Munkakerülő kerestetik!

Munkakerülő játékok

Az élet túl rövid és túl sok a flashjáték. A Munkakerülő segít eligazodni, itt minden nap találsz valamit, amivel munka vagy tanulás helyett játszhatsz.

Utolsó kommentek

Címkék

5 (1) 8bit (1) addiktív (34) akció (110) amegfejtésbennevanahtmlkódban (1) android (3) angol (12) anti lövegtornyos (1) armorgames (1) asszociációs (3) átváltozós (1) autós (7) autós-kikerülős (1) autóverseny (12) benoke98 (1) besztof (1) betűs (7) billiárd (1) box (2) búcsú (1) celeb (1) click (1) cockieclicker (1) csak 18 éven felülieknek (1) csapat (1) cső (1) cukiság (65) curse (1) dagatt (1) dark (1) darkcolumbo (1) demo (4) disztroj (167) egér+WASD (1) egygombos (6) egyklikkes (15) egyperces (25) elastomania (1) elgondolkodtató (20) elma (1) endless (1) építkezős (7) érdekesség (6) escape room (15) ez kifogott rajtam (3) facebook (4) faltenisz (1) faltörő (1) fantasy (7) fejléc (1) fejlesztős (27) fejtörő (1) figyelemjáték (13) fizetős (1) flipper (2) foci (4) földönkívüli (2) főzőcskézős (2) fps (2) gépelős (6) golyó (1) gonoszpiroscsapatos (1) gyerekeknek (27) háborús (1) hajigálós (20) harcolós (7) helikopteres (1) hidden object (10) horror (10) html (1) húsvét (1) időgyilkos (2) ios (4) istenes (1) jójódenemrossz (1) kajás (1) kaland (72) kalapos (1) kalóz (3) karácsony (8) kártyás (8) kattingatós (5) kémia (1) képregény (1) kereskedős (3) kétgombos (1) kincses (1) king (1) királylány (1) kísérletezős (4) kockajáték (1) könnyenmeghalós (1) kovács (1) középkor (2) közlemény (21) közösség (12) kretén (37) különbségkereső (18) kvíz (6) labda (1) labirintus (2) láncreakció (4) letöltős (2) levelup (1) (1) logikai (375) logisztikai (8) lovag (1) lövegtornyos (43) lövöldözős (128) ludum dare (4) macis (1) magyar (20) mahjong (1) mario (5) mászkálós (2) meghal (1) meghalós (1) memória (4) menedzser (10) mese (1) mesterlövés (2) mesterlövész (3) minimalista (53) mobil (4) morbid (1) motoros (1) mozi (2) multiplayer (2) mushroom (1) nagymellű (1) négyzetrácsos (1) nemjáték (10) nemszemétparaszt (1) nitrome (19) nosztalgia (9) növesztős (2) nyeremény (5) nyomozós (2) nyugtató (8) oktató (1) olimpia (1) pályázat (12) pixel (6) platform (13) plencvéeszombisjáték (1) poénjáték (3) pointnclick (127) puzzle (1) reklám (1) relax (6) repülő (1) retro (25) ritmusjáték (6) robot (1) rpg (7) rts (1) sandbox (2) sárkányos (1) savetheworld (1) scifi (13) shockwave (2) shooter (1) space (2) sport (13) stratégia (90) streetview (1) sudoku (1) szavazás (3) szemétparaszt (84) széprajz (1) szerencsejáték (2) szerepjáték (9) szimulátor (3) szőke (1) születésnap (12) tank (2) társasjáték (1) tetris (6) torony (1) tűz (1) ugrálós (38) ügyességi (469) újrakezd (1) űrhajó (1) űrhajós (3) várvédő (34) verekedős (7) véres (11) vicces (32) víz (1) warcraft (1) wasd (1) western (3) windowsphone (1) worms (1) zenei (11) zombis (44) zongora (1) Címkefelhő

Türelem, tornaterem....

