, és nehogy ugyanannyra allítsd, a kill több legyen 1-gyel, mint a summon! :)

Cold Heart 2011.03.28. 13:34:05

@Én is akarok kommentelni:

akkori csapda:

kepfeltoltes.hu/110328/gm_csapda_www.kepfeltoltes.hu_.png

9 billió volt a max sebzés (gondolom most mar belattad, a pirosnak mennyi esélye van :) )
100 billió életű szörnyeket hívtam magamra, de lehetett volt 5 billiard is siman

verkli 2011.03.28. 15:28:35

@Cold Heart:

Csak hogy jó napod legyen:

400 nyertnél megkaptam az 500 nyert amu-t, gondolom bug, és ez már a legutóbbi frissítés után történt.

Case · http://streetartbp.hu/ 2011.03.29. 00:44:51

Most jutottam el a végére és az uccsó pálya így alapbeállításokkal azért eléggé geci. :D De azért még gyúrogatok és nekimegyek párszor, csak sikerül valahogy... mert az azért necces lenne, ha a premium nélkül nem lehetne megcsinálni.

Én is akarok kommentelni 2011.04.02. 06:05:50

@Cold Heart:
Muhahaha, most reggel akartam az egyik pylonos pályán szakítani pár millió expet, erre jött a nerf, lemaxolta Peti 50nél a szorzót.. fasza..
A sok nerf és buff miatt kiváncsi vagyok milyen lesz most egy pálya :o

Én is akarok kommentelni 2011.04.02. 07:02:41

Sajnálom ezt a játékot, minden nap 1-2 pályát végigtoltam eddig, de ezzel az új peccsel játszhatatlan lett. Nincs szándékomban megfőzni a laptopom:
174 monc van összesen a pályán (eddig 1000-el se volt gond), olyan diafilm, hogy a 28as gemem towerben 2 secenként lő egyet, a ventillátorom egy felszállni készülő F16-ost megszégyenítene.
Valami nagyon nagyon el lett írva a kódban. Egy rohadt pályát nem tudok végigjátszani mert megfőzi a gépem :(
Sajnálom, jó játék volt. Esetleg akkor újrapróbálom ha ez a hiba ki lesz küszöbölve :(
Ha valaki a fejlesztőt el tudja érni kérem jelezze ezt az észrevételt felé:
én itthon egy laptopon tudnék jásztani, dualcore AMD Athlon 1,9GHz gép 4 giga memóval. A peccs előtt voltak gondok, de hát ez van. MOST nem tudok a játékkal játszani és ki kellett lőni a gépet mert már féltettem hogy belesül az alaplapba a proci.
Köszönettel,
Zoli

Én is akarok kommentelni 2011.04.02. 07:03:39

Jah, a gondot valszeg a trapek okozhatták, de azokkal eddig nem volt gond:(

fidesz = házmesterek pártja 2011.04.02. 10:55:59

Valami fura dolog történt az előbb...
Végre eljutottam odáig, hogy az összes, nem rejtett pályát végigcsináltam. Most visszamentem az I6-ra, hogy megcsináljam az 1200-as követ, egyszercsak elkezdett pörögni a manapool és felment egymillió fölé... Ez mi? Bug? Feature? Április 1. kissé megkésve? :)

Azt jól sejtem, hogy az A13 kivételével csak a fizetős usereknek van esélyük a titkos pályák kinyitására?

Cold Heart 2011.04.02. 11:31:57

@Álamfő álomás következik:

ez egy kőkemény bug, ha megfigyeled, auto-mana poolnal nem költi el a mannat, csak megnöveli a limitet, így rögtön be tudja nyomni... tornyoknal is teljesen elszall, csapdaknal meg brutalis, mi történik, bele is hal a böngésző könnyen
javítjak hétfőn, addig sajnos nem lehet

vhol van egy lista, melyik titkos palyat mivel lehet elérni

ezeket vagtam ki a hozzaszólasokból:
"A1 - possible but hard.(L9 challenge) You need high level and hard angering.
M13 simple impossible(reach 100 waves at K9)."
Just got M1 after 200k monsters

