Munkakerülő kerestetik!

Munkakerülő játékok

Az élet túl rövid és túl sok a flashjáték. A Munkakerülő segít eligazodni, itt minden nap találsz valamit, amivel munka vagy tanulás helyett játszhatsz.

Utolsó kommentek

Címkék

5 (1) 8bit (1) addiktív (34) akció (110) amegfejtésbennevanahtmlkódban (1) android (3) angol (12) anti lövegtornyos (1) armorgames (1) asszociációs (3) átváltozós (1) autós (7) autós-kikerülős (1) autóverseny (12) benoke98 (1) besztof (1) betűs (7) billiárd (1) box (2) búcsú (1) celeb (1) click (1) cockieclicker (1) csak 18 éven felülieknek (1) csapat (1) cső (1) cukiság (65) curse (1) dagatt (1) dark (1) darkcolumbo (1) demo (4) disztroj (167) egér+WASD (1) egygombos (6) egyklikkes (15) egyperces (25) elastomania (1) elgondolkodtató (20) elma (1) endless (1) építkezős (7) érdekesség (6) escape room (15) ez kifogott rajtam (3) facebook (4) faltenisz (1) faltörő (1) fantasy (7) fejléc (1) fejlesztős (27) fejtörő (1) figyelemjáték (13) fizetős (1) flipper (2) foci (4) földönkívüli (2) főzőcskézős (2) fps (2) gépelős (6) golyó (1) gonoszpiroscsapatos (1) gyerekeknek (27) háborús (1) hajigálós (20) harcolós (7) helikopteres (1) hidden object (10) horror (10) html (1) húsvét (1) időgyilkos (2) ios (4) istenes (1) jójódenemrossz (1) kajás (1) kaland (72) kalapos (1) kalóz (3) karácsony (8) kártyás (8) kattingatós (5) kémia (1) képregény (1) kereskedős (3) kétgombos (1) kincses (1) king (1) királylány (1) kísérletezős (4) kockajáték (1) könnyenmeghalós (1) kovács (1) középkor (2) közlemény (21) közösség (12) kretén (37) különbségkereső (18) kvíz (6) labda (1) labirintus (2) láncreakció (4) letöltős (2) levelup (1) (1) logikai (375) logisztikai (8) lovag (1) lövegtornyos (43) lövöldözős (128) ludum dare (4) macis (1) magyar (20) mahjong (1) mario (5) mászkálós (2) meghal (1) meghalós (1) memória (4) menedzser (10) mese (1) mesterlövés (2) mesterlövész (3) minimalista (53) mobil (4) morbid (1) motoros (1) mozi (2) multiplayer (2) mushroom (1) nagymellű (1) négyzetrácsos (1) nemjáték (10) nemszemétparaszt (1) nitrome (19) nosztalgia (9) növesztős (2) nyeremény (5) nyomozós (2) nyugtató (8) oktató (1) olimpia (1) pályázat (12) pixel (6) platform (13) plencvéeszombisjáték (1) poénjáték (3) pointnclick (127) puzzle (1) reklám (1) relax (6) repülő (1) retro (25) ritmusjáték (6) robot (1) rpg (7) rts (1) sandbox (2) sárkányos (1) savetheworld (1) scifi (13) shockwave (2) shooter (1) space (2) sport (13) stratégia (90) streetview (1) sudoku (1) szavazás (3) szemétparaszt (84) széprajz (1) szerencsejáték (2) szerepjáték (9) szimulátor (3) szőke (1) születésnap (12) tank (2) társasjáték (1) tetris (6) torony (1) tűz (1) ugrálós (38) ügyességi (469) újrakezd (1) űrhajó (1) űrhajós (3) várvédő (34) verekedős (7) véres (11) vicces (32) víz (1) warcraft (1) wasd (1) western (3) windowsphone (1) worms (1) zenei (11) zombis (44) zongora (1) Címkefelhő

Tiszta filozófia

Loved
2010.06.20. 08:03 nyauuuuu

A Loved egészen biztosan csak néhány embernek fog tetszeni, nekik viszont nagyon. A rövid, gyorsan végigjátszható ugrálós játék önmagában nem lenne nagy szám, letaglózóan jóvá a párbeszédek, utasítások teszik. És azok a gondolatok, amik bennünk születnek. Érdemes kétszer végigjátszani, egyszer konform, egyszer lázadó módon.
[alternatív link]

Szerintünk: (4,5/5)
Szerintetek: (3,5/5)

36 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr12092543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dzsini 2010.06.20. 10:54:13

általában nagyon szeretem az ilyen elgondolkodós játékokat (pl. a Redder nagy kedvenc), de ez valahogy nem tudott megfogni... próbáltam konform lenni, próbáltam lázadó lenni, próbáltam vegyesen, megtaláltam a titkos szobát, de nem éreztem a mondanivalóját.

gibson 2010.06.20. 11:11:39

Nekem tetszett.