Candy Box
2013.05.16. 08:00 Öltönyösrabszolga

candies.jpg

Türelem... Mindjárt írok a játékról, de előtte várj egy picit. Mééég, mééég egy picit. Na most már mindjárt elkezdem, mindjártmár. Ne sürgess, leírom! Eskü. Csak még egy hangyányi türelmedet kérném. Nna most!
Gyuri küldte be a Candy Box nevű csodát. Egy ASCII grafikájú kalandjátékban először nehéz volt meglátni a játékot. Sima fehér képernyő, és számol valamit, egyesével kapod a cukorkákat. Csak úgy. Már jó. Van egy gomb, amivel megeheted mindet, vagy pár cukorkáért vehetsz nyalókát. Mire jó ez az egész, kérdezed. Aztán felfedezed, hogy van inventory, meg go on quest gomb is. Karakteres kaland, irányítani nem lehet, a dolgok történnek a maguk útján. Ha meghalsz, várni kell. Közben jönnek a cukorkák, mert itt nem aranyra megy a játék. Vársz, mert a jobb kard cukorkába kerül, és csak lassan jönnek. A küldetések nehezek, gyakori a haláleset, és utána vársz. Aztán vársz még egy picit. Ahogy ezeket a sorokat írom, épp várok, gyűlnek a cukorkák, hogy összejöjjön a gyémántkardra való 2000 cukorka. Megegyem őket? Dobjam a földre? Melyiktől lesz jobb nekem? Nem tudom. De van még 3 óra a munkaidőből, addig remélem kiderül. Nyugodtan el lehet menni ebédelni, a cukorka csak gyűlik.

A szürreálisba átlépve, ha nyalókát ültetsz, akkor az is terem valamit a farmon. Jártam a varázslónál, jó kis varázslatai vannak, de picit drágán dolgozik, így 1 óra játék után még nem látom, hogyan is szedek össze 40000 nyalókát a vacak varázslataira. De majd biztosan lesz rá elég. Ha más nem, bekapcsolva hagyom a gépemet amig szabadságon vagyok, a következő 5 napban csak lesz szép termés:)

Türelem. Szuszaaa.

Update: Azóta már a kollégám is ezzel játszik, meg a főnököm is. Addiktív, főleg, ha sokan játszák. Mindig előugrik valami újdonság, béka, csoki, varázsitalok, szóval hosszú munkakerülésre alkalmas! Vigyázz, beszippant! Na megyek, mert összegyűlt a 300.000 nyalókám, veszek valami jóságot!

Szerintünk: (5/5)
Szerintetek: (4,1/5)

35 komment

A bejegyzés trackback címe:

http://munkakerulo.blog.hu/api/trackback/id/tr425301756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

gyurko 2013.05.16. 08:55:54

Hasznos info, a nyalókafarm maximális teljesítménye 100 nyalóka / perc. Ha ezt elérted, nem érdemes többet ültetni.

Opal 2013.05.16. 09:19:12

Egy kis cheat :)

Firebug konzolba be kell írni az alábbi sort:
candies.nbrOwned=100000;

Majd Futtatás. A szám helyére persze bármekkora számot írhatsz :)

Holding 2013.05.16. 10:50:37

@gyurko: Én most tartok 4 nyalóka/másodpercnél(az ugye 240nyalóka/perc)
Egyébként a játék tényleg jó és addiktív ha gép előtt űlő munkát végzel. :)
Ha csak néha van időd akkor felejtős.

clsdclsd 2013.05.16. 11:26:55

a cikkben szereplő link a kedves poszter saját mentése, szóval aki arra klikkel, az nem 0-ról indul, hanem egy jóval magasabb szintről, szóval aki nem csúcsközelből akar kezdeni, átugorva a játék java részét, az törölje a link végéről a "?pass=xxxxx" részt.

