Munkakerülő kerestetik!

Munkakerülő játékok

Az élet túl rövid és túl sok a flashjáték. A Munkakerülő segít eligazodni, itt minden nap találsz valamit, amivel munka vagy tanulás helyett játszhatsz.

Utolsó kommentek

  • bonesej: There are particular dissertation web-sites through the world wide web to make risk-free apparentl... (2023.06.14. 20:14) Aaaaaaaargh!
  • bonesej: There are particular dissertation web-sites through the world wide web to make risk-free apparentl... (2023.06.14. 20:12) Ugráljunk és gyakjunk pókokat!
  • JamesLaim: There are numerous dissertation online sites on the internet are living grab unsurprisingly identi... (2023.02.16. 12:43) Húzd meg jobban
  • JamesLaim: There are numerous dissertation online sites on the internet are living grab unsurprisingly identi... (2023.02.16. 12:42) Ugráljunk és gyakjunk pókokat!
  • hogede: There are numerous dissertation websites on-line because you additionally obtain obviously stated ... (2022.11.22. 11:10) Legyél te is olimpikon!
  • Utolsó 20

Címkék

5 (1) 8bit (1) addiktív (34) akció (110) amegfejtésbennevanahtmlkódban (1) android (3) angol (12) anti lövegtornyos (1) armorgames (1) asszociációs (3) átváltozós (1) autós (7) autós-kikerülős (1) autóverseny (12) benoke98 (1) besztof (1) betűs (7) billiárd (1) box (2) búcsú (1) celeb (1) click (1) cockieclicker (1) csak 18 éven felülieknek (1) csapat (1) cső (1) cukiság (65) curse (1) dagatt (1) dark (1) darkcolumbo (1) demo (4) disztroj (167) egér+WASD (1) egygombos (6) egyklikkes (15) egyperces (25) elastomania (1) elgondolkodtató (20) elma (1) endless (1) építkezős (7) érdekesség (6) escape room (15) ez kifogott rajtam (3) facebook (4) faltenisz (1) faltörő (1) fantasy (7) fejléc (1) fejlesztős (27) fejtörő (1) figyelemjáték (13) fizetős (1) flipper (2) foci (4) földönkívüli (2) főzőcskézős (2) fps (2) gépelős (6) golyó (1) gonoszpiroscsapatos (1) gyerekeknek (27) háborús (1) hajigálós (20) harcolós (7) helikopteres (1) hidden object (10) horror (10) html (1) húsvét (1) időgyilkos (2) ios (4) istenes (1) jójódenemrossz (1) kajás (1) kaland (72) kalapos (1) kalóz (3) karácsony (8) kártyás (8) kattingatós (5) kémia (1) képregény (1) kereskedős (3) kétgombos (1) kincses (1) king (1) királylány (1) kísérletezős (4) kockajáték (1) könnyenmeghalós (1) kovács (1) középkor (2) közlemény (21) közösség (12) kretén (37) különbségkereső (18) kvíz (6) labda (1) labirintus (2) láncreakció (4) letöltős (2) levelup (1) (1) logikai (375) logisztikai (8) lovag (1) lövegtornyos (43) lövöldözős (128) ludum dare (4) macis (1) magyar (20) mahjong (1) mario (5) mászkálós (2) meghal (1) meghalós (1) memória (4) menedzser (10) mese (1) mesterlövés (2) mesterlövész (3) minimalista (53) mobil (4) morbid (1) motoros (1) mozi (2) multiplayer (2) mushroom (1) nagymellű (1) négyzetrácsos (1) nemjáték (10) nemszemétparaszt (1) nitrome (19) nosztalgia (9) növesztős (2) nyeremény (5) nyomozós (2) nyugtató (8) oktató (1) olimpia (1) pályázat (12) pixel (6) platform (13) plencvéeszombisjáték (1) poénjáték (3) pointnclick (127) puzzle (1) reklám (1) relax (6) repülő (1) retro (25) ritmusjáték (6) robot (1) rpg (7) rts (1) sandbox (2) sárkányos (1) savetheworld (1) scifi (13) shockwave (2) shooter (1) space (2) sport (13) stratégia (90) streetview (1) sudoku (1) szavazás (3) szemétparaszt (84) széprajz (1) szerencsejáték (2) szerepjáték (9) szimulátor (3) szőke (1) születésnap (12) tank (2) társasjáték (1) tetris (6) torony (1) tűz (1) ugrálós (38) ügyességi (469) újrakezd (1) űrhajó (1) űrhajós (3) várvédő (34) verekedős (7) véres (11) vicces (32) víz (1) warcraft (1) wasd (1) western (3) windowsphone (1) worms (1) zenei (11) zombis (44) zongora (1) Címkefelhő