szóval csak m13 nem jön be, többi megoldható

Cold Heart 2011.04.02. 11:33:44

@Én is akarok kommentelni:

a gondot a bug okozza, nekem is belehal a böngésző egy 28-as csapda tevékenységébe,
ne rakj le akkorat, a manna anélkül is pörög eszeveszett módon
vagy varj hétfőig...
írtam a bug reportban nekik, hogy kikapcsolhatnak a manna felvillanasat a manapool benyomasakor, ettől is szaggat annyira (pause-ban is volt, hogy 20 perc alatt szedte össze magat a jaték, talcan viszont egész gyorsan)

Cold Heart 2011.04.02. 11:35:53

@Én is akarok kommentelni:

de tényleg, próbald ki, hogy elején nem nyomsz be sima mana-poolt, hagyod egyesen a szorzót, csak bekapcsolod az automatat.
5. hullamnal gyűlik nekem össze az a 43k kb (ekkora alapból)
de rögtön felpörög par millióra...
elég durva hiba

mondjuk enélkül is sima ügy tovabbra is minden palya, legalabb is 6000-as szinten
(de tényleg tovabb kell gyúrni a végső gemre, mert hat erősebbek a szörnyek, cserébe kb 14000-ről kb 38000 lett a szorzó)

fidesz = házmesterek pártja 2011.04.02. 12:40:30

@Cold Heart: nekem ez így kifejezetten teccik! Végre sikerült 3000000+ manapooolt összehozni! :D

egyébként úgy tűnt, amikor az automata növelés beindul, akkor kezd veszettül pörögni. Eszerint hétfőig még van időm megunni... :-))

Cold Heart 2011.04.02. 16:53:19

@Álamfő álomás következik:

igen, akkor őrül meg, amikor megtöltődik
így leteszel egy managaines csapdat, és vége mindennek :)
kisebb szinteken lévőknek ez eszméletlen nagy segítség lehet, nekem is könnyebbséget okoz, de nem ebből élek, enélkül is meglenne siman
te viszont tényleg hasznald ki, soha vissza nem térő alkalom :)
(megcsinalhatsz brutal szorzóval palyakat, mert eszetlen erős gemeket fogsz tudni kigyúrni

Cold Heart 2011.04.02. 16:56:44

@Álamfő álomás következik:

sőt, a nagy kezdőmannam miatt én később tudom felpörgetni ezt az egészet, szóval most még hatranyban is vagyok :)
de ezért nem veszem le róla a skillpointokat, jó ez így

Én is akarok kommentelni 2011.04.02. 20:36:49

@Cold Heart:
Nos, nekem 23-as manatrap elég volt már mindenre amire kellett... Délután leültem az asztali, melóra használt géphez (no az azért elég brutál a laptophoz képest), és végigtoltam egy pályát.
Grade23 trapnél nem szoktam többet használni, mert felesnek érzem.
Ellenben elég durva, hogy grade36-os torony, körülötte grade29-es sárga gemek kellenek ahhoz, hogy nyugodtan hátra tudj dőlni endurance módban.
Mondjuk sokat nem számít, de szép nehezítés. Viszont nagyon bedurvultak a szorzók, így ha jól számolom, a max 2^31 exp simán összejön 50 endurance pályával mostmár nem? Vagy azóta az exp bug is javítva lett?

Cold Heart 2011.04.03. 00:50:10

@Én is akarok kommentelni:

az az armor games sara, hogy nem mehet fel 2^31-nél nagyobb xp a listara

nekem mar egy 30-as nyír mindent, de inkabb 31-es, akkor kevesebb lövésből. 1:127 a L-Y arany (igen, ennyire asszimetrikus :) )
de lehetne még fokozni, így is túl sok a chain hit
de ebből egy 31-es mar mindent visz

Cold Heart 2011.04.03. 01:37:05

egy elég érdekes hozadéka a bugnak:

"Fun trick: Set all of your skills to level 0 except for wild gem to level 20. Go into any level and turn on auto-extend mana pool. Bomb the wild gem on the anvil. Your current mana should now be higher than your maximum mana. Create a level 1 gem. Mouse over the gem and hold 'U'. Enjoy your level 100+ gem before the fight even begins."