Öltönyösrabszolga · http://oltonyosrabszolga.blog.hu 2013.05.16. 14:29:23

@clsdclsd: Ott a pont, szánom bánom, de remélem, hogy

1. senki nem írta felül, mert különben feleslegesen megy a gépem a munkahelyen a szabadság alatt
2. mindenki a képről kattintott, ott jó volt a link:)

További jó munkakerülést!

KaeL 2013.05.16. 15:40:01

@Öltönyösrabszolga: Ne aggódj, nem lehet elrontani egy véletlen rámentéssel sem, még nagyon-nagyon az elején vagy... Én úgy egy hét után untam rá, mikor rájöttem, hogy a felénél sem tartok.

farkas7777 2013.05.16. 18:55:19

1094604 cukorkát ettem meg, 2795746 nyalókám és 2795746 cukorkám van még és még mindig addiktív a játék. Kb. 3 napja játszom, persze csalás nélkül. Egyik Best játék.

Holding 2013.05.16. 21:02:31

Hát én most untam meg!!!
Van egy frankó flame kardom és gyártom a potionokat de vacak 106-os életerővel egy idő után úgy levernek mint vak a poharat! És a kardot lehet tuningolni de az életerőt nem!
Így az egész egy nagy szívás!!
A t.köm tele van hogy azért reménykedem hogy az impek elég ideig tartsák vissza az ellenfeleket ahhoz hogy egy gyors major healthet még épp benyomjak mielőtt lenulláznak.
Ha meg a kardnál a health lett volna ezek szerint a jó választás akkor innentől egy csapdahelyzet??
Király...

farkas7777 2013.05.16. 21:06:22

úgy tudsz életerőt növelni, hogy megeszed a cukorkát

krcsirke 2013.05.16. 21:26:03

@farkas7777: Életmentő vagy :D Na akkor vissza a játékhoz, még jó hogy mentettem.

Holding 2013.05.16. 21:48:50

@farkas7777: uhh kösz :)
És mire jó ha cukorkákat hajigálok a földre?

ngeri 2013.05.16. 22:32:23

You have 3.376302447326495e+29 candies!
You have 223513364518648 lollipops!
You have eaten 4.781710519455374e+74 candies!

És mindezt csalás nélkül :D :D

ngeri 2013.05.16. 22:34:36

Amúgy nagyon jó játék, kb egy hét alatt végig lehet vinni (persze a gép éjjel is fut :D )
Ja, és az utolsó küldetés után sem ér véget... ;-)

vince05 2013.05.17. 00:05:15

Telitalálat ez a játék!
Felrémlenek régi szép emlékeim a MUD-okról (pl. Holy Mission), amit telnet-tel belépve egy szerverre játszottunk éjszakákon át. A user interface max. az "állóképes" ASCII grafikáig terjedt akkoriban.
Itt el vagyunk kényeztetve! :)

Már csak az a kérdés, hogy lesz éjszakára cukorgyűjtés minimális gépzaj mellett.
Próbáltam mobilon, Android-os FF alatt simán működik a progi, de sajnos legkésőbb 10 perc után jön a képernyőzár, akkor megáll a cukoreső. :(
Marad a laptop.

Arcturus 2013.05.17. 08:22:10

Azért ha az ember egy kissé messzebbről nézi a dolgot, akkor este megnézi, mennyi a cukorka, meg a nyalóka, bekapcsoláskor meg megnézi, kb. hány másodperc telt el és annyit hozzáad a javascript változókhoz. Azért kár pocsékolni a valós áramot, hogy néhány bit végül más állapotú legyen.

Kappahun 2013.05.17. 10:39:40

@Arcturus: ez minden játékra igaz :)

Arcturus 2013.05.17. 12:24:55

@Kappahun: Tudtam, hogy valaki ezt fogja írni, de van válasz is: Nem, mert közben szórakozol. Amikor éjszaka megy a gép, akkor meg nem. De nekem ezzel a játékkal a pörgősebb részeknél is ez volt a bajom. Hogy vagy túl sok idő megy el az aktív gyűjtögetéssel, vagy lerakod passzívba, akkor meg minek menjen egy egész számítógép azért, hogy másodpercenként 2-3 változót növelgessen, ha közben úgyis mosogatsz, meg sétálsz, meg dolgozol, meg akármi. Tehát elvileg várhatok akármennyit, akkor vegyük úgy, hogy vártam és legyen most meg az összeg. Ha nem most kapom meg, akkor semmi egyéb nem történik, mint hogy megy egy komplett számítógép és zabálja az áramot. Tök fölöslegesen, mert közben nem ad játékélményt.