Kísérleti atomrobbantás

Warlords: Epic Conflict
2014.03.28. 08:00 nyauuuuu
Címkék: stratégia harcolós

warlords.jpg

Mióta ketten maradtunk Totóval (illetve jóideig szegény egyedül húzta az igát), elég keveset van stratégia a blogon, mivel egyikőnk sem a műfaj szerelmese. Úgyhogy most próbálok valamit pótolni, de mivel tényleg fogalmam sincs a műfajról, kénytelenek lesztek nekem elmagyarázni. Kész vagyok fejlődni, ha valaki kommentben lassan, lépésről-lépésre elmagyarázza, lehetőleg számomra ismeretlen angol rövidítések nélkül, hogy mit is kell itt csinálni, én igyekezni fogok megszeretni legalább iciripicirit a műfajt :). Szóval adva van a Warlords: Epic Conflict, ami elég rendesen összerakott munkának tűnik. Lehet választani, hogy milyen fajjal akarunk lenni, van egy és két játékos mód, mindenféle fejlesztési lehetőség, unlockolható (na tessék, megint nem tudom, mi erre a jó magyar kifejezés, aztán én panaszkodom az angol kifejezések miatt :D) mindenfélék, meg szép komótosan lejátszható csaták. Az elsőt meg is nyertem simán, pedig csak kattintgattam össze-vissza, és gyakorlatilag fogalmam sem volt róla, hogy mit is kellene tennem. Úgyhogy legyen szíves egy bátor vállalkozó elmondani, mert egyébként nagyon tetszene a játék. Teljesen vállalható a zenéje, remek a grafikája, jól felépítettnek tűnik a világa és a két játékos mód is nagyon vonzónak tűnik.

Szerintünk: (4/5)
Szerintetek: (4/5)

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr585882311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Hantaboy- 2014.03.28. 17:26:56

unlock: ez konkrétan annyit tesz, hogy kioldani/feloldani valamit.

A játék amúgy tényleg jó. Az alapvető cél a terjeszkedés. Minden egyes fordulóban lehet választani, hogy merre akarunk támadni (vagy esetleg saját megyékben utazni). Ilyenkor jelzi, hogy hány százalékos a leendő csata nehézsége.

A csata lényege, hogy az adott időn belül minél több emberünket juttassuk át a pályán. Az ellenfelet ebben pedig megakadályozva. Ha a fenti sáv teljesen zöld lesz, akkor nyertünk, ha az idő lejártakor 50% feletti, akkor szintén nyertünk. Egyéb esetben elvesztettük a terjeszkedést.

A megszerzett megyéket innentől a rendszer védi meg, attól függően, hogy mekkora a megye védelme.
Be lehet állítani, hogy az egyes megyékben mennyi egységünk legyen, ezzel is csökkentve az esetleges gépi/más játékos általi támadás sikerének esélyét. A csapatszám természetesen véges, szóval okosan kell gazdálkodni az egységekkel. (ahova nem érezzük szükségét kivonhatunk, ahol fenyegetve érezzük magunkat bevonhatunk)

A "vármegyék" elfoglalása által megakadályozhatjuk az ellenfelet az egységek utánpótlásában (ezzel lassítva/megakadályozva a további megyék elfoglalásában). Vármegye elfoglalásakor vannak létrás egységeink. Ezeket kell a falhoz eljuttatni, különben az egységeink nem jutnak be a várba.
Ha egy zászlós ellenfelet kiütünk, akkor az a vármegyéjében fog újjáéledni (ha nincs, akkor elméletileg nem terjeszkedik tovább az adott játékos)

Lehet új egységeket vásárolni (régieket eladni) és fejleszteni a különböző képességeket. (sebzés, pajzs, sebesség, felkészülési idő /az egységek töltődési ideje/, csapat mérete /a töltődés során egy kis szám jelzi a csapat nagyságát, minél nagyobb, annál többen lesznek/, védelem)

A csata során használhatunk varázslatokat (elfeknél pl nyílzápor) és van egy "Charge" képesség is, ami a kijelölt egységből fog 10x anyi katonát küldeni, mint amennyi elérhető.

A mozgás/ terjeszkedés egy kört jelent (mint pl a heroes-ban), körönként változhat az egyes megyék elfoglalásának nehézsége.

Ezeket néhány kör lejátszása után állapítottam meg.