kipróbaltam:
kepfeltoltes.hu/110403/bug_www.kepfeltoltes.hu_.png

10^78-on nagysagrendű sebzés... pff
jaj, csúnya ez hiba, és ilyen komoly csalasokra is hasznalható
egyébként a bug mar javítva, innentől az armor games ül a patchen, remélem hamar feltöltik, kar ezért az egyébként nagyon jól megírt jatékért

fidesz = házmesterek pártja 2011.04.03. 02:11:14

@Cold Heart: hát nem tudom... már kezdtem végleg megunni, amikor észrevettem a hibát(??) - így egész élvezhetővé vált egy időre. (70-100ezer pont olyan pályán, ahol max. 6-8000-t tudtam eddig összehozni :D)

Cold Heart 2011.04.03. 08:20:09

@Álamfő álomás következik:

te nem premiummal jatszol, ugye?
mondjuk akkor is, milyen mar, hogy a bug teszi neked élvezhetővé :)

amit belinkeltem, nem tudom, miért nem működik, de lehet, nem is baj, ez mar konkrétan csalas :)

fidesz = házmesterek pártja 2011.04.03. 08:22:53

@Cold Heart: nem...
lehet, az említett csalás (bár jobb helyeken az ilyet EasterEgg-ként emlegetik ;-)) ) is ezért nem műxik.
Egyébként amit én kihasználtam, az is csalás, bár úgy sejtem, még ezzel sem tudok a fizetős userek közelébe kerülni, így a highscore táblákat nem veszélyeztetem. :-)

Burwor · http://loot.blog.hu 2011.04.07. 13:39:08

Én nem próbáltam ezt a játékot de a 217 komment azért elárul valamit a sikeréről. Grat a készítőknek!

Én is akarok kommentelni 2011.04.08. 17:34:15

No 5500. szint megvan, de laptopon játszhatatlan az endurance, mert oda magas csapda kell, azt pedig nem bírja el egy laptop processzora.

Cold Heart 2011.04.11. 14:45:52

@Én is akarok kommentelni:

én is laptopon nyomom :)
egyébként nem jatszhatatlan, csak sokat kell varni
végefelé mar 20k-val nő a szorzó, ez 400k mana pool növelést jelent, emiatt lassul be

no meg figyelj arra, hogy ne kelljen túl sok szörnyet kihívni (azaz ne legyen túl erős a csapdad, nekem a végén mar 5000-t kellett volna hívni, hogy leüssem őket (persze a summon gemek is egyre nagyobbak volta, a d-vel való masolas miatt, ahogy nő a mana-pool, egyszerű 13-14-15, etc gemekkel summonolni)
ha 5000-t hívsz, több jön be a palyara
szóval a végén mar csak narancsot gyúrtam hozza
próbalgasd, ezek az apró trükkök segítenek

fidesz = házmesterek pártja 2011.04.28. 09:03:25

Ezt nem értem: tegnap még normálisan működtek az armorgames játékai. Ma meg pofázik a javascript blokkoló, hogy másik domainről (konkrétan cdn.playwire.com) töltődnének a játékok.
Ilyenkor mi van? Költöztek? Feltörték az oldalt?

bullseye 2011.05.06. 21:37:48

kicsit elakadtam 60. szint felett. 100+ kört elmegyek, 2x2x armored dögökkel, de aztán valahogy kifogy a tornyom a szuflából.
Mi nem jó? (amúgy mennyivel kéne az amplifiereknek követnie a fő torony szintjét?)

Case · http://streetartbp.hu/ 2011.05.07. 00:01:42

@bullseye: nagyjából 100 wave fölött kezdenek egyre gyorsabban erősödni a monszták, szóval szerintem csak amiatt van, egyszerűen tűl erősek a toronyhoz képest és nem lehet velük lépést tartani még azon a szinten. Az amplifier / torony szintet meg ki kell csak tapasztalni, de nálam kb. 3 szint különbség volt többnyire a kövek közt.

