Szeretem, ha egy játékban a főhős fejlődésen megy át (és itt nem a tápolásra gondolok). Igaz, ilyet eddig csak olyan remekművekben tapasztaltam, mint a The Longest Journey, ami nem is mai, nem is flash. Ehhez képest a minimálgrafikás, ugrándozós PixEvo - The Fountain olyan evolúciót mutat fel, hogy szemem-szám elállt. Kezdetben vala egy kicsi képpont, ami még csak lépni se, csak picikét ugrálni tud. De minél több pici pixelt szedeget össze, annál nagyobb, hatalmasabb, erősebb lénnyé válik. Csak azért nem kap ötöst, mert részint a zenéje már fájt (javaslom az M gomb használatát), részint meg amikor 64-ből 63 kicsi pixel megvan, és már ezredjére járom körbe a terepet, hogy hol rejtőzhet az utolsó, az azért nem kicsit gyilkos. Ja, és nincs mentés. Bár nem hosszú, de akinek nincs rá 15 perce, az bele se kezdjen.
Mivé válhat egy pixel?
PixEvo - The Fountain
Címkék: ügyességi minimalista
68 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr972159977
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
akyyy 2010.07.19. 09:50:49
a vége mekkora egy shit.D
marcee5 2010.07.19. 10:06:52
szemétparaszt
silverwol 2010.07.19. 10:14:53
Szerintem nem rossz jatek, tetszett az alapkoncepcio, csak neha nehet megtalalni/elerni 1-2 pixelt es ez zavaro.
marcee5 2010.07.19. 10:22:00
Igen... és a programhibák... egy pixel hiányzott az embernél.. már 20 perce nyomogatom és valahogy kiugrott a pályáról az emberke... na mondom most hagyom abba, mert szétverek valamit :D
[dri] (törölt) 2010.07.19. 10:31:31
63/64 XD
[dri] (törölt) 2010.07.19. 10:44:23
báááz megvan a 64-edik, és ezek szerint, ha jól sejtem, ez még nagyon nem a vége... hát most nem tudom eldönteni, hogy síjrak-e vagy röhögjek :D
Kylian 2010.07.19. 11:00:41
Az ötlet jó, a kidolgozás unalmas és szemétparaszt. Kár.
Arcuscosinus 2010.07.19. 11:28:22
Hát, ez bőven belefér a "szemétparaszt" kategóriába.
MPeti01 2010.07.19. 11:30:16
Nekem is a 64. hiányzik... keresek egy walkthrough-t. -.-"
MPeti01 2010.07.19. 11:38:53
Pff, hát az utána lévő 128 elég könnyű volt a 64hez képest...
OftF 2010.07.19. 11:50:26
na nekem még a 32. sincs meg bazze :)
nyauuuuu 2010.07.19. 11:52:41
@MPeti01: Így van, szerintem is a 64 a legszemetebb, onnantól már sokkal egyszerűbb.
Savior 2010.07.19. 11:56:19
64. a legnehezebb valóban, utána már egyszerű. Szerintem jó ötlet, messze nem szemétparaszt, de egy radart elfogadtam volna.
Underyx 2010.07.19. 12:17:42
EZt pár napja végigvittem, aki 63/64-nél akad el, az a vékony függőleges csíkoknál a legfelsőről repüljön jobbra, úgy láttam (fórumokon, stb.-ken) legtöbb embernek az hiányzik.
Gournoddam 2010.07.19. 12:43:54
én a 32-nél akadtam el. és egyik se tűnik jobb pixelnek a másiknál, úgyhogy nem szenvedek itt egy tized pontosságú ugrások lehetőségével.
csá
pedig jó ötlet volt
csá
pedig jó ötlet volt
MPeti01 2010.07.19. 12:46:19
@Underyx: Nekem az a 63. volt. A 64. a nyílt tér legjobboldala volt, a kis kiálló pöcköknél a legmagasabbnál.
TH 2010.07.19. 13:56:23
Amikor még csak 16-ot kell összegyűjteni a szintlépéshez, az rajtam kívül senkinek sem okozott gondot?