-Hantaboy- 2014.03.28. 17:52:55

A szemét blog.hu benyelte a kommentem (általában ha sokat írok, akkor nyomot egy másolást a szövegre, de most elfelejtettem). Na akkor még egyszer.

unlockolható: kioldható/feloldható :)

A játék lényege a terjeszkedés.
A faj kiválasztása után kell kiválasztanunk, hogy melyik megyét szeretnénk elfoglalni. (ha elfoglalt megyére kattintunk, akkor abba vándorolni, hogy a szomszédos megyét támadhassuk) Ha támadunk, akkor a gép jelzi, hogy hány %-os a csata nehézsége.

Támadáskor a harcmezőn találjuk magunkat és a cél, hogy minél több katonánkat juttassuk át a kép jobb oldalán. Valamint megakadályozzuk az ellent, hogy ő is ezt tegye a mi (bal) oldalunkkal. A fenti sáv jelzi, hogyan is áll a csata. Ha teljesen zöldé válik, akkor nyertünk. Ha pedig lejár az idő (igen az is van), akkor ha 50% felett van, akkor szintén nyertünk. Ellenkező esetekben elveszítettük a terjeszkedést.

Az elfoglalt megyék védelme innentől kezdve lényegében automatikus. Annyi teendőnk van, hogy az egyes megyékben szabályozhatjuk a csapataink létszámát. Minél több, annál nehezebb elfoglalni. A csapatok száma véges, szóval okosan kell taktikázni (a védettebb megyékből kivonni, a fenyegetettebbekbe bevonni az egységeket).

A vármegyék az utánpótlásra szolgálnak, és estleges bukás esetén itt éledünk újjá. (ahogyan az ellenfelek is) Ezek elfoglalásával megakadályozhatjuk/lassíthatjuk az ellenfél terjeszkedését.

Csaták után vásárolhatunk új egységeket (vagy régieket adhatunk el fél áron), fejleszthetjük a meglévő egységeinket (sebzés,egység védelem, sebesség, felkészülési idő, csapat maximális mérete,territórium védelem), valamint speciális képességünket is fejleszthetjük.

Csata közben jelenik meg a speciális képesség felhasználható "szöveges gombja", valamint a "Charge", ami arra jó, hogy a kiválasztott egységből küld 10x annyit, mint ami elérhető (a bal sarokban lévő kis szám).

Lényegében ennyire jutottam 4 kör után. Innen átadom a stafétát a többi kommentelőnek :D

nyauuuuu 2014.03.28. 19:29:52

@-Hantaboy-: Köszi! :) Kétszeresen is! :D Éjjel megpróbálkozom vele. Esetleg jótanácsok a stratégiához? Mivel érdemes lenni, merre érdemes terjeszkedni, hogyan kell beosztani az embereket, mittudomén? :)

-Hantaboy- 2014.03.28. 20:23:36

@nyauuuuu: fajnak én csak az wood elfeket próbáltam (a nyíl zápor miatt), de a varázslatokon kívül szerintem másban nem különböznek.
Nehézségnek mindenképpen a könnyű módot ajánlom elsőre, hogy kitapasztald a dolgokat.
Terjeszkedni elsősorban a kisebb ellenállás felé (könnyebb célpontok), utána pedig a vármegyék irányába (ha szembetalálkozol egy zászlós megyével, akkor azt érdemes letámadni, mert azzal kiütheted a terjeszkedésből egy időre /vármegye nélkül az egész játékra/ és utána ha van neki akkor a vármegyéjét elfoglalni minél hamarabb.
A védelem beosztása az már egy jó kérdés. Mint írtam a védettebb megyékben érdemes kevesebbet, az ellenséggel határos megyékben pedig többet tartani. (megye elvesztése esetén nem tudom, hogy vissza kapsz-e az egységekből, így azzal is kalkulálni kell)
A tereptárgyak befolyásolják az egységek haladását, azokat mindig ki fogják kerülni. Érdemes figyelni, hogy melyik egység ellen melyiket ajánlja a gép (pl az íjász ellen a lándzsásat ajánlja), és a charge-t érdemes mondjuk egy nagyobb csoportra ellőni. (pl én többször használtam 6-7 szeres lándzsásra. de várfoglalásnál akár létrás egységre is jó, persze ha nincs tele a pálya ellenféllel).