"Are you a boy or a girl?"
-boy-
"No, you are a girl!"

WordNerd 2010.06.20. 11:12:19

Valami ótvar az irányítása. De vicces.

Tipca 2010.06.20. 11:13:31

@Dzsini: Elvileg az lenne szerintem a mondanivalója, hogy ha mindennek engedelmeskedsz, akkor az életed szürke (legalábbis fekete-fehér) lesz. Míg ha nem sodródsz az árral, akkor színes. Viszont néha (utolsó parancs: ne bukj el) mindenképpen engedelmeskedni kell.
Ezzel csak az a baj, hogy amikor már majdnem minden színes, alig tudtam irányítani, mert nehezen lehetett átlátni, mi hol van és mit akar. :P

Hol volt a titkos szoba?

Tipca 2010.06.20. 11:15:28

@gibson: Ezt a választ hogy kaptad? :D Nálam a tökéletes engedelmességkor ez a párbeszéd volt a végén:

"Are you a boy or a girl?"
-boy-
"No, you are a man!"

gibson 2010.06.20. 11:27:21

@Tipca: ez még a legelején volt nekem. A végén volt egy második ilyen kérdés is, arra én is a "no, you are a man" választ kaptam.
Amúgy nagyon jól összefoglaltad a mondanivalóját, ebbe a színes-szürke dologba én bele sem gondoltam, először azt hittem, bugos a játék... :)

gibson 2010.06.20. 11:28:38

@gibson: de igaz, a pontos kérdés így hangzik az elején: "Are you a man or a woman?"

meggy! · http://pcplacc.blog.hu/ 2010.06.20. 11:31:25

Jahogy az nem bug :D Dejó, én is azt hittem. Sajnos nagyon átláthatatlanná teszi a sok szín.. :(

MPeti01 2010.06.20. 12:31:00

Ezt még pár napja játszottam, nekem se nagyon jött át a mondanivalója... :S

Csigorin 2010.06.20. 13:27:40

Faszság... azt írja hoy ne hibázzak, aztán meg lázadásnak veszi hogy összetör az a szar, pedig nem direkt van... :)

VVega · https://debugme.eu/ 2010.06.20. 13:29:58

A hét legjobbja, hatalmas jó cucc :)

Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2010.06.20. 13:34:43

Mert nincs semmi mondanivalója. A poszt címadójának csak halvány elképzelése lehet a filozófiáról, ha ezt annak hiszi :D

Uriás 2010.06.20. 13:45:41

Húúú, micsoda mondanivaló volt ebben!

...

Hát nem. Ráadásul egy irányíthatlan vacak, játéknak is szar.

Dzsini 2010.06.20. 15:50:03

titkos szoba: ahol a tüskék között függőlegesen kell leesni (a ne-érj-a-szoborhoz parancs után) ott kell balra bemenni a falon át, és ott van még egy üzenetváltás.

Tipca: ez a része a történetnek nekem is összejött, de akkor lehetett volna esetleg egy arany középút befejezés (mondjuk ha csak akkor engedelmeskedsz, ha az értelmes parancsnak tűnik) - vagy egyáltalán részletesebb lezárások, mint egy pénzérme a hegy tetején vagy egy végtelen barlang.
no mindegy, ez most nem talált el annyira, mint a többi ilyesmi.

Sir Integra 2010.06.20. 16:53:39

Hm, a végiglázadás befejezésénél az "I beg you to stay" vagy hasonlóm üzenet után azért elvártem volna, hogy hogyha bizonyos ideig a barlanglegelején maradunk mozdulatlanul, akkor történik valami. De ezek szerint ez csak nekem tűnt volna jó alternatív befejezésnek.

Értem én mit akart megfogalmazni a kedves játékkészítő, de valahogy nem annyira végiggondolt a dolog.

Sir Integra 2010.06.20. 16:54:13

@Dzsini: ez nekem nem jön össze. Előtte végig engedelmeskedni kell vagy lázadni talán? Nekem nincs ott semmi rejtett bejárat.

gibson 2010.06.20. 19:26:29

@Sir Integra: sztem mindegy hogyan viselkedsz elvileg ott kell lennie /legalábbis én amikor megtaláltam előtte felváltva voltam engedelmes is meg nem is/.