Lord_M_ 2010.07.19. 14:19:57
hogy a f*szba lehet kinyitni azokat az "ajtókat" amikhez nincs kar?
21/64... és fogalmam sincs mit és hol érjek el... :( pedig nem szoktam feladni...
21/64... és fogalmam sincs mit és hol érjek el... :( pedig nem szoktam feladni...
dzsefi 2010.07.19. 14:39:56
idegesítő zene, szemétparaszt, nem is túl izgalmas, van benne pár bug... az ötlet jó lenne, de ebben a formában szerintem rossz.
TH 2010.07.19. 14:40:21
@Gournoddam: igen, a folyamatos kudarcélmény az én motiváltságomat is megszüntette a játék végének elérése iránt...így jártunk, én és a játék. :)
Kylian 2010.07.19. 14:43:39
@Lord_M_: Azokat csak a 64 megszerzése után fogod tudni kinyitni, addig csak azokat, amikhez van kar.
Gyűjtőjegyes 2010.07.19. 15:05:53
Szemétparaszt játék. Egy-két apró pixelen múlik mindig az ugrás...
Gyűjtőjegyes 2010.07.19. 15:06:28
@Gyűjtőjegyes:
Azért mondjuk végig tudtam játszani... a véletlennek köszönhetően...
Azért mondjuk végig tudtam játszani... a véletlennek köszönhetően...
Lord_M_ 2010.07.19. 15:08:57
király... mindenesetre feladtam :( nem voltam képes kicentizni (pixelezni) az ugrást és a repülést amivel feljebb juthattam volna.... pedig youtube is a barátom.. de képtelen voltam... megyek vissza a faépítőkockáimhoz...
Akvyr 2010.07.19. 15:11:43
Hát nekem a 32. volt a szenvedés. A 64nél már szisztematikusan mentem, és meg is lett keresgélés nélkül... a 128 meg már gyerekjáték.
TH 2010.07.19. 15:12:30
A poszt írója végigjátszotta egyébként?
"Bár nem hosszú, de akinek nincs rá 15 perce, az bele se kezdjen."
Megnéztem, a walkthrough videó róla több, mint 15 percnyi játékról szól. Tehát ez azét olyan 2-3 óra játékidő inkább, legalábbis az olyan fakezűeknek, mint én vagyok...
"Bár nem hosszú, de akinek nincs rá 15 perce, az bele se kezdjen."
Megnéztem, a walkthrough videó róla több, mint 15 percnyi játékról szól. Tehát ez azét olyan 2-3 óra játékidő inkább, legalábbis az olyan fakezűeknek, mint én vagyok...
Savior 2010.07.19. 15:18:38
@TH: Azért olyan sok nincs...
Fakezűséghez segítség: én is ilyen vagyok alapból, nem is szeretem az ilyen "centizzük ki az ugrást" típusú játékokat. Viszont ez tényleg nem olyan nehéz, csak el kell hinni, hogy ugorhatsz 5 pixellel később (pl. lábas formánál amikor a _hátsó_ lábad még épp rajta van a platformon). És kész :)
Fakezűséghez segítség: én is ilyen vagyok alapból, nem is szeretem az ilyen "centizzük ki az ugrást" típusú játékokat. Viszont ez tényleg nem olyan nehéz, csak el kell hinni, hogy ugorhatsz 5 pixellel később (pl. lábas formánál amikor a _hátsó_ lábad még épp rajta van a platformon). És kész :)
ave 2010.07.19. 15:22:32
Persze, hogy a 64. a legszemetebb.
Foleg amiatt, mert tokmindegy melyiket hagyod 64.-nek. :)
Foleg amiatt, mert tokmindegy melyiket hagyod 64.-nek. :)
TH 2010.07.19. 15:34:09
@Savior: 7 perc 38 másodperc a videó, amit találtam, és ott dupla sebességgel nyomják végig, úgy, h. tudják, mit kell csinálni, és merre érdemes haladni. és igen, észrevettem, h. mennyire kicentizhetők az ugrások, de akkor sem fogott meg annyira, h. végigszenvedjem...:)
Sir Integra 2010.07.19. 15:34:20
Könyörgöm, most döntsétek már el, hogy mindig van Kongás link vagy sose. Ne ilyen "egyszer rakunk, máskor meg nem" mert aztán ha még badge is van hozzá az micsoda szopás már, ha máshol végigszenvedi az ember a játékot. Ez bizony fordult már elő kmk-n.
