Munkakerülő kerestetik!

Munkakerülő játékok

Az élet túl rövid és túl sok a flashjáték. A Munkakerülő segít eligazodni, itt minden nap találsz valamit, amivel munka vagy tanulás helyett játszhatsz.

Utolsó kommentek

  • bonesej: There are particular dissertation web-sites through the world wide web to make risk-free apparentl... (2023.06.14. 20:14) Aaaaaaaargh!
  • bonesej: There are particular dissertation web-sites through the world wide web to make risk-free apparentl... (2023.06.14. 20:12) Ugráljunk és gyakjunk pókokat!
  • JamesLaim: There are numerous dissertation online sites on the internet are living grab unsurprisingly identi... (2023.02.16. 12:43) Húzd meg jobban
  • JamesLaim: There are numerous dissertation online sites on the internet are living grab unsurprisingly identi... (2023.02.16. 12:42) Ugráljunk és gyakjunk pókokat!
  • hogede: There are numerous dissertation websites on-line because you additionally obtain obviously stated ... (2022.11.22. 11:10) Legyél te is olimpikon!
  • Utolsó 20

Címkék

5 (1) 8bit (1) addiktív (34) akció (110) amegfejtésbennevanahtmlkódban (1) android (3) angol (12) anti lövegtornyos (1) armorgames (1) asszociációs (3) átváltozós (1) autós (7) autós-kikerülős (1) autóverseny (12) benoke98 (1) besztof (1) betűs (7) billiárd (1) box (2) búcsú (1) celeb (1) click (1) cockieclicker (1) csak 18 éven felülieknek (1) csapat (1) cső (1) cukiság (65) curse (1) dagatt (1) dark (1) darkcolumbo (1) demo (4) disztroj (167) egér+WASD (1) egygombos (6) egyklikkes (15) egyperces (25) elastomania (1) elgondolkodtató (20) elma (1) endless (1) építkezős (7) érdekesség (6) escape room (15) ez kifogott rajtam (3) facebook (4) faltenisz (1) faltörő (1) fantasy (7) fejléc (1) fejlesztős (27) fejtörő (1) figyelemjáték (13) fizetős (1) flipper (2) foci (4) földönkívüli (2) főzőcskézős (2) fps (2) gépelős (6) golyó (1) gonoszpiroscsapatos (1) gyerekeknek (27) háborús (1) hajigálós (20) harcolós (7) helikopteres (1) hidden object (10) horror (10) html (1) húsvét (1) időgyilkos (2) ios (4) istenes (1) jójódenemrossz (1) kajás (1) kaland (72) kalapos (1) kalóz (3) karácsony (8) kártyás (8) kattingatós (5) kémia (1) képregény (1) kereskedős (3) kétgombos (1) kincses (1) king (1) királylány (1) kísérletezős (4) kockajáték (1) könnyenmeghalós (1) kovács (1) középkor (2) közlemény (21) közösség (12) kretén (37) különbségkereső (18) kvíz (6) labda (1) labirintus (2) láncreakció (4) letöltős (2) levelup (1) (1) logikai (375) logisztikai (8) lovag (1) lövegtornyos (43) lövöldözős (128) ludum dare (4) macis (1) magyar (20) mahjong (1) mario (5) mászkálós (2) meghal (1) meghalós (1) memória (4) menedzser (10) mese (1) mesterlövés (2) mesterlövész (3) minimalista (53) mobil (4) morbid (1) motoros (1) mozi (2) multiplayer (2) mushroom (1) nagymellű (1) négyzetrácsos (1) nemjáték (10) nemszemétparaszt (1) nitrome (19) nosztalgia (9) növesztős (2) nyeremény (5) nyomozós (2) nyugtató (8) oktató (1) olimpia (1) pályázat (12) pixel (6) platform (13) plencvéeszombisjáték (1) poénjáték (3) pointnclick (127) puzzle (1) reklám (1) relax (6) repülő (1) retro (25) ritmusjáték (6) robot (1) rpg (7) rts (1) sandbox (2) sárkányos (1) savetheworld (1) scifi (13) shockwave (2) shooter (1) space (2) sport (13) stratégia (90) streetview (1) sudoku (1) szavazás (3) szemétparaszt (84) széprajz (1) szerencsejáték (2) szerepjáték (9) szimulátor (3) szőke (1) születésnap (12) tank (2) társasjáték (1) tetris (6) torony (1) tűz (1) ugrálós (38) ügyességi (469) újrakezd (1) űrhajó (1) űrhajós (3) várvédő (34) verekedős (7) véres (11) vicces (32) víz (1) warcraft (1) wasd (1) western (3) windowsphone (1) worms (1) zenei (11) zombis (44) zongora (1) Címkefelhő