Dzsini 2010.06.20. 19:28:52

@Sir Integra: mindegy, hogy engedelmes vagy-e - leesel a tüskés lyukon, és balra átsétálsz a tüskéken (visszafele vigyázni kell, mert a pallóra fel kell ugrani)

Savior 2010.06.20. 21:02:29

Nem rossz, de azért ilyen témában a Gateway II (kmk.blog.hu/2009/02/10/lelektani_drama_robotokkal) ezerszer jobb, főleg azért, mert azt lehet játéknak nevezni :)

Amúgy ha már köldöknézős játékok, akkor szerintem a Where We Remain ( twofoldsecret.com/games/whereweremain/ ) mindent visz. 3 nehézségi szint, több ending, jópár secret (ezek közül nem mind jön elő minden szinten). És a legjobb, hogy személyessé lehet tenni :)

BlAdE 2010.06.20. 21:33:05

aszongya hogy ujrakezdhetjük és fut fut a szinességben és egyszercsak vége... nem a kedvencem :)

Dzsini 2010.06.20. 22:36:51

@Savior: ez a where we remain már a roguelike játékok szintjén van - random pálya, rengeteg meghalás, stb... nagyon szeretem, köszönet érte!
(két befejezés meg is van a háromból)

Sir Integra 2010.06.21. 01:00:13

Jahogyjaaaa. :) Megvan. Nem adott sokat a dologhoz.

Van 2010.06.21. 12:56:02

szerintem az amcsi tizenéveseknek (vagy nemtom kik a legszélesebb flesselő réteg) ez már igenis komoly filozófia, nem véletlenül kapnak magas értékelést az effajta játékok

WarenSeth 2010.06.21. 19:56:39

Volt egy játék, hasonló filozófiai töltete volt, nem emlékszem pontosan rá, hátha tud valaki segíteni, leírom ide mire emlékszem belőle.

szintén egy egyszerű ugrálgatós játék volt, asszem vmi kulcsot kellett mindenütt megszerezni, és utána egy kapun bemenni. Végig mondogatta a főszereplő hogy ő egyedül van, meg jó így neki, de nem mindig volt így. Aztán egy pályán felbukkan még egy szereplő, akit irányíthatunk, aki már egy nő, és aztán a játék legvégére derül ki, hogy ez egy emberrel való beszélgetés, aki egy elmegyógyintézetben ül, mert megölte a feleségét. Na az nagyon jó kis hidegkirázós játék volt, nem tudja valaki a nevét?

darkhell21 2010.06.21. 20:20:03

Nekem az jött át,hogy néha az üzenet amit kapsz értelmesnek tűnik és látod h segíthet de néha nem, néha a lázadás a jobb út néha teljesen értelmetlen azonkívül ( a csavar a végén ) Akár lázadsz akár engedelmeskedsz a célodat igy is úgy is eléred

Case · http://streetartbp.hu/ 2010.06.24. 11:04:33

érdekes, de nekem a mondanivaló (ha van egyáltalán) akkor nem jött át, a hangulata ellenben nagyon bejövös.

ave 2010.06.25. 22:14:47

Elsore nem sikerult... De tetszik!!

gibson 2010.06.25. 22:26:51

@ave: ezen mi nem sikerült? :D

ave 2010.06.25. 22:33:50

Aaaa, masodikra tok konnyu volt.
A szinesedo kockak szivatnak!

ndydck 2010.07.16. 12:27:13

Nekem nagyon átjött!

Ugye kétfeleképpen lehet megcsinálni:
Ha koveted a felsobb entitas/mentor utasitásait (inkább útmutatását), akkor az életed könyebb lesz (pl rámpák megjelennek, amire fel tudsz szaladni, nem kell ugranod), sokkal tisztábban látod a világot.
Ha fellázadsz ellene, nem követed az útmutatást, azt csinálod ami neked tetszik, akkor lehet, hogy színesebb lesz az életed, de sokkal nehezebb is, és nem látsz tisztán.
Sokszor nehéz a mentor utasításait követni, áldozattal jár, sokszor a nehezebb utat kell választanod és folyamatosan meg is aláz téged, mint az élet maga, de a végén "No, you're a man"...csodálatos...

silentscream 2010.07.20. 18:12:11

@Van: The Company of myself?:) De ott én úgy emlékszem, sokszorosítania kellett saját magát.. Viszont a feleségmegölős sztori ott is úgy van.