hemp 2014.03.30. 09:55:21

Jó kis game, elvett pár órát az életemből, de a végén rá kellett hogy jöjjek ez is csak egy játék a sok közül amit csak fogcsikorgatva -vagy úgy sem- nyerhetsz meg, mert az AI csal. Kitűnő példája a gyenge AI "felturbózása" kis pluszokkal, hogy fenntartsa az egyensúlyt fejlődő kis birodalmad és a gép között: már több mint a fele megye az enyém volt, felfejlesztett - upgrade level 4- csapataimmal, melyben már longswordman és ballista is játszott olyan könnyen verte agyon egy másik faj, hogy öröm volt nézni. Tudniillik a legtöbb új egységet csak úgy tudod megvenni ha elérsz bizonyos sikereket, pl. 20 győzelem stb. De a gépi karaktereknek ez nem kell, ők csak egyszerűen jobban fejlődnek mint te. Mágusok és muskétások amit nekem még fel sem kínált a játék, pedig addig mindent megnyertem... Nem is beszélve az epic (!) speciális képességeikről, mellyel egyszerűen leradírozott a pályáról. Ezek után ki akar még ezzel játszani? Én hagytam a fenébe. Azért igazán jó próbálkozásnak tartam, kiváltképp érdekes lehet a két játékos mód!
thanks for listening

hemp 2014.03.30. 10:01:05

Tippek a bátor próbálkozóknak, hogy pozitív is legyek:
- íjászok, mágusok és muskétások ellen a legjobb a scout
- a scoutok rendkívül gyorsak szóval ha gyorsan akarsz nyerni és nem vagy igazán fenyegetve akkor azzal charge-olj
- legjobb charge-ot íjászokkal értem el, egyszerűen végigmennek a pályán, mindenkit letarolva, persze nem árt ha van velük/mellettük pár keménylegény (axeman, halberdman)
- várostromra mindenképpen íjászokat javaslom, mert nemcsak a falat sebzik, de az ellen képtelen lesz elindulni feléd, mivel a katonái rögtön halnak azzal a lendülettel ahogy megszületnek

nyauuuuu 2014.03.30. 16:21:03

@hemp: Én már azt hittem, ennyire béna szar vagyok. Akárhogy fejlesztettem, akármivel, mindig legyaktak (persze, ettől még lehetek béna szar :D). Pár óra játék után azzal adtam fel, hogy oké, ez továbbra sem az én terepem, nyilván nem volt eléggé gyerekszobám, de én ezt képtelen vagyok átlátni, és nyerő stratégiát kidolgozni. A kommented erőt adott, hogy legközelebb is próbálkozzak :). De nem ezzel! ;)

al Dajjal 2014.03.30. 17:09:26

Charge lényege: 10-szer annyi egységet küld ki, mint amennyi a talonban van. Pár csata után kényelmesen be lehet lőni, hogy ez mennyi idő kb. Választani kell egy egységet( a) lövész b) erős egység c) kis egység - mert magas az egységlimit) amit a charge környékén maxol és azokra használni ezt a képességet.
Várostrom: Az ellenfél egységeit nem kell blokkolni, azok büntetlenül végigmehetnek a pályán. Cserébe ugye nulláról indulunk. Megoldás: egy keskeny sávba szórni az egységeket. A létrást mindig ki kell küldeni, mert 1-es a limitje és védelem hiányában így is alig érik el a falat, utána viszont sokat segít a többinek.
Nem kedvencem ez a képernyőn átrohanós stratégia, de pár csatát lejátszottam. Én a hordázás híve vagyok. A fejlesztésnél az egységek sebességét és termelődést növelem először, illetve a limitet a charge képességhez. Így volt pár jó eredményem, igaz, alig 5-6 csatát játszottam.

Karvaly 2014.04.01. 08:00:12

A régi, PC-s Warlords-ra emlékszik még valaki? Kár, hogy abból nincs flash-es verzió.

Aneninen · https://ebonyriddle.com/ 2014.04.03. 10:44:52

Na, közben már négy féllel végigvittem; az elődjét is szerettem (az is volt nagyon régen a blogon).
A játék legnagyobb negatívuma az, hogy nagyon kicsik a figurák, ha nagy a tömeg a pályán, szinte meg sem lehet őket különböztetni. A kicsit kisebb, de még mindig zavaró gond, hogy az ostrom aránytalanul könnyű, viszont a várat védeni aránytalanul nehéz.

A gép egyébként nem csal; olyan területet elfoglalni, ahol sereg is van, lényegesen nehezebb, a felső-középső szigettel pedig addig, amíg kb. a fél pálya nem a tiéd, nem is érdemes próbálkozni.

