Munkakerülő kerestetik!

Munkakerülő játékok

Az élet túl rövid és túl sok a flashjáték. A Munkakerülő segít eligazodni, itt minden nap találsz valamit, amivel munka vagy tanulás helyett játszhatsz.

Utolsó kommentek

Címkék

5 (1) 8bit (1) addiktív (34) akció (110) amegfejtésbennevanahtmlkódban (1) android (3) angol (12) anti lövegtornyos (1) armorgames (1) asszociációs (3) átváltozós (1) autós (7) autós-kikerülős (1) autóverseny (12) benoke98 (1) besztof (1) betűs (7) billiárd (1) box (2) búcsú (1) celeb (1) click (1) cockieclicker (1) csak 18 éven felülieknek (1) csapat (1) cső (1) cukiság (65) curse (1) dagatt (1) dark (1) darkcolumbo (1) demo (4) disztroj (167) egér+WASD (1) egygombos (6) egyklikkes (15) egyperces (25) elastomania (1) elgondolkodtató (20) elma (1) endless (1) építkezős (7) érdekesség (6) escape room (15) ez kifogott rajtam (3) facebook (4) faltenisz (1) faltörő (1) fantasy (7) fejléc (1) fejlesztős (27) fejtörő (1) figyelemjáték (13) fizetős (1) flipper (2) foci (4) földönkívüli (2) főzőcskézős (2) fps (2) gépelős (6) golyó (1) gonoszpiroscsapatos (1) gyerekeknek (27) háborús (1) hajigálós (20) harcolós (7) helikopteres (1) hidden object (10) horror (10) html (1) húsvét (1) időgyilkos (2) ios (4) istenes (1) jójódenemrossz (1) kajás (1) kaland (72) kalapos (1) kalóz (3) karácsony (8) kártyás (8) kattingatós (5) kémia (1) képregény (1) kereskedős (3) kétgombos (1) kincses (1) king (1) királylány (1) kísérletezős (4) kockajáték (1) könnyenmeghalós (1) kovács (1) középkor (2) közlemény (21) közösség (12) kretén (37) különbségkereső (18) kvíz (6) labda (1) labirintus (2) láncreakció (4) letöltős (2) levelup (1) (1) logikai (375) logisztikai (8) lovag (1) lövegtornyos (43) lövöldözős (128) ludum dare (4) macis (1) magyar (20) mahjong (1) mario (5) mászkálós (2) meghal (1) meghalós (1) memória (4) menedzser (10) mese (1) mesterlövés (2) mesterlövész (3) minimalista (53) mobil (4) morbid (1) motoros (1) mozi (2) multiplayer (2) mushroom (1) nagymellű (1) négyzetrácsos (1) nemjáték (10) nemszemétparaszt (1) nitrome (19) nosztalgia (9) növesztős (2) nyeremény (5) nyomozós (2) nyugtató (8) oktató (1) olimpia (1) pályázat (12) pixel (6) platform (13) plencvéeszombisjáték (1) poénjáték (3) pointnclick (127) puzzle (1) reklám (1) relax (6) repülő (1) retro (25) ritmusjáték (6) robot (1) rpg (7) rts (1) sandbox (2) sárkányos (1) savetheworld (1) scifi (13) shockwave (2) shooter (1) space (2) sport (13) stratégia (90) streetview (1) sudoku (1) szavazás (3) szemétparaszt (84) széprajz (1) szerencsejáték (2) szerepjáték (9) szimulátor (3) szőke (1) születésnap (12) tank (2) társasjáték (1) tetris (6) torony (1) tűz (1) ugrálós (38) ügyességi (469) újrakezd (1) űrhajó (1) űrhajós (3) várvédő (34) verekedős (7) véres (11) vicces (32) víz (1) warcraft (1) wasd (1) western (3) windowsphone (1) worms (1) zenei (11) zombis (44) zongora (1) Címkefelhő

A Protector IV méltó régi nagy híréhez

Protector IV
2010.06.28. 07:30 Stöki

A Protector első két része nagyon bejött tower defense (aka. lövegtornyos) műfajban, de a harmadikban már csak magát ismételte a sorozat – világos volt, hogy meg kell újulnia a szériának. Ez a negyedik részben félig-meddig sikerült: a grafikai elemek nem nagyon változtak, a játékmenet viszont átalakult. Most már teljesen a hősökre épül a játék, őket fejleszthetjük, bérelhetjük, lecserélhetjük, sőt varázstárgyakat is adhatunk nekik, amiket portyázás közben szerezhetünk. Az – egy idő után már több szálon futó – fő küldetések mellett mindig akad pár mellékküldetés, amin kicsit feltápolhatjuk magunkat, pénzt és xp-t gyűjthetünk. Az xp-ből nyilván képességeinket fejleszthetjük (a csatákban részt vevő hőseinkét, és saját magunkét mint fő hadvezérét is), a pénzen meg új hősöket bérelhetünk, tárgyakat vehetünk vagy expedíciót indíthatunk egy-egy ritka varázstárgy után. Mindig találni benne egy kis sikerélményt, és valahogy a fejlődési rendszere is kiegyensúlyozottabb, mint az elődnél volt – szerintem a sorozat legjobb darabja.
[alternatív link]