I'm back

Duolingo
2014.03.01. 08:00 nyauuuuu

duolingo.jpg

Annak örömére, hogy visszatértem, rögtön itt egy szombati poszt, és egy nemjáték. Míg nem kerültem a munkát, azért igyekeztem mindenféléket kipróbálni, és nekem a Duolingo volt mind közül a legaddiktívabb. Azért is kapjátok szombatra, nehogy leálljon a termelés. Szóval, ez egy nyelvtanító cucc (egy email-címmel vagy FB-accounttal regelni kell rá, de tényleg nem küldenek szemetet), teljesen ingyenes, ráadásul amerikai angolt tanít, ami a brit angolhoz szokott beidegződéseinknek időnként furcsa lehet. De ettől még nem lenne helye a blogon, játék attól lesz, ahogy fel van építve. Három életed van, húsz mondat (eleinte kevesebb), és minden hibáért levon egy pontot. Ha meghaltál, kezdheted elölről, de ha megcsináltad, drágaköveket kapsz, amit a boltban tudsz felhasználni. Én hiányolnék kicsit nagyobb választékot, de azért így is cuki. Kezdd el az elején, ha tudsz angolul, azért, ha nem, akkor meg azért. Kommentben kérem, hogy ki hány óra után hagyta ott :). Én általában azon veszem észre magam, hogy már megint három órája mellette ülök - viszont rohamosan kezdek visszaemlékezni az ezer éve nem használt, berozsdásodott nyelvi ismereteimre. Ja, és ha nem értesz egyet a helyesként megadott fordítással, nyugodtan reklamálj, nekem már több ferdítésemet elfogadták helyesként, és erről még levélben is értesítenek.
Hétfőn lesz játék is, addig gyakoroljatok szorgalmasan!

Szerintünk: (4,5/5)
Szerintetek: (4,1/5)

11 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr15837713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

netrunner71 2014.03.01. 18:42:59

Szerintem nagyon jó!
Jól lefoglalt két órára.

nyauuuuu 2014.03.01. 19:27:36

@netrunner71: Végre egy komment! :) Ugye, hogy ugye? Én is ott szoktam ragadni előtte. Már várom, hogy legyen más nyelveken is, de még a keltetőben sincs nyoma, hogy nekünk magyaroknak valami mást is akarnának tanítani. :(

vince05 2014.03.01. 23:40:40

Szuper, hogy újra itt vagy Nyauuuuu!

A progi tök jó ötlet, és baromi hasznos, hogy ingyen oktat nyelveket. Ráadásul tényleg szórakoztat is, plusz hosszú unalmas várakozások (pl. utazás) alatt értelmesen ütheted el az időt: kellemest a hasznossal.
Sajnos sok a pontatlan értékelés, az életszerűtlen kifejezések, mondatok, de még így is sokkal jobb, mint amire számítottam. Ráadásul a felhasználói visszacsatolásokból fog ez még polírozódni bőven.
Szóval inkább úgy fogalmaznék: nagyon ígéretes a projekt.
(Én 2x 1 órát nyúztam ma.)

nyauuuuu 2014.03.02. 08:37:31

@vince05: Én is pont ezt gondolom. Nem olyan régen indult ez az egész, és sokan dolgoznak rajta, hogy egyre jobb és jobb legyen. Folyamatosan jelennek meg új nyelvek (érdemes kicsit kutakodni a programban, van keltető, ahol látszik, mi lesz hamarosan). És itt egy videó, ami elmagyarázza, mire is jó ez az egész:
www.ted.com/talks/lang/hu/luis_von_ahn_massive_scale_online_collaboration.html

És köszi :). Már azt hittem, toto-n kívül senki nem örül nekem :).

_-_-_ 2014.03.02. 11:09:48

Én kb. egy éve hagytam abba, pár hónap alatt végigvittem a francia fát,és utána nem volt mit csinálni.

csavardi 2014.03.02. 13:45:49

Én is baromira jól eltöltöm az időm vele.
Nem is értem a fikázókat,mert ingyenes és elfogadják a jogos észrevételeket - például egy-egy mondatot magyarul sok féleképp meg lehet fogalmazni helyesen.
Látszik hogy egy nem nagy magyar csapat nagyon komoly melója van mögötte.

Steveboy624 2014.03.02. 15:55:02

Szia nyauuuu! Ritkán kommentelek, de most nem állhatom meg szó nélkül: én is örülök a visszatérésednek! ;)

nyauuuuu 2014.03.02. 16:58:22

@Steveboy624: Köszi :). Nagyon vártam már én is, hogy végre legyen időm munkát kerülni :).

ravon 2014.03.03. 01:23:46

Jipí, én is örülök a visszatérésnek,bár mostanában én érek rá keveset munkakerülni. Azért majd megnézem valamikor a játékot is!

PierP. 2014.03.03. 13:41:03

@nyauuuuu: Hogy stílszerűek legyünk: Welcome back! :) A Duolingo pedig tényleg szuper, én a spanyolt próbáltam ki vele nulláról, és nagyon bejött.

Egyébként meg kell, hogy jegyezzem, hogy borzasztóan elhanyagolták szegény point-n-click műfajt távollétedben, remélem, ismét felvirradnak a bolgodabb napok! :)

nyauuuuu 2014.03.03. 20:40:58

@ravon: Köszi! :) Kis törekvés, és negyven éves korodra te is ott tartasz majd, ahol én: saját főnököd lehetsz, és arra lesz időd, amire te akarod :D. Csak addig ne hagyd abba a szorgalmas munkakerülést :).
@PierP.: Igyekezni fogok, nézegettem már egyet-kettőt, és remélem, hamarosan ezt a blogban is viszontlátod majd :). És köszönöm.
süti beállítások módosítása