Figyelni kell arra is, milyen egységet veszel meg egyáltalán (kevesebb hely van, mint figura). A scout azonnal szükséges, egyrészt, a már említett ellenfelek (különösen a catapult) ellen, másrészt, mert charge-ban nagyon sok ér át belőle, ha nincs nagyon tele a pálya. A mágus szintén fontos, mert kevés figura lő (kivéve, ha van másik lövőd helyette, lásd Wood Elves!) Szükséges még a katapult (nemcsak ostromhoz, hanem a lassabb figurák között is nagy pusztítást végez), és a faltörő kos. Ha nincs tömeg, ostromnál ezzel charge-olj és szinte biztos a győzelem. A ballista felejtős, a maradékból pedig kell legalább egy lassú, de masszív figura (feltartani a sok szöszmöszt).

Ostromnál néha küldj ki egy-egy létrást "szólóba", az AI ugyanis néha hibázik és mindent odaküld, ahol sok figurád van, s nem ahol a legveszélyesebb. Mivel ilyenkor teljesen mindegy, hány figurával ér át az oldaladra, ha valahol rengeteget indít, ne védekezz, hanem nyiss új frontot!
Védelemkor viszont próbálj meg mindent megállítani, ha ugyanis már csapják a falat, többnyire rég rossz! Ami gyors, menjen a lövők ellen, a lassúakkal pedig fedd le az egész pályát. A charge, ha nincs tömeg, legyen íjász (akkor nem is lesz), tömegben pedig valami masszív (pl. hosszúkardos), azon nem jutnak át.

"Mezei csatánál" ahol csak jön, tegyél ki 1-1 íjászt, majd zavarj át néhány scout-ot. Ha közelebb ér, jöhetnek a lassú figurák. Ha így kezdesz, mire összegyűjt valamiből sokat, neked is lesz tartalékban a lassúakból. A lövőket pedig oszd szét mögöttük apránként, akkor mire kialakul a közelharc, létszámstoppal ér oda.
A charge tízszer annyit ad, mint amennyit termelhetnél, ezért, ha lehet, tartalékolj valamiből! Figyelj arra is, hogy ha az ellenfél speciális képessége puszítást végez, ha lehet, ne charge-olj, ha már rég láttad azt! Ha a charge-od után pont kiküldi a tömeges figurád ellenszerét (pl. íjászra scout-ot, spearman-re swordsman-t), jó eséllyel buktad a pályát – igaz, ez ritkán fordul elő. (Viszont, mivel ugyanazt a pályát hasonlóképp játssza az AI, legközelebb már tudni fogod, mivel charge-ol jó eséllyel...)
A legjobb charge sokáig a lándzsás (irgalmatlan nagy mennyiség), az íjász csak akkor, ha viszonylag üres a pálya. Ha már nagyon kiszorított, akkor viszont valami erős figurát tegyél charge-ra, megfordíthatod vele a csatát.

Az egyes felek nemcsak képességben különböznek, hanem van speciális egységük is, és az sem mindegy, melyik hol kezd.
Az Undead pl. elég rossz helyről indul (középről), viszont a képessége nagyon jó – mennél magasabb szintre viszed, annál több csontvázat (scoutot) kelt fel. Ezzel csatát is lehet fordítani...
A Wood Elf nagyon könnyű, a plusz egysége jó lövő, a nyílzápor erős, és sarokból indul.
A High Elf képessége (villám) gyenge, viszont a plusz egysége nagyon erős, náluk szinte csak azzal érdemes charge-olni (kivéve az ostromot).
A Southern Ork eleve gyorsabb mint a többi, a képessége gyenge... viszont, éppen ezért összpontosíthatod a fejlesztéseket a támadásra/pajzsra/termelésre.
A Troll elég idegesítő ellenfél a fagyasztás miatt, nehéz leszedni a figuráit, viszont rossz helyen kezd, ha nem vele vagy, mihamarabb rakd ki!
A Marcolite bombái a legerősebb képesség, ha elkezd bombázni, inkább semmit se küldj ki (utána viszont mindenből sokat tudsz).

A védelmet mindig a határokra oszd el, ami már belterület, azt úgysem tudják támadni. Ha nincs elég védelmed, a várakat védd. Ha választhatsz, hogy várat vagy sereget támadj, mindig az előbbit, mert (1) jóval könnyebb a csata, (2) megeshet, hogy a sereg elvérzik magától is, és ha egy fél vár és sereg nélkül maradt, már nem jelent fenyegetést.
Záró megjegyzés: ne lepődj meg, néha hiába 100% a védelmed, akkor is elfoglalják a területedet!
süti beállítások módosítása