Munkakerülő kerestetik!

Munkakerülő játékok

Az élet túl rövid és túl sok a flashjáték. A Munkakerülő segít eligazodni, itt minden nap találsz valamit, amivel munka vagy tanulás helyett játszhatsz.

Utolsó kommentek

  • bonesej: There are particular dissertation web-sites through the world wide web to make risk-free apparentl... (2023.06.14. 20:14) Aaaaaaaargh!
  • bonesej: There are particular dissertation web-sites through the world wide web to make risk-free apparentl... (2023.06.14. 20:12) Ugráljunk és gyakjunk pókokat!
  • JamesLaim: There are numerous dissertation online sites on the internet are living grab unsurprisingly identi... (2023.02.16. 12:43) Húzd meg jobban
  • JamesLaim: There are numerous dissertation online sites on the internet are living grab unsurprisingly identi... (2023.02.16. 12:42) Ugráljunk és gyakjunk pókokat!
  • hogede: There are numerous dissertation websites on-line because you additionally obtain obviously stated ... (2022.11.22. 11:10) Legyél te is olimpikon!
  • Utolsó 20

Címkék

5 (1) 8bit (1) addiktív (34) akció (110) amegfejtésbennevanahtmlkódban (1) android (3) angol (12) anti lövegtornyos (1) armorgames (1) asszociációs (3) átváltozós (1) autós (7) autós-kikerülős (1) autóverseny (12) benoke98 (1) besztof (1) betűs (7) billiárd (1) box (2) búcsú (1) celeb (1) click (1) cockieclicker (1) csak 18 éven felülieknek (1) csapat (1) cső (1) cukiság (65) curse (1) dagatt (1) dark (1) darkcolumbo (1) demo (4) disztroj (167) egér+WASD (1) egygombos (6) egyklikkes (15) egyperces (25) elastomania (1) elgondolkodtató (20) elma (1) endless (1) építkezős (7) érdekesség (6) escape room (15) ez kifogott rajtam (3) facebook (4) faltenisz (1) faltörő (1) fantasy (7) fejléc (1) fejlesztős (27) fejtörő (1) figyelemjáték (13) fizetős (1) flipper (2) foci (4) földönkívüli (2) főzőcskézős (2) fps (2) gépelős (6) golyó (1) gonoszpiroscsapatos (1) gyerekeknek (27) háborús (1) hajigálós (20) harcolós (7) helikopteres (1) hidden object (10) horror (10) html (1) húsvét (1) időgyilkos (2) ios (4) istenes (1) jójódenemrossz (1) kajás (1) kaland (72) kalapos (1) kalóz (3) karácsony (8) kártyás (8) kattingatós (5) kémia (1) képregény (1) kereskedős (3) kétgombos (1) kincses (1) king (1) királylány (1) kísérletezős (4) kockajáték (1) könnyenmeghalós (1) kovács (1) középkor (2) közlemény (21) közösség (12) kretén (37) különbségkereső (18) kvíz (6) labda (1) labirintus (2) láncreakció (4) letöltős (2) levelup (1) (1) logikai (375) logisztikai (8) lovag (1) lövegtornyos (43) lövöldözős (128) ludum dare (4) macis (1) magyar (20) mahjong (1) mario (5) mászkálós (2) meghal (1) meghalós (1) memória (4) menedzser (10) mese (1) mesterlövés (2) mesterlövész (3) minimalista (53) mobil (4) morbid (1) motoros (1) mozi (2) multiplayer (2) mushroom (1) nagymellű (1) négyzetrácsos (1) nemjáték (10) nemszemétparaszt (1) nitrome (19) nosztalgia (9) növesztős (2) nyeremény (5) nyomozós (2) nyugtató (8) oktató (1) olimpia (1) pályázat (12) pixel (6) platform (13) plencvéeszombisjáték (1) poénjáték (3) pointnclick (127) puzzle (1) reklám (1) relax (6) repülő (1) retro (25) ritmusjáték (6) robot (1) rpg (7) rts (1) sandbox (2) sárkányos (1) savetheworld (1) scifi (13) shockwave (2) shooter (1) space (2) sport (13) stratégia (90) streetview (1) sudoku (1) szavazás (3) szemétparaszt (84) széprajz (1) szerencsejáték (2) szerepjáték (9) szimulátor (3) szőke (1) születésnap (12) tank (2) társasjáték (1) tetris (6) torony (1) tűz (1) ugrálós (38) ügyességi (469) újrakezd (1) űrhajó (1) űrhajós (3) várvédő (34) verekedős (7) véres (11) vicces (32) víz (1) warcraft (1) wasd (1) western (3) windowsphone (1) worms (1) zenei (11) zombis (44) zongora (1) Címkefelhő