Arcturus 2013.05.17. 12:33:36

Kisarkítva: ennyi erővel írhatnék egy olyan játékot is, ahol a főboss legyőzéséhez meg kell várni egy 2 évig ketyegő számláló riasztását és addig a számláló miatt be van kapcsolva az egész gép és közben igazából senki és semmi nem csinál semmit.

vince05 2013.05.17. 17:10:42

Annyiban van igazad, hogy a gép feleslegesen van bekapcsolva. A cukorkákat meg a nyalókákat számolhatná szerver oldalon is.
Viszont a várakozási idő fontos (dramaturgiai) kelléke az efféle játéknak: feszültséget teremt, fokozza az ember "vágyát", hogy leteljen az idő, és megkaphassa várakozása tárgyát.
Felfogható annak modellezésének, hogy a valós életben is ki kell várnod az időt bizonyos dolgok eléréséhez (, nem elég, ha az előírt dolgokat teljesíted), és ha kivárod, annál jobban örülsz neki.
Pl.:
- Karácsony előtt nem bontom ki az ajándékomat.
- A jó bort megszagolom, megnézem, megízlelem; nem csak a gallér mögé hajítom.
- A lánynak udvarolok, virág, vacsora, előjáték, stb., mielőtt <censored>.

A javascript változók átállítgatása megöli az említett feszültséget, izgalmat, és végén a katarzist.

krcsirke 2013.05.18. 17:44:30

@vince05: "változók átállítgatása megöli az említett feszültséget, izgalmat, és végén a katarzist. "

Hát sok játékcég nem így gondolja és így keress dollármilliókat :)

Vakondkeny 2013.05.20. 11:16:46

A sorci valamiért nem engedi, hogy fejlesszem a kardom, hiába van milliónyi nyalókám, ezt hogy oldhatnám meg?

Vakondkeny 2013.05.20. 11:18:28

@Vakondkeny: Enchantoltam és így már működik, tárgytalan.

Rodolfo63 2013.05.20. 21:29:54

aranyos, bár nekem nem volt hozzá türelmem, úgyhogy felturbóztam magam

érdemes egyébként megnézni youtube-on végigjátszásokat, hogy miket lehet csinálni - pld. amin meglepődtem, hogy a candy shopban ha a kereskedőt piszkálod az egérrel (kijelölöd), vagy ha a lollipop ascii ikonját piszkálod, akkor reagál, és ad kedvezményt, meg ilyenek :)

no-night · http://anothernonight.blog.hu/ 2013.05.22. 10:40:07

A pokolban elakadtam, mert hiába írja ki a mozgató billentyűket, juszt' se mozog, még ha klikkelgetek is bele... (firefox alatt, ie-ben nem is működik)

Arcturus 2013.05.22. 13:12:05

@vince05: "Viszont a várakozási idő fontos (dramaturgiai) kelléke az efféle játéknak: feszültséget teremt, fokozza az ember "vágyát", hogy leteljen az idő, és megkaphassa várakozása tárgyát."

De azért az túlzás, hogy egy egész éjszakát kell várni rá. Miért ne lehetne akkor 1 hét, vagy 1 hónap?

"Felfogható annak modellezésének, hogy a valós életben is ki kell várnod az időt bizonyos dolgok eléréséhez (, nem elég, ha az előírt dolgokat teljesíted), és ha kivárod, annál jobban örülsz neki."