Én meg pár napja végre befejeztem, megvan az összes amulett is, meg minden. Jó volt, csak egy idő után, főleg a premium verzióban rémesen egyhangú tud lenni, de azért kellemes kis időgyilkos volt így is. :D
Arra meg csak jó későn jötem rá, hogy ez a wildcard gem (vagy mi is a neve) skill milyen hasznos kis dolog, azzal már nagyon gyorsan meglett minden ami hiányzott.

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.05.13. 18:55:51

Hú, talán a 4. pylon pályát csináltam, amikor a végén vakemrően és hívatlanul belebegett egy nagy fekete cucc, amiből előjött egy rakat fekete szörny, de olyan sok, hogy 1-2 perc után meghaltam. Azok elfogynak egyszer? Mert a nagy fekete cuccnak 411.000 hitpontja volt, és nem nagyon akart csökkenni? Vagy van itt valami trükk?

Case · http://streetartbp.hu/ 2011.05.15. 22:25:20

@Yooha: Nem fogynak el, a nagyot kell kinyírni. Amikor először jött szembe egy, azzal én is elvéreztem, de másodikra meglett, csak taktikázni kell és egy bazierős gem-re kell gyúrni, ami kellően lenyomja a védelmét (a két alatta levő vonal közül az alsó), ahhoz, hogy tudjad folyamatosan gyengíteni (felső vonal az életereje) és eléggé nagy hatásugarú is ahhoz, hogy ne nagyon tudjon kimenni lefedetlen területre.

www.moncraft.net · http://moncraft.net 2011.05.17. 20:30:27

A játék jó, tényleg.

Feltettem én is ide, persze jogtisztán, szerződéssel.

www.jatekokingyen.info

üdv,
mon
www.moncraft.net

Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2011.05.21. 07:26:44

@Case: Közben rájöttem igen, hogy armor tearing gemekkel ha a páncéját leirtom, akkor onnan már könnyű préda :)
Amúgy a sarkokon lévő pályát hogy lehet elérni, az egyik véletlenül látszik, gondolom bizonyos pályákon bizonyos dolgot kell megcsinálni, de mit?

fidesz = házmesterek pártja 2011.05.21. 07:42:23

@Yooha: ez konkrétan melyik pálya? Múltkor próbáltam megtalálni, de egyiken sem jött elő a szörnyszállító anyahajó... :D

fidesz = házmesterek pártja 2011.05.22. 14:17:06

@Yooha: köszi, megnézem újra. De szerintem ott csak addig jelent meg ez a szörnyszülő szörny, amíg nem sikerült győztesen kikeveredni a pályáról. Azóta nem jön. Vagy én emlkészem rosszul és másik pályán próbáltam... :)

Case · http://streetartbp.hu/ 2011.05.23. 16:06:18

@Yooha: Elvileg ezek:

A13 = "Kill 12 Apparitions" Journey Amulet
A1 = L9 Challenge
M13 = K9 challenge
M1 = 200k Kills Amulet

fidesz = házmesterek pártja 2011.05.23. 20:35:48

@Yooha: köszi, csak el voltam tévedve a koordináta rendszerben: másik pályára emlékeztem.

Cold Heart 2011.08.16. 18:27:46

8711-es szinten végre megvan az utolsó amulett, ami hianyzott (400 győzelem :) )

Daemer Black 2012.07.05. 23:01:32

Ha még valaki más is játszana ezzel rajtam kívül, és hozzám hasonlóan gondja lenne a rengeteg szörny lassító hatásával, akkor annak van egy jóhírem:
gameinabottle.com/blog/2012/07/gemcraft-labyrinth-update-v-1-20/
Ami nekem mint lényeg leszűrődött:
Mezőnként csak 7 szörny jelenik meg egyszerre, akkor is ha több van; a lime trap már nem lassítja annyira a játékot; és már egy gombnyomással ki lehet ereszteni az összes megmaradt hullámot. Ha minden igaz, akkor néhány napon belül frissítve lesz mindenhol. Ha tévednék, és rosszul értelmeztem, javítsatok ki!
süti beállítások módosítása