Szerintünk: (4,5/5)
Szerintetek: (3,6/5)

28 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr582113509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aDoayen@HWSW 2010.06.28. 09:09:31

annyi hiányosság azért van benne, hogy a protectopedia az csak mese habbal és csak kipróbálás után lehet rájönni, hogy mi mit csinál, mi hogy működik. a sebzések még hagyján, de a spéci képességek hatását max érezni lehet. oké h a fejlesztésnél látom h mondjuk ,2 mp-vel több lassítás, de az nem, hogy eredetileg mennyi volt stb...

a hősöknél pedig mellé lehet fogni, mert nem tudod előre, hogy melyik hogy fog működni. a skillek közül pedig nem láttam annyira sok értelmét túl sokat fejlesztgetni. a ranged/sword/magic skill mellett a specialism vagy az elemental ha fel van húzva, akkor túl erős lesz a hős, a diplomácia szerű skillekre nem érdemes gyúrni, vegyesen hibridben pedig végképp nem. a boltokban könnyű megvenni a +sok akármit adó tárgyakat, azzal még jobb a szitu.

+1 az elemental changerrel gyakorlatilag túl könnyű lett, mert három erősre fejlesztett hőssel végig lehet darálni az egészet, csak mindig át kell állítani a megfelelő elemre

aDoayen@HWSW 2010.06.28. 09:10:23

egyébként persze behúzós, mint a korábbiak. imádom :)

paráznabillegető 2010.06.28. 10:16:10

sajnos elég sablonos lett még így is.
az elején hero-wisdomra érdemes tolni mindent, az eszcájgnál is csak erre figyelni, és akkor pörög az XP, mint állat. fővonal szintén wisdom, néha leadership, egy két jópofa hős miatt. mikorra a hero-wisdom kimaxolódik, addigra már a shopban lehet olyan kemény artifactokat venni, hogy két-három tulajdonságot is növel legalább öttel.
onnantól aztán tactic, hogy az egységek gyorsabban lépjenek szintet.
és kész, már szinte a szín sem számít, hogy mi ellen mennek...
unalmas lesz.
ja, van az jones gyerek északkeleten, annak mi értelme ebben a formában? kimaxolvan őt is elküldtem kalandozni, kurvaszar tárgyakkal tért vissza, tiszta pénzkidobás.

Kuruc_Lord 2010.06.28. 12:21:10

Imádom :D!Lehet,hogy túl erős hősökkel meg ilyen-olyan tuti stratégiával unalmas lesz a játék de,ha az ember csak úgy JÁTSZIK vele(mindeféle hosszútávú elképzelés nélkül) akkor szerintem hosszútávon is nagyon szórakoztató(nem beszélve a vicces egység nevekről :D).
uff.

aDoayen@HWSW 2010.06.28. 13:09:20

@Kuruc_Lord: TD-függőként nincs olyan, hogy "csak játszol" :D

bullseye 2010.06.28. 14:18:33

szerintem az egységek szintlépése sokszor nem éri meg (régiekben magasabb szinten übetáposak lettek, most +50% +20% +25% +50%...)

a protectopedia nagy hiánya, hogy nem írja melyik egységnek mi az extrája, így fel kell venni egy csomó hőst, mire kialakul egy jó ranged/mágikus alapcsapat, megfelelő képességekkel.

A tárgyak viszont tutik, element váltás nélkül azért jó sok hős kéne állandóra, Jonesnak meg valszeg minél több cuccát meg kell találni és akkor jobbakat talál..

SztupY · http://sztupy.hu 2010.06.28. 14:31:47

a protectopedia nagyon gyenge, még az olyan alapdolgok is hiányzik belőle, hogy melyik elementnek mi az ikonja. (persze 1-2 csata után már mindenki tudja, de akkor is)

Tadeusz 2010.06.28. 15:04:36

Hogy lehet új hőst szerezni???

paráznabillegető 2010.06.28. 16:50:03

@bullseye: jones összes cucca megvolt, 300% efficiency. erre hoz nekem ilyet ezresért, hogy: tactic +3, element +2. nabaz.
és ez volt a legjobbja!!!