Igen, de ebben a játékban fogalmad sincs, hogy meddig és miért kell várnod, mert nem ismered a játék világát. A való életben tudom, hogy a karácsonyt miért várjam, ha várom, ezen kívül a karácsony, mivel a valós világban történik, valós erőforrások és idők vannak benne. Valós, hogy tél van, valós, hogy minden nap nem vághatnak ki egy országnak való karácsonyfát, mert nem nő meg. Itt meg a valós gépet csak azért váratom, mert várni kell. De miért annyit? Mert csak. A várakozásnak általában oka van, de ez egy játék, nem a való élet a kontextusa, így itt az ilyen fajta meddő várakozás fölösleges.

"A jó bort megszagolom, megnézem, megízlelem; nem csak a gallér mögé hajítom."

Pont rossz példa, mert a szaglással és ízléssel közvetlen élményt kapsz. De egy javascript számlálót lesve nem.

"A lánynak udvarolok, virág, vacsora, előjáték, stb., mielőtt <censored>."

Ez is rossz példa, mert a lánynak van saját lelke, ilyen értelemben ugyanolyan, mint te, aki meg másban váratsz meg másokat. Nem egy javascript számláló.

"A javascript változók átállítgatása megöli az említett feszültséget, izgalmat, és végén a katarzist."

A javascript változók nézegetése meg kb. olyan, mint tízezresből papírrepülőt hajtogatni és kidobni az ablakon és jaj, de szépen repül. Vagy szépen csobban az aranyóra egy ásott kút vizében.

afazekas 2013.05.22. 21:36:36

Addiktív, de nagyon jó sztem.

Bizonyíték h a Wow előtt is volt élet.

Amúgy normal szinten egy 4-5 nap alatt le lehet nyomni.

vince05 2013.05.27. 02:05:38

@Arcturus: Az emberek nagyobbik része el tudja hinni egy javascript változóról, hogy egy mesehős varázsitaljainak számát tartalmazza - főleg ha ez megfelelően van csomagolva, pl. egy tetszetős, izgalmas játékban. Sőt, bele is tudja magát élni ebbe a karakterbe, és ezzel részese lesz egy virtuális valóságnak.
Mint ahogy Te is elhitted, amikor kisgyerek voltál, hogy a sákánynak mind a hét fejét le kell vágni, hogy győzzön a főhős. És izgultál, hogy sikerüljön neki. Talán bele is élted magad, hogy Te vagy a hős vitéz.
A mesének, és ugyanígy a (szerep)játékok világának megvannak a saját belső szabályai (az aranyhaltól hármat kell kívánni, a boszorkányt öreganyámnak kell szólítani, stb.), ettől az az adott világ, ami. Nem hághatja át őket a főhős. A számítógép pedig betartatja a szabályokat, amiket a "meseíró" megálmodott. Ha kívűlről belenyúlsz, az már nem az a mese lesz. A hős vitéz belepattan az űrsiklójába, és lézerágyúval, meg protontorpedókkal atomjaira robbantja a hétfejű sárkányt. Kinek kell ez?

Szóval a lényeg azon van, hogy a játékos el tud-e vonatkoztatni a javascript változótól, és bele tudja-e élni magát a mesébe.
Azt hiszem azok a boldogabbak, akik ezt meg tudják tenni.

Jenő a jövő 2013.05.27. 09:33:38

Sziasztok!

A róka, oroszlán, farkas történetnek ki örül?

yetii 2013.05.27. 12:38:18

@Jenő a jövő: nyilván te... azaz a válasz: "me"

Arcturus 2013.05.31. 16:09:54

@vince05: Értem, de akkor egy szinttel feljebb lépsz és rájössz, hogy csak egy játék kedvéért ezért nem fogod az egész gépet éjszakára bekapcsolva hagyni, mi közben máshogy is ugyanolyan állapotba hozhatod.

Arcturus 2013.05.31. 16:10:36

@vince05: "Azt hiszem azok a boldogabbak, akik ezt meg tudják tenni."

Ha a boldogság ezen múlik, akkor ott baj van.