Legendás pakli

Kings and Legends
2013.06.20. 08:00 Kappahun

Clipboard01_2.jpg

Mint korábban írtam, mostanában a szerkesztői létem rávesz olyan nagyobb lélegzetvételű dolgokra, melyekre korábban rá nem fanyalodtam volna. Ilyen a Kings and Legends. A játék egyszerű CCG-nek tűnt, de a megvalósítás annyi ügyes apróságot tartalmaz, hogy megfogott.

A játék során kártyákat pakolgatva kell legyőzni a számítógépet vagy más játékosokat. Ahogy fejlődünk, egyre több kártyánk lesz. Ezeknek mindig a megfelelő kombinációjára van szükség, hogy könnyen győzzünk. Még így is komoly szerepe van a szerencsének, de nagyban tudjuk segíteni. Nekem pont ez tetszett meg benne. Nincs legjobb kártya, mindent vivő kombináció. Mindennek megvan az ellenszere. Pegazust hosszúíjjal lövünk, hosszúíjászt lovasrohammal, lovasrohamot páncéllal állítunk meg, páncélost mágiával, mágiát pegazussal, stb. Szóval mindennek megvan az ellenszere. A küldetések pont erre vannak felépítve, hogy az ember megtanulja, melyik ellenség ellen mi a hatásos.

Ha a magányos küldetéseket meguntuk, mehetünk másokkal együtt küldetésekre, vagy csoportos PVP-re. A PVP-nek azonban van pár nagy hátulütője. Mindenkinek annyi kártya lehet a paklijában, ahányadik szintű. Így pl. 35. szintű emberek könnyen legyőzhetnek 25. szintűeket, mivel tízzel több kártyájuk van. Persze ez nem garancia, csak nem túl kiegyenlített.

És akkor a sokszínűségről: Végigvihetjük az alap küldetéseket. Közben új kártyákat kapunk, xp-t gyűjtünk, felszerelést a hősünknek, valamint hírnevet az egyes fajok körében. Küldetéseket sokszor újrajátszva a hírnevünk tovább nőhet, így az a faj jobban harcol értünk, erősebb egységeket vehetünk meg. A gyengébb kártyákat a laborban összeolvaszthatjuk, és erősebb kombinációk jöhetnek ki. Darabokra is szedhetjük őket, és így receptek alapján gyárthatunk új kártyákat. A felszerelésünk is fejleszthető. Új kártyákat a küldetésekért kapott ezüstért vásárolhatunk, plusz adóban is szedhetünk be további ezüstöt. A városunkat fejlesztgethetjük, hogy több adót fizessen, jobb kovács vagy labor legyen, stb. És ami engem teljesen meggyőzött: építhetünk kikötőt, amiből világgá tudjuk küldeni csapatainkat, amíg offline-ok vagyunk (!), további pénzt és tapasztalatot gyűjtve.

A játék szerintem nagyon jól sikerült, sokféle egység van, lehet gyűjtögetni, kombinálni. Ha sokan rákattannak, alapítok egy guildet, és lehet együtt munkát kerülni!

Szerintünk: (5/5)
Szerintetek: (4/5)

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr645359118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

light 2013.06.20. 08:40:15

Loading game, please wait....

Ez megy már negyed órája :(

Pedig krómot és tűzrókát is próbáltam.