Na és akkor most próbáljuk ki.
Na és akkor most próbáljuk ki.
nál 2010.07.19. 15:55:45
De köcsög befejezés...
Én ilyen áron nem akarom megmenteni a világot.
Egyébként szerintem kurva jó a zenéje, én végig azzal toltam. :)
Az ajtónyitogatós-labirintusos utolsó résznél talált valaki valami titkos szobát, easter egget? Nekem már nem volt türelmem keresni, de ideális terep lenne ilyesmi elrejtésére.
Én ilyen áron nem akarom megmenteni a világot.
Egyébként szerintem kurva jó a zenéje, én végig azzal toltam. :)
Az ajtónyitogatós-labirintusos utolsó résznél talált valaki valami titkos szobát, easter egget? Nekem már nem volt türelmem keresni, de ideális terep lenne ilyesmi elrejtésére.
deénnem 2010.07.19. 16:05:44
ÁÁÁááááhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!
Gyilkos...
Gyilkos...
nyauuuuu 2010.07.19. 16:13:48
@TH: A poszt írója több részletben játszotta végig. Értve ez alatt azt, hogy négyszer futottam neki, nyilván egyre nagyobb rutinnal. Viszont én ritka nagy fakezű vagyok, úgyhogy megtippeltem, hogy egy valódi kocka mennyi idő alatt végezhet vele :-). Több óra viszont biztosan nincs.
nyauuuuu 2010.07.19. 16:14:49
@Sir Integra: Miért, fenn van a kongán? :-) Bocsánat, én itt találtam, ráadásul ez a szponzor, úgyhogy nem keresgéltem, hogy van-e a kongán vagy nincs. Bocsi.
marci44 2010.07.19. 16:43:26
egy kis segitség. csak 10 perc proba után :D
Yooha · http://indafoto.hu/yooha/lego_architecture 2010.07.19. 17:13:15
Amikor 10-edjére esek le mert 1 pixellel arrébbról kellett volna ugrani, akkor abbahagytam. És most szétverem a billentyűzetet.
TH 2010.07.19. 18:05:09
@nyauuuuu: nem számoltál azzal, h. van, aki fakezűbb lehet nálad is? :D
Kösz a választ egyébként. :)
Kösz a választ egyébként. :)
K0vasz 2010.07.19. 18:34:40
Sztem pont annyira nehéz, hogy még éppen ne legyen szemétparaszt... nekem tetszett, de a vége tényleg elcseszett szar, úgyhogy nálam csak 4-es.
PixelDrake · http://ludens.blog.hu 2010.07.19. 18:53:42
Elsőre jónak tűnt, de ezekkel a szó szerint pixelpontos ugrásokkal én nem voltam kibékülve.
Sir Integra 2010.07.19. 20:08:53
@nyauuuuu: no prob
A játék meg. Nem tudom, engem annyira felpiszkált a pixelpontos ugrások igénye, hogy csakazértse hagytam abba. Rajtam egy ilyen nem fog ki, ugye.
Fészbúk toplisták? Olyan 500k+ bejeweld eredményt produkáltam, hogy ihaj.
A játék meg. Nem tudom, engem annyira felpiszkált a pixelpontos ugrások igénye, hogy csakazértse hagytam abba. Rajtam egy ilyen nem fog ki, ugye.
Fészbúk toplisták? Olyan 500k+ bejeweld eredményt produkáltam, hogy ihaj.
BlAdE 2010.07.19. 20:36:38
hát elég nagy baromság, a fejlődés tetszett, a zene nem volt olyan rossz, de segítség nélkül nem tudtam volna megcsinálni, így 4/5 :)
Ptter · http://www.mysticworld.hu/aion/ 2010.07.19. 21:26:07
Játékról:vannak jó és rossz részei. A végére valami boss kéne hamár lőni is tud.
