A klikkvadász cím után érdemes a játékról is beszélni, ugyanis a Tower Droids igencsak jól sikerült. A játék alapja egy igazán túlhasznált elem. Meg kell védeni a bázist, tornyot. De a megvalósítás a lehetőségekhez képest kiválóra sikerült. A nehézségi szint fokozatosan nő pályánként, van lehetőség fejlődni, és fejleszteni. Régen találkoztam már ilyen jól egybegyúrt játékkal. Tényleg maximálisan ajánlom, jó szórakozást nyújt.
Elkezdtem vele játszani, de ami ezután történt, arra én sem számítottam
Tower Droids
10 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr337684540
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
ZakMcKracken 2015.08.06. 11:18:38
Jó kis cucc.
Bár talán kicsit könnyű. 16-ik pályáig semmi elhalálozás. Folyamatosan upgrade, toronyra raktam még 10-iknél egy ágyút meg valami emelvényt, onnantól csak helikopáterápgréd.
Bár talán kicsit könnyű. 16-ik pályáig semmi elhalálozás. Folyamatosan upgrade, toronyra raktam még 10-iknél egy ágyút meg valami emelvényt, onnantól csak helikopáterápgréd.
bioLarzen 2015.08.06. 13:52:19
Valóban nem a legnehezebb, amivel valaha játszottam, de azért nem is ANNYIRA könnyű.
Tényleg jó kis játék. Még job lehetne, ha
- lenne állandótüzelő gomb - a későbbi pályákon azért már kezdett kicsit fájni a kézhátcsontozatom a másodpercenkénti kismilliom klikkeléstől...
- A lövegtornyok a torony tövébe is tudnának lőni.
Illetve: nem tudom, hogy bug-e vagy szándékos, de néha az irányítás látszólag megbolondult menet közben: volt olyan, hogy mintha a helikpoterem hirtelen bazi nehézzé vált volna: leesett a talajszintre, és csak ott tudtsam vele mozogni, néha nagy keservesen kicsit feljebb ugrani, aztán vissza a földre... Illetve, néha a képernyő két szélső szél mintha "bevonzotta" volha a helikoptert, ilyenkor hoszzú másodpercekig csak a képernyő széle mentén tudtam fel-le mozgatni a helikoptert, mintha rá lenne ragadva a képernyő szélére. Ezek többször előfordultak, nekem randomnak tűnt, hogy mikor, mennyi ideig tartottak, és mitől lett végük... Bugra gyanakszom.
De mindezek ellenére jó kis játék, elvoltam vele.
Tényleg jó kis játék. Még job lehetne, ha
- lenne állandótüzelő gomb - a későbbi pályákon azért már kezdett kicsit fájni a kézhátcsontozatom a másodpercenkénti kismilliom klikkeléstől...
- A lövegtornyok a torony tövébe is tudnának lőni.
Illetve: nem tudom, hogy bug-e vagy szándékos, de néha az irányítás látszólag megbolondult menet közben: volt olyan, hogy mintha a helikpoterem hirtelen bazi nehézzé vált volna: leesett a talajszintre, és csak ott tudtsam vele mozogni, néha nagy keservesen kicsit feljebb ugrani, aztán vissza a földre... Illetve, néha a képernyő két szélső szél mintha "bevonzotta" volha a helikoptert, ilyenkor hoszzú másodpercekig csak a képernyő széle mentén tudtam fel-le mozgatni a helikoptert, mintha rá lenne ragadva a képernyő szélére. Ezek többször előfordultak, nekem randomnak tűnt, hogy mikor, mennyi ideig tartottak, és mitől lett végük... Bugra gyanakszom.
De mindezek ellenére jó kis játék, elvoltam vele.
bioLarzen 2015.08.06. 13:54:31
@ZakMcKracken: Amíg az ember nem tapasztalja ki egy kicsit a játékot, max megtippelni lehet, hogy a helikoptert vagy a tornyot érdemesebb előbb fejleszteni. Valóban szerintem is a tornyot, az arra helyezett lövegtornyok eléggé megkönnyítik a győzelmet - de ezt előre azért nem lehetett tudni...
ZakMcKracken 2015.08.06. 15:05:20
@bioLarzen: Én se tudtam. Megérzés. Vagy logika. Ha védi magát a torony akkor nem kell védeni. Thats all.
Az igazi Trebics 2015.08.06. 15:16:18
@bioLarzen: Fel kell tápolni a tárkapacitást és az újratöltést, és akkor rá lehet feküdni a tűz-gombra.
bioLarzen 2015.08.06. 17:09:07
@ZakMcKracken: Node, azt ki tudja előre, milyen erősen tudja védeni magát a torony...
Clavor 2015.08.06. 22:41:42
@bioLarzen:
Ez a flash hibája. Ha valamrre mozogsz miközbn a képen kívülre klikkelsz akkor olyan mintha beragadna a gomb. Megoldás: klikk vissza a flash ablakra és abba az irányba irányísad amerre megy, és engedd el a gombot. Akkor megjön a buttonUp Event és minden okés.
Ez a flash hibája. Ha valamrre mozogsz miközbn a képen kívülre klikkelsz akkor olyan mintha beragadna a gomb. Megoldás: klikk vissza a flash ablakra és abba az irányba irányísad amerre megy, és engedd el a gombot. Akkor megjön a buttonUp Event és minden okés.
Utolsó kommentek