Kappahun 2013.06.20. 10:51:51

Furcsa, nekem sose volt gondom vele.

Madarsky 2013.06.20. 11:24:16

én épp most döntöttem el hogy nem bírom tovább, kb a harmadik nap után :)

Amúgy, annak ellenére, hogy fix lépésszámból lehet gazdálkodni, ami idővel töltődik vissza - nekem sose fogyott el az energiám, a folyamatos szintlépések miatt.

Viszont a PVE első három zóna annyira könnyű, hogy elsőre végighasítja az ember, a negyedik zóna pont jó, viszont az ötödik zóna végét nem bírtam megcsinálni, kb hatféle paklit próbáltam, de mindenképp lemosnak.

Amúgy nekem is szimpatikus, lehet kártyákat upgradelni, cuccokat enchantolni, és épp azon gondolkodtam hogy betolok rá egy kis pénzt, de ez az ötödik pálya vége elvette a kedvem.

Kappahun 2013.06.20. 12:20:49

@Madarsky: Ne add fel. A hátbaszúrós madarak fingattak ki? Az nagyon szemét pálya. Azt akkor tudod végigtolni, ha más szárnyasokat küldesz rájuk (halfblood, pegasus, denevér) és hátulról lövöd őket longbow-val (dupla sebzés). Vagy ember falakat kell pakolni, az kis időre feltartja őket. Nem kell feladni, nem fogsz mindig nyerni. Az 5-ös térképen nekem is max 50% a siker százalékom :)

A másik trükk: nem kell mind a két vonalat megnyerni. A legtöbbször úgy nyer az ember, ha egyik vonalon bejuttat valami gyors egységet, ami nagyot sebez (ló/pegazus). Vigil nélkül nem szedik ki, így irtja az ellent. Neked meg csak addig kell feltartani a többieket, amíg az ellenség hőse megmurdál.

Ha a térképeken elakadtál, kezd el a challenge hallban tolni a közös PVE-t. Kicsit idegesítőek néha a csapattársak de sebaj. Vagy guildben kell tolni, hogy kevesebb legyen az auto-s. Ha azt is unod, akkor kezd el a reputation küldetéseket csinálni. Ezeket már legalább egyszer megcsináltad, így nem okozhatnak gondot.

Ezek közben fejlődsz, lesz egy kis zsetonod, bontasz pár elite pack-ot a shopban és a végén lesz elég kártyád a győzelemhez. A PVE-ben a gyorsan bevethető kártyák néha többet érnek, mint a kemény de lassú lapok. A legtöbb küldetés 10 körből letolható, így mondjuk egy 6-os lapnak nincs nagy szerepe.

Most tartasz kb ott a játékban, ahonnan tényleg el kell kezdeni specializált paklikat építeni. Ne add fel!

Madarsky 2013.06.20. 12:51:15

@Kappahun: egen, valami olyasmi, hátbaszúrós madarakat hoz meg kentaurokat. Próbáltam gyors paklit is, hogy csak két körös lapokat teszek be, mert van olyan hogy lehoz két 3/6-os kentaurt az első körben, és három kör alatt megöl... Én is azt próbáltam hogy gyorsan betolok egy lovast ami minden bevitt ütés után nő egyet, de ő hamarabb megöl - minden körben lehív két-három egységet, fogalmam sincs hogyan csinálja.

Lehet hogy visszanézek majd ahogy elmúlik a mérgem - végülis azt hiszem hogy amúgy se engedne tovább a köv. pályára, mert ide is csak 20-ik szinten jöhettem be, és még nem vagyok 25.

MurphY 2013.06.20. 15:32:49

Én most 33. szintű vagyok (ranger), a PVE missziókat végig tudtam darálni elf paklival. Tény hogy volt 1-2 húzósabb küldetés, de végül csak összejött. Ami tényleg szívás az az arénában a windy cliff boss fight, na ott eddig csak haltam.

Amúgy a kártyák száma nem áll meg 30nál? Nekem még mindig max 30 lapos lehet a paklim.