MK-ról: SZARABB MINT A KMK. gagyi szar játékok,naponta csak 1 szart raktok be, Heti egy jó játék, És az armorra kell mennem hogy normális játékot találok.
Ajánlani nem fogok mer szar az a levélíró
MK-ról: SZARABB MINT A KMK. gagyi szar játékok,naponta csak 1 szart raktok be, Heti egy jó játék, És az armorra kell mennem hogy normális játékot találok.
Ajánlani nem fogok mer szar az a levélíró
Vin(ent 2010.07.20. 02:32:58
@Ptter: Mégis itt vagy. Akkor annyira még se szar.
TH 2010.07.20. 08:43:49
@Vin(ent: A kritika az utolsó mondatban vált igazán komollyá:
"Ajánlani nem fogok mer szar az a levélíró"
:-)))
"Ajánlani nem fogok mer szar az a levélíró"
:-)))
TH 2010.07.20. 12:09:35
@Ptter: a "javasolj játékot" link alatt konkrétan egy email cím van. Hát az tényleg durva.
Egyébként meg azt hiszem, h. nem kötelező idelátogatni.
Ha már kritikát írsz, akkor próbáld meg építő jellegűen...OK, napi több posztot szeretnél.
De neked melyik játék a szar, és melyik a jó? És gondolod, hogy a te igényeid egyeznek a többi idelátogató igényeivel is?
Egyébként meg azt hiszem, h. nem kötelező idelátogatni.
Ha már kritikát írsz, akkor próbáld meg építő jellegűen...OK, napi több posztot szeretnél.
De neked melyik játék a szar, és melyik a jó? És gondolod, hogy a te igényeid egyeznek a többi idelátogató igényeivel is?
Ptter · http://www.mysticworld.hu/aion/ 2010.07.20. 12:46:15
@TH: nem kritikát hanemn véleméjyt írok.
Általában ide járok gameeket keresni de utóbbiakban már nem tudtam valami lekötővel játszani mer a főzőcske nekem nem jött be -.-...
Általában ide járok gameeket keresni de utóbbiakban már nem tudtam valami lekötővel játszani mer a főzőcske nekem nem jött be -.-...
TH 2010.07.20. 12:52:17
@Ptter: a főzőcske nekem sem. :)
Régen is volt egy csomó olyan játék a KMK-n, ami nekem nem tetszett, meg most is. De pl. a mai tűzoltóssal meg jól elvagyok.
Mindegy, nekem nem tisztem megvédeni a blogot. :)
Régen is volt egy csomó olyan játék a KMK-n, ami nekem nem tetszett, meg most is. De pl. a mai tűzoltóssal meg jól elvagyok.
Mindegy, nekem nem tisztem megvédeni a blogot. :)
sikitomi 2010.07.20. 13:05:06
@Sir Integra: /off/ azt az 500k+-t hogy csinálod? mert az eddigi bjb-s tapasztalataim szerint ahhoz már f*szmák kell... akármit csinálok nem megyek 106k fölé... /off is off/
nyauuuuu 2010.07.20. 15:06:54
@Ptter: A "szar", amit te általában véleményként kifejtesz, tényleg nem kritika, hanem udvariatlanság, hogy mást ne mondjak, bunkóság. Nagyon szívesen veszem a véleményedet, a javaslataidat, ha azok valami előremutatót tartalmaznak. Nem tudom, milyen fajta játékokat szeretsz, az armor-ból ítélve a lövöldözős, disztroj típus jöhet be neked. Nagyon sajnálom, de én öreg is, és nőnemű is vagyok, tehát azok nekem épp nem jönnek be. Ha nem akarod, ne javasolj játékot, örülünk, ha el tudod magad látni a neked tetszőkkel. De nagyon kérlek, ne írd minden, általam ajánlott játék alá, hogy az szar. Elhiszem, hogy szerinted szar, meg is értem, hogy nem egyezhet meg az ízlésünk. Javaslom: ha látod, hogy én írtam a posztot, ki se próbáld, úgyis szar, jó? :-)
Sir Integra 2010.07.20. 15:54:50
@mnmlst: 3 power uppal, vagy minek is hívjuk őket. Free multiplier, +5 sec és a mystery gem, tehát a 3 legdrágábbal. Plusz mák.