Andie 2010.06.28. 20:49:21

Én ezt nem értem, valamit rosszul csinálok.
Az első pályán még átmentem, az volt a learning. Mind az 5 ellenfél tüzérzékeny volt, semmi kihivás nem volt a pályában.
De innen képtelen vagyok továbblépni. Tudok menni egy quest pálya felé, itt 10 wave jön, de amikor tömött sorokban érkeznek a patkányok (talán a 4. hullám?) akkor képtelenség kinyirni öket a 3 tüzmage-emmel.
A másik irányba haladva (Jones felé) meg 15 hullám jön, változatos ellenállású szörnyekkel, itt is kb 10 wave-ig tudok kitartani.
Hát oké, hogy egy játéknak kell tartalmaznia kihivást, de hogy 5 perc alatt megutáltassa magát, az már dúrva. Azért tartogathatták volna a nehezét a végére.
Vagy én csinálok valamit rosszul? (az experience pontokat szétosztottam a heroknál, meg fejlesztem a mage-eket is persze)

kukatr 2010.06.28. 23:05:03

@Andie: én megcsináltam 9 pályát, de utána én is így jártam.:( jön egy hullám, amit soha nem tudok megállítani. újra meg nem fogom játszani a pályákat, hogy nyers erővel végigvigyem.

Andie 2010.06.29. 09:37:52

@kukatr: Akkor megállapodhatunk abban, hogy veszélyesen nehézre sikerült a játék. Jót akartak, aztán szar lett.
Pedig az előző 3 részt végigvittem, igaz az utolsó 4-5 pályát már csak youtubeos guide-dal, de akkoris...
Itt meg már az első pályáknál taktika kell, meg 25x végigjátszani az első 3 pályát, hogy továbbléphessek (mint a gemcraftnál) ?
Ez azért dúrva. Azóta persze továbbjutottam, asszem már az 5. pályán vagyok, de ha sok ilyen szivatós pálya van, asszem feladom.

IQmágnás 2010.06.29. 11:02:39

@Andie: Nekem csak az utolsó két nagypályához kellett tápolnom, amúgy egyszerű volt talán több egység kellene nem?

Andie 2010.06.29. 11:29:21

@IQmágnás: Kellene, ha vóna rá gold :)
De igy, hogy újrajátszottam az első 2-3 pályát még 4x, igy már elég táposak a herojaim, úgyhogy ha lassan is, de megyeget...

Ptter · http://www.mysticworld.hu/aion/ 2010.06.29. 12:40:55

EZ SZAR má 4 x megcsinálták ugyan azt és semmi lényeges változás. Hibába érveltek ellene EZ SZAR. UNCSÍÍ má az első se volt jó

kukatr 2010.06.29. 17:01:26

@Andie: egy két pályát újrajátszattam, és most már haladok.:) lassan, de biztosan.:D

IQmágnás 2010.06.29. 17:04:00

@Ptter: Ízlések és pofonok. Ha nem tetszik, ne játszad.

Kuruc_Lord 2010.06.29. 18:03:25

Nem tudom miért akad el benne mindenki de én eddig simán vettem a legtöbb akadályt. Lehet azért mert én használom az ESZEMET is nemcsak ledobálok random 4 mágust aztán csókolom(ez a fejlesztésekre is vonatkozi,azt sem lehet hűbelebalázs módjára csinálni...bár ez csak az én véleményem).
uff.

Andie 2010.06.29. 18:10:43

@Kuruc_Lord: Akkor oszd már meg velünk a taktikádat azzal a sok ESZEDDEL :)

Ptter · http://www.mysticworld.hu/aion/ 2010.06.29. 22:01:19

@IQmágnás: nem is játszok egyikkel se játszottam 5 percnél többet

kukatr 2010.06.29. 23:09:31

@Kuruc_Lord: és mond már meg légy szíves, hogy az ESZEDDEL hogyan lehet azt kiküszöbölni, hogy véletlenszerűen ne használhatatlan hősöket kapj.:P

basel 2010.06.30. 09:58:42

@kukatr: Három hőssel csináltam végig, és ebből kettő az eredeti három hősből került ki.
De tulajdonképpen két hőssel talán még hatékonyabb lett volna, de a mágus helyett preferáltam a repülő lényekre specializálódott íjászokat.

kukatr 2010.06.30. 12:42:12

@basel: kettőt én is gyakran használok az alap trióból. most hogy van elemental change minden típusra, már könnyebb. sokáig bosszantó volt, hogy sokszor csak cold ellen voltak gyengék a szörnyek, olyan hőst meg még láttam.

IQmágnás 2010.06.30. 12:50:10

@kukatr: Nekem volt minden féle hősöm, de csak 2 okből vásárolgattam: legyen minden típusú egységem, és/vagy tetszett a nevük, és/vagy olyan specek voltak, mint például elsődleges egysége közelharci, másodlagos távharci. amúgy meg csak 3-at használtam, 1 harc, másik kettő élet-es tárgy tároló.

balu_ 2010.07.04. 17:23:49

Ennek a játéknak mikor lesz vége? Mert a normal map-okat hiába csinálom meg mindig újakat ad!

bullseye 2010.07.05. 16:16:49

@balu

van quest line is, azokat nyomd...

kukatr 2010.07.06. 16:36:42

végigvittem a főszálat.:)