Nekem most abból lett kicsit elegem, hogy kb 3x egymás után 90%os siker mellett tolt failed-et a rare kártyák összerakása...

Nagyon jó CCG, ajánlom mindenkinek.

Atrox 2013.06.20. 17:06:25

@MurphY: "windy cliff boss fight"

Ehhez speciális pakli kell, ami kizárólag a következő 30 lapból állhat (ezen tulajdonságok egyike mindegyik lapnál):
- vigilance
- backstab
- sebző spell (minden kasztnak van valamilyen)
- charm (támadó elmegy és elé be lehet rakni 2 lényt)
- fog of war
- petrify? (kővé válás)

Ha mind a 4 játékos ilyen paklit rak össze, akkor sima ügy (a kezdő ellenséges lények hamar lehalnak), egyébként halál.
40. szintű vagyok, de most hagytam abba, mert rohadtúl függővé tesz, főleg, hogy most is fejlesztik. Újabban bejött például az event quests a guild quests és daily quests mellé :)
De kiba jó, hogy nincs szar és felesleges lap, mert az alkímia laborban feltápolod magasabb szintre.

Atrox 2013.06.20. 17:11:48

@Madarsky: " az ötödik zóna végét nem bírtam megcsináln"

Egy ideig hagyd és gyűjts több lapot. Told tele "vigilance" és "backstab" képességgel. Vegyél pár új paklit és külön elf paklit is 5000 silverért, abban lesznek jó elfek, gyorsan jönnek és van ilyen vigilance képességük. Illetve pár jó spell is segíthet.
Vagy csak gyors, repülő lények. Azokat nem tudja átugrani, mert repülnek, így nem lesz hátbatámadás. Erre jó lehet sok denevér, aki ha mérgez, akkor még halála után is megöli az ellenet. Ez is megtápolva pár spellel.

MurphY 2013.06.20. 17:29:02

@Atrox: Igen, én már összeszedtem ehhez egy megfelelő paklit, általában nem is az én sorommal van a probléma, hanem a másik 3mal :), és így hogy random emberekkel próbálom elég kicsi az esély normális emberekkel összeállni.

Van valami magyar guild? Én csináltam egyet mert azt hittem az élből ad valami ! bónuszt a kártya és cuccok fejlesztésénél, de aztán láttam, hogy ennél jóval összetettebb a guild dolog is, plusz a guild questekhez nem árt pár ismerős arc.

Atrox 2013.06.20. 17:44:50

@MurphY: a guild questekhez a guild csatornán kerestem mindíg embert. A többi tagnak is érdeke megcsinálni azokat minden nap, így azért lehet találni. Persze érdemes beférkőzni egy TOP20-30-as klánba, ott sok aktív játékos van. Érdemes megcsinálni guild questekből legalább 3-at a 4-ből, mert az ad activity-t is. Az activity pontjaidat szoktad figyelni? Ott mindent érdemes megcsinálni, ami nem aranyba kerül. Bizonyos határoknál bónuszt ad, még aranyat is (azt hiszem 15-öt, talán 70-nél), és hetenként extra lapot (4. szintűt), azt hiszem 350-nél és még valami nagy értéknél, talán 600-nál. Minden kedden 14:00-kor nullázódik (a tower level is), a szokásos napi fordulóval.

MurphY 2013.06.20. 18:27:39

@Atrox: Jah, a napikat meg szoktam csinálni az utsó szint kivételével (70pontig). Ezt a kedd 14.00 jó tudni, a héten is már majdnem elértem a 2. ládát, de csak kedd este ültem neki és már új hét indult... én meg azt hittem, hogy felhasználóként külön számolja a hét kezdést... és még beleférek ha este játszom. Sajna guildban csak 4-5 ember van akik nem túl aktívak és a toborzásnál alig csatlakoztak :(

Kappahun 2013.06.21. 08:46:15

Én mondtam, hogy csináljunk guildet, ha vagyunk elegen.
süti beállítások módosítása