Bár power up nélkül is összejött egy 408100-as menet.
Bár power up nélkül is összejött egy 408100-as menet.
sikitomi 2010.07.20. 16:13:07
@nyauuuuu: +1 ;)
@Sir Integra: a free multiplier-t és a +5 mp-t szoktam használni, de amikor nincs rá aranyam, akkor kattinthatok akármilyen gyorsan, akkor csoda ha 50k fölé megyek... akkor bennem lesz a gond vagy csak nincs mákom... :) köszi az infót egyébként ;)
@Sir Integra: a free multiplier-t és a +5 mp-t szoktam használni, de amikor nincs rá aranyam, akkor kattinthatok akármilyen gyorsan, akkor csoda ha 50k fölé megyek... akkor bennem lesz a gond vagy csak nincs mákom... :) köszi az infót egyébként ;)
Stöki · http://iddqd.blog.hu 2010.07.20. 16:54:40
@Ptter: Én annyit tennék hozzá, hogy megnéztem az eddigi munkásságodat itt a blogon. Ha ezt a stílust folytatod, előbb-utóbb lesújt rád a banhammer.
fulio (törölt) 2010.07.22. 01:51:18
Ez mekkora egy ratyi. Aki csak kiváncsiságból is végig akarja játszani, semmi értelme. Nincs a végén se semmi.
bencekristof · http://indafoto.hu/bencen/image/7008711-69648486 2010.07.22. 10:51:01
Megvan, gyenge hármas. A vége nagyon gyenge, a 64 szemét, elsőre 32/64-nél feladtam, másodjára nem volt ANNYIRA rohadék.
Hooshee · http://hooshee.blog.hu 2010.07.23. 22:56:10
A 64 volt a legtöbb idő nekem is, de egy négyest megért :)
kukatr 2010.07.23. 23:03:51
nem rossz játék, csak némelyik pixelt magamtól nem biztos, hogy kikísérleteztem volna.
BlAdE 2010.07.24. 01:31:30
Egyébként meg nem is napi egy játék van, volt nemegyszer hogy 2 játék volt.
Lavmitendor 2010.07.28. 16:12:21
Iszonyat mód feltud húzni, de egyszerűen muszáj megcsinálnom. Akinek edzett az idegrendszere annak hajrá. A többiek kerüljék el.
kovácske 2010.09.05. 21:48:56
63/64-ig egész jó volt. onnantól inkább megnéztem a youtubeos walkthrought, hogy hol van még egy pötyi.
a köv. szint már csak jutalomjáték, ki lehet élvezni, hogy végre nem szivattyú a röpülés. ha csinálnának még egy rendes pályát a 128-hoz, az már tele lenne ilyen fentről, meg lentről, meg szemből tüzelő ágyúkkal, amiket ki kell lőni, hogy tovább haladhass mellettük. a befejezés tényleg kicsit elnagyolt, biztos azért, mert 64 fölött már egy tök más zsánerű játékot igényelt volna a folytatás, ahhoz meg nem volt kedve a szerzőnek.
összességében egy 3-ast megér így is.
a köv. szint már csak jutalomjáték, ki lehet élvezni, hogy végre nem szivattyú a röpülés. ha csinálnának még egy rendes pályát a 128-hoz, az már tele lenne ilyen fentről, meg lentről, meg szemből tüzelő ágyúkkal, amiket ki kell lőni, hogy tovább haladhass mellettük. a befejezés tényleg kicsit elnagyolt, biztos azért, mert 64 fölött már egy tök más zsánerű játékot igényelt volna a folytatás, ahhoz meg nem volt kedve a szerzőnek.
összességében egy 3-ast megér így is.
farkas7777 2010.09.10. 09:06:21
EZ a játék király. A zenéje szerintem jó.
Utolsó kommentek